Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Što se tiče semafora ba uglu Bulevara patrijarha Pavla i Pere Velimirovića, tu bi sigurno pomoglo ako bi se turaža malo povećala.
 
Мало, пошто ови из Лудог једва и да имају 2 минута на окретницама. Увече је њима ладовина, дању је је.... И појачати линију са још 2 возила да не иде на 15 него на 9-10 мин постоје услови за то.
 
Све 3 38 спојити да иду на релацији Топчидер - Прокоп - СП Космај - ВМЛ.
 
Mozda da liniji 34 pocetak I kraj bude Zeleznicka Stanica Topcider,da bude Kruznog karaktera,a trasa da bude preko Banjice,VMA,Miljakovca I Pere Velimirovica....a da nova linija 38 ide od V.M.Luga do Topcidera preko Prokopa...za liniju 36 pitanje je sta raditi kad bude krenula rekonstrukcija Savskog Trga..Sole,ti to bolje imas uvid...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635272#p635272:1bmj4v3t je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jul 01, 2019 2:04 pm[/url]":1bmj4v3t]Sole,ja verujem da od linija 34,36,38,38L,38A moze da se naprave I neka bolje resenja...dakle povezivanje Prokopa,Topcidera,Sumica,Slavije,Velikog Mokrog Luga I Gl.Zeleznicke Topcider....Tu trenutno radi nekoliko vozila...jel moze da se nadje neko bolje resenje,a I bice vise novih autobusa...38A ide kao antibiotik,umesto da radi CEO Dan svaki Dan zbog vozova,a uzima bus liniji 38L...veliki deo trase 38A preklapa se sa 36...potpuni haos po meni...
predrag1978":1bmj4v3t je napisao(la):
Mozda da liniji 34 pocetak I kraj bude Zeleznicka Stanica Topcider,da bude Kruznog karaktera,a trasa da bude preko Banjice,VMA,Miljakovca I Pere Velimirovica....a da nova linija 38 ide od V.M.Luga do Topcidera preko Prokopa...za liniju 36 pitanje je sta raditi kad bude krenula rekonstrukcija Savskog Trga..Sole,ti to bolje imas uvid...
Djole Pevcanin":1bmj4v3t je napisao(la):
Све 3 38 спојити да иду на релацији Топчидер - Прокоп - СП Космај - ВМЛ.
34 ne treba dirati sa sadašnje trase. Dosta ljudi je koristi. Jedino što treba je da se produži , i to bilo najbolje da bude do Miljakovca preko Kanarevog brda , jer dosta ljudi sa 34 preseda na stanici kod Pere Velimirovića da bi se dobacilo do Kanarevog brda.
Što se tiče 38 - ica , ili spojiti 38L i 38A u jednu liniju koja bi radila celodnevno , ili spojiti 38 , 38L i 38A u jednu liniju i da radi celodnevno. 38L+38A sa tri vozila na 20 minuta. 38+38L+38A sa četri vozila na 22 minuta.
38A se gotovo i ne poklapa sa 36. Na 36 je neophodno pojačanje sa još dva vozila , minimum , po jedno u svakom smeru. Što se tiče rekonstrukcije Savskog trga , dokle god je moguće skretanje iz Nemanjine u Savsku , 36 nije problematična. Čak i kad to bude ukinuto , linija bi mogla da saobraća Sarajevskom u smeru ka Slaviji. U suprotnom smeru iz Nemanjine u Balkansku , pa u Admirala Geprata i dalje Kneza Miloša. Veći problem će biti druge linije koje okreću na Savskom trgu , gde i šta sa njima.
Predlog koji je davao Karlo da se 51 preusmeri preko Prokopa , Autokomande i Bulevara Oslobođenja do Birčaninove mi je jedan od najboljih predloga za povezanost Prokopa , jer se njime ubija više muva odjednom. Dobija se nedostajuća veza Sajma sa Prokopom kao i Banovog brda i Žarkova , direktna veza pomenutih naselja sa KBC Srbije i okolnim bolnicama i klinikama , kao i ponovno vraćanje direktne veze pomenutih naselja sa Slavijom , što su građani tražili od skraćenja do Savskog trga. I što je najbitnije , dobija se linija sa normalnim taktom , i gotovo bez ikakvog dodatnog ulaganja u preusmerenu trasu (potrebno dodavanje 2 vozila za održavanje postojećeg takta). Tu je naravno i predlog da se 44 preusmeri preko Prokopa , Autokomande , Bulevara Oslobođenja , Slavije i Kralja Milana. To mi je takođe OK.
 
Sole,zasto 36 ne bi mogla iz Nemanjine levo u Kneza Milosa...jel potrebno da kruzi oko Armirala Geprata?

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Nije moguće skretanje iz Nemanjine , iz pravca Slavije , levo u Kneza Miloša.
 
Bilo bi lepo da se sete da jednog dana promene ime okretnice.Ali verujem nista od toga.
 
Најбоље решење за 34 је укидање 505л и спајање са 34, значи сењак -миљаковачке стазе 4 возила, сви срећни и задовољни.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Najbolje rešenje je da se 34 produži do Miljakovca 1,preko Kanarevog brda kao što je Sole predložio.Odatle možeš gde oćeš.A i da se 34 i 505L spoje dobili bi veću gužvu i maltene isti interval zbog dužine trase.
 
Mitroslav":22lfdtbd je napisao(la):
Najbolje rešenje je da se 34 produži do Miljakovca 1,preko Kanarevog brda kao što je Sole predložio.Odatle možeš gde oćeš.A i da se 34 i 505L spoje dobili bi veću gužvu i maltene isti interval zbog dužine trase.
Може и та опција, или Миљаковац 1 или 3.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635312#p635312:1bpro79c je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pon Jul 01, 2019 2:58 pm[/url]":1bpro79c]Све 3 38 спојити да иду на релацији Топчидер - Прокоп - СП Космај - ВМЛ.
Ja bih pre spojio 38A,38L u jednu liniju sa malo izmenjenom trasom I nekim drugim brojem npr. 63
63 (Pogon Kosmaj - Trg Slavija - Mostar - Žel.St.Beograd Centar - Žel.St.Topčider
Trasa/Mapa Linije: https://www.google.rs/maps/dir/Pogon+Ko ... !3e0?hl=en
Dok bi obična 38 ostala ista,ali bi povećao broj vozila.
 
Боље све 3 у једну линију због директне везе овако нема шта да тражи код Космаја.
 
Predlog za reorganizaciju Zvezdara okretnica:
U Beogradu postoje četiri Zvezdara okretnica:
- Zvezdara(U Čingrijinoj 40,77)
- Zvezdara(Gospodara Vučića 55)
- Zvezdara 2(65)
- Zvezdara/Pijaca/(309)
1)Ukinuo bi okretnicu Zvezdara(55) i 55 produžio do okretnice Zvezdara/Pijaca/
2)Okretnicu Zvezdara/Pijaca/ bi preimenovao u Cvetkova Pijaca
3)77 bi produžio do Cvetkove Pijace,jer od Gradske Bolnice do okretnice Zvezdara vozi prazan,a ovako bi mogla još putnika da dobije i da ima veći potencijal.A kome baš treba Zvezdara ima 40,a i može peške jer mu treba od Gradske Bolnice do okretnice maksimalno 10 minuta sporim hodom.
4)Okretnicu Zvezdara 2 bi preimenovao u Zvezdarska Šuma,jer ovako nema smisla.Npr. dođe neki stranac i siđe na Zvezdara 2 i pomisli da je okretnica Zvezdara blizu,a nije.
5)Na Cvetkovu pijacu bi doveo neke od linija sa poteza 300.
 
Podrzavam Taj predlog za preimenovanje,obe okretnica kod Cvetkove pijace udaljene su jedna od druge stotinak metara,a okretnica u Cingrijinoj takodje je blizu,samo nema pristup njoj dovoljno veliki sa Bulevara....to je isti problem I sa 2 okretnice u Ustanickoj,jedna gore I jedna dole....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
E sad,to su nijanse sta bi bilo najbolje I gde....najidealnije po meni je da 77 okrece zajedno sa 309 na okretnici gde vec okrece 309...a sto se tice ove druge,ja bih Tu stavio da se okrecu zajedno 55 I 308...oslobodio bih Sumice bar jedne linije...dovoljno je da tamo okrece 38,I eventualno minibus 310...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Има 4 (уств 3, оно где се окреће 65 је скроз други крај) је јер су ставили да се сви окрећу на једно место а нису направили окретницу, то ће све како год кад тад да се окреће све на једном месту тако да ту нема ни шта много да се помера
 
Pa i Metro ćemo imati jednog dana , te zato ništa ne radimo jedno 40 godina na pojedinim pravcima i delovima grada. :)
 
Mene da pitate,uz malo truda okretnica Cvetkova Pijaca mogla bi se uz malo truda napraviti efikasnija i većim kapacitetom nego sadašnja.
Trebalo bi uzeti malo od trotoara,ali bi ostalo da može normalno da se ide.Ja sam više za varijantu A.
https://drive.google.com/file/d/1IUiIdpyohV4qCvmxJEhee0Sw-ilSZ-XB/view?usp=sharing
view
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635429#p635429:3ac12y1k je napisao(la):
predrag1978 » Uto Jul 02, 2019 1:40 am[/url]":3ac12y1k]Sole,zasto 36 ne bi mogla iz Nemanjine levo u Kneza Milosa...jel potrebno da kruzi oko Armirala Geprata?

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635736#p635736:3kb1pk89 je napisao(la):
Mitroslav » Uto Jul 02, 2019 10:16 pm[/url]":3kb1pk89]Mene da pitate,uz malo truda okretnica Cvetkova Pijaca mogla bi se uz malo truda napraviti efikasnija i većim kapacitetom nego sadašnja.
Trebalo bi uzeti malo od trotoara,ali bi ostalo da može normalno da se ide.Ja sam više za varijantu A.
Varijanta A: https://drive.google.com/file/d/1IUiIdp ... sp=sharing
Varijanta B: https://drive.google.com/file/d/12cur2X ... sp=sharing
Pogrešno postavljen link.
 
@Djole Pevcanin
Kakva je situacija i šta bi ti sve uradio na potezu 500?
Ono što znam je to da:
- 501 treba duže da saobraća uveče duže i da se doda još jedno vozilo.
- Da 502 kakava je sada skoro i da nema nekog posebnog značaja i da bi mogla trasa biti bolje urađenja,jer ovako samo penzosi imaju neku korist.
- Da 521 trebaju 2 vozila.
 
На 521 могу и 3 возила, увек се пуни на окретници и иде солидно попуњен до Железника. Доста људи улази и код пијаце Железник.
Што се тиче 502 најбоље да иде до Церака јер доста људи из Кнежевца иде до Премијера (станица Маричка) да би преседали за Видиковац, тако да ако би се икада продужила до Церака, олакшало би много становницима Кнежевца јер има доста да се иде пешке узбрдо до пијаце Видиковац и осталих садржаја. Оваква каква је 502 нема никакву сврху осим повезивања 3 дома здравља и ако нема 42.
Мислим да би најбоље било да се уведе кружна линија која би чекала време на Петловом брду на станици Расинска. Ишла би кружно трасом линије 42 до Маричке па узбрдо уз Пилота Михајла Петровића, трасом линије 59 до Расинске и то у оба смера.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635875#p635875:hxr8b249 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Jul 03, 2019 4:58 pm[/url]":hxr8b249]Мислим да би најбоље било да се уведе кружна линија која би чекала време на Петловом брду на станици Расинска. Ишла би кружно трасом линије 42 до Маричке па узбрдо уз Пилота Михајла Петровића, трасом линије 59 до Расинске и то у оба смера.
A šta u tom slučaju raditi sa 502? Sama linija je uvedena i kao pojačanje kroz samo Kanarevo brdo.
Ja bih uz ovu liniju produžio i 521 do okretnice 52. Dosta ljudi sa 521 preseda na vidikovcu i ide do nekog od mesta duž pomenute rute.
 
Vrh