Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

БКА -> Господара Вучића-> Крушевачка?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Nisam skoro zalazio gore, da li bi se time izgubila neposredna blizina Druge Ekonomske skole koja je jako bitna za ceo taj potez?
 
Наравно да би се изгубила јер би најближа станица била на Душановцу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565407#p565407:3dqu93ab je napisao(la):
solecar » Čet Sep 06, 2018 10:50 pm[/url]":3dqu93ab]Hipotetički , zašto bi smo zamišljali?

Zašto bismo išta zamišljali, ne razumem pitanje.

Ali konkretno, iznervirah se što se gotovo svakodnevno tu stvori ogromna gužva jer neko parkira malo da viri, i onda bus mora da stoji dok vozač ili putnici ne pomere to vozilo pola metra sa strane, pa eto čisto mi palo na pamet da li ima neka alternativa, ništa specijalno... stoga i ono hipotetički....
 
Kako si postavio pitanje , to bi bilo isto kao da sam ja hipotetički pitao kuda bi išle linije da ne postoji Pančevački most. A što se tiče samog zamišljanja (razmišljanja) , to je potpuno OK i nema ništa loše u tome.
Sa druge strane , bolje da si odmah postavio konkretan problem i pitanje , te bi se odmah dobio i konkretan odgovor , jer to što si pomenuo se svakako se može tretirati kao validan razlog traženja alternativnog rešenja. Alternativa svakako postoji , i u više navrata je korišćena prilikom radova: Južni bulevar - Đerdapska (Grčića Milenka) - Gospodara Vučića - Kruševačka. Druga alternativa je da direktno iz Maksina Gorkog skrene u Gospodara Vučića , ali tu je problem što je baš na tom delu od Maksima Gorkog do Kruševačke nezgodno da se nađe mesto na kome bi bilo moguće da se uglavi stanica , a i samo skretanje iz Maksima Gorkog u Gospodara Vučića nije baš idealno , plus što imamo i kafić na samom ćošku. Ovim rešenjem se ne gubi ni veza sa Ekonomskom školom ni sa Policijskom akademijom (višom školom).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565556#p565556:35u7g4r0 je napisao(la):
solecar » Pet Sep 07, 2018 12:15 pm[/url]":35u7g4r0]Kako si postavio pitanje , to bi bilo isto kao da sam ja hipotetički pitao kuda bi išle linije da ne postoji Pančevački most. A što se tiče samog zamišljanja (razmišljanja) , to je potpuno OK i nema ništa loše u tome.
Sa druge strane , bolje da si odmah postavio konkretan problem i pitanje , te bi se odmah dobio i konkretan odgovor , jer to što si pomenuo se svakako se može tretirati kao validan razlog traženja alternativnog rešenja. Alternativa svakako postoji , i u više navrata je korišćena prilikom radova: Južni bulevar - Đerdapska (Grčića Milenka) - Gospodara Vučića - Kruševačka. Druga alternativa je da direktno iz Maksina Gorkog skrene u Gospodara Vučića , ali tu je problem što je baš na tom delu od Maksima Gorkog do Kruševačke nezgodno da se nađe mesto na kome bi bilo moguće da se uglavi stanica , a i samo skretanje iz Maksima Gorkog u Gospodara Vučića nije baš idealno , plus što imamo i kafić na samom ćošku. Ovim rešenjem se ne gubi ni veza sa Ekonomskom školom ni sa Policijskom akademijom (višom školom).

Priznajem.

Čekaj, nije mi jasno u povratku kad uđe u Maksima Gorkog, gde potom ide?
 
Треба увести да паук кружи и дежура тим трасама јавног превоза где бахато паркирање паралише функционисање истог.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565580#p565580:2vbk1ix3 je napisao(la):
Dzejms » Pet Sep 07, 2018 1:35 pm[/url]":2vbk1ix3]Čekaj, nije mi jasno u povratku kad uđe u Maksima Gorkog, gde potom ide?
Ide ka Kalenić pijaci , kao što to radi i trenutno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565608#p565608:2x5qaswb je napisao(la):
solecar » Pet Sep 07, 2018 2:44 pm[/url]":2x5qaswb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565580#p565580:2x5qaswb je napisao(la):
Dzejms » Pet Sep 07, 2018 1:35 pm[/url]":2x5qaswb]Čekaj, nije mi jasno u povratku kad uđe u Maksima Gorkog, gde potom ide?
Ide ka Kalenić pijaci , kao što to radi i trenutno.

Ali kad ne bi radile Kalenićeva i Sinđelićeva?
 
A Husova i Ljubićka? A kad ne bi radile nitijedna ulica u Beogradu niti bilo uopšte mostova? Kuda bi onda išle 25 , 25P i 26?
 
Jedva se u Husovoj prolazi i sa 25 i 25P, nijedna linija tamo ne treba da ide, cak ni kao alternativna trasa, zbog katastrofalnog zagusenja svaki dan koje je tamo prisutno, a u Kumodraskoj podhitno mora da se radi rekonstrukcija, i to od Ljubicke do Darvinove...
 
Čitav taj potez Dušanovca je jedno veliko usko grlo , i kako god okreneš , jedino smisleno rešenje bi bilo da se okolne kuće i kućerci poruše, a ulice prošire , jer sve linije koje tuda saobraćaju imaju probleme. Nažalost , od ovoga nema ništa , jer bi to bilo previše exproprijacije za grad , tj. grad nije voljan da izdvoji tolke pare , iako tamo mahom žive cigani.
 
Upravo ceo taj potez je upropascen sa gradnjom do ulice, pa se desavaju haosi...
 
Град заправо има план за тај део ту, поставићу линк мало касније, кад нађем ту вест.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Hvala na podsećanju. Sad se setih. To je ono sa rampom za isključenje sa autoputa direktno na Dušanovački most?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565754#p565754:2nlkp14m je napisao(la):
solecar » Sub Sep 08, 2018 11:21 am[/url]":2nlkp14m]A Husova i Ljubićka? A kad ne bi radile nitijedna ulica u Beogradu niti bilo uopšte mostova? Kuda bi onda išle 25 , 25P i 26?

Ne znam čemu taj stav, na moje originalno pitanje nije odgovoreno.
 
Čemu uopšte postavljanje pitanja šta kada ne bi postojale ove ili one ulice na trasi 25 i 26? Koja je poenta traženja alternative iznova i iznova , nakon što je nađemo za jednu ulicu , odmah se krene sa postavljanjem pitanja za drugu ulicu... Evidentno je da u Beogradu postoji previše uskih grla , što reče neko ovde , i jednostavno je nemoguće sve ih izbeći , kol'ko god mi to želeli.
 
Постоје два начина да се заобиђу уска грла по Чубури и Душановцу и, први јесте заобилажење које је Шоми навео чиме велики део становника ова два густо насељена кварта губи превоз, друго, много скупље јесте проширење улица, што је кајње немогуће, посебно око пијаце. А и Лекино брдо је прави урбанистички Бангладеш где је чудо да уопште има икаквих линија.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566256#p566256:3bmyknq7 je napisao(la):
solecar » Pon Sep 10, 2018 2:25 am[/url]":3bmyknq7]Čemu uopšte postavljanje pitanja šta kada ne bi postojale ove ili one ulice na trasi 25 i 26? Koja je poenta traženja alternative iznova i iznova , nakon što je nađemo za jednu ulicu , odmah se krene sa postavljanjem pitanja za drugu ulicu... Evidentno je da u Beogradu postoji previše uskih grla , što reče neko ovde , i jednostavno je nemoguće sve ih izbeći , kol'ko god mi to želeli.

Šta ako sam deo ultra tajne radne grupe za traženje i implementaciju boljih rešenja? U svakom slučaju, ukoliko se tebi ne odgovara pusti nekog drugog da iznese svoje mišljenje, iako bih voleo da i ti kulturiška odgovoriš jer si cenjen član foruma.
 
A šta ako sam ja u stvari deo ultra tajne radne grupe koja se bori da sve ostane ovako kako jeste , zato što sve funkcioniše OK? Šalu na stranu , već rekoh ranije (prerdložih) alternativno rešenje. Takođe , više volim konkretno da se kaže (pita) za neki problem , a ne ovako "šta ako ne bi postojalo". Jednostavno ne vidim poentu ovakvog pristupa rešavanju problema.
Kao što reče Došljak , dobro je da se uopšte ima gradski prevoz i u ovoj meri kojoj postoji , obzirom na stanje na terenu. Sve ostalo što je rekao o promeni trase (alternativama) , u potpunosti se slažem. Isto tako , tolko imamo uskih grla po gradu , da je prosto nemoguće sve ih (raz)rešiti , pogotovu što sve više imamo situaciju da i tamo gde je to još uvek moguće , građani bi pre sebi odsekli ruku nego da potpišu da se odriču dela dvorišta zarad proširenja ulica kako bi se omogućilo uvođenje prevoza koje bi im u ogromnoj meri poboljšalo kvalitet života... Evo recimo stanovnici Padine sad kada nemaju 26L zbog radova , bacaju drvlje i kamenje na vlast zbog tog poteza , a kad su gradili ulice tako da maltene iz svoje kuće mogu da vide šta se dešava kod komšije u njegovoj kući , i kada su pohrlili da kupuju novoizgrađene stanove koji su se prodavali maltene po bagatelnoj ceni , nije im ništa smetalo. Pravo je čudo da je uopšte i bilo moguće da se uvede minibus 26L. O alternativnoj trasi je iluzorno i raspravljati. A da ne spominjemo koliko još ovakvih "Bangladeša" imamo... Kako smo krenuli , ima da one Brazilske favele postanu mala deca za ovo naše.
Tolk'o sam cenjen ovde da sam u više navrata isprozivan , dobijao raznorazne epitete , dijagnoze...
 
Ajde Sole i dr. zainteresovani molim jednu ,, dijagnozu ,, za ovaj predlog izmene malecnog dela trase 85
ovako (zelena) trasa bi bila daleko veše korisnija :D
- Veca pokrivenost istom kilometražom ista potrošnja goriva
- Rasterecenje Cara Dušana
- Zadržava se isti broj stajališta
- Ista minutaža
- Itd....
:sesir:
 
Neko je postavljao , ne mogu da se setim gde tačno , sa uključenjem na Dušanovački most iz pravca NBG , sa rešenjem poput onog za Pančevački most.
 
Како би се читав крај повезао боље са БГ ВОЗ-ом предлажем формираање линије 510 Сремчица - Церак виногради.
Линија би омогућила следеће.
1. Директну везу Сремчице и Железника (поред линије 54) са БГ Возом, Кнежевцом, Раковицом и Цераком. Доста људи иде 58 88 512 до Јулиног брда онда иде пешке и прелази на 50 52 56...
2. Директну везу Церака са БГ ВОЗ-ом као у до Сремчице и Железника.
3. Ово би била друга линија која би ишла кроз целу Сремчицу и повезила је директно до Железника чиме би се уклониле гужве на станици Лоле Рибара бар за 40% а самим тим би се растерила и 511 која тренутно обавља две фунције - као приградска и као локална линија која служи људима у Сремчици да се нормално крећу кроз насеље али да са њом дођу до Железника.
4. Бржу везу Сремчице и бољу везу Железника ка Вождовцу, Миљаковцу, Реснику, Канаревом брду, Вождовцу, Браће Јерковић и сада даље...


Оправданост?
Линија 54 је пристојно попуњена од Железника ка Миљаковцу и поред тога што као антибиотик.
Линија 521 никад није имала пуно путника када је ишла на 40 минута али од кад су увели додатне поласке линија је много више популарнија што сам и сам данас био сведок.
Постојање преглога за 511Л и јасну потребу људи за тим делом града. :kk:

510.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566426#p566426:1koq60ny je napisao(la):
boca-ica » 10 Sep 2018, 20:38[/url]":1koq60ny]Ajde Sole i dr. zainteresovani molim jednu ,, dijagnozu ,, za ovaj predlog izmene malecnog dela trase 85
ovako (zelena) trasa bi bila daleko veše korisnija :D
- Veca pokrivenost istom kilometražom ista potrošnja goriva
- Rasterecenje Cara Dušana
- Zadržava se isti broj stajališta
- Ista minutaža
- Itd....
:sesir:
file.php

Nema ni u Banatskoj nešto puno ljudi, ali barem postoji veza sa okretnicom kod Saobraćajne (Zemun - Gornji grad), ova trasa bi bila predaleko od svega i od Galenike, na kraju Ugrinovačke nešto ne živi puno ljudi.
 
Vrh