Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Најбољи експреси сад у овом тренутку су они где је Железница била употребљива 100%...
Опет ћу поновити, 706Е у овом тренутку могу да укину, или да пребаце да од центра Земуна иде преко Општине Нови Београд и Омладинских Бригада, до Трећег Булевара па да окреће испод Блока 42 код гараже Нови Београд
Јако битну ствар ми овде замерају поједини, поготову због редукицја Беовоза ка Батајници, општи су колапси на 73 и 95 са горње стране, и 45, 71 и 601 са доње стране блокова... Без икаквог плана и решења су кренули у овај ремонт пруге, а да нису понудили нормалне аутобуске алтернативе... Могли су опет понављам да 612 пребаце у Блокове, да не буде русвај у 45, а што се тиче експреса на 95, ту једино да 68Е врате као 90их година, и да окреће у Блоку 72, и наравно да иде Јурија Гагарина, јер су трамваји зими тотално неупотребљиви.
За Галенику нема места где у зградама да се окреће ишта, јер ће оданде и 84 у блиској будућности да избацују... Морате се стрпети мало...
 
Bataja ne moze bez 706E ujutru i popodne, polazak u 13h sa aerodroma, posle u špicu iz grada je uvek pun. Nemoj da lupetas ako nemas pojma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588925#p588925:3120ndh5 je napisao(la):
ccc » 16 Дец 2018, 17:47[/url]":3120ndh5]hajde sad malo povratka u realnost... ništa od ovoga se neće desiti.

нарочито не експрес трамваји
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589015#p589015:24dmc6qk je napisao(la):
busspoter » Mon Dec 17, 2018 6:18 am[/url]":24dmc6qk]Bataja ne moze bez 706E ujutru i popodne, polazak u 13h sa aerodroma, posle u špicu iz grada je uvek pun. Nemoj da lupetas ako nemas pojma.
Али коме је у интересу да имаш експрес линију у теорији, а у пракси када имаш редукцију Железнице, када 73 и 706 нема по 30 до 45 миунта, да иде и даље од пребукираног Кеја?
 
Preuzeto sa fb grupe "493"
5e786d95d5ed20247e2647b5cb521d30.jpg


Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Nije ovo anketa o linijama gradskog prevoza nego o izgledu i elementima funkcionalnosti autobusa koji će biti poručeni tokom 2019. godine za potrebe GSP - a.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589094#p589094:1d94jzpo je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Dec 17, 2018 2:18 pm[/url]":1d94jzpo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=589015#p589015:1d94jzpo je napisao(la):
busspoter » Mon Dec 17, 2018 6:18 am[/url]":1d94jzpo]Bataja ne moze bez 706E ujutru i popodne, polazak u 13h sa aerodroma, posle u špicu iz grada je uvek pun. Nemoj da lupetas ako nemas pojma.
Али коме је у интересу да имаш експрес линију у теорији, а у пракси када имаш редукцију Железнице, када 73 и 706 нема по 30 до 45 миунта, да иде и даље од пребукираног Кеја?
Ako ne dolazis u Bataju, nemoj da komentarises stvarno. Koliko god ti se cinilo glupo, 706E i 703 mnogo pomazu. Istu tu 703ojku niko ne spominje a i njom se ljudi voze i korisna je. Ja je licno ne koristim ali kad god dodje kod Poste, ljudi ce pre uci u 703 nego u 73 ili 706. Time sto voz ne ide, samo se stvara dodatna potreba za 706E, a ne znam kad to nije bilo 73 i 706 po 45 minuta... Bude nekad da nema busa po 20minuta, i to sto vidim preko BusPlus aplikacije, ali bas 45min tesko. Sto se tice redovnosti, stvarno u proteklih nekoliko meseci je Zemun vise nego dobar, sto se tice polazaka iz Bataje, a sta bude sa tom 73 dok ona dodje do tvog bloka ja stvarno ne znam...
 
Боље да су спојили 502 и 521.
7295e3dc00a45e4de13b7610711e7efb.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
502 су могли од Горице да пусте, таман 512 пребаце на Ибарску са горње стране и сви задовољни, само што 502 треба пребацити до Церака, али и да фидује Бг Воз ако је станице негде у близини, и да од трасе 42 може код Топчидера да окрене, таман смањи притисак и преседање на 37!
 
Ја имам мало реторичко питање а тиче се потеза 600... Колико је могуће да на истом направити редове вожњи, и рецимо да на Лединама, скретању за Аеродром, Центар Сурчина буду истакнути инфо панои да народ може видети и проценити када ће доћи аутобус са одређене линије која се циљано чека...? Ко се иоле мало сећа продужетка потеза 600 из Центра Сурчина, сећа се да су тадашњи 602 (Сурчин - Јаково, данас 610), и 605 (Сурчин - Бољевци - Прогар) ишли пар непар. Исто се иоле неко сећа кроз историју, да на окретници тада у центру Сурчина није било приватника на том потезу док исти нису скратили са ИМТа, а чак је и 604 некад ишао до Кеја у експрес режиму... Па се питам, да ли је могуће направити за почетак те паное о доласцима аутобуса, јер ипак од Ледина, аутобуси са потеза 600 су у најмању руку препуни до скретања за Јаково, и одвајања за Бечмен, а са друге стране, колико је реално рецимо направити редове вожњи где рецимо возачи у вечерњим сатима не чекају поласке у мрачним окретницама попут Преке Калдрме, Прогара и Јакова, где реално осветљења и нема сем на 50 метара од окретнице... И колико је реално вратити редове вожњи пре 1.1.2018, јер се систематски указују на то, да 604, 605 и 610 већ 3 године не иду по систему на 10 минута нешто наилази код Козаре. О томе се генерално прича, а нико ништа и не жели предузимати, а није да нема људи ту...
 
Imaš na sajmu takav pano i koliko vidim nije nikakav problem. Samo želju prosledi Sekretarijatu za JP.
Što se tiče čekanja to mora zbog zakona o radnom vremenu vozača R Srbije, znači na linijama do 50 km minimum 5 minuta na svakom terminusu.
 
Занимљиво ово за тролејбусе, ако сам добро разумео, коначно ће моћи тролејбуси са Теразија преко Коларчеве да скрену у Македонску. Није ми јасно само што спомињу Немањину као пут ка гаражи, ваљда Француска и Жоржа Клемансоа па лево у Гундулићев?
 
Pa kako sam ja razumeo, kad se potez od Kalemegdana do Slavije pokrije tramvajem, trole će okretati kod Narodne banke Srbije. Pretpostavljam ulica gde sad okreće A1. Pa valjda otkud i planiraju proširenje mreže na Nemanjinu ulicu, mada nisam baš siguran kuda bi se tačno otud vraćali za garažu. Ne znam šta će biti sa 28-icom i 41-icom u tom slučaju. Dal se za njih planira da okreću kod postojećeg terminusima Trg republike? Mnogo toga planiraju, a koliko je sve to dobro, nisam baš kompetentan da ocenim. Rekao bih da ima interesnih ideja, ali sam pomalo i skeptičan na šta će to sve izaći na kraju.
 
Све је ово конфузно. У суштини једини конкретни план који за сада имамо јесте онај где се потпуно укида тролејбус за све линије које окрећу на Студентском тргу, и уводе њихове скраћене верзије од периферних терминуса до Славије. Мада сад кад размишљам, има логике, Немањина за спајање Кнеза Милоша и Славије, али како даље од Таковске до гараже?

На крају крајева, овде имамо две велике грешке, прва јесте укидање тролејбуских линија и замена са краћим електробуским линијама, а друга јесте кратка линија трамваја само до Славије. Тиме ће само направити још већу гужву на Славији што у друмском саобраћају, што пешачки због веће потребе за преседањем. Сада ћемо уместо преседања са 7 (нисам рачунао пролазне линије попут 9, 33 и сл.) на 5 линија на путу од периферије ка центру, имати преседање са 12 на једну! Уместо да се капацитети повећају и учине ефикаснијим, они их смањују. Нема никаквог оправдања да тролејбуси и трамваји не могу да се крећу заједно истом трасом.

Тролејбуси морају да остану до Теразија, е сад ако смета баш окретница Студентски трг, онда или нек направе већ планирани терминус Дунавска, или нек преспоје Теразије на Македонску, па да се нпр. споје 28 и 22; 21 и 41, а 29 и 19 продуже преко Македонске и Кнеза Милоша до Прокопа да на његовој плочи окрећу. А трамвај 1 од Теразија (Студентског трга) је бесмислено да иде само до Славије, најлогичније је да иде до Бањице, евентуално до Трошарине.
 
Svakako da bi bilo bolje da buduća linija 1 ide dalje prema Banjici, nego li da okreće na Slaviji, tim pre što se planira, da pomenuta linija, u budućnosti bude jedina na potezu gde trenutno saobraća jedna autobusa i nekoliko trolejbuskih linija. Ne pomenuše 31-keca. Gde će ona okretati?

Što se zamene trola e-busevima tiče, mislim da još to nije definitivno. Ne govori se više o nabavci 80 električnih, već o ekološki podobnim vozilima, u šta spadaju i ona sa pogonom na CNG. IVECO Urbanway CNG je uziman i na probu. Takođe, i priča o preuzimanju Ikarbusa od strane kineske kompanije Linyong je malo drugačija od prvobitne verzije od pre nekoliko meseci.
 
31 изгкеда исто крате до Славије. А за време ових радова о којима се прича у члакну горе, вероватно на Теразијама.
 
https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3025216-da-li-jos-jedno-pakleno-leto-ceka-beograd-od-redovnih-tramvajskih-linija-ostaju-samo-dve-a-trole-dobijaju-novu-okretnicu-nasred-terazija
CDh8.gif

Kada se Trg i otvori za saobraćaj, deo trolejbusa moći će da odlazi i u Makedonsku ulicu, a deo će ostati na okretnici Terazije ili će se okretati na Trgu pored Doma vojske.
:laugh: :laugh:

I da, j' ih Savski trg i pešačke zone.
 
Evo i podsećanja radi:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=560140#p560140:1wcxbvj0 je napisao(la):
solecar » Sub Avg 18, 2018 4:11 pm[/url]":1wcxbvj0]Predlagao sam to u temi o gradskim linijama , a rađeno je uglavnom prema planovima gradkih vlasti za proširenje kontaktne mreže.

trolejbusi_predlog.jpg


Plavom bojom je označena postojeća kontaktna mreža , crvenom ona koja bi trebalo da se izgradi (postavi) , a svetloplavom postojeća kontaktna mreža koja vodi do trolejbuskog depoa.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=306203#p306203:1wcxbvj0 je napisao(la):
solecar » Sre Nov 26, 2014 8:27 pm[/url]":1wcxbvj0]
file.php

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=306330#p306330:1wcxbvj0 je napisao(la):
CASTELBIANCO » Čet Nov 27, 2014 4:16 am[/url]":1wcxbvj0]
84a2b9f65a9965229a977293c6d9e2ec.jpg

Okretnicu sam proizvoljno lupio, jer ce svakako biti u Dunavskoj. Da li ranije negde ili blize francuskoj kao sto sam oznacio, nebitno
Revizija plana dobrodošla u skladu sa novonastalim okolnostima. Svakako , uz minimalne investicije , nije nužno da trole budu trajno skraćene do Narodne banke na Slaviji. A ni da 31 bude skraćena do Slavije.
 
Vrh