Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Vise puta smo ovde pisali na temu 15+16 i ne vidim zasto to ne bi bilo izvodljivo....imamo tolike gigante poput 74,85,95...i sad nam smeta Karaburma-Zemun...kakve veze ima 22 oktobra...pa ne mora tuda ni da prodje...neka ide B.Mihajla Pupina pa skrene levo kod Zemunske bolnice...a kao zamena za pravac pored Hotela Jugoslavija staviti 83 da ide tuda...i resen problem...hvala lepo....
 
16 ce ici do Bezanijske Bolnice u to budite sigurni, preko Studenjaka i dalje trasom 77 do tamo :), meni je veca pitalica gde ce 81, 81L, 607, 612, 613 i 711. U tom grmu lezi zec ;)
 
Izgradice neke ulice neke prosiriti regulisati raskrsnice napraviti okretnice iskoristiti natputnjak kod kbc bezaniska kosa itd itd polako natenane
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525277#p525277:rw4vknkd je napisao(la):
solecar » Pet Mar 16, 2018 1:29 pm[/url]":rw4vknkd]Da se spoje 15 i 16 kako su neki predlagali
Neki? Misliš ti , svako malo, na sajtu busevi.com
 
Direktore, ti bas ne znas nista... Zna se da ce tu biti okretanje 16, samo mi nije jasno, gde ce ovaj ostatak da okrece. E tu je problem. Nekoliko opcija ostaje, u smislu da ce nesto iz Pohorske ici na Blok 20 ili Blok 42...
 
Počela rekonstrukcija Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića

JKP „Beograd put” počeo je danas sa izvođenjem radova u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića, na delu od kružnog toka u ulici Neznanog junaka do Ulice Mihaila Avramovića, rekao je gradski menadžer Goran Vesić.

Na osnovu prethodno izrađenog projekta JKP „Beograd put” će kompletno zameniti i ojačati kolovozne konstrukcije u dužini od jednog kilometra u oba smera. Ujedno će biti zamenjeni ivičnjaci i izrađen novi trotoar u smeru ka ulici Neznanog junaka, a po završetku radova će i svi slivnici biti izmešteni sa kolovoza – kazao je Vesić, istakavši da je vrednost radova 100 miliona dinara.

Vesić je posebno naglasio da je Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića samo još jedna od velikih gradskih saobraćajnica u koje prethodnih decenija nije dovoljno ulagano.

– Dugo vremena nije rađeno ni investiciono održavanje, niti je rađena rekonstrukcija ove deonice, a postojeća kolovozna konstrukcija nije dimenzionisana za sadašnje saobraćajno opterećenje, zbog čega je učestalo urušavanje kolovoza. Zbog toga su česti slučajevi ulegnuća, kolotraga i mrežastih oštećenja koje nije moguće održavati kroz redovan sistem saniranja. Ovakvih saobraćajnica ima dosta jer je proteklih decenija preskočen investicioni period održavanja. Inače, pojava oštećenja na kolovozu koja su vidljiva u prethodnih par godina su posledica ranijeg nekvalitetnog investicionog ulaganja u gradske saobraćajnice. Uzrok tome je presvlačenje asfaltom, uglavnom samo jednog sloja, preko postojećih kaldrmisanih i kockom popločanih saobraćajnica koje u prošlosti nisu imali kolovoznu konstrukciju neophodnu za sadašnja saobraćajna opterećenja – kazao je gradski menadžer.

Radovi će se izvoditi u četiri faze, a planirano je da traju četiri meseca. U okviru prve faze radova za saobraćaj će biti zatvorena deonica između ulica Majora Jagodića i Neznanog junaka u smeru ka kružnom toku, pri čemu će se saobraćaj odvijati dvosmerno na delu od Neznanog junaka do Majora Jagodića. Ova faza radova trajaće mesec dana, a u drugoj fazi koja će takođe trajati mesec dana biće zatvorena deonica od Mihaila Avramovića do Dedinjske. Po njihovom završetku izvodiće se radovi u trećoj i četvrtoj fazi pri čemu će se zatvarati iste deonice ali u smeru od ulice Neznanog junaka ka ulici Mihaila Avramovića.

Investitor radova su JP „Putevi Srbije”.

izvor: studio B
 
Zbog radova u Bulevaru kneza Аleksandra Karađorđevića izmena linije 42

Od 13.15 od srede 28.03.2018. do 30.04.2018. godine zbog radova u Bulevaru kneza Аleksandra Karađorđevića na delu od kružnog toka na raskrsnici sa ulicom Neznanog junaka do ulice Mihaila Аvramovića, izmešta se trasa linije 42, na sledeći način:

Vozila na liniji 42 će u oba smera, na delu od od kružnog toka u Bulevaru kneza Аleksandra Karađorđevića do ulice Crnotravska saobraćati ulicama: Neznanog junaka, Crnotravska i dalje redovnom trasom.

Vozila JGP-a će na izmenjenom delu trase linije 42 koristiti sva postojeća stajališta na trasi.

Privremeno se ukidaju sledeća stajališta na trasi linije 42: "Šolina", "Baje Pivljanina" (samo za liniju 42 se ukida, a vozila na liniji 34 će koristiti navedeno stajališta) i "Dedinje ortopedska bonica"

Putnici vezu do Ortopedske bolnice mogu da ostvaruju sa linijom 34 (Topčidersko brdo (Senjak) – Železnička stanica Beograd centar – Pere Velimirovića).

izvor: bgprevoz.rs
 
Шта мислите о враћању 68Е, или ти чувени Експрес 68 из доба 90их који је укинут био једно време због санкција, а и дан данас би добро дошао напаћеним људима у Блоковима оивиченим од Гандијеве до Ивана Рибара, јер стање на 95, а нарочито 71 и 601 које су ту градске линије постаје нехумано, ко ми не верује, ујутру од 6 нека дође, сваки проклети 95 је препун већ у Блоку 70, а ту би рецимо постојање 68Е допринело да се добаци народ барем до градске зоне, да рецимо иде од Панчевца до Ушћа трасом 95, а одатле преко Општине Нбг и Омладинских Бригада и Јурија Гагарина до Блока 72, сваки динар би оправдала ова линија кад би се вратила...
 
Није лош предлог, ево гледам чак је и ЕКО 1 претрпан све чешће да се једва уђе у њега.
 
Еко 1 је само ка граду проблематичан, јер пре гараже Нбг последња битна станица тренутно је Блок 42, одатле нападају људи 89 и 95, а интервал Еко 1 је катастрофалан...
 
Na osnovu pokrenutih pitanja na održanim tribinama, Udruženje stanara naselja "Stepa Stepanović" je u kontaktu sa Sekretarijatom za saobraćaj došlo do sledećih informacija:

- s obzirom da su u toku radovi na postavljanju semaforizacije na ulazima/izlazima iz našeg naselja, prihvaćen je predlog koji smo prosledili da se na semaforima postave strelice za uslovno skretanje u desno

izvor: FB stranica udruženja
 
Стрелицу постављају у Степи, а не могу да је склоне са семафора на улазу у Сарајевску...
 
Ja imam opsesiju sa kružnom linijom koja bi povezala blok 21 - 23 - Tošin i Yu Biznis. Nije nešto prepametna ali bih ja bio najsrećniji kad bi pičio neki redovni na ovoj trasi.
 
Od mene imaš plus, jer bih voleo da vidim baš takvu liniju.
Dao bih joj broj 64 (Eko1 = 69). Solo električna vozila i interval ne veći od 10 minuta. Novobeogradska "dvojka".
 
Podrska za predlog kruzne linije ;)
 
I da ide u oba smera, da barem Erport Siti rastereti, od 4 do 23:55 da radi, pa to bi bilo uzivanje... Konacno neko da kapira da je u Omladinskih Brigada ako si daleko od 17, 18 i 88 katastrofa, jer od svih linija koje idu ka blokovima 85 jedini valja :D
 
Zanimljiv predlog. Jedino se malo bojim za sudbinu 74ke nakon što ovo vidi neko u DJP. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT]
 
74 je jedini spas vracanje na Omladinski Stadion, jer je preglomazna, a kao alternativu 25P treba uvesti neku liniju koja bi isla u Dunavsku, jer kome je u interesu da iz Mirijeva ide na Nbg, kada uz presedanje moze brze stici nego sa 74?
 
Trasa 74 po Novom Beogradu je totalno idiotska. Umesto da izađe na autoput kod 11. aprila, ona kruži okolo-naokolo i tek kod Arene se uključuje na autoput. Valjda je poneta linije da spaja periferiju sa centrom najkraćim putem, a ne da zaobilazi kojekude i produžava bespotrebno vreme putovanja. Isti slučaj i sa 17 koja kruži okolo umesto da ide autoputem.
Treba uvesti kružnu liniju za blokove oko Arene, a 74 i 17 prebaciti da idu autoputem
 
Некад је 17 ишао код Генекса на Аутопут док се није пробио Булевар АВНОЈа, 17 је сад више линија пресека. Први пресек је Коњарник - Франш, други пресек је Франш - Сава Центар, трећи је СЦ - Општина Нбг, остало је тотално небитно, јер генреално таква линија је нешто као фетиш људима који немају рецимо поверење у Бг Воз и те глупости, али народ нема неко поверење у шински систем превоза... 74 да иде аутопутем то је за дискусију, али уме да се напуни код Меркатора у зони Генекса, тако да ипак тај део није за дирање, већ би ја дирао да се скрати на Омладинац, а не да буде непоуздана монструм линија...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528880#p528880:2u98zlb8 je napisao(la):
Dzejms » Fri Mar 30, 2018 1:11 pm[/url]":2u98zlb8]Ja imam opsesiju sa kružnom linijom koja bi povezala blok 21 - 23 - Tošin i Yu Biznis. Nije nešto prepametna ali bih ja bio najsrećniji kad bi pičio neki redovni na ovoj trasi.
file.php
Овде си заборавио три јако битна чворишта, Студењак, Фонтану и Стари Меркатор, то мора да буде повезано макар краљу круна са главе пала, јер тај део сем 82 и 612 нема ниједну директну линију на том делу, а идеално би било да се споји Тошин Бунар - Студењак - Стари Меркатор - 9та Гимназија директном линијом, а да то нису поменуте две, јер оно је катастрофално, 82 и 612 су тешке свима за чекање...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529250#p529250:2szf7c0u je napisao(la):
Gaspar18 » Ned Apr 01, 2018 12:56 am[/url]":2szf7c0u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528880#p528880:2szf7c0u je napisao(la):
Dzejms » Fri Mar 30, 2018 1:11 pm[/url]":2szf7c0u]Ja imam opsesiju sa kružnom linijom koja bi povezala blok 21 - 23 - Tošin i Yu Biznis. Nije nešto prepametna ali bih ja bio najsrećniji kad bi pičio neki redovni na ovoj trasi.
file.php
Овде си заборавио три јако битна чворишта, Студењак, Фонтану и Стари Меркатор, то мора да буде повезано макар краљу круна са главе пала, јер тај део сем 82 и 612 нема ниједну директну линију на том делу, а идеално би било да се споји Тошин Бунар - Студењак - Стари Меркатор - 9та Гимназија директном линијом, а да то нису поменуте две, јер оно је катастрофално, 82 и 612 су тешке свима за чекање...

Ne bih rekao "zaboravio"... Za njih ima boljih opcija, ne dirajte mi moju kružnu ljubav.
 
I jos da se u Mekdonaldsu kod Fontane odvoji poseban sto za vozace da se odmore povremeno od neprekidnog kruzenja.

Stim da sledeci autobus koji preuzimaju treba da bude u suprotnom smeru, zbog vrtoglavice.

:D
 
Iz Sekretarijata za javni prevoz odgovorili su nam da se u narednom periodu planira spovođenje projekta – razvoja i unapređenja sistema noćnog transporta putnika u Beogradu kojim će se analizirati područje opsluge, prevozni zahtevi i ciljevi nove mreže linija (između ostalog i mogućnost uspostavljanja noćnog prevoza u naselju Altina). Realizacija novog projekta predviđena je za kraj tekuće godine.

Izvor: STB
 
Vrh