Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Sole ja i dalje tvrdim da moje iskustvo pokazuje drugacije, i pricam drugacije, ti pricas o Bulevaru Zorana Djindjica, za sta takodje tvrdim da je opet sporija varijanta od autoputa, a i cak je jos i sporije tom ulicom, zbog lezecih.I to ti vazi u u toku jutra,u u toku podneva,a i u toku noci, mislim da su bas retke situacije kad je tako brze.
Drugo nisam ja rekao da je problem u pesacenju od 5 minuta, pobogu pa to ljudi rade,al u presedanju tih 5 minuta nikad nije 5 minuta.
I u potpunosti se slazem sa Norexan da je 601 nosac poteza ,sto i jeste tako.
 
Из угла путника, продужење линија са Савског трга преко новог, ширег Савског моста до окретнице у блоку 20 би било најрационалније решење, због навика самих путника. Можда мало изгледа нерационално да нпр. 601 два пута прелази Саву, но мостове треба посматрати као и друге саобраћајнице. Са друге стране, оно што предлажу из секретаријата за јавни превоз, скраћење линија до петље Мостар и блока 42 је катастрофа у најави и ноћна мора јавног превоза. Измештања 601 на Милутина Миланковића и 511 на мост на Ади до некле имају логике ако се гледа боља проточност саобраћаја, самим тим и већа поузданост такта самих линија, као и ако се коначно прихвати чињеница о децентрацији града са Савског трга и Теразија у булевар Милутина Миланковића и његову ширу околину (сеоба БАС, укидање ГЖС, већи број радних места у пословним зонама новог Београда него у старом центру града) и прекине више игнорисање реалности.

Што се тиче потеза 300, нажалост, становништво тог дела града је жртва урбанистичког хаоса и вишедеценијског занемаривања свега источно од Вуковог споменика од стране власти. Погледајмо само булевар од Цветка до окретнице у Устаничкој, довољно је да се схвати зашто линије у булевару нису поуздане. Да постоји трамвајска пруга дуж целог булевара, од Теразија до Устаничке, верујем да би била довољне само две трамвајске линије у њему, 7 (до НБГ) и 6 (до Калемегдана преко Теразија) са усклађеним тактом и да би путници са линија потеза 300 лакше стизали до центра града и Новог Београда. Слично и за трамвај у Војводе Степе, 9 до НБГ и 10 до цента града преко Славије и Теразија би вратио 401 и 402 на Трошарину са Славије. 7 пребацити на Славију, а 3 у Ресавску да окреће на Ташмајдану (мада са продужетком пруге низ Булевар до Теразија би и она могла до Калемегдана), 12 исто вратити на Славију, остају онда једна линија у Ресавској, три линије јачег такта (2, 7, 12) у Београдској, а 14 да се укине. Једино са "исправљањем" 10 кроз Краља Милана и укидањем 5, Дорћол остаје само на 2, може онда 11 да се продужи дуж Цара Душана до Вука па да скреће на Омладински стадион (таман трамвајска веза 100-потеза са најстрожим центром, али и Новим Београдом, и то трасом са најмање загушења у саобраћају).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600945#p600945:16sv5dy0 je napisao(la):
Najdzel » Sub Feb 09, 2019 1:14 am[/url]":16sv5dy0]Sole ja i dalje tvrdim da moje iskustvo pokazuje drugacije, i pricam drugacije, ti pricas o Bulevaru Zorana Djindjica, za sta takodje tvrdim da je opet sporija varijanta od autoputa, a i cak je jos i sporije tom ulicom, zbog lezecih.I to ti vazi u u toku jutra,u u toku podneva,a i u toku noci, mislim da su bas retke situacije kad je tako brze.
Drugo nisam ja rekao da je problem u pesacenju od 5 minuta, pobogu pa to ljudi rade,al u presedanju tih 5 minuta nikad nije 5 minuta.
I u potpunosti se slazem sa Norexan da je 601 nosac poteza ,sto i jeste tako.
Ja pričam o Bulevaru Milutina Milankovića , a ne o Bulevaru Zorana Đinđića. Ne znam samo odakle ti ideja da sam mislio na tako nešto. To su dve suprotne strane od autoputa i dve različite priče. Drugo , ako presedaš kod Sava centra , objasni mi kako nije 5 minuta kada presedaš iz Milentija Popovića , a jeste kada presedaš direktno na autoputu? Treće , voleo bih da mi nađeš alternativu za okretanje 601 u centru , a da to bude pouzdano i efikasno (pod tim mislim i na to da okretanje na optrećenoj okretnici nije efikasno) i bez pretumbavanja drugih linija , obzirom na to da će se ukinuti Savski trg. Da se to ne planira , ne bi smo se ni cimali toliko oko alternativa.
Takođe , podržavam sve ono što je rekao Došljak , s tim što smatram da linija 601 ne bi sa dva prelaska mosta preko Save (Gazela i Novi Savski) , koji su relativno blizu , bila dovoljno pouzdana , za razliku od tramvaja , ako bi išao preko Mosta na Adi i Novog Savskog , jer bi na oba mosta imao zasebne trake.
 
46 ће измештањем Савског Трга ићи и даље од Блока 20, праве се решења где и како... Линија ће покривати ионако хаотичну Омладинских Бригада и ићи у Блок 44 или Блок 72, а са друге стране понудити алтернативу која није трамвај и 95... У томе је поента пребацивања 46, и чије се измештање не би осетило, јер од Делиградске он има највише 10ак људи до Савског Трга
601 је понављам ГРАДСКА ЛИНИЈА, по ко зна који пут, и дао сам ја до знања људима у подручју угроженом потенцијалним скраћењем шта их чека... Пребацивање на ионако хаотични 95, па то ће изазвати хаос барем од Ивана Рибара до Гандијеве, јер тај део у 601 види алтернативу за 95, јер трамваји су подложни хаосима свакодневно...
 
Nisam stigao još da isčitam sve postove pa neka ovo bude više kao ''P.S.'' na moj prethodni post.

Evo sad se setih da su i 27, 35 i 43 produžene te više ne idu samo do centra nego i do NBG. I time se može reći da su i stanovnici Mirijeva i Višnjice dobili bolju i dalju vezu, do NBG (tu je i 43 iz Koteža, mada imamo 95 uz njega od ranije).
Tako da polako. Da, nekima će biti lakše pre nego drugima, ali ako može da se učini neki napredak, zašto da ne. Otom potom, srediće se i 300 potez. Ako ništa drugo, bar zato što će grad da nastavi da se širi pa će hteli ne hteli morati da se pozabave tim reonom.
 
За потез 300 би добро дошла експрес линија која би ишла аутопутем па преко Газеле за НБГ.
 
Rešenje za linije 300 je linija s zglobnim autobusom, jer u toj gradskoj zoni gužve često čine veći problem od presedanja.
 
Потез 300 је одавно зрео за зглобове али путна инфраструктура је таква да то није могуће. Мени су пали на памет аутобуси на спрат попут оних што их има Ласта што су некада возили на 15 као неко решење.
 
Na 302 može zglobni , jer je radio jedno vreme , bilo par komada. Kakva je situacija na ostalim linijama , ne bih znao , osim da na 307 ne može , to sam čuo negde.
 
Čini mi se da na linijama 303, 305, 306 i 307 nikad nisu radili zglobni autobusi. Za linije 304 i 308 ne znam.
 
Koju ti liniju mozes da uporedis sa 601 kad nijedna linija ne ide tim bulevarom celom duzinom, vidi ja ne osporavam to da moze da se desi da je u nekim situacijama mozda i brze, ali sigurno bar u 80% situacija nije. Uvek ali uvek je recimo 601 stizao pre 94 od Omladinskih do Antifasisticke Borbe,
Pa kako moze da bude isto, ti ako putujes recimo pola sata, imao si npr vec sistem da odma presednes na drugi autobus, cim izadjes, ovako dodajes na to jos 5 minuta pesacenja plus cekanje, i to ti ne bude nikad 5 minuta.
Dobra alternativa bi bila Mostar, e sad gde ce biti smestena ta okretnica i ostalo nisam upucen. Kao i da li je moguce da 601 skrene uopste na tu okretnicu koja je planirana .
Ova varijanta sa dva mosta nije losa ali bespotrebno trosenjee sredstava , ali to nece moci da zazivi dok ne zavrse most.
 
Mostar je cini mi se jedina gora opcija od bloka 42, evo i zasto. On je zamisljen da se tu okrecu linije iz pravca sajma, zato sto ce ljudi silaziti kod sajma i presedati na druge linije, a mostar ce biti sustinski prazna okretnica, bez ljudi, sluzice samo da se autobus tu okrene. Ako dovedes ljude iz 601 tu oni nece imati na sta da presednu, osim da, sto je suludo, cekaju 511 pa sa njim do sajma pa da prelaze ulicu i cekaju nesto sa grad. Mislim da na Zelenom vencu uz ukidanje 56l ima sasvim dovoljno mesta za 601.Ne dopada mi se ta ideja o linijama koje idu preko dva mosta, bespotrebno je, ali u svakom slucaju mislim da je za 511 dobro da ide na blok 20.
Sto se 601 tice, ako bi isla kroz Milutina Milankovica izgubila bi se veza sa studentskim gradom, a i sa ostalim linijama, 18 i 88. Ako vec mora 601 na blok 20, mozda napraviti kombinaciju da kruzi kao 94,95- kao i do sada do Arene, pa u Spanskih boraca- Mil. Milankovica, zatim kao tramvaji i 95 u Mil. Popovica i onda desno skretanje ka bloku 20 kao 35. Tako se cini mi se cuva najveci broj presedackih tacaka.
Za korisnika koji je pisao o potezima 300 i 400, vec su 401 i 2 produzeni na Slaviju, dakle ulaze u krug dvojke, kao sada 601, a za 300 linije ce se verovatno i naci neko resenje u vidu spustanja do Sumica.
Ako dobro pamtim, kad se zavrsi okretnica Dorcol, sto ce morati da bude uskoro posto planiraju da krenu sa rekonstrukcijom ovog dela oko pozorista, 27e i 35 su po prvobitnom planu trebale da okrecu na Dorcolu. Time se ostavlja prostor da se jos linija okrece u bloku 20, a za Usce, tj. terminus 43 mislim da bi bilo dobro da se okrecu neke linije sa Zelenog venca, pod uslovom da se kao sto sam ranije pisao pomeri stanica blize mostu. Mislim, ako je sad haos sa Nbg strane, jer se okrece ravno 11 linija, ne vidim problem u ubacivanju 601 na Zeleni venac. Imam i jos jednu ideju, a to je da pocetak Balkanske postane terminus, i da se 601 mozda prebaci tu, pa da ide preko Admirala Geprata pa u Kneza Milosa i dalje na Gazelu. Ovo ne bi bilo kao nekad kad je terminus bio u A. Geprata, tako da ne bi bilo opasnosti zbog okretnice na uzbrdici.
Kako god, opet se ponavljam, svako resenje je bolje od nesrecnog bloka 42, mada oni ako su pametni, o tome vise ni ne razmisljaju.
 
Najdzel":3ecozz33 je napisao(la):
Koju ti liniju mozes da uporedis sa 601 kad nijedna linija ne ide tim bulevarom celom duzinom, vidi ja ne osporavam to da moze da se desi da je u nekim situacijama mozda i brze, ali sigurno bar u 80% situacija nije. Uvek ali uvek je recimo 601 stizao pre 94 od Omladinskih do Antifasisticke Borbe,
Pa kako moze da bude isto, ti ako putujes recimo pola sata, imao si npr vec sistem da odma presednes na drugi autobus, cim izadjes, ovako dodajes na to jos 5 minuta pesacenja plus cekanje, i to ti ne bude nikad 5 minuta.
Dobra alternativa bi bila Mostar, e sad gde ce biti smestena ta okretnica i ostalo nisam upucen. Kao i da li je moguce da 601 skrene uopste na tu okretnicu koja je planirana .
Ova varijanta sa dva mosta nije losa ali bespotrebno trosenjee sredstava , ali to nece moci da zazivi dok ne zavrse most.
Moje iskustvo vezano za Bulevar Milutina Milankovića se malo razlikuje u odnosu na tvoje , te zato i pričam drukčije.
Naravno da ne bi mogla odmah da zaživi varijanta sa 601 preko dva mosta na Savi koji su relativno blizu jedan drugom , dok se ne izgradi Novi Savski most , to nije uopšte sporno. Neka varijanta će morati da se smisli kada krenu radovi na Starom Savskom mostu , a Savski trg bude ukinut kao okretnica , zato i gledamo da nađemo najbezbolnije rešenje. A što se tiče okretnice u centru (jer si sam rekao da 601 mora neizostavno da ide do centra) koja bi bila odgovarajuća i efikasna alternativa bez pretumbavanja drugih linija ili guranja na već preopterećene okretnice , i dalje čekam odgovor.
Imam sistem da mogu odmah da presedam , na istoj stanici , ali linija koja je meni potrebna , čekam je 7 minuta da dođe. Sa drugom linijom dođem do blizu stanice koja mi je potrebna , i za 5 minuta stignem na željenu stanicu , gde čekam 2 minuta da mi dođe ono na šta presedam. I šta sam na kraju konkretno dobio sa time što sam iz jednog prevoza izašao i čekao na istoj stanici drugi , bez pešačenja?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601018#p601018:3selwo5l je napisao(la):
nemanja601 » Sub Feb 09, 2019 1:32 pm[/url]":3selwo5l]Mostar je cini mi se jedina gora opcija od bloka 42, evo i zasto. On je zamisljen da se tu okrecu linije iz pravca sajma, zato sto ce ljudi silaziti kod sajma i presedati na druge linije, a mostar ce biti sustinski prazna okretnica, bez ljudi, sluzice samo da se autobus tu okrene. Ako dovedes ljude iz 601 tu oni nece imati na sta da presednu, osim da, sto je suludo, cekaju 511 pa sa njim do sajma pa da prelaze ulicu i cekaju nesto sa grad. Mislim da na Zelenom vencu uz ukidanje 56l ima sasvim dovoljno mesta za 601.Ne dopada mi se ta ideja o linijama koje idu preko dva mosta, bespotrebno je, ali u svakom slucaju mislim da je za 511 dobro da ide na blok 20.
Sto se 601 tice, ako bi isla kroz Milutina Milankovica izgubila bi se veza sa studentskim gradom, a i sa ostalim linijama, 18 i 88. Ako vec mora 601 na blok 20, mozda napraviti kombinaciju da kruzi kao 94,95- kao i do sada do Arene, pa u Spanskih boraca- Mil. Milankovica, zatim kao tramvaji i 95 u Mil. Popovica i onda desno skretanje ka bloku 20 kao 35. Tako se cini mi se cuva najveci broj presedackih tacaka.
Za korisnika koji je pisao o potezima 300 i 400, vec su 401 i 2 produzeni na Slaviju, dakle ulaze u krug dvojke, kao sada 601, a za 300 linije ce se verovatno i naci neko resenje u vidu spustanja do Sumica.
Ako dobro pamtim, kad se zavrsi okretnica Dorcol, sto ce morati da bude uskoro posto planiraju da krenu sa rekonstrukcijom ovog dela oko pozorista, 27e i 35 su po prvobitnom planu trebale da okrecu na Dorcolu. Time se ostavlja prostor da se jos linija okrece u bloku 20, a za Usce, tj. terminus 43 mislim da bi bilo dobro da se okrecu neke linije sa Zelenog venca, pod uslovom da se kao sto sam ranije pisao pomeri stanica blize mostu. Mislim, ako je sad haos sa Nbg strane, jer se okrece ravno 11 linija, ne vidim problem u ubacivanju 601 na Zeleni venac. Imam i jos jednu ideju, a to je da pocetak Balkanske postane terminus, i da se 601 mozda prebaci tu, pa da ide preko Admirala Geprata pa u Kneza Milosa i dalje na Gazelu. Ovo ne bi bilo kao nekad kad je terminus bio u A. Geprata, tako da ne bi bilo opasnosti zbog okretnice na uzbrdici.
Kako god, opet se ponavljam, svako resenje je bolje od nesrecnog bloka 42, mada oni ako su pametni, o tome vise ni ne razmisljaju.
Šta se to znatno drukčije dobija ukidanjem linije 56L , koja ima nekoliko polazaka u toku celog dana i to samo radnim danom?
Vezano za okretnicu u bloku 20 , moje mišljenje je da neće dirati 27E i 35. Tu svakako ima prostora za još linija da se okreću , i bilo bi lepo da se to iskoristi. Sa druge strane , bolje je da bude manje dodatih linija kroz Francusku , kuda bi linije sa Trga išle ka okretnici u Dunavskoj i možda trole (u opticaju su varijante preko Tadeuša Košćuškog i Dobračinom).
Što se tiče poteza 400 , on je odlično povezan sa ostalim delovima grada , jer ima dosta presedačkih opcija u zoni Banjičke pijace , plus tramvaji i linija 33 , plus što su kao bonus dobili i produženje 401 i 402 do Slavije.
Jedini potez koji je baš kritičan i ujedno u najlošijoj situaciji , je potez 300. Tu smo predlagali preusmerenje linija na okolne terminuse (Šumice , Pljevaljska , Konjarnik , Cvetkova pijaca) uz prebacivanje 77 do Cvetka , 17 i 31 do Ustaničke... Tu bi pored pomenutog preusmerenja trebalo i staviti da privatnici opslužuju još neku liniju pored 309. Ovo za privatnike bih uradio i na linijama poteza 400 (403 i 405 privatnik , a 408 Lasta kao što je bilo pre). Potez 300 bi trebalo da privatnici preuzmu još linije 305 , 307 i 311 , a da se linija 302 zarotira sa nekim drugim linijama iz pogona Karaburma , pa da na njoj rade zglobna vozila , pošto već znamo da to omogućuje konfiguracija terena. Ovako bi bilo lakše pogonu Kosmaj da održava preostale linije , a ne da svakodnevno vozila sa linije 50 uskaču kao ispomoć , pa zbog toga njeni korisnici ispaštaju. Ako uskaču sa još nekih linija , slobodno me ispravite. Jedino što bih dodao je da bi i linija 78 trebalo da bude ponovo zglobna , jer ovo sa privatnicima i solo vozilima ne funkcioniše , pošto je na Slaviji maltene nemoguća misija ući u isti , kada dođe sa Banjice , obzirom da ljudi vise jedni preko drugih. Taman bi tada mogli privatnici da preuzmu predložene linjije sa poteza 400.
 
Naravno da treba svima dobar prevoz i treba se boriti da svima bude dobro.Predhodnu objavu sam napisao revoltiran zbog toga sto gomila ljudi osporava teznju drugih za boljim prevozom,a istovremeno sa druge strane imamo tvrdnje da 601 mora da okrece obavezno u centru i da je svaka druga opcija smak sveta ,i da je Banjica odlicna presedacka tacka i da nista sa poteza 400 ne treba ici dalje.Surcin nije nista bolji od mog Ripnja ,ili od Kaludjerice,Grocke svi trebamo biti podjednaki.Moje misljenje je da glavne linije svih poteza bi trebale okretati na obodu centra grada a ostale linije bi se reorganizovale .
Primer moj potez 400
401 (Vma,Dragise Misovic)Prokop ,402 Slavija ali ne ovim putem vec da se iskoristi auto put ,dalje ustanicka,frans Slavija,403 preko B.potoka dalje avalskim putem redovnom trasom produziti je do okretnice 26, 404 ostaje u istom obliku ,405 obavezno do Slavije (zato sto je najvise ljudi koristi,406 i 406l ostaju u istom obliku,407 ne treba menjati ,408 po meni trebalo bi da kod 1000 ruza skrece na kruzni put i dalje nastavi do Resnika ili do Miljakovca.409 ostaje u istom obliku.Takva bi resenja trebalo traziti sa sve ostale poteze i verujem da bi svi bili zadovoljni
 
Sumnjam da će se Lasta vraćati na "gradske" linije, a inače sam protiv privatnika na dužim prigradskim linijama. To samo može da znači odliv još veće količine novca iz gradske kase za privatne prevoznike, s obzirom na velike kilometraže, a sa druge strane, privatnici bi trošili manje goriva, a i manje bi akali svoja vozila za mnogo više novca. Priča koja se vrtela, a vezano za rotacije linija između GSP-a i privatnih prevoznika, ima logike ako se u obzir uzme dosadašnja politika Grada. Privatnicima još više para, a GSP-u uvaliti najzahtevnije gradske linije, tipa 25, 26 ili 50 recimo. Što da privatnici lome svoja vozila :roll: Lasta se posljednjih godina fino oporavlja što se voznog parka tiče, iako je održavanje daleko od adekvatnog, pogotovu po pitanju higijene. Eventualni ponovni ulazak "u grad", značilo bi zanemarivanje prigradskih linija, što smo imali prilike već da iskusimo, pa se nadam da se takav scenario više neće ponoviti.

Kao redovni korisnik poteza 400, mogu reći da sam u principu zadovoljan trenutnim stanjem. Naravno, mesta daljem unapređenju i te kako ima, ali se može relativno pristojno funkcionisati. Jedino je 405-ica malo problematična. Lasta svoje polaske uglavnom ostvaruje, poštuju se propisana stajališta, obeležavanje vozila uglavnom vrlo dobro poslednjih godina, tako da se njene linije poprilično masovno koriste za presedanje na druge linije poteza 400, a i kao direktna veza delova Jajinca, Belog Potoka, Avale i Pinosave sa Autokomandom i Savskim trgom. 408-ica, takođe, solidno funkcioniše, mada je i dalje problem stihijskog nailaska autobusa više različitih linija na potezu od skretanja za Zuce do Ralje, pa imamo i po tri autobusa o roku od pet minuta, pa onda rupe i po pola sata. Kako mogu da primetim, i ostale linije solidno funkcionišu, sem možda, već pomenute 405-ice.

Nije da nam ne znači produženje linja 401 i 402 do Slavije, ali se dobro funkcionisalo i pre toga, jer su tu i lasitne linije, za koje se iskreno rečeno, ne bih bunio ni da ih sutra skrate do terminusa Voždovac. Imamo odlične i brze presedačke veze na Banjici i delovima Voždovca. Tramvajima se nakon rekonstrukcije Bulevara Vojvode Stepe putuje dosta dobro, a pogotovu nam znače na potezu od Franša do Autokomande, jer zaobilaze skoro svakodnevne velike gužve na pomentom potezu. To koliko znače Voždovcu, osetili smo u periodu dok se rekonstruisala Slavija, a i Bulevar Vojvode Stepe pre toga. Skoro sve autobuske linije su sa solo vozilima, pa em su bile nesnosne gužve, em su se zbog tih gužvi čekali i po pola sata. Dobro, neredovnosti je doprinosila i sama rekonstrukcija Slavije naravno. Skoro da i nisam koristio tramvaj pre rekonstrukcije Bulevara, sem kad sam baš morao, a evo od tada, putujem njima svakodnevno i stižem bez mnogo cimanja i maltretiranja, ponaročito u ranim jutarnjem časovima, kad još nema tako velikih gužvi na ulicama. Bilo da idem od Banjice do Vuka, ili opet od Banjice do Takovske, stižem za tek nešto malo više od 20 minuta u proseku. Popodne, naravno, sve to teče malo sporije, ali opet funkcioniše solidno. Znam da situacija sa tramvajima nije sjajna u Bulevaru Kralja Aleksandra, od Cvetka do Ustaničke uglavnom, kao i na Novom Beogradu, mada sam ih i tamo redovno koristio bez nekih većih problema. Potez 300 definitvno najviše ispašta trenutno, pa se nadam da će u neko skorije vreme biti i nekih adekvatnih rešenja i za njih. Oni još nemaju ni nekih naročitih lastinih linija da im bar malo pomognu, i koliko toliko rasterete vrlo opterećen potez duž smederevskog puta.
 
-601 i 511 da ostanu na savskom trgu, pocetna i cekanje vremena u mihaila bogicevica, toliko mesta ima

-46 u blokove bivsom trasom 94. Zlocin prema blokovima, sklanjanjem 89 i 94 sa gazele, mora da se ispravi

-51 na konjarnik, cela ustanicka ima ogroman priliv putnika a nema vezu sa sajmom, pozeskom i brdima

-91,92, 551, 553, 86x na mostar privremeno a posle na prokop, sa donje strane

Linije ostaju brze, efikasne, na najlogicnijim trasama i bez turisticko-obilaznih-okolo-naokolo-danguba elemenata tipa 74, 94, 25p i ostalih nalevo-krug monstrum-nebuloza.

Problem sa 601 i 511 je u tome sto se najvise pune na sadasnjoj pocetnoj, svako skracenje je vise nego katastrofalno, a svako produzenje krajnje nepotrebno i zagusujuce, one jednostavno dovoze putnike tacno gde treba.

Takodje, to 'tacno gde treba' je cela sustina zelenjaka, to mesto je namenski napravljeno za okretnicu i samo najveci segamega-singiduduk moron bi uopste pokusao to da promeni.
 
Tako je brale, sto mora pravo kad moze naokolo preko cvetka :laugh: , u vec krcati autobus i na vec krcatu okretnicu. Zadivljujuce.
Ne znam samo kakve veze ima 55, i takav produzetak, sa putnicima duz cele ustanicke ulice. Ako vec reka ljudi preseda sa 17 na mostaru, onda je normalno i logicno da takva veza postoji.
 
Након конкурса за уређење Савског трга, заборавите на исти како било какву окретницу. Најједноставније решење је продужетак преко Савског моста у блок 20 (знам, то би значило прелазак 601 два пута преко Саве, али боље и то него скраћење до блока 42 што су стручањи замислили). Иначе мислим да је краћење 91, 92, 551, 860 и других линија до Мостара и Прокопа тек лоше решење, пошто ће онда путници тих линија само да преседају код Сајма на линије које иду ка граду.
 
Produzetak linija sa savskog trga na blok 20 preko tramvajskog mosta je i zagusujuci i krajnje nerezonski jer svako ko sa juga zeli na nbg ne ide tuda nego gazelom. A produzetak 601 na takav nacin bi bio vrhunac najvece sprdnje, kakvu samo moze da smisli poznata fabrika forumskih bisera.

A ul mih bogicevica nema nikakve veze niti se nalazi na samom trgu, kao npr diletantski zamisljena okretnica ispred nbs koja se stalno predlaze i ovde i od nesrecnika koji vode ovaj grad, gde nikome ne smeta sto bi bila na samom trgu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600989#p600989:abtqfsii je napisao(la):
Дошљак » 09 Феб 2019 10:42 am[/url]":abtqfsii]Потез 300 је одавно зрео за зглобове али путна инфраструктура је таква да то није могуће. Мени су пали на памет аутобуси на спрат попут оних што их има Ласта што су некада возили на 15 као неко решење.

Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
 
601 do Prokopa
46 do Bloka 20
51 preko Mosta na Adi ili Gazele do Bloka 20
511 nemam ideju

Sa 601 do Bloka 20 se ništa ne dobija. Blok 20 je najnesrećnije rešenje za linije koje idu iz grada (27E i 35). Da li bi neko zaista išao 601 do tamo, pa na 27E i 35 do grada, kad može usput da pređe na 65, 71, 72? Razgovarao sam sa vozačima koji su mi rekli da im u popodnevnom špicu treba i po 20 minuta od okretnice do Hajata, znači samo za jednu stanicu, a dva puta sam se i sam u to uverio. Jedina linija koja normalno funkcioniše posle sklanjanja sa Trga je 43.

U nekoj budućnosti bi dobro bilo 27E prebaciti na Blok 42 do novog BAS-a, a 35 spojiti sa nekom linijom ka zapadnom delu grada (68, 71). I sada se može učiniti nešto, umesto što 27E i 35 voze promaju do ''okretnice''. 27E može do Bloka 70A (to jest Bloka 58) gde je prazna okretnica i taman pokrije Delta siti i Belvil.
 
Somi303":1umpfnd0 je napisao(la):
Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?
 
Vrh