U večernjim časovima , i ranim jutarnjim je brže da se sadašnjom trasom 601 (preko autoputa) stigne od Tošinog bunara do Savskog trga i obrnuto. U svim drugim periodima ne. Par puta sam sa 74 išao u vreme špica od skretanja na petlju kod Arene do Kneza Miloša , i vreme je iznosilo između 35 i 45 minuta. U koje god doba dana da sam išao kroz Bulevar Milutina Milankovića , vreme putovanja je uvek bilo približno isto. U vreme špica , autobus "prepiša" Bulevar Milutina Milankovića , sa sve semaforima , i dok je on već kod Buvljaka , 601 i druge linije koje idu autoputem , još uvek su zaglavljene na potezu Omladinskih brigada - petlja kod Arene.
Takođe , ne vidim što je problem da se preseda iz Milentija / Vladimira Popovića na linije na autobutu , kada bi se stanica nalazila u neposrednoj blizini , na svega pet minuta peške. To što je određeni deo stanovništva lenj , pa ih mrzi da naprave više od dva koraka i dignu nešto teže od kašike , je smešan razlog za neizmeštanje linije 601. Da se načisto gubi veza sa Sava centrom , pa da kažemo da izmeštanje nije prihvatljivo... Uostalom , manja fizička aktivnost nikog do sada nije ubila , dok fizička neaktivnost to i te kako pospešuje.
Što se tiče linije 511 , tvrditi da se sve može rešiti sa presedanjem na Adi Ciganliji , i to samo u smeru ka centru , i da zato treba da ide preko Mosta na ADI , :roll: . Kako ja , koji sam dosta fizički aktivan , linije 78 i 83 smatram neupotrebljivim za vraćanje iz Zemuna , jer ne postoji stanica Birčaninova u smaru ka Banjici / Sajmu , tako će i većina drugih da smatra to isto za liniju 511 , te bi samo pravili gužvu na 85 i 88 , a ne bi bile rasterećene.
Što se tiče ovoga za linije na Savskom trgu , slažem se sa Benderom , osim što se tiče linije 601 , jer bi linija u tom slučaju išla preko dva mosta na Savi. Takođe , slažem se i sa onim vezano za linije sa poteza 300 i 400 , kao i onim što je napisao Marecar.