Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Многа насеља немају ноћни превоз иако су део друге зоне. Рецимо да је потез 400 најгоре прошао где се ноћни завршава са Белим Потоком и Пиносавом а за даље се сам сналази. Такође недопустиво је да општински центри попут Обреновца, Лазаревца, Младеновца, Сопота и Барајева немају ноћни превоз.
 
Ти би неком логиком ваљда и највише користили ноћни пошто као резултат катастрофалне политике та места су замрла прилично иако би требала да буду сателитски градови са великом независношћу од Београда
 
Oni od 2012 godine najavljuju novi tender i nove linije pa do dana danasnjeg nista, ajde da im opet verujemo. Slao sam im predloge za reorganizaciju vise puta u ovih par godina, nikad nista konkretno nisam dobio kao odgovor. U medjuvremenu su mi padale razne ideje na pamet, neke predloge sam poboljsavao, i evo nekog kratkog osvrta na to:
1. Placanje- suludo je da bude razlicit tarifni sistem i da nas lazu kako je svuda po Evropi tako- u vecini gradova ako imate mesecnu vazi vam bilo kad, a karta za nocni je jednaka ceni dnevne karte.
2. Organizacija linija: Treba "decentralizovati" nocni prevoz, tako sto ce se povezati razliciti delovi grada. Prvobitni moj predlog je bio da se pored postojecih uvedu i neke linije koje bi spajale razlicite delove grada, ali sam shvatio da je to dupliranje kapaciteta, tako da sam dosao do zakljucka da je dobra ideja spojiti pojedine nocne linije, tako da cu prvo o tome, a onda ostalo: (i da napomenem, za sve ove linije bi bilo zajednicko i da se ubace i polasci u 3 ujutru, tako da ne postoji rupa izmedju nocnih i jutarnjih polazaka)
15N+32N- na svakih pola sata Zemun- Karaburma ili Zemun- Visnjica
27N+75N- Bez. Kosa- Mirijevo, tako da polasci na pun sat idu do Mirijeva 3, a na xx:30 do Mirijeva 4, da bi se opsluzio sto veci deo naselja
68N+29N, i 68N+31N- Blok 45- Konjarnik u xx:30, odnosno Blok 45- Medakovic u 00:00,xx:00...
To je sto se tice postojecih linija, uz jos spajanja:
84+56- Galenika- Petlovo brdo
95N- trasom dnevne 95
Takodje smatram da je neophodno napraviti i nocne 50N na svaki sat, kao i 45N za pocetak sa jednim vozilom na sat i po, da bi se povezali i ovi delovi grada bez zalazenja u centar i presedanja.
E sad trocifrene i ostale linije: Odmah da kazem prvo sto mora da se uradi je da 601N ide sa Trga, kao i sve ostale linije nocne linije, a kada bude (ako bude) ukinut terminus Trg i za nocne linije, predlog je sledeci- linije koje idu ka starom delu grada (100,200,300,500 potez) da krecu sa Bloka 20 ili Usca, a linije za Surcin i Zemun da krecu sa Dorcola.
Idemo redom:
101N- Trg- Borca- Padinska skela na svaki sat
105N- Trg- Kotez- Borca- Ovca na svaki sat tako da Zrenjaninski put i Borcu opsluzuju linije na 30 minuta
202N- Trg- Visnjica- Veliko selo, direktno sa Trga pa kroz 29. novembra, na svaki sat ili sat i 10 zbog turaze
301N- skratiti do Ustanicke i staviti polaske za Grocku na svaki sat, da se uklapa sa ostalim linijama koje krecu sa Trga
304N- Trg- Kaludjerica- Vinca- Ritopek- polasci na svaki sat
306N- Trg- Kaludjerica- Bolec- Lestane- polasci na svaki sat, tako da Smederevski put i Kaludjerica imaju prevoz na 30 min.
403N- Trg- Beli potok- Zuce- na svaki sat
405N- Trg- Pinosava- Ripanj- na svaki sat tako da Banjica i Avalski put imaju prevoz na 30 min
511N- Trg- Novi Zeleznik- Sremcica- na svaki sat plus 58N- Trg- Novi Zeleznik na svaki sat, tako da Zeleznik ima prevoz na 30 min
601N- Trg- Surcin- Becmen- Jakovo- na svaki sat
603N- Trg- Surcin- Dobanovci- Ugrinovci- na svaki sat, tako da Bezanija, Ledine i Surcin imaju prevoz na 30 minuta
704N- izmena, umesto u Galeniku, koja bi imala svoju liniju, da ide preko Altine, tako da ide Trg- Altina- Zemun polje na 45 minuta
706N- Trg- Batajnica na 45 min kao i do sad, s tim sto bi prvi polazak isao ranije, da se ne pravi rupa od skoro sat vremena

Linije koje dele deo trase kroz Novi Beograd bi isle drugim ulicama, tako da recimo 704N ide kao do sada, a 706N da ide kao i dnevni, kroz Bulevar Nikole Tesle.
Do sada su svi autobusi isli istom trasom do Opstine Novi Beograd jer je to nekad davno bila presedacka tacka, sad to vise ne funkcionise i treba izbegavati presedanja zbog placanja duple karte.
U tom smislu, dodatno pokrivanje Novog Beograda bi moglo da se izvrsi tako sto bi 601N isao od Arene svojom normalnom trasom, 75 N bi mogao da ide preko bulevara Avnoja, i tako resavamo problem prevoza celog Novog Beograda.
Takodje, linije 47N i 48N bi razdvojile trasu, tako da 48N ide kao trolejbus 41 do Pet solitera i dalje redovno.
Takodje, umesto 37N uspostaviti 42N koji bi isao Marickom do Petlovog brda.
47N da i u poslednjem polasku ide sa Trga, takodje 308N da ide sa Trga za Veliki mokri lug, na svakih sat i deset minuta.
Uspostaviti novu nocnu liniju 551N- Trg- Ostruznica- Umka- Velika Mostanica na sat vremena
Rusanj povezati da ide ili sa Trga, ili sa Banovog brda u kombinaciji sa 56N na svaki sat.
To je otprilike to i mislim da nisam nista izostavio.
I dalje postoje naselja koja zbog udaljenosti nemaju nocni prevoz, tako da je moj predlog da ove linije dobiju po jedan polazak na sredini izmedju poslednjeg dnevnog i prvog jutarnjeg, koji bi kretao sa redovnih termunusa dnevnih linija, ali tako da ceka linije koje koje taj terminus povezuju sa centrom, tu mislim na linije 303,408, 604,605,702.
Ja se iskreno nadam da ce ovo procitati neko ko odlucuje o ovim stvarima i da cemo konacno imati smisleniji nocni prevoz.
 
Не би било лоше да се уведе 40н. Од Звездаре(Чингријина или Ц. Пијаца), да сврати на Трг Републике, поред Трга Николе Пашића и својом трасом настави до Тц Бањица па скрене у Баштованску па настави до Миљаковца 2 и 3. Тиме може да се укине 48н. А што се тиче линије 304н, ви проценити сами.
 
Mislim da ne bi bilo pravedno ostaviti naselja duž avalskog puta bez noćnog prevoza, a odnosi se na potez od skretanja za Zuce do Ralje. Broj stanovnika tog poteza sličan je broju stanovnika naselja Vrčin i Ripanj. Ako bi već 405-ica išla čak do Glumčevog brda na svakih sat vremena, ne vidim razlog da i Ralja onda ne bude pokrivena. Udaljenost je tu negde, kilometara dva gore dole. Pritom, Vrčin sa nekih desetak hiljada stanovnika je nepravedno izostavljen, a ceo je u drugoj zoni. 303-jka previše kruži da bi pokrila i centar Vrčina, a opet bi nemali delovi pomenutog naselja ostali nepokrveni. S druge strane, čak tri linije za avalski potez se čine previše. Mislim kad bi sve išle preko Jajinca. Kako vam se čini predlog da jedna noćna linija ide autoputem do Vrčina, pa pravac na avalski put, a odatle naravno da produži put Ralje? Pokrila bi najveći deo Vrčina, Prnjavor, Trešnju i Ralju. Mogla bi to biti i 408-ica, mada njena dnevna trasa nema veze sa predlozenom noćnom. Deo od skretanja za Zuce do Jaričišta, odnosno isključenja za Vrčin mogla bi pokriti 403-jka. Ne bi izgubila mnogo vremena. Pomenuta bi možda mogla da ide od Belog Potoka direktno za Zuce, pa da se tako reći sa gornje strane Zuca vrati na avalski put. Minibus bi mislim bio dovoljan, pa malo uži put od Belog Potoka do Zuca ne bio nepremostiva prepreka. Time bi bio pokriven ceo krug bez potrebe da se autobus iz Belog Potoka vraća na avalski put.

Sadašnja 401-ica je nekada imala četiri polaska, pa je pre par godina svedena na samo dva polaska sa jednim vozilom, i to je često radio midibus OTOKAR Navigo. Broj putnika je bio povod za redukciju nažalost. Verujem da bi tri predložene linije bile rentabilne, ako bi svaka imala po dva polaska, a svakako da ne bi bilo loše i da idu na svakih sat vremena. No, plašim se da uz postojeću tarifnu politiku to neće biti isplativo za privatne prevoznike. Bilo bi dobro da i noćni prevoz bude deo postojećeg tarifnog sistema. Ipak, ne radi se o nekom luksuzu, već o prekoj potrebi, a ako su troškovi toliki problem, mogla bi se možda uvesti i odgovarajuća doplata za noćni prevoz.
 
Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića (trasa linije 42)

Ni traga od onih Vesićevih radnika što rade 24h ovu deonicu.





 
Да ли и даље 401 свраћа у Бели поток у вечерњим сатима с обзиром да је продужен до Славије? Нигде нема обавештења о томе.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Pa s obzirom da 402-jka završava sa radom oko pola devet, trebalo bi da i dalje svraća.
 
Kesha":2qq0xl66 je napisao(la):
Pa s obzirom da 402-jka završava sa radom oko pola devet, trebalo bi da i dalje svraća.
Раније су сви поласци након 20:30 са линије 401 свраћали у Бели поток док је полазак 403 у 23:00 исто свраћао у Бели поток. Требало би продужити са радом 402 барем до 23:00.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
I ja mislim da bi 402-jka trebalo da radi bar do 23:00h, tim pre što 401-ica ima poprilične rupe u večernjim polascima. Još su obe linije produžene do Slavije, pa je smatram nedopustivo da nema ni jednog polaska od 22:15h do 23:30h. Inače bi trebalo uskladiti redove vožnji 401-ice i 402-jke da ne idu jedna za drugom, kao što je sada slučaj, a u kasnim večernjim časovima bi mogli ići kombinovano bar na 20 minuta. Inače sam protivnik bilo kakvih skretanja prigradskih linija u usputna naselja, sem kad su u pitanju poslednji dnevni i polasci noćnih linija. Mali milion puta mi se dešavalo da 408-ica svraća u Zuce u sred bela dana, pošto izostane neki polazak 403-jke, a time se inače poduže putovanje pretvori u još duže i to za 25 minuta otprilike. Nepotrebno maltretiranje, a kombinovanjem polazaka može profitirati samo naselje u koje linija mora prinudno da svrati, dok oni koji je koriste na njenoj redovnoj trasi često izgube taman onoliko vremena, koliko bi im trebalo da dočekaju sledeći polazak. Naravno, ako je naselje dovoljno blizu da se preusmerenjem linije ne gubi više od desetak minuta, onda se takozvano spajanje linija u vanrednim okolnostima i može istolerisati.
 
Ах, вечне авантуре испраћања девојке на задњи 401 на Славији па онда како се вратити кући - лакше ми је да је испратим до Трошарине и одатле на 50, тел иније за Авалу и даље су стварно спрдачина

Иначе јако често приметим да су 21 и 20 јако лоше усклађени - на Римској уместо да прво дође 21, и изађу људи који иду за Рудо горње крајеве
учитељског, где 20 таман лепо дође да их попне узбрдо, дође прво 20 - јако често малтене истовремено. Да помере полазак 21 мало напред или 20 мало назад пар минута и таман
 
Некад је код мене у крају било 73, 85 и 610 синхронизовано на 10ак минута, сад ти налећу у низу пресечени са 68 и 708, па чекаш следеће за блокове пола сата, осим ако те не мрзи да чекаш или преседаш на 94... Имаш тога свугде, па некад су 704 и 707 били пар непар, сад су ужас, исто важи и 702 + 703...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531225#p531225:v1gg2xhx je napisao(la):
SRBO » Tue Apr 10, 2018 7:12 pm[/url]":v1gg2xhx]

Иначе јако често приметим да су 21 и 20 јако лоше усклађени - на Римској уместо да прво дође 21, и изађу људи који иду за Рудо горње крајеве
учитељског, где 20 таман лепо дође да их попне узбрдо, дође прво 20 - јако често малтене истовремено. Да помере полазак 21 мало напред или 20 мало назад пар минута и таман

Ту је често проблем што 21 заглави на Врачару, Крсту и тим крајевима.

Иако мрзим кад чекам 20-тицу по 20 и више минута, она је школски пример како треба да изгледају аутобуске линије. Повезује суседна насеља, качи доста станица на којима може да се преседне и прилично је тачна. Само да убаце још један бус и ко бомбоница. :D
 
Не мора више бусева - сада је колико примећујем углавном таман или чак празна, мада могао би да се убаци можда минибус неки - ионако се уз Велизарац паркирају ко ст*** коловоз од 9 метара сузили да се ова два једва мимоиђу
 
Moguće da je popunjenost takva zato što ide na 20 - ak minuta , a gotovo u svim delovima trase od Medakovića do okretnice u Mirijevu postoji alternativa.
 
Trebalo bi resiti guzvu koja se stvara na izlazu iz naselja u Mis Irbijevoj, uvek svako jutro se napravi kolona automobila a trolejbus ostane zaglavljen i nekada treba 10 minuta samo da se izadje iz naselja a inace kad nije guzva treba 2/3 minuta.

Inace, da li 21 staje na stanici Rimska u Mis Irbijevoj gde 20 staje? Na stanici pise ne, a neki vozaci staju i na toj i na ''Rimskoj'' posle gde ostale trole staju..
 
Koliko znam 21 staje u Mis Irbijevoj na stanici Rimska u pravcu ka Učiteljskom, dok kad se ide za centar staje u Vojislava Ilića. Ja nikad nisam video da su stali na Rimskoj u Mis Irbijevoj ka gradu, mada se verovatno dogadja.
 
Da nego meni se desilo par puta da vozaci u smeru ka gradu stanu i na stanici za 20 i posle sa ostalim trolejbusima sto je suludo. Sta znam mozda su novi vozaci..

Sto se tice 20, mogli bi da je pojacaju da ide na 10min sigurno bi bila punija a i mogli bi nekako da povezu ljude sa neke linije 300 do 21 sigurno im je brze tako do grada, a i mnogo ljudi ne zna da se od okretnice 21 peske stize do Ustanicke za 5 minuta a brzo i do okretnice linija 300.
 
Било би добро да се 20 појача, тиме се растерећују трамваји, као и 46 и 50. Веома је важна веза Шумице-Коњарник-Устаничка са Миријевом, а једино то покрива 20, која веома ретка и зато је и људи избегавају. Честа је ситуација да многи људи који сиђу из 50 или 308 на Устаничкој иду на трамваје, па опет тај не баш мали број људи из трамваја сиђу код Клуза па иду на станицу где чекају аутобус за Миријево(углавном прва наиђе 46). Слична је и обрнута ситуација.
 
Та раскрсница са Војислава Илића је сва рљава - поготово ако на левом скретању из Војислава Илића у Мис Ирбијеву, а биће још горе када се среди онај приступни пут за Лидл и можда ТЦ у прецизној механици. Римску исто треба очистити од паркираних кола као и Велизара Косановића
 
Ајмо онај фамозни комби за грађане Рушња до железничке станице у Реснику. Да искористимо БГ воз што више.
 
Od ponedeljka novi red vožnje na liniji 34 radnim danom. Pojačanje sa dva vozila , tako da će raditi ukupno 4 vozila , samo dok traju radovi u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića.

izvor: bgprevoz.rs
 
Vrh