Ne robujemo mi , nego ovi što odlučuju. Te otud dobijamo sve više najneracionalnija rešenja. A da se sve može kad se hoće , dokaz je i to što je najavljeno da će GSP da preuzme "E" linije i da proširi njihovu mrežu. ŽNaravno uz kupovinu minibuseva. Kad god se nešto predloži za Prokop , dobije se odgovor da ne može iz ovog ili onog razloga , a sad evo planiraju E7 Prokop - Vidikovac.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582211#p582211:a172kbbv je napisao(la):Дошљак » Ned Nov 18, 2018 1:56 pm[/url]":a172kbbv]Не треба робовати тој некој имагинарној подели колача међу ГСП и приватницима, већ правити најрационалнија решења. Нема шта ту ГСП да се намеће ако им фале возачи и возила, нек се боље потруде да ојачају енергетску мрежу трамваја па да их изведу што више могу, а оне вишкове радника да преквалификују у возаче трамваја.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:754119-Uskoro-linije-E3-i-E7Дошљак":1lwh3i64 je napisao(la):Нисам мислио да конкретно ми робујемо, већ баш на те који одлучују, СЈП (бивши ДЈП). Занимљиво за те Е линије, нисам ништа чуо о томе.
Da bi minibus linije funkcionisale, potrebno je da GSP kupi 80 novih vozila, što je zbog velikog finansijskog izdatka nemoguće. Zato Grad želi da nađe partnera za ovaj posao.
Kako je navedeno u Odluci o osvajanju predloga koncesionog akta za poveravanje obavljanja komunalne delatosti javnog prevoza putnika na minibus linijama, maksimalna starost vozila ne sme da pređe 10 godina u bilo kom momentu trajanja ugovora. Prevoznik će biti u obavezi da, osim novih 80 minibuseva, obezbedi i servisna vozila kao i vozače. Odabrani partner će, kako piše, kroz prodaju karata na linijama koje drži pokriti investicione troškove i zarade zaposlenih.
Bilo je i u novinama. E3 Slavija - Pogon Kosmaj , E8 Naselje Stepa Stepanović - Blok 70A , kao i pomenuti E7. Pročešljaj malo temu o minibusevima , ima tamo o tome.Дошљак":3i4b3gww je napisao(la):Нисам мислио да конкретно ми робујемо, већ баш на те који одлучују, СЈП (бивши ДЈП). Занимљиво за те Е линије, нисам ништа чуо о томе.
Sistem javnog gradskog transporta putnika u Beogradu ispoljava značajne slabosti. Na njegovu održivost utiču nekontrolisano urbano širenje, prenošenje aktivnosti na periferije, specifični zahtevi i navike korisnika u putovanju, konstantan nedostatak novca...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588925#p588925:l7cyqfu7 je napisao(la):ccc » 16 Dec 2018 17:47[/url]":l7cyqfu7]hajde sad malo povratka u realnost... ništa od ovoga se neće desiti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588925#p588925:19lknp1h je napisao(la):ccc » 16 Dec 2018 05:47 pm[/url]":19lknp1h]hajde sad malo povratka u realnost... ništa od ovoga se neće desiti.