Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510337#p510337:2r7gaef9 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Ned Jan 21, 2018 8:15 pm[/url]":2r7gaef9]Prilikom svake rekonstrukcije, ponekad deluje kao da se neko namerno trudi da presedacke stanice razdvoji vise nego sto su do tada bile, takodje prevoz je toliko nepouzdan iz mnogo razloga da svako presedanje dodje kao teska danguba i jos teza glavobolja. Zato ne lupajte da su ljudi razmazeni i ne omalovazavajte potpuno opravdanu pobunu putnika prilikom bilo kog eventualnog kracenja. Svako kracenje donosi samo jos vecu dangubu.

Pod uslovom da se cela karadjordjeva ozbiljno sredi, mozda bi jedna od opcija, za okretnicu savski trg, mogla da bude preseljenje na pristaniste. Prostor vec postoji, vecinom neiskoriscen, samo da se asfaltira. Sve sine ostanu uz dodatak šlusa za dvojku.
Ima logike...prostor jeste neiskoriscen...a sad da li ima volje...
 
Ja sam na ovom forumu najvise lupanja i pljuvanja drugih clanova video upravo od clana Bumabarevo brdo. Narocito prema clanu Solecar, tvoji komentari cesto prevazilaze sve granice pristojnosti. Uglavnom ti se svidja sve sto sada postoji i nista ne bi menjao, jedino bi pomerio linije na pristaniste da bude jos veca guzva i zagadjenje u centru. Najbesmisleniji predlog od otvaranja teme, pritom ti ne odgovara da te linije budu na magistralnim pravcima, prokopu na minut od auto puta i Bloku 42. Ali da idu Karadjordjevom to je sjajno, umesto tramvaja, neke Eko linije, ili sutra metroa ti bi deset smrdljivih autobuskih linija jos vozao po centru. Vidi se osnovno ne poznavanje problema saobracaja i resenja istih u velikim svetskim metropolama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510337#p510337:39hz9xak je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sun Jan 21, 2018 7:15 pm[/url]":39hz9xak]Prilikom svake rekonstrukcije, ponekad deluje kao da se neko namerno trudi da presedacke stanice razdvoji vise nego sto su do tada bile, takodje prevoz je toliko nepouzdan iz mnogo razloga da svako presedanje dodje kao teska danguba i jos teza glavobolja. Zato ne lupajte da su ljudi razmazeni i ne omalovazavajte potpuno opravdanu pobunu putnika prilikom bilo kog eventualnog kracenja. Svako kracenje donosi samo jos vecu dangubu.

Pod uslovom da se cela karadjordjeva ozbiljno sredi, mozda bi jedna od opcija, za okretnicu savski trg, mogla da bude preseljenje na pristaniste. Prostor vec postoji, vecinom neiskoriscen, samo da se asfaltira. Sve sine ostanu uz dodatak šlusa za dvojku.
Da li je moguce prebacivanje 601 na Pristaniste ili Kalemegdan? Ako je moguce tamo ga prebaciti, taman se ljudi sa Kalisa spuste dotle i cao, svako skracivanje 601 ce imati ozbiljne posledice u smislu, da ce 78, 83, 95, tramvaji, pa i 71, 72 i 75 nagrabusiti samo tako... Jednostavno 601 mora da ostane u centru grada, jer je tako koncipiran ceo zivot, i da se menja zbog cega?!
 
Sve sa savskog ide pod gazelu svidjalo se to ovdje nekom ili ne poslije gzsto je sledeca stavka
 
Zar ne bi bilo logicno na Prokopu napraviti presedacki terminal, u nekoj meri (neka ostane i taj planirani na Mostaru)?

U nekoj prigradskoj varijanti, na Prokopu bi se zavrsavali autobusi za Surcin, Obrenovac, Mladenovac i Grocku.

U gradskoj varijanti, Bele vode, Kumodraz 2, Mirijevo 3.
 
Zbog toga sto se ulazenje tolikog broja autobusa u centar grada napusta i u siromasnim azijskim metropolama, jer prave guzvu, veliko zagadjenje, nisu visoko kapacitetni i ne odgovaraju potrebama centra metropole. Ja mislim da 601 treba da okrece oko pobednika. Sto da se spustate do pristanista?
U svakom normalnom gradu ove velicine bi kicmu javnog prevoza cinili metro, lrt, tramvaji, a autobusi bi sluzili samo kao kruzne linije sa dva do tri vozila po liniji koji napajaju taj sistem. Kod nas se sve radi obrnuto, metro ne zapocinjemo, pravimo automobilski grad sa linijom 74 koja ne ide jos samo kroz moju sobu, tramvaji se osim u bulevaru gde jos jedino nemaju alternativu voze prazni, a broj autobuskih linija se svakog dana povecava. Pa to je napusteno i u Juznoj Americi, a postoji ovde u sred Evrope.
Pa jel vi ljudi stvarno mislite da bi izgradnjom metroa, npr tri linije ostala ovakva organizacija saovracaja u BG? Pa broj autobusa bi morao da se smanji za 300 barem ako mislimo da smo nesto uradili. U celom svetu je metro koliko toliko isplativ samo ako je pun. A pun je samo ako je ceo autobuski gradski saobracaj usmeren ka stanicama metroa i lokalnog karaktera.
Ovde bi ljudi sve suprotno da svi busevi idu sa kraja na kraj grada kako neko ne bi presedao. Spasce mu kruna sa glave. Pa nije autobus taxi. Gradski saobracaj u Bg je dobro osmisljen samo na bulevaru sa tramvajima i delimicno na potezu Slavija - Konjarnik sa trolama. Jesu spori, neka su izvolite ih koristiti, barem nema zagadjenja. A kakva je svrha tramvaja na Banovom brdu i Blokovima? Nikakva, da se vozaju prazni. A da na Banovom brdu osim 57, 87 nema autobusa i da ka centru idu samo tramvaji da vidite kako bi se koristili, kolika bi bila manja guzva i zagadjenje vazduha. Ali neka ceo svet je lud, samo smo mi pametni. Svi busevi do Resnika, Mirijeva i Kalemegdana neka idu
 
Da ne ispadne da branim coveka,ali on je u svom postu i naglasio da bi prebacio buseve na Pristaniste ukoliko bi se za to stvorili uslovi,prevashodno zbog sredjivanja Savskog Trga.Pristaniste se nalazi na takvom mestu da zauzima ogroman prostor,a realno moze bolje da se iskoristi.Od zgrade Stare Zadruge pa sve do Pristanista je veoma uzak kolovoz,ni tramvajima nije lako tu da prolaze,ako tako posmatramo da li tuda isao tramvaj ili bus isto je.Samo bih postavio logicko pitanje..zasto onda Lasta moze da ide u pravcu Pristanista i dalje ka Kalemegdanu....u cemu je razlika izmedju Lastinog autobusa i ostalih GSP i privatnih autobusa....ako Pristaniste ne bi moglo da se iskoristi kao okretnica autobusa jednog dana,naravno ovo je samo glasno razmisljanje,jer lokacija nije adekvatna,onda bi toj logici trebalo i Lasti da okrenemo rutu,pa da ne idu ka Kalemegdanu,jer nam se ni to ne uklapa....vrlo brzo ce i Lasta i medjugradski autobuski saobracaj da se presele na NBGD u Blok 42,pa se ovom temom vise necemo baviti,ali ne treba naravno zaboraviti da ce Pristaniste kao tramvajska opcija postojati i dalje i kad nam osvane Beograd na Vodi,ali ne vidim razlog da se ne pokusa sa nekim novim resenjem za tu okretnicu...ne treba nijednu ideju docekivati na noz,ja to prvi ne zelim,pa ma od koga da dolazi.....svako neka predlaze sta god misli da treba,a misljenja mozemo razmenjivati.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510380#p510380:2cws3ay0 je napisao(la):
prostorni planer » January 22nd, 2018, 12:46 am[/url]":2cws3ay0]Ovde bi ljudi sve suprotno da svi busevi idu sa kraja na kraj grada kako neko ne bi presedao. Spasce mu kruna sa glave. Pa nije autobus taxi.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510368#p510368:1qrx575b je napisao(la):
prostorni planer » Ned Jan 21, 2018 10:16 pm[/url]":1qrx575b]Ja sam na ovom forumu najvise lupanja i pljuvanja drugih clanova video upravo od clana Bumabarevo brdo. Narocito prema clanu Solecar, tvoji komentari cesto prevazilaze sve granice pristojnosti. Uglavnom ti se svidja sve sto sada postoji i nista ne bi menjao, jedino bi pomerio linije na pristaniste da bude jos veca guzva i zagadjenje u centru. Najbesmisleniji predlog od otvaranja teme, pritom ti ne odgovara da te linije budu na magistralnim pravcima, prokopu na minut od auto puta i Bloku 42. Ali da idu Karadjordjevom to je sjajno, umesto tramvaja, neke Eko linije, ili sutra metroa ti bi deset smrdljivih autobuskih linija jos vozao po centru. Vidi se osnovno ne poznavanje problema saobracaja i resenja istih u velikim svetskim metropolama.
U ovom gradu jedino POUZDANO prevozno sredstvo je autobus, trabunjanje o nekakvom metrou, koji ce se desiti skoro pa nikad, je tragikomicno, a koliko je dobro osmisljen prevoz u bulevaru pitaj njegove svakodnevne korisnike koji bi mamu prodali da im puste bar jedan autobus kako ne bi zavisili od raspalih tramvaja cija je prosecna brzina na nivou celog grada neznatno veca od brzog hodanja.
Kao da je produzetak od citavih 1 km nekakva jeres, i o kakvoj ekologiji pricas u karadjordjevoj koja je na obali reke.
A pominjanje taksija u bilo kom kontekstu ove price je cak i zlonamerno. Te stvari su neuporedive.

Zato ne lupaj, majke ti, tebi je mozda najbitnija ekologija, ja ipak vise brinem o tome da mi pola zivota ne ostane u prevozu. Kao i vecina normalnih ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510383#p510383:e4lf50fw je napisao(la):
predrag1978 » Pon Jan 22, 2018 12:38 am[/url]":e4lf50fw]Da ne ispadne da branim coveka,ali on je u svom postu i naglasio da bi prebacio buseve na Pristaniste ukoliko bi se za to stvorili uslovi,prevashodno zbog sredjivanja Savskog Trga.Pristaniste se nalazi na takvom mestu da zauzima ogroman prostor,a realno moze bolje da se iskoristi.Od zgrade Stare Zadruge pa sve do Pristanista je veoma uzak kolovoz,ni tramvajima nije lako tu da prolaze,ako tako posmatramo da li tuda isao tramvaj ili bus isto je.Samo bih postavio logicko pitanje..zasto onda Lasta moze da ide u pravcu Pristanista i dalje ka Kalemegdanu....u cemu je razlika izmedju Lastinog autobusa i ostalih GSP i privatnih autobusa....ako Pristaniste ne bi moglo da se iskoristi kao okretnica autobusa jednog dana,naravno ovo je samo glasno razmisljanje,jer lokacija nije adekvatna,onda bi toj logici trebalo i Lasti da okrenemo rutu,pa da ne idu ka Kalemegdanu,jer nam se ni to ne uklapa....vrlo brzo ce i Lasta i medjugradski autobuski saobracaj da se presele na NBGD u Blok 42,pa se ovom temom vise necemo baviti,ali ne treba naravno zaboraviti da ce Pristaniste kao tramvajska opcija postojati i dalje i kad nam osvane Beograd na Vodi,ali ne vidim razlog da se ne pokusa sa nekim novim resenjem za tu okretnicu...ne treba nijednu ideju docekivati na noz,ja to prvi ne zelim,pa ma od koga da dolazi.....svako neka predlaze sta god misli da treba,a misljenja mozemo razmenjivati.....
Ma pusti ih pedja, oni bi da pola grada turisticki ide na nbg buvljak, pa da se onda 90% tih ljudi ponovo vraca u stari grad gde su zapravo i krenuli. To je ta ekoloska logika, sto da zakrčujem mostove nijednom kad mogu dva puta...
 
Za Bulevar je jedini spas produzenje bilo kog busa od Milana Rakica ka Vuku...to i vrapci znaju...sta je to toliko tesko prebaciti recimo 77 na Bulevar umesto Dimitrija Tucovica...nemam pojma...kome to smeta da se taj deo od nekoliko stanica premisti busom stvarno mi ne ide u glavu.....cak i trole imaju 24 i 83 od Slavije ka periferiji kao alternativu kad ostanu bez struje...neverovatno...sto se tice price o Karadjordjevoj,reci,Pristanistu.....pa Goran Vesic nam vec mesecima prica o tunelu koji ce spojiti Karadjordjevu i Bulevar Despota Stefana....dakle ne da oni ne planiraju smanjivanje autobuskog saobracaja u tom delu,vec ga smestaju da se manje vidi....ali ce ga biti....i autobusa i tramvaja i Beograda na vodi....a ekoloska strana ce biti zastupljena onoliko koliko bude ekologija interesno jaca od zagadjenja....kad Bulevar Despota Stefana prestane da bude najzagadjenija ulica u gradu,e onda cemo moci da kazemo da ima pozitivnih promena....
 
Da Bumbarevo brdo ti bi da autobus bude kao taxi kada bi da nikada ne presedas. Znaci treba ti autobus do posla, centra, zeleznicke, autobuske, doma zdravlja, opstine pa nema veze sto ce izgledati kao 74, samo da se ne izadje iz busa.
Ja sto sam pisao o ekologiji o struci, pisao sam sto se uci na fakultetu, sta se radi u svetu, ali ovde izgleda svima odgovara da se nista ne radi kako se radi nego naopako, zato nam je ovako u svakom pogledu.
Ma pusti Pedja Vesica oni udomljavaju svoje privatnike zato i sire mrezu autobusa. Da privatnici imaju tramvaje svuda bi postavljali sine. I ti lastini busevi ne treba sa idu u cetar sta fali stanicama na B.Brdu i Konjarniku? Izgraditi jos jednu na vozdovcu sa Mladenovacki potez i na Adi za Lazarevac, Obrenovac i Bog da nas vidi.
A to sto uopste pricam o ekologiji pa pogledajte koliko ljudi dobija rak, druga respiratorna oboljenja, koliko je stetno udisati izduvne gasove, malo nam je osiromaseni uranijum.
 
Za prigradske lastine linije se slažem. Nemaju šta da traže u centru grada, iako sam i sam njihov korisnik. Dovoljno dugo sam radio na Novom Beogradu da mogu da kažem da tramvaji uopšte nisu toliko spor prevoz. Komfor je svakako na višem nivou u odnosu na autobus. Spori su u Dušanovoj ulici zbog loše infrastrukture, dok su u Bulevaru na ivici kapaciteta zbog nepostojanja alternative. Ka Banjici funkcionišu odlično, dok je potez prema Banovom brdu diskutabilan zbog postojanja velikog broja autobuskih linija, al opet, daleko su od sporog prevoza. Sa 13-icom sam uspevao da se stvorim u Savskoj iz Požeške za malo preko deset minuta, i uvek pre biram tramvaj. Treba im širiti mrežu i forsirati ih gde god je to moguće. Izuzetna ekonomičnost u kombinaciji sa visokim kapacitetom, najveća su njihova prednost. Projektovani radni vek im je 30 godina, smešni su potrošači struje u poređenju sa trolama, nude visok komfor vožnje, mogu raditi dobrim delom nezavisno od ostatka saobraćaja itd. Kad već nemamo metro, mogli bi bar da se malo pozabave širenjem tramvajske mreže gde god je to moguće. Naravno, ne mogu oni znameniti metro, ali uz dobru organizaciju, mogu smanjiti zagađenje i učešće autobusa u gradskom prevozu, a i znatno umanjiti troškove za održavanje kompleksnog sistema javnog prevoza.
 
Ne mogu zameniti metro, ali izgradnja par nadvoznjaka ili ulica gde su ukopani odmah ispod kolovoza na 4m dubine mogli bi mnogo da ih ubrzaju. Takodje potrebni su i semafori koji im daju prednost kao i izdignute bastice kako bi se sprecili automobili da koriste bastice, kao u Nemanjinoj, samo jos staviti kamere da se sankcionisu oni koji voze basticama. Istina je da 12 i 13 za 10 min dodju od Banovog brda do Zeleznicke.
 
12 и 13 од ГЖС до ББ имају срећу што је већина битнијих друмских укрштања денивелисана. Проблем за трамваје представљају раскрсница на Савском тргу и Немањина са скретањем у Ресавску где се прави застој. То би могло да се мало побољша додавањем додатних колосека за скретања као што постоје код раскрснице Карађорђеве и пута за Стари мост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510378#p510378:3l8g3iol je napisao(la):
direktor » Sun Jan 21, 2018 11:34 pm[/url]":3l8g3iol]Sve sa savskog ide pod gazelu svidjalo se to ovdje nekom ili ne poslije gzsto je sledeca stavka
Da ali direktore, da li znas sta to onda znaci?! Uvod u totalno ludilo, zar nije bolje napraviti veliki terminal negde u zoni Kalisa ili prebaciti na Dorcol sve u zoni Beka, previse bi bilo presedati 4 stanice do centra grada kroz ionako ogroman haos koji je sad. Alternativa su tramvaji koji ne mogu da prime toliki broj ljudi... Karadjordjeva komplet mora da se renovira, a sine nekako izmestiti kao u Milentija Popovica da idu!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510426#p510426:2skik2x7 je napisao(la):
Kesha » Mon Jan 22, 2018 10:01 am[/url]":2skik2x7]Za prigradske lastine linije se slažem. Nemaju šta da traže u centru grada, iako sam i sam njihov korisnik. Dovoljno dugo sam radio na Novom Beogradu da mogu da kažem da tramvaji uopšte nisu toliko spor prevoz. Komfor je svakako na višem nivou u odnosu na autobus. Spori su u Dušanovoj ulici zbog loše infrastrukture, dok su u Bulevaru na ivici kapaciteta zbog nepostojanja alternative. Ka Banjici funkcionišu odlično, dok je potez prema Banovom brdu diskutabilan zbog postojanja velikog broja autobuskih linija, al opet, daleko su od sporog prevoza. Sa 13-icom sam uspevao da se stvorim u Savskoj iz Požeške za malo preko deset minuta, i uvek pre biram tramvaj. Treba im širiti mrežu i forsirati ih gde god je to moguće. Izuzetna ekonomičnost u kombinaciji sa visokim kapacitetom, najveća su njihova prednost. Projektovani radni vek im je 30 godina, smešni su potrošači struje u poređenju sa trolama, nude visok komfor vožnje, mogu raditi dobrim delom nezavisno od ostatka saobraćaja itd. Kad već nemamo metro, mogli bi bar da se malo pozabave širenjem tramvajske mreže gde god je to moguće. Naravno, ne mogu oni znameniti metro, ali uz dobru organizaciju, mogu smanjiti zagađenje i učešće autobusa u gradskom prevozu, a i znatno umanjiti troškove za održavanje kompleksnog sistema javnog prevoza.
Kesho, da li znas da su ovi majmuni koji su pravili "mrezu linija" imali u planu, da sklone iz Omladinskih Brigad 85, 610, 68 i 94, a da se 73 skrati u Blok 70...? Da li ti znas koliko bi to surovo bilo, pa svaki od tih autobusa se prepuni kod Erport Sitija u spicevima, a i uvece... Ako hoces tramvaj na centru Novog Beograda, moras ga onda prebaciti da ide preko Omladinskih Brigada da ide u centar Zemuna, i da zavrsava negde na Gornjem Gradu ili Muharu, pa i sam znas da je Omladinskih Brigada usko grlo postala sa jedne strane, a sa druge ima hiljade novih putnika zbog zgrada koje su se izgradile tamo. Mora se pojacati takt nekoj od linija koje voze tamo, a ne ukidati kao sto su hteli majmuni iz Direkcije po onom planu! Tramvaji duz Savskih Blokova su ionako beskorisni, zbog kruzenja, a 95 brze stigne do Usca, a 601 do GZS. Zasto je to tako, ne znam, ali to ti pricam iz iskustva i ne mozes me pobiti nicime, kao ni kod Ikarbusa ;)
 
Да је било паметног планирања, могли су окретницу у БнВ направити. Могли би нпр. да линије 91, 92, 46 и 51 преко проширеног Савског моста да продуже до блока 20 или до терминуса Ушће.
 
Gaspar18

Ko je pominjao ukidanje autobuskih linija u Omladinskih brigada, a ja koliko znam tom ulicom tramvaji još uvek ne saobraćaju? Samo kažem da treba širiti tramvajsku mrežu gde god je to moguće, i naravno da ne bih imao ništa protiv da jednog dana prođu preko Omladinskih brigada i kroz bulevar Mihajla Pupina. Mesta ima u svakom slučaju. Gde to tramvaji kruže kroz savske blokove kad idu pravolinijski od buvljaka? 95-ica valjda skreće desno u blokove. Putovao sam mnogo puta i 95-icom i tramvajima, i činjenica je 95-ica prođe brže zbog semafora, ali nije da baš može da ostvari neku značajnu prednost do ušća, a posle se trase i ovako razdvajaju, pa je i normalno da je 95-ica više tražena. I kakve veze ima 601 sa tramvajima kad se isključuje na autoput još od Tošinog bunara? Naravno da će stići pre do GŽS idući autoputem preko gazele, dok tramvaji prolaze onolike raskrsnice na sasvim drugom kraju Novog Beograda, pa mi baš tvoje poređenje ne ide u glavu. I na kraju opet pominješ Ikarbus? U kom kontekstu ovog puta i zašto pitam se samo.
 
Tramvaji kruze u smislu da nemaju nijednu okretnicu sa strane da skrenu u slucaju lose podstanice, a sto se tice 95, tu mora da se trazi neka opcija dodatna. 601 ima veze sa tramvajima u smislu da stanovnici blokova 61, 62, 63 i 64 uglavnom preferiraju 601 kao prevoz, sto se tice za Omladinskih Brigada, bilo je na forumu prica o cuvenoj farsi zvana mreza linija koju su "strucnjaci" sa Saobracajnog fakulteta i DJP hteli da sprovedu, medjutim kad su naleteli na zestok otpor i stotine hiljada prituzbi gradjana medju kojima su stanovnici centralnih delova opstina gde zive... Da li ima mesta za pomocne okretnice u savskim blokovima, mislim da ima, a mislim da bi idealno bilo da se naprave recimo u Blokovima 44 i 70, previse su tramvajske linije na Nbg dugacke, i cak i uz autobusko presedanje moze se stici uz 10ak minuta prednosti u odnosu na tramvaj...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510448#p510448:1vblm4as je napisao(la):
Дошљак » 22 Jan 2018 10:54 am[/url]":1vblm4as]12 и 13 од ГЖС до ББ имају срећу што је већина битнијих друмских укрштања денивелисана. Проблем за трамваје представљају раскрсница на Савском тргу и Немањина са скретањем у Ресавску где се прави застој. То би могло да се мало побољша додавањем додатних колосека за скретања као што постоје код раскрснице Карађорђеве и пута за Стари мост.

Kesha":1vblm4as je napisao(la):
Za prigradske lastine linije se slažem. Nemaju šta da traže u centru grada, iako sam i sam njihov korisnik. Dovoljno dugo sam radio na Novom Beogradu da mogu da kažem da tramvaji uopšte nisu toliko spor prevoz. Komfor je svakako na višem nivou u odnosu na autobus. Spori su u Dušanovoj ulici zbog loše infrastrukture, dok su u Bulevaru na ivici kapaciteta zbog nepostojanja alternative. Ka Banjici funkcionišu odlično, dok je potez prema Banovom brdu diskutabilan zbog postojanja velikog broja autobuskih linija, al opet, daleko su od sporog prevoza. Sa 13-icom sam uspevao da se stvorim u Savskoj iz Požeške za malo preko deset minuta, i uvek pre biram tramvaj. Treba im širiti mrežu i forsirati ih gde god je to moguće. Izuzetna ekonomičnost u kombinaciji sa visokim kapacitetom, najveća su njihova prednost. Projektovani radni vek im je 30 godina, smešni su potrošači struje u poređenju sa trolama, nude visok komfor vožnje, mogu raditi dobrim delom nezavisno od ostatka saobraćaja itd. Kad već nemamo metro, mogli bi bar da se malo pozabave širenjem tramvajske mreže gde god je to moguće. Naravno, ne mogu oni znameniti metro, ali uz dobru organizaciju, mogu smanjiti zagađenje i učešće autobusa u gradskom prevozu, a i znatno umanjiti troškove za održavanje kompleksnog sistema javnog prevoza.

Treba graditi tunele za tramvaje. Isitna, do metroa smo, nažalost, jako daleko. Potez Savski trg - Nemanjina -Veterinarski fakultet bi bilo najbolje da je u tunelu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510419#p510419:ka12gy1y je napisao(la):
prostorni planer » Pon Jan 22, 2018 8:58 am[/url]":ka12gy1y]Da Bumbarevo brdo ti bi da autobus bude kao taxi kada bi da nikada ne presedas. Znaci treba ti autobus do posla, centra, zeleznicke, autobuske, doma zdravlja, opstine pa nema veze sto ce izgledati kao 74, samo da se ne izadje iz busa.
Ja sto sam pisao o ekologiji o struci, pisao sam sto se uci na fakultetu, sta se radi u svetu, ali ovde izgleda svima odgovara da se nista ne radi kako se radi nego naopako, zato nam je ovako u svakom pogledu.
Ma pusti Pedja Vesica oni udomljavaju svoje privatnike zato i sire mrezu autobusa. Da privatnici imaju tramvaje svuda bi postavljali sine. I ti lastini busevi ne treba sa idu u cetar sta fali stanicama na B.Brdu i Konjarniku? Izgraditi jos jednu na vozdovcu sa Mladenovacki potez i na Adi za Lazarevac, Obrenovac i Bog da nas vidi.
A to sto uopste pricam o ekologiji pa pogledajte koliko ljudi dobija rak, druga respiratorna oboljenja, koliko je stetno udisati izduvne gasove, malo nam je osiromaseni uranijum.
Sve to o cemu ti pricas ima logike ali u nekom drugom univerzumu, danasnja realnost je takva da su mnoge takve stvari prakticno neprimenjive. Silna ukopavanja i nadvoznjaci za tramvaj na steroidima i nisu bas realni, u situaciji kad ceo grad place da bar pocne da se radi metro.

Kada se, po ko zna koji put ovde, iznese kritika tramvajskog podsistema sa svim objektivnim nedostacima, svi sinofilicari se prave blesavi, vicu tramvaj radi super, a on prazan i putnici ga zaobilaze u sirokom luku.
Kada se iznesu realni i svima poznati problemi koji destimulisu presedacke varijante, opet se svi prave blesavi. E pa ne ide to tako, druskane.

Umesto da je na prokopu zajedno i autobuska i zel stanica, kao nesto najracionalnije, oni su resili da ceo stari bg turisticki salju na nbg buvljak kako bi tamo hvatali buseve koji se opet vracaju u stari bg. I onda tamo, na nbg strani, prave okretnicu krateci i preusmeravajuci linije koje nece imati blage veze sa tokovima putnika.

Prebacivanje savskog trga ispod gazele samo ce napraviti jos veci putnicki kolaps u kneza milosa i na sajmu, jer su mnogi na savski trg dolazili spustajuci se peske iz grada sto vise nece biti moguce.
Osim pristanista, postoji i varijanta da se zrtvuje ona mala ulica mih bogicevica, u kojoj bi busevi cekali vreme, umesto na samom trgu.
 
Ma moze da se zrtvuje onaj plato ispod Brankovog Mosta, pa tu je autobus 2A okretao dok se radilo na pruzi kod Kalisa... Samo izbaciti sve kamione i svu govnariju iz Karadjordjeve... Jednostavno, ostavljati tramvaje kao jedinu vezu Sava Centra sa GZS, pri tome gubeci 10 minuta u odnosu na 601?! Neko tu mora da je lud... 601 ce morati da ostane u gradu, samo je pitanje gde!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510540#p510540:270nhsw4 je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Jan 22, 2018 6:07 pm[/url]":270nhsw4]Da li ima mesta za pomocne okretnice u savskim blokovima, mislim da ima, a mislim da bi idealno bilo da se naprave recimo u Blokovima 44 i 70...
Dovoljno je samo na novom KT-u kod starog sajmista napraviti raspored sina kao na trgu oslobodjenja, da mogu tramvaji da krate sa nbg strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510560#p510560:2t607ppl je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Pon Jan 22, 2018 7:42 pm[/url]":2t607ppl]Umesto da je na prokopu zajedno i autobuska i zel stanica, kao nesto najracionalnije, oni su resili da ceo stari bg turisticki salju na nbg buvljak kako bi tamo hvatali buseve koji se opet vracaju u stari bg. I onda tamo, na nbg strani, prave okretnicu krateci i preusmeravajuci linije koje nece imati blage veze sa tokovima putnika.

Prebacivanje savskog trga ispod gazele samo ce napraviti jos veci putnicki kolaps u kneza milosa i na sajmu, jer su mnogi na savski trg dolazili
Znaci ti si za to da se 46 preusmeri da ide preko Prokopa kao i jos neke linije?
 
Vrh