Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ma kakav Zeleni Venac... treba sklanjati linije sa Zelenjaka, a ne dodavati... ono što se vidi je da bilo kakva dodavanja stanica, nove linije, stare linije, korekcije trase se samo rade na linijama koje drze privatnici... i ove promene na 51 i 506 idu u skladu s tim... kad budemo videli da GSP nešto uvodi novo, pašće sneg...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
51 treba da ide preko mosta na adi, Milentija Popovica, nova okretnica iza hajata, ovako nema nikakvu ulogu, preklapa se sa 12, 52, 53, 56, kao i sa 37,58, 23 koji idu blizu trase 51. Ona uglavnom ima putnike od Belih voda do Banovog brda. Od Zrmanjske vozi par ljudi u najvecem delu dana
 
To jeste realno tačno, ali ajde ti objasni našim SMART planerima... toliko mogućnosti ima da se busevi okreću u Belvilu, Bloku 20,kod Ušća... šta to vredi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Karlo je davao predlog da ide preko Prkopa i Autokomande do okretnice u Birčaninovoj. Po mom mišljenju je ovo OK predlog, jer se vraća veza sa Slavijom, koja se traži od kako je ukinuta.
Generalno, treba rasteretiti pojedine okretnice, a ne pretrpavati ih. A svakako prostora za tako nešto ima, kao što ste predložili.
I da, čisto podsećanja radi, 401 i 402 drži GSP.
 
401 i 402 da.... i to je to... sve drugo privatnici, Resnik, Rakovica, minibusevi u jednosmernim ulicama... i nema kraja... zato kažem... kad bude bio GSP, biće sneg...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Nije bitno ko drzi liniju nego samo volja. Za 51 je bolja bilo koja varijanta osim ove. Bolja je i ta preko prokopa, do Bircaninove ili na Novi Beograd
 
solecar":1nlcu3sh je napisao(la):
Sad se setih i 11, 13, 703.
Pusti me prijatelju tramvaja i tih promena... oni se koriguju na postojećoj infrastrukturi... imamo višak tramvaja, a manjak šina i nepotpunih pravaca... nije problem i da se setiš još neke linije kao što je 703,verujem da ćeš se potruditi... samo ima jedan problem, a to je da se setiš kad je GSP uveo liniju koju sam održava, i to pogotovo od razdvajanja od privatnika... samo mi nemoj pominjati tramvaje i trole.. pričamo o busevima.. 38A koji radi sa 10 polazaka dnevno nije vredno pominjati jer skidaju buseve sa 38 da bi održavali liniju..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Kada je uvedena linija 502, držao ju je GSP. A inače, kako i očekivati da se uvede neka nova linija koju bi održavao GSP, kada 90% novouvedenih linija može samo minibus da održava zbog konfiguracije terena, a GSP nema minibus (ne računam školske autobuse).
Od nešto starijih novouvedenih linija, GSP održava 70 i 311.
 
Prolazio sam malopre kroz Djordja Ognjanovića, nema nikakvih radova u smeru ka Ratka Mitrovića, čak i u delu ulice koji ide ka Blagoja Parovića.... na mestu gde je bilo uvedeno vanredno stajalište za linije 37,50 i 52 postoji samo deo asfalta na kolovozu, faktički jedna veća rupa, koja je presvučena svežim asfaltom...e sad, da li ćemo nešto novo videti narednih dana, to ostaje da sačekamo... isto tako, otišao sam i do Belih Voda,koliko sam uspeo da vidim, postoje realni uslovi da se linija 51 produži do ukrštanja sa linijama 55,58,88 i 512,ali ne vidim u kom smeru bi bi nastavila put i gde bi se okretala....jedino novo što sam video je da se taj deo puta posle okretnice 51,zove Makiška Terasa, stoji jedna velika tabla na ulasku u taj deo naselja.... jedino mesto na kome bi eventualno mogao da se okreće 51 je ugao Milorada Jovanovića i Vodovodske, tu postoji jedan parking koji faktički i izgleda kao jedna mala okretnica... da ne bi dalje pretpostavljali, sačekaćemo zvanično kad do toga doći, samo lupam glavom bezveze..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Da i ja sam danas prolazio kroz Djordja Ognjanovica, nisam video nista sto ukazuje da ce tu biti uspostavljeno stajaliste, nema onog metalnog dela sa srafovima sto postavljaju pre znaka stajalista, samo sveze okrpljen trotoar
 
Ја мислим да би било фер и реално скратити 51 до Зрмањске. Дебилно дуплирање трамвајске линије, трамваји иду празни а приватнику се плаћа да загађује ваздух и прави гужву празним аутобусима, док се у исто време укида 28 и ''појачава'' 77.
 
51 je najbolje da okrene na Uscu, ali i tamo treba napraviti neku normalnu okretnicu sa sve otpravnicima, dispecerskim centrom, jer to za 5 do 10.godina ce biti jako bitan faktor u smislu da ce linije tu dosta gravitirati i okretati, a ne da okrecu u ciganskim rupama na starom sajmistu... Okretnica na Uscu bi bila najbolja gde je sam trzni centar i to je to... Sto se Zelenog Venca tice, ta je okretnica planski pravljena i treba da ostane, a da bi se neke linije spojile i prespojile, morali bi terazijski tunel da se sav saobracaj izbaci u Prizrensku, sto opet nije pametno, mozda bi pametno bilo, ako vec planiraju ukidanje okretnice na Trgu, da barem autobusi okrecu na Terazijama, i da svako ko hoce da ide na Novi Beograd odatle, koristi stanicu na uglu Kolarceve i Makedonske, jer drugacije resenje za Zeleni Venac i deo Savskog Trga ne postoji, jer Admirala Geprata nije to!
 
Svakakve gluposti se mogu pročitati ovde. Sreća pa vas stručnjake niko ništa ne pita.
Trasa linije 51 omogućava pouzdanu vezu stanovnicima Belih Voda sa centrom grada i nikako je ne treba skraćivati ili ne daj bože preusmeriti na Novi Beograd. Nije tačno da je autobus popunjen samo do Zrmanjske, već ima dosta ljudi do Nemanjine čak i van špica. Logično je da autobusi idu tamo gde je najveća gustina naseljenosti, a u ovom slučaju to je zona oko Trgovačke ulice. Ne može svaki sokak u Žarkovu da ima autobusku liniju. To nema nikakvog smisla.
Mnogo pametnije bi bilo ukinuti spor i kilav tramvaj. Ionako se njim voze samo mazohisti i oni koji imaju mnogo slobodnog vremena.
 
Битно је да си ти стручњак који би укинуо трамвај :shock:

И маните ме тих ''брзих веза''. Брза веза није дебилна линија која дублира све могуће линије. Притом, Савски трг није место куда иду људи. Гарантујем ти да више од половине људи које улази на Белим водама преседа на линије ка Зеленом венцу и Кнеза Милоша.

А што се Зеленог венца тиче, не видим потребу склањати (за сад) 52, 53 и 56. То је брза веза са центром града. Нажалост, Зелени венац је прљава рупа са подземним пролазима и џепарошима, али много је реалније ићи туда у центар него на 37 или 58 нпр.
 
Važno je da si ti sam sebe ovlastio da procenjuješ šta su gluposti a šta nije... e pa da te obavestim da koristim liniju 51 bukvalno svakako svaki dan i činjenica je da joj je trada takva da se poklapa sa tramvajskom veliki deo trase... da li linija treba da završava na Novom Beogradu ili na nekom drugom mestu, ne odlučujemo ni ja ti, već neki treći tamo koji se svakako ne vozi autobusom.. svako ima pravo da daje svoje mišljenje, ali niko nema pravo da etiketira tudje mišljenje kao glupost... da nam ovi što odlučuju daju malo više informacija, manje bi se bavili pretpostavkama, ovako nam ostaje da polemišemo na razne teme, ako za to nemaš strpljenja, zaista ne razumem šta te onda drži ovde...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Čekam ja tako autobus kod bivše ž. stanice i nailazi mi 51, a istovremeno 12 skreće iz Nemanjine i staje na svoju stanicu.
Vozač autobusa dodaje gas i ostavlja tramvaj daleko iza sebe. Nedugo zatim stiže bus u Požešku i ja pogledam dole niz ulicu, a tramvaja nigde na vidiku. Verovatno se još vukao negde kod Sajma.
Naravno da bi ukinuo tramvaj pošto ovako spor i nikakav nema svrhu postojanja i predstavlja besmisleno trošenje resursa.

Гарантујем ти да више од половине људи које улази на Белим водама преседа на линије ка Зеленом венцу и Кнеза Милоша.
Mnogi izlaze u Sarajevskoj, a nisam obraćao pažnju kuda dalje idu. Čak i da je tačno to što kažeš, većina linija s kojima se poklapa trasa je preoptrećena pogotovo u špicu tako da 51 dobro dođe za rasterećenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=711045#p711045:13rypxe0 je napisao(la):
predrag1978 » 23 Feb 2020, 01:57[/url]":13rypxe0]Važno je da si ti sam sebe ovlastio da procenjuješ šta su gluposti a šta nije... e pa da te obavestim da koristim liniju 51 bukvalno svakako svaki dan i činjenica je da joj je trada takva da se poklapa sa tramvajskom veliki deo trase...
Smatram da je glupost slati liniju na Novi Beograd i imam pravo na svoje mišljenje.
Jeste, činjenica je da se poklapa sa tramvajem, kao što je činjenica da je autobus daleko sigurniji i pouzdaniji vid prevoza na trasi što nam govori podatak da je u špicu 51 često pun već kod Sajma dok 12 zvrnda prazan u to vreme. Ljudi jednostavno ne žele da se voze tramvajem iz već gore poimenutih razloga.
 
Људи не желе да се возе трамвајем зато што морају да пређу улицу до њега код сајма. Није тачно да се у шпицу брже стиже аутобусом, 51 без обзира на жуту траку стоји у пакленом застоју у Радничкој а 12 не.

И то што су трамваји у Београду "спори" је проблем који може да се реши врло лако, тендер за студију убрзавања трамваја је расписан. Никако није решење проблема укидање трамваја, већ његово развијање и побољшавање рада.
 
Ali ti je ok da ti 51 okreće tamo gde taj isti tramvaj ide, to ti ne smeta jel tako.. e pa pošto ti očigledno svuda moraš brzo stići, ko šiša tramvaj kad je svakako ZAMISLI sporiji... najbolje da ga nema... kažeš glupost je da ide na NBGD,to je tvoje mišljenje... ok poštujem... nemoj onda da zameraš drugima što imaju takvu ideju, jer zamisli nije Beograd samo Savski Trg, bivša Železnička Stanica, Tašmajdan, Slavija, itd... šta ćeš raditi kad budeš jedino mogao tramvajem preko Savskog Trga, gde će ti proći 51 kojim želiš brže da ideš... čini mi se da će Savski Trg biti samo za tramvaje tamo negde od aprila... i šta ćemo onda... gde ćeš 51...na Zelenjak?... koja ti je okretnica najbliža...Dorćol?... Trg Republike?...... Slavija.... možda bude.... 51 od Banovog Brda ide realno polupun do Savskog Trga, u suprotnom smeru puni se najviše na Sajmu i konstantno je pun do Vera u Žarkovu... to što naš narod ne koristi dovoljno 12,već za isti pravac koristi 51 je logična stvar koja je vezana za brzinu... ali kad 12 i 51 budu imali trase takve da nemaju ovoliko preklapanje, možda i uspemo narod da nagovorimo da koristi više tramvaj... samo nemoj molim te ti da ga ukidaš, pusti narod da bira čime će ići...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Део где је знак за Макишке терасе је јако опасан са веома оштром кривином. Возим туда често и јако је зезнуто за ауто а камоли аутобус. Та улица је довољно широка за мимоилажење али опет је јако зезнуто.
 
Dejan se nalupao bas tako. Pa po celom gradu linije kruze da bi pokupile putnike i ne idu najkracim putem. Mislis da ljudi iz Cerskog i Vinogradskog venca vole da 52 ide kroz Jablanicku, a ne odmah kod Lav auta u Trgovacku, ali moraju se pokupiti ljudi. Isto je za tvoje "sokake", pa u Djordja Ognjanovica i u Ratka Mitrovica zivi vise ljudi nego na celim Belim vodama. Ratka Mitrovica je jedna od Najduzih ulica na Cukarici... Sto se tice Novog Beograda tu trenutno radi pola stanovnika Cukarice i dok kod ade niko ne ulazi u autobuse za Savski trg, svakodnevna je borba i svadja za mesto u 88 i 85. Ali ti zelis da vidis ono sto tebi odgovara. Inace 51 je isla kroz Jablanicku, Ratka Mitrovica i Ace Joksimovica devedesetih, a nocni i dalje ide tuda
 
Тачно тако. 51 и 511 се код Аде пропуштају, а за 85 и 89 је буквално туча. Наравно, ту је поново проблем кружење трамваја на Новом Београду због чега људи не иду на 13, али и то је решиво.
 
Taj problem zvani,, 1 stanica,, od Ade do Buvljaka postoji već godinama i ne rešava se nikako... obzirom da trenutno 7 i 9 idu preko Mosta na Adi, možda će to eventualno malo rasteretiti taj broj putnika na 85 i 89 u špicu, ali kako naterati na primer putnika koji izadje sa 511 kod Ade, pa onda da čeka odabrane buseve koji staju na stajalištu Most na Adi(jer ne staju svi), i onda treba da se popne gore da bi čekao 7,9 i 13 jednu ili više stanica... naravno da mu je lakše da sidje kod Ade... zato se i zalažem da se još neka linija tamo prebaci...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Vrh