Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=8w13FKTXt44[/YouTube]
Somi nemoj se ljutis, ali ovo nesto sto je planirano, bolje da ne rade, jer studiju su radili nesposobni ljudi...
Izvor je Somi :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566426#p566426:24oyvjvb je napisao(la):
boca-ica » Mon Sep 10, 2018 8:38 pm[/url]":24oyvjvb]Ajde Sole i dr. zainteresovani molim jednu ,, dijagnozu ,, za ovaj predlog izmene malecnog dela trase 85
ovako (zelena) trasa bi bila daleko veše korisnija :D
- Veca pokrivenost istom kilometražom ista potrošnja goriva
- Rasterecenje Cara Dušana
- Zadržava se isti broj stajališta
- Ista minutaža
- Itd....
:sesir:
file.php
85 je dušu dala da ide pravo sa Mosta na Adi do okretnice 65, pa desno na most Zemun - Borča. Povezala bi Čukaricu sa levom obalom Dunava kao i do sada, ali ne bi vozila ekskurzije po Novom Beogradu i Zemunu, što bi skratilo putovanje, a i novi bulevar (Heroja sa Košara ako se ne varam) bi dobio liniju javnog prevoza. Tom trasom bi 85 presecala dosta drugih linija na NBG, pa samim tim ni putnici koji bi išli do Borče ne bi izgubili, jer imaju "fider" za 85.
 
Мислим да је 85 добра оваква каква јесте.
 
Uvodjenjem ovakvog 85 kakav jeste, konacno je dobijeno nekoliko kljucnih stvari koje niko ovde ne vidi, a navescu vam barem tri
- Povezivanje Opstine Novi Beograd sa Zemunskom Bolnicom, sto je do skracivanja trase 81 iz Bloka 70a u Pohorsku bilo nezamislivo
- Zemun dobija nesto sto nije 88, a ide preko Mosta na Adi
- Gornji deo Zemuna je dobio liniju da mogu sa jos jednim presedanjem budu u blokovima, to jest rasterecuje 45 i 73, i dovozi putnike do Erport Sitija i fiduje 94
Linija je konstatno puna od 8 do 23:00, poslednji sa Banovog Brda sto vidim vec godinu ipo dana je kritican za ulazak na Opstini Novi Beograd i Starom Merkatoru... Generalno, linija daleko brze stigne iz Borce do Delta Sitija, nego 95 u bilo kakvim okolnostima... Samo je potrebno regulisati rad semafora u Omladinskih Brigada, i dodati jos vozila, da bi za pocetak isao 85 na ispod 10 minuta, jer broj ljudi koji ga koristi nedvosmisleno dokazuje.
 
Da li se zna nešto o izmeni trasa 45 i 83 , obzirom da je Vesić posetio stanare u Novogradskog i tom prilikom najavio zatvaranje ulice za saobraćaj za koji dan? I da li bi ta promena bila trajna ili privremena?
 
ltwvovQ.jpg

Dušu dalo da se napravi uvučeno stajalište za liniju 70 iz pravca Autokomande,
tik pored nadvožnjaka u Vml, dok neko ne izgradi nešto na ovoj površini...
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... je-E3-i-E7

Sekretrijat za javni gradski prevoz doneo je odluku da uvede dve nove ekspres linije E3 i E7, ali i da produži liniju E8. U planu je da E3 vozi od Slavije do pogona "Kosmaj" koji se nalazi na auto-putu, a E7 od Vidikovca do Prokopa. Linija E8 saobraćaće od naselja Stepa Stepanović do Bloka 70A.

Nisu mi jasni s ovom linijom Slavija - Kosmaj. S jedne strane se žale da nemaju dovoljno vozača da popune i ove sadašnje linije, a s druge strane uvode ovu novu koja mi ne deluje da će biti nešto obećavajuće i popularno.
 
Linije E voze privatnici i ne vazi markica neki tzv liniski taksi
 
Ne vezano za vozače , poenta linije Slavija - Kosmaj mi nije uopšte jasna. Ko je lud da daje pare pored 38L i 70 , sa kojih vrlo lako može da se pređe na drugu liniju koja vodi do Slavije.
 
Juče u 38L od Mostara do Medaka 15 putnika, pola izašlo na stajalištu Toplice Milana #3488.

Ova linija odavno nije radnička jer koriste je oni koji koriste i 70 ukoliko istog nema.

Što se severnog dela Medakovića 2 tiče najveći problem je to što 30, 38L i 70 imaju stajališta samo ka periferiji dok Laste koje takođe idu ka periferiji jednosmerno samo prolaze.

Problem bi bio rešen ovako:

https://www.google.com/maps/dir/44....89,20.4701543,6631m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

38 i 38L mogu da se renumerišu u 312 i 313 tako da ova nova linija može preuzeti broj 38. Takt nije potreban ispod 60min, osim u slučaju pretvaranja linije 30 u minibus.
 
Sole zaboravih, možda bi privremeno ta 38ica saobraćala umesto 38A. Kad se stabilizuje železnički saobraćaj (pomeranje vozova za Bar u Zemun) onda bi saobraćala ili do Mostara ili negde dalje, možda i za BnV.

Inače najvažniji je taj potez Mostar - Medak za rasterećenje 70 kao i mogućnost suprotnog smera koji sada nije moguć bez korišćenja nepouzdanih 29 i 50. 20 je nepraktičan za presedanje jer ide retko tako da 70 može da ti "pobegne" lako čak i kada je sama linija pouzdana.

Napisao sam u temi o zastojima i poremećajima šta mi se desilo na 29 pre nekoliko dana.

50 je nepouzdana, nepodnošljiva i kruži, 49 omogućava presedanje na isto 50 (sjaši s jarca na magarca sistem), 70 kasni i bude krcat zato što je solo a 17 i 18 pomoći nema. Jedino od 38L ima vajde, ali samo u jednom smeru i ima nezgodan red vožnje. Kad već ide retko nek ide na pola sata ili sat, lakše se pamti i uklapa presedanje. 30 ne ide sa Mostara i zavlači se po okolnim uličicama tako da ni jedna od tih linija osim 38L/A ne može predstavljati "pouzdaniju alternativu 70" na toj brzoj deonici.
 
Поздрав свима! Покушао сам да нађем негде информације о измештању окретнице линије 18 на медаку, али нисам успео ни на једној теми. Наиме у насељу вељко влаховић кажу да ће бити померена ближе насељу па ме интересује колико у томе има истине и где могу да проверим ове тврдње. Био бих захвалан да неко ко зна и напише нешто или ме упути где да прочитам/кога да зовем.
 
Где да помере 18 на тој страни? На окретници у Бачкој се битке воде око национализованог земљишта, и немој да мислиш да ће то бити приоритет...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576058#p576058:2ay3yq2g je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Okt 22, 2018 12:37 am[/url]":2ay3yq2g]Где да помере 18 на тој страни? На окретници у Бачкој се битке воде око национализованог земљишта, и немој да мислиш да ће то бити приоритет...
О измештању/продужењу 18ице сви у том крају причају већ дуже време. места у принципу има а и потреба јер је никао огроман број зграда што на врху прда што у и око Цветанове Ћуприје.
 
Зглобови могу лагано да прођу дуж Ратка Митровића, укључујући и онај део где саобраћа 57. Због ко зна колико пута продужених радова у Благоја Паровића линије 23 и 53 иду туда.
 
До блока 70. Слично може да се уведе и линија Арена-Аутокоманда преко Газеле као олакшање за 17 и 18.
 
Blok 70A je u pitanju. Ulica Agostina Neta.
Inače , odakle ispravna vozila i potrebni vozači? Vozači odlaze u inostranstvo jer neće niko ovde da radi za siću , već da od zanimanja profesionalni vozač živi životom dostojnom čoveka.
Ako bi se bilo šta ovakvo uvodilo , to bi bilo na uštrb linije 89. A to je upravo ono što svi želimo , zar ne?
Pogledajte samo šta je urađeno sa linijom 36 , kao i ona ideja sa 38L i 38A. Ili recimo slučaj sa 105 i 105L.
 
89 je vec osakacena niti ide kako treba niti u nju moze da se udje. Gsp je propao, dzaba crtate bolje kupite bicikl.
 
Vrh