Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Naravno da je to preduslov, ali dok se ne ostvari zašto čekati, mogu da naprave tu 50l liniju sa par vozila za koju realno ima potrebe.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Mogli bi oni mnogo što šta ali ne radi, a najmanje urade racionalna i logična rešenja. Meni je uvek primer Rakovica, koliko novo uvedenih lokala koji kruže i krstare a neki pravci još nisu povezani dok su neki pravci sada i odsečeni.
 
За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...
 
Не може јер нема пратећу осовину иако је пулер.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Da bi nekako umanjili pritisak sa poteza 300 na liniju 50, realno najbolje je da se ustali novi pravac, tj buduci pravac SMT linije, npr može Mirijevo 4-Banjica 2.
3BP5i80.png

Milošev kladenac upravo rekonstruisu, Cvetanovu ćupriju samo 20 ne može da pokrije, a ova linija bi do Voždovca bila produžena ruka 50ice, opet i povezuje neka naselja koja su jedna pored drugih a odsečena su trenutno. No uvek neko tripuje, ako se linija usmeri na Mirijevo 4-da ćemo mi sa poteza 300 da navalimo na 27e do centra grada, ili da ako se nešto usmeri na okretnicu 29, da će svi da navale na nju ka gradu... Odavno većini nije cilj da dodju do centra, već sa jednog kraja na drugi kraj grada, a ova linija bi spojila sa jedne strane Mirijevo, Kaludjericu, MML,VML sa Medakom, Jerkovićem, Stepe Stepanovića, Voždovcem, Banjicom, a na Banjici može da se preseda za Kanarevo i ostala brda, Dedinje i tako to...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705939#p705939:1l748q8p je napisao(la):
Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48[/url]":1l748q8p]За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...

зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705739#p705739:3m7w5fhm je napisao(la):
rage-man » 06 Феб 2020 01:23 pm[/url]":3m7w5fhm]Stara, omladinskih brigada 88, AP city

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Аутобусима 78 или 83 до Општине Нови Београд. Одатле 73, 85 или шта већ иде. Погледај на planplus.rs
пс. Због радова на Савском тргу, 78 и 83 иду кроз Гаврила Принципа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705978#p705978:3l1rvwgi je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Feb 2020 10:15[/url]":3l1rvwgi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705939#p705939:3l1rvwgi je napisao(la):
Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48[/url]":3l1rvwgi]За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...

зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту

И да се растерети или прошири окретница у Устаничкој, зглоб тешко да би стао ту како је сада. Још сад воле да паркирају па буде све узано, мада то решава редовно бушење гума ако већ неће паук да носи

Када буде завршен СМТ биће много лакше
 
ма окретница је ту најмањи проблем, промени се правац вожње, да острво буде с леве стране и реши се проблем. тек када се уради то парче СМТ-а које сам споменуо, онда може да се прича о злгобу на 50
 
Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
 
Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку. А и проблем са окретницом би се лако решио када би неко то желео да уради. Ујутру има више међуградских аутобуса, комбија и аутомобила паркираних свуда по окретници него градских аутобуса. Протерати одатле Ариву, Ласту, Н/Е са уговореним превозом, таксисте, приватна кола која се паркирају на самом улазу у окретницу, пре улаза у Устаничкој улици, и у самом улазу где је најгоре могуће место за то и ту су наравно камиони који снабдевају месару и остале локале. И за крај дати предност аутобусима у односу на возила у Устаничкој улици и проблем решен без улагања и једног динара. :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706148#p706148:mgazncqd je napisao(la):
SRBO » 07 Feb 2020 20:32[/url]":mgazncqd]Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
Jedno kratko vreme, dok je Kosmaj imao zglobove, bili su redovni na 50.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706157#p706157:1pv952cl je napisao(la):
Somi303 » 07 Феб 2020, 21:03[/url]":1pv952cl]Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку.


за мојих 27 година у Јерковићу никада нисам видео зглоба да скреће на тој кривини, већ су долазили из правца пијаце у Јерковићу (возили су на 25 неко време). мислим, ту није проблем радијус кривине, већ нагиб

svinjac 1.JPG


Pogledajte prilog 1

мада се на сликама то баш не види најбоље.

друго, ова раскрсница не може да се пореди са раскрсницом код свињара

mr.JPG
 
Возио сам се зглобним старим ИК201 неколико пута туда, док су били у Космају. Било је мање страшно него што сам очекивао.

Али, свакако, новији аутобуси са мотором позади би се тамо понашали потпуно другачије.
 
Ja se takođe vozio jednom zglobnim na 50, i to iz pravca Ustaničke.
 
мислим да би чак могао

На 21 су радили зглобови за време радова на Славији, а кривина између Др Велизара Косановића и Учитељске исто није наивна. Зависи вероватно како који аутобус
 
Радили су они редовно, али са предњом вучом. А таквих би веома ускоро требало уопште да не буде у Београду
 
нископодни пушери сада не би могли на тој расрксници да прођу
 
Шоми, главни проблем који ти помињеш за Солариса, везано је техничке карактеристике самог возила и конструкције истог, Соларису се већи проблем међуосовинско растојање нарочито у приколици, Икарбус је дугачак скоро 19м и једном и другом је мотор позади, где је построј приколице конструисан да не може у свим ситуацијама да се маневрише у критичним раскрсницама попут Свињца... Елем, ја сам небројано пута сведок, и сваки дан виђам, како се каросерије Икарбуса зглобне нон стоп њишу у Блоку 45, где је нагиб и критичан угао, за 30 степени мањи, па Соларис ту уме да буде критичан, али не у смислу да му се цела каросерије и конструкција заљуља... Последња серија попут 3279 са Карабурме и 3288 су имали проблеме, па су ту кривину у окретници сређивали, како би каросерије биле трајније, чак ни БМЦ, Темзе, Маз, Кобре немају тих проблема... Да резимирам, мора се инфрастуктура прилагодити самим новијим возилима... Појединце су возили ИК201 на 50, јер у Космају нису имали где, исто важи и на 48, па тамо ко је терао зглоб свака му част, исто и за 405, о траси 302 да не причам... Или неке нормалне окретнице са припадајућом инфраструктором, где нема стреса за каросерију возила, јер нико неће да плаћа ремонт возила старог годину дана ту, када може да га плати касније!
 
Гашпаре, може зглоб итекако и на 302 и на 405. Иначе, презадовољан сам функционисањем 405-ице од новембра па наовамо, велике гужве су практично прошлост (сем кроз Јајинце у шпицу, објашњавао сам зашто), али зглоб итекако може на 405 у смислу техничке изводљивости (не тражим, само кажем да је технички могуће). Но, ту на сцену ступа онај чувени ГСП-овски моменат:
Кад би аутобус могао сам да се одржава...
 
Могао, не могао, нема га, бар за неко време.
 
Na gspbeograd.net forumu se piše da se linija 26L produžava od utorka. Da li zna neko nešto više o tome?

Takođe, istog dana se i pojavaju linije 81 i 81L radnim danom sa jednim vozilom.
 
ВМЛ, Троша, Устаничка или можда нешто даље?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Pročitao sam na FB stranici naselja Vojvode Vlahovića da asfaltirana Mitrovdanska ulica ovih dana.
 
Vrh