Тешко, али било би изводљиво када би полиција мало регулисала мороне који се паркирају где стигну и праве хаос на окретници. @Stf је једном чини ми се поменуо да би се иста могла и проширити када би се срушили нелегални објекти који се налазе на јавној површини, тиме би се добило још мало простора.solecar":b2q14p7c je napisao(la):Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?Somi303":b2q14p7c je napisao(la):Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
Sad mi pade na pamet još jedna stvar , skretanje iz Kralja Petra I u Vojvode Stepe Stepanovića. Da li to može da odradi zglob?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601154#p601154:wfngyehv je napisao(la):Somi303 » Ned Feb 10, 2019 12:20 am[/url]":wfngyehv]Тешко, али било би изводљиво када би полиција мало регулисала мороне који се паркирају где стигну и праве хаос на окретници. @Stf је једном чини ми се поменуо да би се иста могла и проширити када би се срушили нелегални објекти који се налазе на јавној површини, тиме би се добило још мало простора.solecar":wfngyehv je napisao(la):Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?Somi303":wfngyehv je napisao(la):Од потеза 300 зглобови би били у оправдани само на 309 и на 302 у шпицу, притом би се проблем са 302 решио када би се вратио школски аутобус који би возио од Калуђерице до СШГ, јер када деца крену у средњу (одређени поласци) 302 постаје неподношљива.
I Prokop spada u istočni deo , a ne samo deo od Dušanovačkog mosta. :wink:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601152#p601152:wfngyehv je napisao(la):1111 » Ned Feb 10, 2019 12:19 am[/url]":wfngyehv]Istočnoj strani je potreban zglobni autobus, a to 51 nije. Imao sam pre neki dan nesreću da moram da koristim 55 i zaista mi je žao ljudi kojima je to svakodnevica.
Linija 55 koristi terminus "Zvezdrara (Pijaca)" i bliža je veza nego linija 51. Nadam se da sad razumeš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601121#p601121:9ye9l115 je napisao(la):Bumbarevo brdo » 09 Feb 2019 22:23[/url]":9ye9l115]Tako je brale, sto mora pravo kad moze naokolo preko cvetka :laugh: , u vec krcati autobus i na vec krcatu okretnicu. Zadivljujuce.
Ne znam samo kakve veze ima 55, i takav produzetak, sa putnicima duz cele ustanicke ulice. Ako vec reka ljudi preseda sa 17 na mostaru, onda je normalno i logicno da takva veza postoji.
Taко је за сада, док линије иду оном саобраћајницом иза Хајата, али када се споје Владимира Поповића и Николе Тесле, очигледно ће ићи преко кружног тока па директно десно за мост. Ако се преседа са 601 на 65, 71, 72, ко онда и зашто иде до Сава центра и преседа на 95, или чак ко иде и зашто на Савски трг? Или да ли то значи да ипак можемо да скратимо 601 до блока 42 пошто ће сви да пређу на 71, 72, 65? Продужетак 27Е и 35 звучи као занимљив предлог, али је питање колико се то одражава на функционалност линија, и да ли добијамо нове 95 и 74?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601147#p601147:km1wa920 je napisao(la):1111 » Суб Феб 09, 2019 11:15 pm[/url]":km1wa920]601 do Prokopa
46 do Bloka 20
51 preko Mosta na Adi ili Gazele do Bloka 20
511 nemam ideju
Sa 601 do Bloka 20 se ništa ne dobija. Blok 20 je najnesrećnije rešenje za linije koje idu iz grada (27E i 35). Da li bi neko zaista išao 601 do tamo, pa na 27E i 35 do grada, kad može usput da pređe na 65, 71, 72? Razgovarao sam sa vozačima koji su mi rekli da im u popodnevnom špicu treba i po 20 minuta od okretnice do Hajata, znači samo za jednu stanicu, a dva puta sam se i sam u to uverio. Jedina linija koja normalno funkcioniše posle sklanjanja sa Trga je 43.
U nekoj budućnosti bi dobro bilo 27E prebaciti na Blok 42 do novog BAS-a, a 35 spojiti sa nekom linijom ka zapadnom delu grada (68, 71). I sada se može učiniti nešto, umesto što 27E i 35 voze promaju do ''okretnice''. 27E može do Bloka 70A (to jest Bloka 58) gde je prazna okretnica i taman pokrije Delta siti i Belvil.
Свакако, ЖС Тошин бунар и Сава центар су веома битне преседачке тачке. Е сад, ако је блок 20 споран, шта би фалило да 601 окреће на окретници Ушће где окреће 43? Лепо Милентија Поповића, па десно ка мосту, лево у Николе Тесле и одмах на окретницу, а тамо чека празан злобни аутобус на 43 ка граду. Полазак наравно другачије него што креће 43, уместо десно испод моста, да иде лево дуж реке па да се укључи право опет у Милентија Поповића. Нигде гужве као на окретници блок 20. Успут лакше преседање и на трамваје дуж Милентија Поповића, и на 95, а и на 16, 65, 77, 78, 83 код Хајата (као и остале линије које пак завршавају на Зеленом венцу).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601184#p601184:3pv8or22 je napisao(la):1111 » Нед Феб 10, 2019 1:28 am[/url]":3pv8or22]Pa ide se i do Sava centra, neko prelazi na 95, neko na 17 i 18. Ja recimo kad presedam skoro uvek gledam da to uradim na poslednjoj zajedničkoj stanici. Baš sam neki dan išao iz blokova 601-com i kod ŽS Tošin bunar sam bez problema prešao na 65 i otišao do grada. Možda bi brže bilo da sam išao do SC pa na 95, ali ni ovako se nigde nisam zaglavio.
Da se vratim na problem, ništa se epohalno ne dobija sa 601 do Bloka 20 ili Bloka 42. Jer dok 27E i 35 idu ovom trasom, nema koristi. Ta okretnica u Bloku 20 može da dobije na značaju tek kada se spoje Vladimira Popovića i Nikole Tesle. E onda ako ukinu Zeleni venac, a nadam se da neće, jer je na sjajnom mestu, Blok 20 može da bude čvor gde će da se sastaju linije poteza 700, 15 i 84 sa linijama ka gradu (27E, 35, 43). Onda se može uvesti i ekspres linija, na primer 61, koja bi od Bloka 20 išla kroz Vladimira Popovića i Jurija Gagarina do kraja blokova.
Može, potrebno je samo napraviti malu servisnu saobraćajnicu na površini između dvorišta stare škole i spomenika...Da li može da se okreće zglob u Kaluđerici?
Sad mi pade na pamet još jedna stvar , skretanje iz Kralja Petra I u Vojvode Stepe Stepanovića. Da li to može da odradi zglob?