Nikola '93
Higher intermediate
...i ako moze 613 do Vuka na 15 min posto se tema pretvorila u zelje..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601149#p601149:zml4yxgz je napisao(la):solecar » 09 Feb 2019 23:17[/url]":zml4yxgz]Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?Somi303":zml4yxgz je napisao(la):Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
Зашто је ово скретање немогућа мисија?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601309#p601309:1pbtwlur je napisao(la):prigradski » 10 Феб 2019 04:43 pm[/url]":1pbtwlur]@solecar
Sad mi pade na pamet još jedna stvar , skretanje iz Kralja Petra I u Vojvode Stepe Stepanovića. Da li to može da odradi zglob?
Nemoguća misija, bar sa trenutnim stanjem na terenu...
napiši prijavu (u dva primerka) sa tačnom lokacijom gde se havarisano vozilo nalazi, opis tj. marka model i boja vozila, i koja mu je registracija tj. kada je istekla. predaj papir na šalteru gradskog sekretarijata u 27. marta (ulaz iz Starine Novaka). možeš i anonimno, ali traži broj pod kojim su zaveli prijavu[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601875#p601875:16gh1ngp je napisao(la):prigradski » 13 Feb 2019 08:26 am[/url]":16gh1ngp]U tom sam kraju, znam kakva je situacija. Eto upravo na pocetku ulice vec 3-4 meseca stoji parkiran fiat doblo , mislim da mu je i reg istekla, ne mrda odatle. I koga sad zvati da ukloni vozilo? Tako je to kad nisi ni grad ni prigrad...
Taj TC će puniti oni koji inače i pune ostale TC , mahom omladina i zavisnici o kafićima. Ostali , koji koriste linije koje sada idu do Savskog trga , umesto da pune taj famozni TC , puniće autobuse na linijama 23 , 37 i 58 , a manje 46 i 55 , pa tako neće ni trozglobni autobus biti dovoljan da pokupi sve putnike kojima je destinacija centar. A sve to će se kao bumerang odraziti na ostale delove trasa pomenutih linija , jer će biti povuci potegni da se uđe.zidar":3fol4lm1 je napisao(la):Prebacice okretnicu na Mostar, to jest pored Mostara, ka Savi, mora nekako da se puni buduci trzni centar.Дошљак":3fol4lm1 je napisao(la):Значи форсирање неприродних токова кретања људи.
Ako je tako , šta onda 601 traži u Surčinu , koji je prigradsko naselje?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602087#p602087:174t04t7 je napisao(la):Gaspar18 » Čet Feb 14, 2019 2:03 am[/url]":174t04t7]за 601 вам упорно понављам, ЛИНИЈА ЈЕ ПРАВЉЕНА ДА БУДЕ ГРАДСКА, а не приградска,
Sve to stoji , nije ništa sporno. Isto tako , čak ni to što svega 15% trase 601 zalazi u Surčin , ne može da ospori činjenicu da linija ide u prigradsko naselje , te se stoga ne može na liniju gledati isključivo kao gradsku , već kao gradsko - prigradsaku liniju. Te stoga reći da linija mora da ide do centra , samo zato što je pravljena da bude gradska linija , po meni nije neki najvalidniji argument. To ne znači da smatram da je super rešenje da se linija izmesti iz centra , ali ako je već u planu da se ukine okretnica Savski trg , onda bi trebalo potražiti najidealnije moguće rešenje (koliko god je tako nešto uopšte moguće) , da se što manje izgubi , umesto što forsiramo da mora da ostane da se okreće na Savskom trgu , koji će svakako biti ukinut , bilo danas , bilo sutra , bilo prekosutra. Da li je izvodljivo da se linija preseli da se okreće na početku Balkanske (deo između Nemanjine i Admirala Geprata) , nisam siguran , jer ne znam kako bi se to odradilo , ili možda da se na neki način aktivira da linija ide Admirala Geprata - Kneza Miloša - Nemanjina - Savski trg. Ono što u ovom trenutku znam da je sigurno izvodljivo , a sa čime mislim da bi se najmanje izgubilo je blok 20 , kao što reče Došljak i još nekolicina. Odatle može bez problema da se preseda na linije ka Savskom trgu i Zelenom vencu.Gaspar18":rxevrqq3 je napisao(la):Сурчин је Општина скоро 15.година, и 601 као такав постоји на овој траси каква је већ преко 25.година, и као такав је предвиђен да буде директна веза са центром града, а део од Сурчина до Ледина је само приград, а то је једва 15% трасе линије, остало је градски део трасе од Ледина до Сава Центра. Уосталом, што се мене тиче, нека се скрати 601 до Блока 42, или Прокопа, или Блока 20, али ће зато 71 и 95 ићи препуни, а то коме је у интересу...
Prokop mora da ima najmanje 1 liniju sa ozbiljnijim taktom , jer prebacivanjem bilo koje linije koja ide Obrenovačkim putem , ne dobija se ništa spektakularno , jer presedanje na linije koje idu na 35 i 40 minuta i BG: voz na 1h , ne znači ništa ako ćeš da izgubiš vreme čekajući na prevoz da nastavio putovanje do željene destinascije.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602099#p602099:rxevrqq3 je napisao(la):nemanja601 » Čet Feb 14, 2019 3:01 am[/url]":rxevrqq3]Neko je pitao za trasu do Balkanske, nece autobusi ici Savskom nego kao nekad Sarajevskom, isto kao 52,53,56, tako da nece ni ulaziti u Nemanjinu. I verujem da nas, iako kazu da je ovo privremeno, narednih par godina ocekuje ovakvo stanje, a posle toga (naravno ako ne bude metroa- sala), Zeleni venac za 601, produzenje 46 na Nbg, skracenje nekih linija na Mostar ili Prokop.