Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.637
- Pohvaljen
- 3.656
Ништа, само би превозила лешеве на гробље као што их сада превози. За 521 се донекле и слажем али да иде много чешће нпр. на 15 мин исто тако и 534.
Dosta osnovaca i srednjoškolaca je koristi posle 17h. Tražili su da se uvedu dodatni polasci , ali od toga nije bilo ništa.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635938#p635938:25j4efjs je napisao(la):88miki123 » Sre Jul 03, 2019 10:09 pm[/url]":25j4efjs]534 je odlicna linija dobro iskoriscena i odlicno smisljena .Jedna od najpouzdanij linija u gradu cak i ako se desi da bus ispadne dispicar odmah salje zamenu .Jedino sto bi trebalo uraditi sto se nje tice posle 17h ide na 50 min.trebalo bi da ide cesce makar na nekih 30 min.barem do 21h. Verujem da ima potrebe za tim u tom periodu se javljaju i najvece guzve. Cesto se vracam iz grada sa polaskom u 17:55 par puta mi se desilo da sam u Rusnju jedva usao u bus.
Ako se ništa ne bi uradilo sa 502 , onda teško da bi se dobila nova kružna linija , jer bi odgovor bio da za tako nečim nema potrebe jer se može presedati na druge linije na Vidikovcu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635919#p635919:25j4efjs je napisao(la):Djole Pevcanin » Sre Jul 03, 2019 8:29 pm[/url]":25j4efjs]Ништа, само би превозила лешеве на гробље као што их сада превози. За 521 се донекле и слажем али да иде много чешће нпр. на 15 мин исто тако и 534.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635514#p635514:149ie2vg je napisao(la):Mitroslav » Uto Jul 02, 2019 11:27 am[/url]":149ie2vg]Predlog za reorganizaciju Zvezdara okretnica:
U Beogradu postoje četiri Zvezdara okretnica:
- Zvezdara(U Čingrijinoj 40,77)
- Zvezdara(Gospodara Vučića 55)
- Zvezdara 2(65)
- Zvezdara/Pijaca/(309)
1)Ukinuo bi okretnicu Zvezdara(55) i 55 produžio do okretnice Zvezdara/Pijaca/
2)Okretnicu Zvezdara/Pijaca/ bi preimenovao u Cvetkova Pijaca
3)77 bi produžio do Cvetkove Pijace,jer od Gradske Bolnice do okretnice Zvezdara vozi prazan,a ovako bi mogla još putnika da dobije i da ima veći potencijal.A kome baš treba Zvezdara ima 40,a i može peške jer mu treba od Gradske Bolnice do okretnice maksimalno 10 minuta sporim hodom.
4)Okretnicu Zvezdara 2 bi preimenovao u Zvezdarska Šuma,jer ovako nema smisla.Npr. dođe neki stranac i siđe na Zvezdara 2 i pomisli da je okretnica Zvezdara blizu,a nije.
5)Na Cvetkovu pijacu bi doveo neke od linija sa poteza 300.
Kao prvo ja ne komplikujem,već imam nameru da olakšam.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636029#p636029:2ay05wjm je napisao(la):MiloBg » Čet Jul 04, 2019 8:55 am[/url]":2ay05wjm][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635514#p635514:2ay05wjm je napisao(la):Mitroslav » Uto Jul 02, 2019 11:27 am[/url]":2ay05wjm]Predlog za reorganizaciju Zvezdara okretnica:
U Beogradu postoje četiri Zvezdara okretnica:
- Zvezdara(U Čingrijinoj 40,77)
- Zvezdara(Gospodara Vučića 55)
- Zvezdara 2(65)
- Zvezdara/Pijaca/(309)
1)Ukinuo bi okretnicu Zvezdara(55) i 55 produžio do okretnice Zvezdara/Pijaca/
2)Okretnicu Zvezdara/Pijaca/ bi preimenovao u Cvetkova Pijaca
3)77 bi produžio do Cvetkove Pijace,jer od Gradske Bolnice do okretnice Zvezdara vozi prazan,a ovako bi mogla još putnika da dobije i da ima veći potencijal.A kome baš treba Zvezdara ima 40,a i može peške jer mu treba od Gradske Bolnice do okretnice maksimalno 10 minuta sporim hodom.
4)Okretnicu Zvezdara 2 bi preimenovao u Zvezdarska Šuma,jer ovako nema smisla.Npr. dođe neki stranac i siđe na Zvezdara 2 i pomisli da je okretnica Zvezdara blizu,a nije.
5)Na Cvetkovu pijacu bi doveo neke od linija sa poteza 300.
Tačka 3:
Netačno.
Potpuno netačno.
Pogotovo otkako je ukinuta trola koja je vozila do Studentskog trga, dosta putnika ide do okretnice, do koje nikako sporim hodom ne možeš za 10 minuta od Gradske. A kome je "baš potrebna" Cvetkova pijaca, ima 79. Siđeš iz 77 u Dimitrijali i voziš se. 77 i 79 imaju otprilike sličan interval kretanja. Ili možeš peške do Cvetka za 11 minuta takvim hodom. Okretnica Zvezdara (Slavujev potok) je dosta komfornija i bolje organizovana od one na Cvetku, ne ometa saobraćaj i prevozi se ne razvlače bespotrebno u krug preko Vjekoslava Kovača i Bulevara, kao prevozi sa Cvetka.
Tačka 1:
Znači, ako 55 produžiš do 309, pravi 15 minuta krug dok ne stigne do svoje trenutne početne stanice. O zagušenju Bulevara, koji je uzak (1 traka) u tom delu ne moram da govorim. Nema mesta da se okrene kod 309, niti bi bilo pametno da se tu okreće dugačak autobus. Izlaz bi trajao 5-10 minuta, blokiranje automobila koji skreću tu, taksi stanica itd. Opet gubljenje vremena.
Tačka 4:
Videvši proračun trajanja šetnje od Gradske do Zvezdara okretnica, možda i nije toliko daleko, a lepa je šetnja kroz šumu. 9 minuta? Inače se slažem za promanu naziva.
Zašto moraju stvari da se komplikuju i otežava ionako teško kretanje kroz grad?
Pa cilj je da se prednost da Gradskom prevozu,a ne taksijima i automobilima.I upravo njih(naravno sem automobila stanara,koji su najmanji problem) treba isterati,jer oni prave gužvu.Ajd sa 5-10 minuta,kako da ne.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636029#p636029:2ay05wjm je napisao(la):MiloBg » Čet Jul 04, 2019 8:55 am[/url]"
Tačka 1:
Znači, ako 55 produžiš do 309, pravi 15 minuta krug dok ne stigne do svoje trenutne početne stanice. O zagušenju Bulevara, koji je uzak (1 traka) u tom delu ne moram da govorim. Nema mesta da se okrene kod 309, niti bi bilo pametno da se tu okreće dugačak autobus. Izlaz bi trajao 5-10 minuta, blokiranje automobila koji skreću tu, taksi stanica itd. Opet gubljenje vremena.
Da li misliš na to da bi i druge linije trebalo da koriste stajalište "Petlja radnička" ili da linije koje ga koriste rade u ekspres režimu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636659#p636659:1cpaviw5 je napisao(la):predrag1978 » Sub Jul 06, 2019 9:41 am[/url]":1cpaviw5]Obzirom na ovo Novo stajaliste ispod Mosta,kad covek Malo bolje pogleda,linije 91,92,511,551 I 553,rade u ekspres rezimu od Ade Ciganlije do Sajma.....ne vidim razlog da se to ne uradi I na nekim drugim relacijama.....u pravcu Ka gradu oni sigurno ne koriste stajaliste Petlja Radnicka,stajaliste Gospodarska Mehana I stajaliste Ruska....za ovo poslednje nisam siguran...licno Sam svedok da biraju da li zele kod Secerane da stanu...ako mogu oni,treba Dati I drugima sansu da skrate putovanje........Soleeeeeee...sta velis prijatelju????
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636891#p636891:2icbwjnj je napisao(la):Express » 06 Jul 2019 21:56[/url]":2icbwjnj]Mislio da ne pišem ništa ali ipak moram podeliti s vama.
Danas reko ajd da vidim to čudo od tramvaja preko Ade pa uhvatio 13 od Nehruove do OŠ "Josif Pančić".
Pošao u 20:11, stigao u 20:41. Po štoperici 30min i 26 sec za udaljenost od 8220m što mu dođe 16,2km/h.
Pre dve nedelje sećam se da sam palio štopericu na 85. Solarisu trebalo za 3,8km od OŠJP do Gandijeve (Buvljak) 7min, znači 32,57km/h što je u rangu sa metroom. Autobus i pored duplo veće srednje brzine prevaljuje manju udaljenost preko mosta. Zbog veće brzine kretanja između semafora manja je verovatnoća je da će se zaustaviti baš na svakom, što se za tramvaj baš i ne može reći, posebno CAF.
Tramvaj na posmatranoj deonici ima 13 stanica na 8,22km, odnosno 12 međustaničnih rastojanja što znači da je prosečna udaljenost stajališta 685m. Autobus ima 4 stajališta sa 3 međustanična rastojanja, znači prosečna udaljenost stajališta 1266m.
Osim toga tramvaj koči i na skretnicama.
Svi autobusi su ga u Gagarinovoj obilazili. Srećom bila Katica. Da je bio CAF išao bi još sporije.
Stiče se utisak da svaka nova deonica umesto da ubrza tramvajski saobraćaj ona ga uspori, evo u ovom slučaju na čukaričkoj strani usporava i autobuski. Gde odoše naše pare, mislim stvarno nemam reči.
Ako će tako da se igraju i s metroom onda nam takav metro ne treba.
Transverzalne linije u ubrzanom (pristajanje na svako drugo-treće stajalište duž cele trase), odnosno radijalne autobuske u ekspres režimu (zglob) sa tramvajskim koridorima u omnibus režimu (sva stajališta, solo tramvaji) znatno bi poboljšala srednju brzinu čak i bez bitnog povećanja pouzdanosti.
Korišćenjem zglobnih autobusa na bržim trasama linije bi zahtevale manji broj vozila bez redukcije takta čime bi bilo omogućeno uvođenje novih ekspres linija bez povećanja broja vozila i vozača. Potrebno je iskoristiti sve podsisteme, samo na najbolji mogući način.
Najsporiji sistem treba da pokriva najsporije trase na koridorima a najbrži može biti još brži ako bi u brzom režimu saobraćao na delovima trase koji se poklapaju sa tramvajima. Ko baš hoće tačno da izađe na određeno mesto nek presedne na tramvaj. Sada krcati solo autobusi koji idu sa Vidikovca staju na stajališta koja opslužuju i bukvalno prazni tramvaji.
U isto vreme u Ruskoj CAF kapaciteta 240 putnika na liniji 12 ima 24 putnika dok na paralelnom stajalištu 53 od 105 ima najmanje 70, često više što znači da je iskorišćenost tramvaja 10% a autobusa 66+%. U CAF-u ledara, u IK112LE klima se zbog izuzetno loše izolacije uopšte ne oseća (juče se skuvao u 3205 na 53 sa upaljenom klimom).
Ne smeš ni rodbinu iz inostranstva dovesti a da te ne ismevaju kao da si u Kandaharu.