Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601149#p601149:zml4yxgz je napisao(la):
solecar » 09 Feb 2019 23:17[/url]":zml4yxgz]
Somi303":zml4yxgz je napisao(la):
Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?

У овим условима не (не постоји права окретница него је на ону класичну приградску окрени се у 3 потеза прича). Ништа нерешиво, само треба мало то средити и проширити, али градски оци се више брину о прању пара по центру него да се троше на било шта изван "логичких граница Београда", штагод то било.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601309#p601309:1pbtwlur je napisao(la):
prigradski » 10 Феб 2019 04:43 pm[/url]":1pbtwlur]@solecar

Sad mi pade na pamet još jedna stvar , skretanje iz Kralja Petra I u Vojvode Stepe Stepanovića. Da li to može da odradi zglob?

Nemoguća misija, bar sa trenutnim stanjem na terenu...
Зашто је ово скретање немогућа мисија?
https://goo.gl/maps/8Xo653Q6vxL2
 
Зглобњак може да скрене из Велизара Косановића у Учитељску а ту је јако чудан угао, ту му је и лагано
 
Nažalost, gledate sliku google situacije iz 2012.-2013. Danas je na uglu tih ulica privatni vrtić a u periodu odvodjenja-dovodjenja dece u isti od silno parkiranih vozila nemoguće je i autom skrenuti u ulicu Đure Đakovića, kamoli izmanevrisati bus. Tako da od solucija
za zglob ostaje pravljenje okretnice na lokaciji koju sam predložio dok i za to ne bude prekasno a ovaj potez koji je šomi uslikao malo da se reorganizuje zbog hipotetičke 312 tj da se usmeri da ide u ulicu 29. Novembra(tj da se napravi mreža jednosmernih ulica ka uzbrdici) ..
 
Ovo nije upereno protiv tebe , nego generalno govorim. Ne razumem tu logiku da parkirana kola iz raznoraznih razloga , kafići , kiosci , i ostale građevine dovode do obeshrabrenja po nekom automatizmu , te da umesto da pokušamo da se borimo protiv toga kako bi mogao gradski prevoz normalno da funkcioniše , mi dižemo ruke i kažemo da od toga nema ništa.
 
U tom sam kraju, znam kakva je situacija. Eto upravo na pocetku ulice vec 3-4 meseca stoji parkiran fiat doblo , mislim da mu je i reg istekla, ne mrda odatle. I koga sad zvati da ukloni vozilo? Tako je to kad nisi ni grad ni prigrad...
 
Beograd mora da smanji svoju teritoriju i onda da se posveti razvoju cele svoje preostale teritorije. a to da su parkirani automobili problem to je apsurd naše države. a onda na drugim mestima forsiraju pauka i kad to nije nužno. a pauk bi smeo da se koristi samo kada je to neophodno, za ostalo postoje kazne.
 
@ prigradski
Možda da probaš sa parking servisom , kao što reče Gorštak
 
GDE ĆEMO SA AUTOBUSIMA? Na Savskom trgu okreće 10 LINIJA gradskog prevoza, postoje DVE LOKACIJE za novu okretnicu

Tender za radove na Savskom trgu još nije ni raspisan, a već je zadao glavobolju saobraćajnim stručnjacima koji imaju zadatak da, tokom rekonstrukcije, organizuju prevoz na ovoj lokaciji.

Kako saznajemo, još nije definitivno ni da li će tramvajski saobraćaj, kako je najavljeno, ići po obodima trga ili kao sada po njegovoj sredini, a još veća dilema je šta učiniti sa okretnicom na kojoj svoju vožnju završava i počinje desetak linija gradskog prevoza.

Skoro je izvesno da ozbiljni radovi neće početi pre leta, odnosno dok ne budu postavljene šine preko Mosta na Adi, kako bi preko ove saobraćajnice mogla da bude ostvarena veza starog i Novog Beograda.

Ranije je bilo planirano da kompletna okretnica sa Savskog trga bude prebačena podno Gazele, u blizinu novog tržnog centra koji je u izgradnji. Međutim, kako se njegov završetak očekuje tek 2020. nije realno da autobusi ranije dođu na ovu destinaciju.

Kako nezvanično saznajemo, alternativna varijanta je da okretnica bude izmeštena par stotina metara dalje, u Balkansku ulicu, između Nemanjine i Admirala Geprata.

Podsetimo, na Savskom trgu okreću autobusi sa linija 36, 46, 51, 511, 551, 553, 601, 91, 92 i A1, dok preko njega još prolaze 78 i 83.

izvor: Blic
 
Ovde su zaboravili na prigradske linije.
Sve je to mnogo lepo i pametno, znaju da moraju da urade, a kako i zasto i nije vazno, Srbija medju sljivama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601875#p601875:16gh1ngp je napisao(la):
prigradski » 13 Feb 2019 08:26 am[/url]":16gh1ngp]U tom sam kraju, znam kakva je situacija. Eto upravo na pocetku ulice vec 3-4 meseca stoji parkiran fiat doblo , mislim da mu je i reg istekla, ne mrda odatle. I koga sad zvati da ukloni vozilo? Tako je to kad nisi ni grad ni prigrad...
napiši prijavu (u dva primerka) sa tačnom lokacijom gde se havarisano vozilo nalazi, opis tj. marka model i boja vozila, i koja mu je registracija tj. kada je istekla. predaj papir na šalteru gradskog sekretarijata u 27. marta (ulaz iz Starine Novaka). možeš i anonimno, ali traži broj pod kojim su zaveli prijavu
 
и Занимљив овај предлог за окретницу у Балканској. У суштини се аутобуси померају само блок иза. Али као прво, није дозвољено лево скретање из Немањине у Балканску, као друго, где ће онда бити излазно стајалиште Савски трг, тамо где стају 78 и 83 у Немањиној код болнице Свети Сава? Има ли ту места да стану сви живи аутобуси кад наиђу? Још у Балканској постоји и паркирање возила на тротоару баш ту где спомињу потенцијалну окретницу, као и жута трака за аутобусе који иду из Сарајевске ка Зеленом венцу. А ту је и стајалиште. Лоше решење по мом мишљењу.
 
Prebacice okretnicu na Mostar, to jest pored Mostara, ka Savi, mora nekako da se puni buduci trzni centar.
 
Значи форсирање неприродних токова кретања људи.
 
И опет Зидар немаш, или не желиш да размишљаш... Проблем неких линија које су прављене за град су прављене, имаш неке које нису прављене плански, па ником ништа, ја вама кажем гатајте и тражите окретницу за 46, Блок 45 или Блок 72, то су вам главне питалице, за 601 вам упорно понављам, ЛИНИЈА ЈЕ ПРАВЉЕНА ДА БУДЕ ГРАДСКА, а не приградска, 46 од Делиградске и Мостара иде малтене празан бус, и ту говора и дилеме нема, већ само да ли ће направити спољни круг трамваја 7 у Блоку 45, или у Блоку 72, јер се траса у принципу зна, 511 може у Балканској да окреће, ако ту планирају ту да праве окретницу, ако не могу ту, онда лепо проширити капацитете Дорћола 25.мај и кроз Карађорђеву, 91, 92, 551 и 553 може у Прокоп... Мостар је по мени Чардак ни на небу, ни на Земљи...
 
zidar":3fol4lm1 je napisao(la):
Prebacice okretnicu na Mostar, to jest pored Mostara, ka Savi, mora nekako da se puni buduci trzni centar.
Дошљак":3fol4lm1 je napisao(la):
Значи форсирање неприродних токова кретања људи.
Taj TC će puniti oni koji inače i pune ostale TC , mahom omladina i zavisnici o kafićima. Ostali , koji koriste linije koje sada idu do Savskog trga , umesto da pune taj famozni TC , puniće autobuse na linijama 23 , 37 i 58 , a manje 46 i 55 , pa tako neće ni trozglobni autobus biti dovoljan da pokupi sve putnike kojima je destinacija centar. A sve to će se kao bumerang odraziti na ostale delove trasa pomenutih linija , jer će biti povuci potegni da se uđe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602087#p602087:174t04t7 je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Feb 14, 2019 2:03 am[/url]":174t04t7]за 601 вам упорно понављам, ЛИНИЈА ЈЕ ПРАВЉЕНА ДА БУДЕ ГРАДСКА, а не приградска,
Ako je tako , šta onda 601 traži u Surčinu , koji je prigradsko naselje?
 
Сурчин је Општина скоро 15.година, и 601 као такав постоји на овој траси каква је већ преко 25.година, и као такав је предвиђен да буде директна веза са центром града, а део од Сурчина до Ледина је само приград, а то је једва 15% трасе линије, остало је градски део трасе од Ледина до Сава Центра. Уосталом, што се мене тиче, нека се скрати 601 до Блока 42, или Прокопа, или Блока 20, али ће зато 71 и 95 ићи препуни, а то коме је у интересу...
 
Neko je pitao za trasu do Balkanske, nece autobusi ici Savskom nego kao nekad Sarajevskom, isto kao 52,53,56, tako da nece ni ulaziti u Nemanjinu. I verujem da nas, iako kazu da je ovo privremeno, narednih par godina ocekuje ovakvo stanje, a posle toga (naravno ako ne bude metroa- sala), Zeleni venac za 601, produzenje 46 na Nbg, skracenje nekih linija na Mostar ili Prokop.
 
Gaspar18":rxevrqq3 je napisao(la):
Сурчин је Општина скоро 15.година, и 601 као такав постоји на овој траси каква је већ преко 25.година, и као такав је предвиђен да буде директна веза са центром града, а део од Сурчина до Ледина је само приград, а то је једва 15% трасе линије, остало је градски део трасе од Ледина до Сава Центра. Уосталом, што се мене тиче, нека се скрати 601 до Блока 42, или Прокопа, или Блока 20, али ће зато 71 и 95 ићи препуни, а то коме је у интересу...
Sve to stoji , nije ništa sporno. Isto tako , čak ni to što svega 15% trase 601 zalazi u Surčin , ne može da ospori činjenicu da linija ide u prigradsko naselje , te se stoga ne može na liniju gledati isključivo kao gradsku , već kao gradsko - prigradsaku liniju. Te stoga reći da linija mora da ide do centra , samo zato što je pravljena da bude gradska linija , po meni nije neki najvalidniji argument. To ne znači da smatram da je super rešenje da se linija izmesti iz centra , ali ako je već u planu da se ukine okretnica Savski trg , onda bi trebalo potražiti najidealnije moguće rešenje (koliko god je tako nešto uopšte moguće) , da se što manje izgubi , umesto što forsiramo da mora da ostane da se okreće na Savskom trgu , koji će svakako biti ukinut , bilo danas , bilo sutra , bilo prekosutra. Da li je izvodljivo da se linija preseli da se okreće na početku Balkanske (deo između Nemanjine i Admirala Geprata) , nisam siguran , jer ne znam kako bi se to odradilo , ili možda da se na neki način aktivira da linija ide Admirala Geprata - Kneza Miloša - Nemanjina - Savski trg. Ono što u ovom trenutku znam da je sigurno izvodljivo , a sa čime mislim da bi se najmanje izgubilo je blok 20 , kao što reče Došljak i još nekolicina. Odatle može bez problema da se preseda na linije ka Savskom trgu i Zelenom vencu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602099#p602099:rxevrqq3 je napisao(la):
nemanja601 » Čet Feb 14, 2019 3:01 am[/url]":rxevrqq3]Neko je pitao za trasu do Balkanske, nece autobusi ici Savskom nego kao nekad Sarajevskom, isto kao 52,53,56, tako da nece ni ulaziti u Nemanjinu. I verujem da nas, iako kazu da je ovo privremeno, narednih par godina ocekuje ovakvo stanje, a posle toga (naravno ako ne bude metroa- sala), Zeleni venac za 601, produzenje 46 na Nbg, skracenje nekih linija na Mostar ili Prokop.
Prokop mora da ima najmanje 1 liniju sa ozbiljnijim taktom , jer prebacivanjem bilo koje linije koja ide Obrenovačkim putem , ne dobija se ništa spektakularno , jer presedanje na linije koje idu na 35 i 40 minuta i BG: voz na 1h , ne znači ništa ako ćeš da izgubiš vreme čekajući na prevoz da nastavio putovanje do željene destinascije.
 
Nesto razmisljam, mozda ima istine u prici oko premestanja 94 na Bez. Kosu. Posto moraju da se izmeste linije sa Savskog Trga, a 46 se produzi ka savskim blokovima starom trasom 94, onda je pomenuta tzv "visak", a dosta je vojnih lica na Bez. Kosi te im znaci linija ka VMA i Vojnoj Akademiji. Ne kazem da nema istih u savskim blokovima, ali resenja Sekretarijata nisu uvek logicna. Takodje, nije iskljuceno da 94 samo nastavi Bul. Heroja sa Kosara i tako dobije na vremenu koje mu je potrebno posle promene trase ka Resniku. Ako bude tako, vise naginje da ce okretati u Bloku 72, jer ljudi tamo nemaju direktnu vezu sa Jurija Gagarina, a Blok 45 vec ima dovoljno linija. Blok 44 takodje ima 3 linije, tako da ne verujem da ce da dobije i cetvrtu.
 
Сва ова продужења су само прављење нових 95 и 74.
 
Ja razumem da ovako megalomanski dugačke linije nisu idealno rešenje, ali u gradu u kome nema metroa i nekih boljih vidova transporta mislim da su one jako dobra "alternativa", 95 je skoro uvek pun. 96 nije (na osnovu svega nekoliko opažanja kada u 95 nisam mogao da uđem nikako a u 96 sam mogao da sednem). bila bi 95ica bolja kad bi zrenjaninac imao žutu traku. i možda kad bi bila rasterećenija još po nekom linijom. Borča ka centru ima samo 2 linije, 3 ukupno plus linije 100 koje nisu preterano korisne, ako mi ne verujete probajte ih. na kraju krajeva, u prilog tome govori i broj putnika koji koristi neke a ne neke druge linije. ja te linije ne bih ukidao ni nakon metroa, i tne nakon jedne linije nego nakon bar 4. mislim da bi ostale korisne 95 bi mogao lagano da bude i dobar tramvaj.
 
Imati nekoliko megalomanski dugačkih linija je OK , ali praviti od pouzdanih linija megalomanske i na tome zasnivati srž gradskog prevoza , e to nikako nije OK. Problem je u tome što određeni broj korisnika gradskog prevoza to ne shvata , nego vide sve jedino i isključivo kroz prizmu "ako su mogli 25P , 42 , 74 , 85 , 89 , 94... , onda može i u mom kraju" ili "ako ja mogu da presedam dva puta , onda može i korisnik nekog drugog naselja i nije mu uopšte potrebna linija do centra".
 
Vrh