Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Tako bih i ja mogao da napišem vest o tramvajima u Zemunu , kako su nekada išli i kako nisu zaboravljeni , ali da li to znači da će zaista to i biti realizovano?
 
Ма новинари у "недостатку" актуелних тема рециклирају из архиве.
 
Ja uopšte ne verujem da je clanak poslužio za reciklažu teme, očigledno nedostatak vozača, a višak vozila polako uslovljava korekciju i skraćenje pojedinih trasa... zar vam nije simptomatično da 52,53, 56 i 56L već više od 15 dana ne saobraćaju do Zelenog Venca, sama izmena predugo traje... zašto.. a takt nikad bolji... brže okretanje, manje gužve...96 kakva takva je skraćena do Pančevca, pod izgovorom oko kocki na Trgu... 43 je posebna priča, tu se narod izborio mesecima, zato su sad dobili kompletno solo liniju sa Higerima, ali i ta linija je nekad išla do Ušća, sada do Trga... za 96 nešto ne vidim da ikome smeta što je skraćena, koliko je to ok pokazaće vreme... o ukidanju trola i skraćenjima do Slavije da ne pričam.... da nema novih i produženih linija iz Resnika, mi bismo imali samo vesti o skraćenim i ukinutim linijama... ja verujem da će se ovakav trend skraćenja nastaviti, kako bi se pred izbore moglo malo po malo sve vraćati u normalno stanje, eto kao vraćamo vam na primer 28,mi smo procenili da je narod u pravu, itd... ako neko zna kada se 52,53,56 i 56 L vraćaju na Zelenjak, neka napiše pošto ja taj info nemam...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682261#p682261:banl3gbw je napisao(la):
Дошљак » 22 Nov 2019, 08:23[/url]":banl3gbw]Ма новинари у "недостатку" актуелних тема рециклирају из архиве.
Тачно тако. Пишу штуре вести пуне нетачних информација.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682263#p682263:3h7g875n je napisao(la):
predrag1978 » Pet Nov 22, 2019 9:35 am[/url]":3h7g875n]Ja uopšte ne verujem da je clanak poslužio za reciklažu teme, očigledno nedostatak vozača, a višak vozila polako uslovljava korekciju i skraćenje pojedinih trasa... zar vam nije simptomatično da 52,53, 56 i 56L već više od 15 dana ne saobraćaju do Zelenog Venca, sama izmena predugo traje... zašto.. a takt nikad bolji... brže okretanje, manje gužve...96 kakva takva je skraćena do Pančevca, pod izgovorom oko kocki na Trgu... 43 je posebna priča, tu se narod izborio mesecima, zato su sad dobili kompletno solo liniju sa Higerima, ali i ta linija je nekad išla do Ušća, sada do Trga... za 96 nešto ne vidim da ikome smeta što je skraćena, koliko je to ok pokazaće vreme... o ukidanju trola i skraćenjima do Slavije da ne pričam.... da nema novih i produženih linija iz Resnika, mi bismo imali samo vesti o skraćenim i ukinutim linijama... ja verujem da će se ovakav trend skraćenja nastaviti, kako bi se pred izbore moglo malo po malo sve vraćati u normalno stanje, eto kao vraćamo vam na primer 28,mi smo procenili da je narod u pravu, itd... ako neko zna kada se 52,53,56 i 56 L vraćaju na Zelenjak, neka napiše pošto ja taj info nemam...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
Činjenica je da gradski prevoz skoro nije ovako loše funkcionisao. Dok su privatnici i GSP zajedno sa Lastom delili linije pre 4 godine, sve je daleko, daleko bolje funkcionisalo sa dosta više voznog osoblja. Najpre su počeli haos da prave kad su sve te prevoznike razdvojili i svakom dali "svoju" liniju, pa onda prebacivanje mnogih linija u Kosmaj, pa produženja... Ni u ludilu ne bih rekao da će 28-ca biti ukinuta ili da će građani Koteža doslovno snositi posledice zato što su dobili liniju na željenoj trasi. Nije 43 kompletno solo, već su od 12 autobusa samo dva zglobna. To je ljudima valjda uteha. Iako su pojačali tu liniju, nedostatak zglobova se itekako oseća. Danas sam propustio čak 3 solo autobusa jer nije moglo ni da im se priđe, a ne da se uđe u njih. Kao što rekoh pre neki dan, dobili smo još jednu identičnu liniju kao što je 27E.
Mislim da je ovo ukidanje linije 28 i iživljavanje nad linijom 43 zaista već prevršilo svaku meru tolerancije!
 
Предлог за успоставњаље линије 408Л - Вождовац - Раља (Железничка станица) - Раља (Друмине).Мислим да овај део Раље има слаб превоз до Београда, и ова линија би им добро дошла.Од линије 408 би се одузело једно возило а друго возило би се додало. Линија би ишла на сваких 70 минута. Ова Линија би користила за децу која од стајалишта Раља (Друмине) ишла у школу (МЗ Раља). Нова Стајалишта би била : МЗ. Раља, Раља (железничка станица) и Раља (гробље).
Мислим да је овај предлог није толико захтеван и да секретаријат за јавни превоз би могли да изврше малу измену.
 
Koja je poenta linije Ada 1, kada joj je trasa gotovo ista kao i 23. Moj predlog je da linija Ada 1 polazi normalno od Vidikovca, a da prolazi kroz ulice Kneza Višeslava- Ratka Mitrovića- Ace Joksimovića- Trgovačka i dalje redovnom trasom
 
Poenta ADA linija je pojačanje određenih linija na određenim relacijama, tj. da se redukcija tokom leta manje oseti. Mada, kako je prethodna dva ili tri leta, to bilo samo tokom vikenda, i to samo kada je bilo lepo vreme, postavlja se pitanje njihovog smisla uopšte.
 
moze linije 505L da se promeni u liniju 508 - Miljakovacke staze - Vidikovac. trasa gde ide linija 502.
 
Или још боље Церак - Миљаковачке стазе трасом 502 до ОШ 14. Октобар па уз Првобораца и Боже Јеремића до Церака.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Па шта ако има пет линија?Ти мислиш да ако неко насеље има велики број линија да је добар превоз?Ето Младеновац и Барајево имају 15-так линија па им је превоз ужас.Видиковац има 23 који често упада у гужве и притом су солариси јако успорени што повећава кашњења па после морају да крате па нема аутобуса.53 је ту да спашава 23 и никако га не треба дирати.59 исто трагичан гужве ујутру још радови на Бањици ужас.89 слично.За 534 не знам.АДУ 1 не треба дирати зато што на том потезу постоји 37 који је чест а и летос је линија била одлична са новобеоградским соларисима са климом и по који Јапанац.
 
Aman ljudi, o čemu mi pričamo... kakva Ada 1, udjosmo u decembar, vi pominjete Ada 1...dajte da pričamo o onome što je aktuelno, sad ću da razmišljam o letnjoj liniji... da li nekog zanima da je 37 prepuna, da je 59 prepuna i to sa sličnim taktom kao 37,da više u 51 ne može da se udje lagano u popodnevnim časovima na B. Brdu u smeru ka B. Vodama, da su već 20 dana 52,53,56 i 56L skraćene do Nemanjine, da li nekog zanima da linije 25 i 26 malo rastereti time što će da im sa Slavije da neku liniju kroz Južni Bulevar, neki 26a ili 26 b recimo, da ne moraju po 3 i po sata da putuju po Vračarskim jednosmernim preounim ulicama i 1000 semafora... toliko linija upada u čepove, ne stižu turaže da ispoštuju, a ja treba da razmišljam o Ada 1...dajte ljudi malo ozbiljnosti...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Фале зглобна возила у укупном возном парку и ГСПа и приватника.
 
Privatnici bi ubacili zglobna vozila na pojedine linije da se to od njih uslovima na tenderu za dodelu linija zahteva. Problem je što Grad neće tek tako odvojiti više novca po kilometru za zglobno vozilo, a činjenica je da privatnik prvenstveno gleda profit i interes, što je i normalno, pa stoga sigurno neće dati više novca za zglobno vozilo u startu, plus veći troškovi održavanja sa više potrošenog goriva, ako se to od njega ne zahteva. Grad, jednostavno, nema nameru da odvoji veća sredstva za javni prevoz, iako to potrebe i te kako traže. Da se sad ne bavim naplatom prevoza, jer kao što i pre rekoh, to im ne sme biti opravdanje za, trenutno, neadekvatan prevoz i po pitanju kapaciteta, i po pitanju organizacije. I ovako je sama organizacija javnog prevoza u nadležnosti raznih institucija pri samom Gradu, dok se naplatom bavi privatna firma. Da je im samo to problem, kojim se na prvom mestu mora pozabaviti zakonodavac, verujem da bi nadležni u neko dogledno vreme to i rešili. Očigledno da to nekome nije u interesu, a imamo i prikupljanje političkih poena preko pojedinih kategorija stanovništva sa povlašćenim mesečnim, odnosno, godišnjim kartama.
 
Е то и јесте проблем, гледа се пре профит уместо услуга путницима. Да је памети, град би приватницима дао линије где могу само соло возила, а ГСП би имао само зглобна возила и линије где могу да возе.
 
Problem je što oni koji odlučuju, opet ponavljam, po ko zna koji put, misle da sve može da se reši pretvaranjem linija u solo sa većim brojem vozila.
 
Ukinuli 19, 31 propušta 3 polaska. 17 takođe nema, preko 50 ljudi sigurno na stanici.0
f9067a8dcebc296e41018f2bb15a7303.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Što je najjače, na slici se vidi par autobusa, bilo ih je 3 u tom trenutku. 2 Japanca (jedan 17, drugi 31) i jedan Solaris. Jedan japanac je otišao za garažu odmah posle toga a drugi ostao da čeka ko zna šta. Čim je Solaris sa 31 došao iz pravca grada odma se okrenuo i došao na stanicu. Kritično.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ma nije potrebna linija 19, ma ne uopšte.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ko je osuđen na gradski prevoz, dan mu je mnogo duži. Najviše zbog nepovezanosti i lose trasiranih linija. Primer: Ko živi u Kotežu, mora da promeni 4 prevoza da bi došao do Zemuna, a to su dva naselja gde od jednog do drugog ne mora da se dolazi kroz gradsko jezgro, vec može gde je skoro sve otvoreno. A mora da koristi linije 43, 101, 85 i 18. Za 25 km razdaljine. To je samo jedan primer, a ima ih mnogo. Ima i gorih.

I sada, idete na posao na toj relaciji, nemate auto,...Treba vam bar sat i po vremena u jednom pravcu i dok se vratite, 3 sata. Kolima sat u oba pravca. Znači gubite velika dva sata svaki dan u najboljem slucaju.

Linije gradskog prevoza su nesto cime neki stvarno obrazovan covek treba da se pozabavi. Naravno i posao vozača u gradskom saobracaju je prepocenjen u odnosu na neke druge. A to se ne gleda kao problem, a veliki je problem.
 
Због соло 43, и скраћења 96, 95 се тек у вечерњим сатима враћа у времена, тек од пола 9 увече се може видети да иду по реду вожње!
 
Рекох ја да ћемо правити зглобне Икаре од блата.
 
Pa kad stručnjaci tvrde da sve može da se reši sa većim brojem solo vozila na baš svakoj liniji...
 
Vrh