Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Za Altinu se ceka izmestanje 81 i 81L iz Pohorske, mozda se sete da im uvedu i nocni :D
 
Smatram da bi bilo lepo da se liniji 501 koriguje trasa,odnosno da se ulicom Boze Jeremica popne do Vidikovackog Venca i onda preko Cerak Vinograda preusmeri na Bele Vode,uz dodavanje jos jednog mini bus vozila.Povezale bi se 2 skole time gde ide dosta djaka,14 oktobar i Branko Copic,pijaca na Vidikovcu vise ne bi bila planina Kilimandzaro za ljude iz Knezevacke i 17 oktobra a ulica Boze Jeremica bi bila konacno iskoriscena za gradski prevoz jer je jos bolja i kraca veza Knezevca i Vidikovca.Ako vec postoji veza sa Domom Zdravlja na Labudovom Brdu preko linije 502,onda nema potrebe da se novouvedena 501 voda istim putem,a moze pametnije da se iskoristi....Sole,ako mozes preko Googl mape da odradis trasu ako smatras da ima smisla,ili ako neko ima neki drugi predlog,i to je ok.....cinjenica je da taj deo ispod Vidikovackog Cenca ima ulice i infrastrukturu koja odgovara i normalnim autobusima,a kamoli minibusevima,medjutim nije ni na koji nacin iskoriscena....a ljudi moraju da sa 502 trenutno obidju celo Petlovo Brdo da bi dosli na Vidikovac iz pravca Rakovice...a put kraci postoji,ne razumem zasto se ne koristi....
 
Људима одговара оваква 501 зна комби често да буде пун тако да нема потребе за тим.
 
Ja sam nekoliko puta video minibus 501, u vise slucajeva bio je apsolutno prazan (potez oko ookretnice Knezevac) ili sa nekoliko putnika (nadvoznjak u Rakovici). Mozda sam samo baksuz.

Sto se tice veze sa Vidikovcem, 502 povezuje sa Labudovim brdom a ne sa Vidikovcem jer na njega ne ide. Okretnica Vidikovac se nalazi na samom kraju Vidikovca, na granici sa Labudovim brdom, a jos jednom ponavljam, ovde se borimo protiv kilometarskih linija, ja se borim za direktnu liniju do najblize pijace i svega onoga sto Vidikovac cini cetrom. Jos jednom pozivam ljude iz Sekretarijata, pa i iz Opstine, da se smiluju i kvalitetnije povezu najveci centra ovog dela grada sa okolnim naseljima, jer kao sto recepredrag1978, Vidikovac iako je vazdusnom linijom jako blizu, zaista je neosvojiva planina zbog nadmorske razlike.
 
Videh u 36 , smer ka GŽS , sedi čovek iz GSP - a u autobusu i zapisuje nešto na papirče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529676#p529676:24oypw1g je napisao(la):
beobike » Pon Apr 02, 2018 7:00 pm[/url]":24oypw1g]Ja sam nekoliko puta video minibus 501, u vise slucajeva bio je apsolutno prazan (potez oko ookretnice Knezevac) ili sa nekoliko putnika (nadvoznjak u Rakovici). Mozda sam samo baksuz.

Sto se tice veze sa Vidikovcem, 502 povezuje sa Labudovim brdom a ne sa Vidikovcem jer na njega ne ide. Okretnica Vidikovac se nalazi na samom kraju Vidikovca, na granici sa Labudovim brdom, a jos jednom ponavljam, ovde se borimo protiv kilometarskih linija, ja se borim za direktnu liniju do najblize pijace i svega onoga sto Vidikovac cini cetrom. Jos jednom pozivam ljude iz Sekretarijata, pa i iz Opstine, da se smiluju i kvalitetnije povezu najveci centra ovog dela grada sa okolnim naseljima, jer kao sto recepredrag1978, Vidikovac iako je vazdusnom linijom jako blizu, zaista je neosvojiva planina zbog nadmorske razlike.
Bravo prijatelju....svaka cast...ocigledno i sam dobro shvatas poentu mog posta....pozdrav....
 
~ Beobuild haiku ~

Papirče

Videh u 36
smer ka GŽS
sedi
čovek iz GSP-a
u autobusu.
I zapisuje
nešto
na papirče.
 
Само треба продужити 502 до Церака нема потребе за дирањем 501.
 
Пошто се планира измена ноћних линија, предлажем следеће. Ноћни превоз у Раковици је солидан, али би изменио следеће:
37н да се преусмери од зграде општине Раковица према Миљаковцу и Канаревом Брду до терминуса Пере Велимировића, јер једно сигурно 5-10 људи силази ту и пешице иду према тим насељима, а одатле наравно иде празан према Кнежевцу. Било би корисније да се преусмери, него што иде без путника до Кнежевца. Уз то ред вожње на 40 минута, евентуално појачање са још једним возилом.
47н да више не свраћа на Миљаковац 2.
48н да се појача са још једним возилом и да полазак у 02:30 важи и радним данима.
Нова ноћна линија на потезу Маричка, Славка Родића до Л. Брда.
Постоји могућност да 47н или 48н да иде Кнеза Милоша трасом 40,41 до пет солитера
Иначе апсолутно подржавам одлуку увођење ноћних линија до приградских насеља.
 
@Djole Pevcanin Za nas je to logično produženje ali za nadležne je očigledno lakši posao napraviti monstrum linije od lokala koji ide do pijace, banaka, Meka, trznog centra i svega ostaloga...

@протектор Ne slažem se, nema šta da 37N radi na Miljakovcu, postoji 47N, a posebno ne na Kanarevom brdu pored 47N i 48N. Linija 37N treba da od Premijera ide Maričkom do Petlovog brda jer na tom potezu sada nema noćnog prevoza a okretnicu Kneževac pokriva 47N, dok linija 56N onda ne bi morala da se zavlači do Petlovog brda na putu do Rušnja dokle saobraća noćna linija.
 
Milion puta koristio nocnu 47 i nikad nije svracala na Miljakovac 2 (doduse uvek sam je koristio u smeru ka gradu). Po meni bi bilo dobro da ili 47N ili 48N puste kroz Bulevar Oslobodjenja.
 
Бифтек, ноћни превоз је у СЈП мисаона именица, и даље се руководе прастарим комунистичким системима, у фазону где има уља има и ватре, али не виде рецимо да што се тиче реона Нбг + Земун, имаш ноћни 704, који кад би радио по Алтини имао би више људи него по Галеници, јер тамо мах. 5 људи оставља дуж исте, јесте Алтина насеље дођошко, али је опет изолована у том троугулу, а кад погледаш размак између последњег 81 и 81Л и првог из Похорске, схватио би о чему говорим... За рецимо Винчу, Болеч, Ритопек, Лештане и Бубањ Поток би радним данима полазак на средини првог и последњг у току дана значио, а ноћ петак-субота, субота-недеља и недеља-понедељак још један... Па Рипањ који скоро је премашио капацитете линија 404, 405 и 407Л је зрео за ноћни превоз за почетак на сат времена са Трга. Значи у 00, 01, 02, 03 са Трга, и да иде рецимо Славија - Кумодрашка - трасом 18 и 25 до Свињца у Јерковићу (јер тај део Јерковића нема ноћни) па на Трошарину... Све је ствар рационализације, али да ли су у Секретеријату за Јавни Превоз спремни да чују и саслушају, јааааааааааааааааако тешко белив ми...
 
Moje mišljenje za ceo noćni prevoz, iako ne koristim toliko često jer upravo izbegavam iz tog razloga, jeste da je organizovano neviđeno loše. Prvo što ima ta neka logika da se naselja opslužuju jednom linijom, odnosno da jedna linija mora da prođe i zađe u svako naselje, a pri tome je broj polazaka minimalan. Drugo što praktično sve linije kreću iz nekog užeg dela grada pa onda uglavnom prate trasu drugih noćnih linija u određenim pravcima da bi se negde rastavili. Što je generalno okej, ali je problem u tome što nema (ili je mali broj) linija koje će da povezuju te linije. Na primer na Novom Beogradu ne postoji linija koja će povezati noćne linije ka Surčinu, ka Novom gradu i ka Zemunu. Isto tako u starom delu, nema nešto da poveže linije ka Čukarici, Kumodražu/Avali i Grockoj. I to sam baš ovih dana primetio kada sam pokušao da isplaniram nekakav polazak kasno iz Studenjaka ka Gornjem gradu. Da bih uhvatio neki noćni ka tamo, trebalo bi da pešačim oko 1.5km do Opštine NBg, a tako kasno to nije nimalo prijatno. A u blizini je 15N, koja opet neće da preseče 704N ili 706N ka Gornjem gradu nego mora u suprotnom smeru. Sama mreža linija je dosta prazna, ima toliko rupa i izostavljenih delova. Zato stalno izbegavam da koristim noćni jer je to prava avantura i nauka.
 
Mnogo ima konfuzije oko nocnog prevoza, zasto jedan polazak na 47N se radi sa Slavije a drugi sa Trga? Ako se Lasta povukla iz gradskog prevoza, zasto radi nocne linije, relativno skoro sam video da su na 31N poslali turisticki bus. Ranije je bilo, ne znam da li je i sada slucaj da prvi 101N za Padinsku Skelu krece u 00:10, a poslednja dnevna 95 iz Blokova krece u ponoc, i odvozi bukvalno ispred nosa putnike nocnom prevozu. Ista je situacija bila i na Banovom brdu, zadnja dnevna 53 kretala u ponoc, a 51N sa Belih voda odprilike u isto vreme.
 
Secam se perioda od pre vise od 10 godina kada sam koristio taj nocni, 47N u 00:10 1:10 i 2:10 ide sa Trga i od Kanarevog ka Resniku ide preko Miljakovca 2, kasnije 3, bukvalno pravi krug usput. U 3:00 je isla sa Slavije, secam se da su uglavnom na tom polasku bile Sanons S115ice, njihove poslednje voznje uglavnom. Ta u 3 je isla direktno i generalno imala manje putika, a i fino jaci gas, tako da je paradoksalno bilo da se cesto nije isplatilo da kreces kuci sat vremena ranije da bi stigao na onaj u 2:10 a stignes mozda 10 minuta ranije nego onim od 3. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530036#p530036:19awu2jq je napisao(la):
marrecar » Wed Apr 04, 2018 12:29 am[/url]":19awu2jq]Moje mišljenje za ceo noćni prevoz, iako ne koristim toliko često jer upravo izbegavam iz tog razloga, jeste da je organizovano neviđeno loše. Prvo što ima ta neka logika da se naselja opslužuju jednom linijom, odnosno da jedna linija mora da prođe i zađe u svako naselje, a pri tome je broj polazaka minimalan. Drugo što praktično sve linije kreću iz nekog užeg dela grada pa onda uglavnom prate trasu drugih noćnih linija u određenim pravcima da bi se negde rastavili. Što je generalno okej, ali je problem u tome što nema (ili je mali broj) linija koje će da povezuju te linije. Na primer na Novom Beogradu ne postoji linija koja će povezati noćne linije ka Surčinu, ka Novom gradu i ka Zemunu. Isto tako u starom delu, nema nešto da poveže linije ka Čukarici, Kumodražu/Avali i Grockoj. I to sam baš ovih dana primetio kada sam pokušao da isplaniram nekakav polazak kasno iz Studenjaka ka Gornjem gradu. Da bih uhvatio neki noćni ka tamo, trebalo bi da pešačim oko 1.5km do Opštine NBg, a tako kasno to nije nimalo prijatno. A u blizini je 15N, koja opet neće da preseče 704N ili 706N ka Gornjem gradu nego mora u suprotnom smeru. Sama mreža linija je dosta prazna, ima toliko rupa i izostavljenih delova. Zato stalno izbegavam da koristim noćni jer je to prava avantura i nauka.
Ноћни јесте авантура, и направљен је хаос на местима где имаш ноћни превоз који кружи кроз 2 или 3 насеља, то су ти примери ноћног 101, 301. Што се тиче Новог Београда, за ноћни превоз је ок, једини проблем је што део Трећег Булевара нема ноћни превоз као некад што је имао са ноћним 7. Северозападни део Новог Београда је ок опслужен ноћним превозом, док рецимо Земунски потез ноћни превоз нема само кроз Угриновачку улицу. Што се тиче осталих не знам какво је стање, али треба направити више чворишта и преседања...
 
Trenutna organizacija noćnog prevoza je loša iz više razloga.

1. Neka naselja imaju po više linija , a putnika nema koji bi to opravdali (primer linija 704N i 706N)
2. Ima dosta naselja koja nemaju noćni prevoz a postoji potreba za time
3. Postojanje noćnog prevoza samo u I i II zoni
4. Neusklađene trase u smeru ka periferiji i ka centru
5. Nepostojanje pojedinih linija koje ne bi polazile iz centra i povezivale neka periferna naselja međusobno (ranije je spominjana linija 50N koja bi išla trasom dnevne linije)
6. Dupliranje trasa na potezima gde za to ne postoji realna potreba (pri tom ne računam poteze gde to nije moguće izbeći)
7. Sumanute trase i organizacija rada pojedinih linija (primer linije 7N koja je u jednom polasku saobraćala na relaciji Slavija - BKA - Ustanička koji pokriva 308 , a u drugom polasku na relaciji Slavija - blok 45; da saobraća kao dnevna linija 7 , imala bi mnogo više putnika)
8. Bespotrebno zavlaćenje u pojedina naselja gde se to može rešiti boljom organizacijom drugih linija
9. Isplativost trase privatnicima (neće da vozi ako nema finansijsku isplativost)


Jedno od rešenja bi bilo da se noćni prevboz rerganizuje tako da bude i isplativ privatnicima , a i da odgovara korisnicima. Takođe ne bi bilo loše da se razmisli o vraćanju GSP - a u priču , ali tako što bi on radio trolejbuske i tramvajske linije.
Ja recimo noćni prevoz izbegavam zato što ne prolazi kroz moj kraj , a baš mi se ne ide noću peške od Autokomande ka muzeju "25. maj". Što neko reče , mogla bi 48N da ide trasom linije 41 , uz svraćanje do Prokopa (ima par noćnih polazaka / dolazaka vozova).
 
Ноћне линије би требале да имају исте трасе као и дневне само са разређеним поласцима, јаче линије на пола сата а слабије на сат. Наравно ГСП да држи тролејбуске и трамвајске линије, и да оне које нису јаке дању ни немају ноћне поласке.
 
Баш ме интресује шта ће бити са трасама ноћних линија, 68Н је један од ноћних где се увек тражи карта више и видим га фино попуњеног нарочито у 00, пола 1, и ноћни са Трга у 2 су пуни до Делта Ситија, после остаје 30 људи...
 
Дошљак":201c0m3b je napisao(la):
Ноћне линије би требале да имају исте трасе као и дневне само са разређеним поласцима, јаче линије на пола сата а слабије на сат. Наравно ГСП да држи тролејбуске и трамвајске линије, и да оне које нису јаке дању ни немају ноћне поласке.
Slažem se , samo što to ne bi trebalo da bude sa svim linijama tako. Zamisli recimo situaciju u kojoj imaš 15N , 704N i 706N kroz Bulevar Nikole Tesle , a ništa kroz Bulevar Mihajla Pupina (deo od opoštine ka Zemunu) i Tošin bunar (deo od Pariske komune ka ulici Prilaz). Sa jedne strane imaš previše linija , a sa druge čitavo jedno područje bez ijedne linije (ne računam deo uz Pariske komune). I o tome bi trebalo isto voditi računa.
 
Генерално у највећем проблему су људи из Сурчина, Гроцке и осталих подавалских места... А како би се решило то на најбољи начин, са минимумом улагања... Рецимо овако
Последњи 604, 605 и 610 би рецимо ишли са Општине Нови Београд преко Студењака, Тошин Бунар , Војвођанска и код Гранд Кафе за села. Од понедељка до четвртка би имали један полазак на средини размака између првог и последњег у току дана, а ноћи петак-субота, субота-недеља и недеља-понедељак још један полазак
Рипањ, Зуце, Бела Река и остали би ишли са Трошарине и имали би исто време као потез 600... За Гроцку нека се јаве они који то боље знају, и да Калуђерица има свој ноћни посебно, а да друга места буду спојена, са два ноћна!
 
Pitanje.....da li postoje mogucnosti da se jednom saobracajnicom spoje Kumodraz i naselje Veljko Vlahovic,a samim tim i Cvetanova Cuprija u VML-u....obzirom da se gore 26L muci kroz jednosmerne ulice i ide jednosmerno,a igrom slucaja skoro sam bio na okretnici 33 u Kumodrazu i videh da se naselja fakticki vec dodiruju....pa me zanima ako neko mozda bolje zna da li postoji mogucnost za spajanje naselja jednom linijom gradskog prevoza....
 
Увести 23Н до Петловог брда, а 56Н преусмерити да иде поред Темпа на Ади, па искључење у Маршала Толбухина (Ендија Ворхола) и даље Ибарском магистралом до Рушња.
 
Taman onda staviti 51N da i u smeru ka centru ide preko Ceraka.
 
Radovi u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića 24 sata dnevno

Gradski menadžer Goran Vesić i predsednica opštine Savski venac Irena Vujović obišli su radove na rekonstrukciji Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića.Vesić je rekao da je rekonstrukcija te ulice bila urgentna, kao i da je prva u Beogradu koja se radi 24 sata, i danju i noću, što će biti pravilo ubuduće.

Sve što se radi i koliko god da je opravdano, dodao je, menja uobičajen život ljudi, tako da treba sve uraditi najbrže što se može.

– Ova ulica bila je jedna od najurgentnijih za uređenje i kada je skinut asfalt, uverili smo se zbog čega je to tako. Bio je jedan sloj asfalta i 10 centimetara kamene kocke. Takva ulice ne može da izdrži saobraćaj, naročito autobuse. Tako smo prošle godine, kada smo radili Ulicu Ljutice Bogdana, videli da je samo jedan sloj asfalta bio preko kamene kocke, koja ispod nije imala nikakvu podlogu, ali je rekonstruisana po svim pravilima. Ovaj bulevar se sada radi tako što se stvalja 20 centimetara krupnog kamena, 50 centimetara sitnog kamena i tri sloja asfalta. Tako urađene ulice onda mogu da traju 20 godina i da izdrže ne tako mali saobraćaj kao što je ovde – objasnio je Vesić.

Kako je naveo gradski menadžer, ta ulica se radi iz sredstava Vlade Srbije koja je obezbedila 100 miliona dinara.

– Grad će odvojiti 20 miliona dinara za rekonstrukciju vodovoda, radićemo zamenu vodovodnih cevi sa obe strane ulice. Uradićemo asfalt, ivičnjake, trotoare. Ulica se uređuje u četiri faze i radovi će trajati četiri meseca. Sada se radi do Ulice Mihajila Avramovića, a 10. maja ćemo preći na drugu stranu, tako da će ovaj deo, gde su prvo počeli radovi, tada biti moguć za saobraćaj – naglasio je Vesić i dodao da se građani obraćaju opštinama sa predlozima i idejama, nakon čega opštine utvrđuju prioritete i zajedno sa gradom se određuje šta može da se radi.

Prema njegovim rečima, slede radovi u Bulevaru oslobođenja, radiće se druga traka koja je ostala da se završi, tako da se polako rešava problem po problem.

Gradski menadžer je kazao da se u gradu trenutno specijalizovanim vozilom snima stanje svih ulica, što nikada nije bilo urađeno u Beogradu.

– U septembu ćemo objaviti u kakvom stanju se nalaze ulice, kakvo je stanje infrastrukture, asfalta i koje ulice su najurgentnije za uređenje. Tada ćemo moći da izađemo sa jasnom vizijom i planom koje ulice moramo da sređujemo. Činjenica je da veliki broj mora da se radi jer desetinama godina nisu uređivane i propušten je investicioni ciklus. To je jedan od većih problema u Beogradu i time moramo vrlo ozbiljno da se bavimo narednih godina ako želimo da Beograd bude normalan i uređen grad – naveo je Vesić.

Irena Vujović je istakla da je sve to primer kako se Beograd menja, te da je u opštini Savski venac to i očigledno.

– Moj tim i ja svakodnevno razgovaramo sa građanima Savskog venca i ova ulica je bila jedna od urgentnijih koja je zahtevala rekonstrukciju. Bulevar će dobiti novi sjaj, biće urađen veoma kvalitetno, po svetskim standardima čitavom dužinom. U opštini je važna i Savska ulica – očekuje se rekonstrukcija, kao i Savski trg i Karađorđeva ulica. Razgovaramo i o ulicama Baje Pivljanina i Velizara Vulovića, a to je ono što je građanima ove opštine najvažnije – istakla je Irena Vujović.

Ona je zahvalila gradskom menadžeru i Skupštini grada jer osluškuju potrebe građana kada su u pitanju njihove inicijative.

bulevar-radovi.jpg1_.jpg


e3428bd7e2b420b2142a2680a408df92_9523054211.jpg


izvor: studio B
 
Vrh