Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

A sta tek reci za obrt 25,25p i 26....da li ce se neko time baviti...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
A šta je tek sa 50, voze sat vremena i kad dođu na okretnicu eto 15 minuta kašnjenje

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
50, 26, 25 и 25п имају инфраструктурни проблем. Да се разговају поганштине где пролазе па клизили би ко по лоју
 
Linija 43 vraćena na Trg , 96 i dalje do Pančevca.

izvor: gspbeograd.net
 
Пошто се пре неки дан повела прича о 5А, ево ја да кажем нешто о тој линији, пошто имам доста додира са њом (факс ми је у Душановој):
Не дирајте је док не крену трамваји, ни случајно!!! Зна она да буде сасвим солидно попуњена у неким терминима, много помаже у растерећењу 24, 26 и 79. И није баш као да вози ваздух као што неки рекоше.
Већи проблем од тога су нерезонске трасе линија типа 404 и сличне, уместо да је ставе да окреће у подножју Авале, ставили је у Белу Реку без икаквог резона, туда буквално вози ваздух иако, са друге стране, зна да буде сасвим солидно попуњена од Жел. станице и даље према Трешњи. Тако да бисмо 404 могли симболично прозвати ,,линија са грешком" по компјутерској грешци која дели број са поменутом линијом.
 
Зар није боље продужити 404 до Белог потока?
 
Produžiti ti je do bilo kog terminusa nedaleko od Avale, ne bi li 404-tka konačno postala smislena presedačke linija, jer ipak je prevashodno namenjena žiteljima naselja Ripanj, od centra pomenutog naselja pa do avalskog puta. Još više bi na značaju mogla dobiti u nekoj, nadam se ne tako dalekoj, budućnosti kad BG;VOZ dobije još polazaka ili krene da saobraća u nekom vremenskom intervalu. I uopšte, baš zato što je linija lokalnog karaktera, trebala bi ići bar na pola sata, s obzirom da ni na jednoj strani ne nudi presedanje na ne znam kako frekventne linije, pa presedanje i uklapanje u autobus koji ide na 70 minuta ponekad bude i nemoguća misija.
 
Ako ovima iz Kolonije nije potreban 404 ja bi ga skratio do Ripanj stanice (za tako nesto nisu potrebna ulaganja).
Linija je lokalnog karaktera svako dalje produzenje i nema bas nekog smisla .Msm.ja jesam za produzenje neke linije,ako to nesto znaci ,ali ovo sa 404 bojim se da bi bila glupost.
Ko ide sa Tresnje ili Prnjavora ka gradu koristice 408 ili neku od lastinih linija za to , ko ide iz centralnog dela Ripnja koristice 405 ili 534 nece sigurno ici do Avale pa presedati..Dodati jos jedan bus da ide cesce skratiti do zeleznicke stanice i to je to.
 
Ja i ne govorim o onima koji imaju direktnu vezu sa gradom, bilo na avalskom putu, bilo u Ripnju. Kao nekome ko živi u neposrednoj blizini okretnice 404-tke na Trešnji, lično mi linija i ne znači mnogo, niti mi je naročito potrebna, a i kad imam potrebu da odem do Ripnja, to činim svojim kolima, jer nemam nameru da za neki poslić od desetak minuta gubim ceo sat čekajući autobus da se vrati iz Bele reke. Dok je išao do terminusa Ripanj groblje, mogao sam se pristojno uklopiti, a i koristio sam je za presedanje na 534 u više navrata. 404-tka je pre svega presedačka linija za one kojima i namenjena, tj za onaj deo Ripnja gde je pomenuta linija jedini prevoz. Samo kažem da u ovom sadašnjem obliku nikako nije idealna za presedanje ni na jednoj strani, jer prosto ne nudi vezu sa nekim jačim prešedačkim čvorištem. Na avalskom putu kod Trešnje i Prnjavora linija je mnogo, al su sve sa dosta slabim taktom i često se poklapaju, pa se neretko stvaraju rupe i od preko pola sata radnim danima, dok je vikend još kritičniji. Podnožje Avale bi 404-ci dalo kakvu takvu presedačku tačku, gde se, ipak, prevoz ne može čekati i po pola sata. 405-ica van špica ide na 20 minuta, pa ni ona baš nije idealna kao presedačka linija, a vikendom se taj interval još dodatno razvlači. Ako bi se 404-tka prodružila prema Avali uz dodatak barem jednog vozila, nudila bi daleko bolje mogućnosti za presedanje, a pride bi i mi koji imamo direktnu vezu sa gradom dobili jednu alternativu kad zakaže neka od direktnih linija, tim pre što već i sada veliki broj putnika svakodnevno preseda na Avali.
 
Ja sam napisao svoje vidjenje stvari to ocemu ti pises ja se ne slazem ,ali je ok svako ima svoje misljenje .
:)
 
Ako suvsvuda tesne turaže, ispod realnih voznih vremena, to znači samo jedno: tako su hteli da uštede još koje vozilo i da na papiru prikažu dobar prevoz. E, pošto ta vremena sad ne mogu da postignu zbog saobraćaja, gužve, šta ih briga.
Kad vozila poispadaju iz turaže, prevoz postaje gori nego što bi bio sa manje vozila jer više nisu pravilno raspoređena. Najgore je jad svaki vozač za sebe počne da juri vreme.
 
Pozdrav svima, čitam tekst i ne bi me iznenadilo sledeće: "За Зелени венац 2015. није предложено потпуно укидање као окретнице, али јесте драстично растерећење и претварање Зелењака у пролазну станицу. Предлози су били да се поједине линије преусмере ка другим окретницама, делу њих продужи или скрати траса, а неке би биле у потпуности укинуте. Ову последњу могућност, како је предлагано, доживеле би линије 53, 56, 56Л, 67, 68 и 704."

Nakon 28ice, sledi li borba za pomenute linije?

Izvor: http://www.politika.rs/scc/clanak/44233 ... -okretnice
 
Nemaju o čemu da pišu , pa se setili da recikliraju priču o novoj mreži linija i onim čuvenim fazama sa ukidanjem i skraćenjem 2/3 linija , mahom onih koje ne trebaju skraćivanje , pravljenjem rogobatnih linija od Batajnice do Velikog sela i izmenama gde je jedva par stvari bilo OK.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681935#p681935:2052h5th je napisao(la):
Joca28 » Čet Nov 21, 2019 2:45 am[/url]":2052h5th]Pozdrav svima, čitam tekst i ne bi me iznenadilo sledeće: "За Зелени венац 2015. није предложено потпуно укидање као окретнице, али јесте драстично растерећење и претварање Зелењака у пролазну станицу. Предлози су били да се поједине линије преусмере ка другим окретницама, делу њих продужи или скрати траса, а неке би биле у потпуности укинуте. Ову последњу могућност, како је предлагано, доживеле би линије 53, 56, 56Л, 67, 68 и 704."

Nakon 28ice, sledi li borba za pomenute linije?

Izvor: http://www.politika.rs/scc/clanak/44233 ... -okretnice
Bože, odakle im deja da ukinu 56? Ona je potrebna. To je linija koja vodi od Petlovog brda, pa sve do Zelenog venca. Jel znaju oni kolika je njena trasa? Nije dobro ni što su ukinuli 19 i 28, jer sada u 31 su nenormalne gužve. Po mom mišljenju, treba ukinuti liniju 56L.
 
56 је увек добро искоришћена и преоптерећена линија која поред тога што служи нама Певчанима и становницима Чукаричке падине служи народу из приградских насеља потеза 500 (Барајево, Лазаревац и Рипањ). Једина замерка је што лешеви морају да иду на Зелени венац на пијацу а не на Видиковац или Баново брдо. Ако се икада укине, 59 ће постати као 27Е или још гора од ње. Не може цео Певац на 59 који ће једини водити до центра а ни преседање на Видковцу неће много помоћи, шта више, направиће још веће сра*е на 23, 53 и 89.
 
SMART planeri na delu. Vozio se 2,3 puta 56-icom, pa ona je preopterećena, čime planiraju da je menjaju, SNS teleport mašinom?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Изгледа да је уведена линија 401п иде од Трошарине до Пиносаве...

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
To sve sa ukidanjem odlično iskorišćenih linija i pravljenjem banalno dugačkih linija su samo stare zamisli i prvobitni plan stvoreni 2015. Ništa od tih planova se ne ispunjava niti će se ispunjavati iz očiglednih razloga. Mislim da trenutno uopšte i nema daljih planova za gradski prevoz, već se sve smisli preko noći. Za sad mi se čini da 96 definitivno ostaje da se okreće kod Pančevca, a moguće je ukidanje nekih linija, mada to zasigurno nije 56. I 43 je trebala da ostane kod Pančevca, ali je vraćena na Trg, naravno sa posledicama u vidu solo autobusa. Ono što je sigurno je da nisu u mogućnosti da uvode nove i produžavaju postojeće linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681935#p681935:3n2k9bxr je napisao(la):
Joca28 » 21 Nov 2019 01:45 am[/url]":3n2k9bxr]Pozdrav svima, čitam tekst i ne bi me iznenadilo sledeće: "За Зелени венац 2015. није предложено потпуно укидање као окретнице, али јесте драстично растерећење и претварање Зелењака у пролазну станицу. Предлози су били да се поједине линије преусмере ка другим окретницама, делу њих продужи или скрати траса, а неке би биле у потпуности укинуте. Ову последњу могућност, како је предлагано, доживеле би линије 53, 56, 56Л, 67, 68 и 704."

Nakon 28ice, sledi li borba za pomenute linije?

Izvor: http://www.politika.rs/scc/clanak/44233 ... -okretnice

Taman kad pomisliš da ludji ne mogu biti. :roll: :bash:

Nikako da odgovore javnosti zašto uzurpiraju JGP bez prethodno pripremljenih uslova za to? I da izgrade metro liniju 1 smeli bi da izmene samo linije na toj trasi. I zašto ni oko da bace na sve te silne automobile koji otežavaju kretanje transverzalnim linijama. Sva ta hajka na radijalne linije sa terminusima u centru postaje besmislena bez povećanja protočnosti saobraćaja na koridorima transverzalnih linija.

37 sa kapacitetom od 850 putnika na čas po smeru mora primiti bar 30% od 3825 putnika linija 52, 53, 56 i 56L skupa kojim je polazište Zeleni Venac (da se Zeleni Venac zameni Kolarčevom). Znači 850+1150=2000 odnosno 14 zglobnih polazaka, da zaokružim na 15 tako da umesto solo na 7min mora biti zglob na 4, plus vraćanje 23 na 4min sa 34 vozila (stanje iz 2018 do 31.12, od 01.01.19 redukovana za 50% do dana današnjeg) plus eventualno zglobizaciju 59.

Na taj način bilo bi potrebno 30 zglobnih vozila za 37, 34 za 23 i 17 za 59 umesto postojećih 23 za 23, 12 za 52 i 18 za 56. Ajde ovi sa 52 i 56 bi tačno prešli na 37, no i tada bi i Karaburma i Novi Beograd morali da skidaju sa raznih linija još dodatnih 28 vozila. Možda redukovanu 88 vrate na Julino Brdo (redukcija broja vozila sa 23 na 10 uz takt na 10min). Još treba pomenuti i zglobizaciju 55 i 89 da bi Padinjani mogli da imaju zglob na 5min, zamenu za 56 koji bi izigravale preostale dve linije koji bi koristili za presedanje na 23 i 37. Opet im ostaje da skinu 11 vozila sa drugih linija. Možda vrate i 65 u Blok 37 (razmišljam naglas). Sa jedne strane u slučaju ostavljanja 55 i 89 solo to bi značilo redukciju kapaciteta i veće gužve (sve što je ulazilo u 56 i 56L koristilo bi te dve linije) a sa druge svaka redukvija takta dovela bi do pogoršanja pouzdanosti što bi se prenelo i na 46 i 85.

Tako to ide kad lupe pa ostanu živi, a nije im palo na pamet pre ovakvih iskaza da provere šta takav poduhvat podrazumeva.

Ajde da je kupljeno 141 solo za Kosmaj (sa 59 IK112M/LE inventar zaokružen na 200, sve ostalo otpisano), ukinut Zemun a otvoren Makiš, ukinuti solo autobusi u svim pogonima osim Kosmaja (migracija svih IK112M u Kosmaj), redukovan broj solo privatnika i nabavljeno 400 zglobnih (po 100 za Karaburmu i Novi Beograd i još 200 za Makiš) već bi bilo neke logike. Ovako nema nikakvog smisla.
 
Prosto mi neverovatno da ne kapiraju da tekst govori o studiji (predlogu) mreže linija koja je bila predstasvljena pre 4 godine i koja nije usvojena. Novinari su ovo napisali u nedostatku ideja za pisanje o nečem drugom.
 
Sole nije bitno od kad je vest, bitno je da SMARTrash plan nije zaboravljen i posle nekoliko godina. Zna se i ko diriguje reciklažu starih vesti.

Još jedno upozorenje da narod brzo zaboravlja a bahata vlast pamti kao slon.

Sad kad su se nakupovali svih tih silnih solo vozila misle da mogu nastaviti sa realizacijom fiks ideja - deceniju pre mogućeg datuma otvaranja prve linije metroa. Van mozga. Ponašaju se kao da je narod juče sišao s drveta.
 
Vrh