Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Да ли је било предлога да се некако повежу Смедеревски пут и Миријево преко ул. Нине Кирсанове и Михаила Булгакова?
Лупам, да линија 333 иде од Болеча до окретнице у Косте Нађа или ове пар улица ниже где окреће 46-ица.
---

Или да се 308 преусмери, да не иде ка Булевару и Шумицама, него на Миријево.
 
Meni se to cini da je previse kruzenja do Zvezdare. Mislim da ima sasvim dovoljno mesta kod Cvetka, da se zabrani parkiranje u samo tom delu ulice, stajaliste 309 da ostane gde jeste, a tu ujedno da bude izlazno stajaliste 77, stajaliste 303+311 malo ispred, a pocetno stajaliste 77 da bude u BKA, kod tramvaja. Pomislio sam da 303 ide na okretnicu 55, ali tamo definitivno nema mesta.
 
Linija 303 bi morala da kruži do okretnice trola na Zvezdari , jer ne postoji nijedan drugi put kojim bi mogla da dođe do okretnice. Možda preko nove saobraćajnice koja bi spajala okretnicu 55 i trola , ako se bude izgradila jednog dana. Sa druge strane , postavlja se pitanje gde bi autobusi sa linije 77 čekali vreme , ako bi se pored 77 i 311 prebacila i linija 303 , obzirom da bi sve linije sa poteza 300 morale da imaju polaznu stanicu na sadašnjoj polaznoj 309?
Sa stvarima vezano za okretnicu 55 i početnog i izlaznog stajališta 77 se slažem.
 
Sto se tice okretnice za liniju 55,po meni je mnogo bolje da tu okrece mini bus linija 310 za MML,,prevashodno zbog skucenosti same okretnice...a ono sto bih predlozio je da linija 55 bude produzena do okretnice na Zvezdari sa trolama....jer po meni je najbolje resenje za sta se zaista zalazem da linija 77 okrece kod Cvetka s tim sto bih je ja pustio da ide Bulevarom umesto D.Tucovica...sto se tice rentabilnosti i samog trougla Konarnik-Ustanicka-Cvetkova pijaca...jedino pravo resenje...resenje svih resenja je prebacivanje 17 i 31 u Ustanicku....dok se to ne desi,a pricamo o PRODUZENJU LINIJA ZA 1 STANICU...dakle dok to toga ne dodje,boljitka nema...sve drugo.je nesto sto bi samo moglo da se nadogradi ukoliko bi se ovaj predlog usvojio....potez 300 moze adekvatno da bude resen samo ako volja postoji....sto se tice okretnice u Pljevaljskoj,cini mi se da tu trenutno mogu eventualno da okrecu solo bus i mini.bus....za zglob za sad nije....mozda eventualno za razmisljanje da na tu okretnicu se stavi linija 38 ili 38 L radi rasterecenja Sumica....kapacitet trenutni Sumica je takav da tu samo moze jedna linija GSP da okrece sa taktom od oko 10 do 15 minuta....prosto okretnica je 95 posto u Lastinim linijama.....tako da bih 38 prebacio u Plevaljsku( ne 38 L...moja greska ).....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473856#p473856:3oc30gsi je napisao(la):
times12 » Ned Avg 27, 2017 1:19 am[/url]":3oc30gsi]Да ли је било предлога да се некако повежу Смедеревски пут и Миријево преко ул. Нине Кирсанове и Михаила Булгакова?
Лупам, да линија 333 иде од Болеча до окретнице у Косте Нађа или ове пар улица ниже где окреће 46-ица.
---

Или да се 308 преусмери, да не иде ка Булевару и Шумицама, него на Миријево.

Ne znam da li bi bilo preveliko opterecenje za 27E da se produzi do "Tri tiganja" za te 2-3 stanice? Time bi se dobilo jos vise alternativa, ali mozda bi autobus jos pre Mirijeva bio krcat :)

@solecar - Predlozi su ti odlicni (a i nakon tih par godina i dalje aktuelni), ali svakako ima tu prostora za jos malo upeglavanja, jer pre svega ne verujem da toliko linija moze da se okrece na Sumicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473885#p473885:3bkvxr37 je napisao(la):
ccc » August 27th, 2017, 9:56 am[/url]":3bkvxr37]Ne znam da li bi bilo preveliko opterecenje za 27E da se produzi do "Tri tiganja" za te 2-3 stanice? Time bi se dobilo jos vise alternativa, ali mozda bi autobus jos pre Mirijeva bio krcat :)
Nikakvo produžavanje 27E ili preusmerenje neke od postojećih linija sa poteza 300 ne dolazi u obzir , zato što bi to samo poremetilo (preopteretilo) postojeće linije za Mirijevo , zato što bi ljudi onda koristili presedanje za Mirijevo kao glavnu opciju , tako da bi onda bio problem samim Mirijevcima da uđu u autobus , što bi povuklo za sobom potrebu za angažovanjem dodatnih autobusa , a to bi povuklo za sobom i buru nezadovoljstva... I bilo bi pitanje da li bi taj broj dodatnih vozila bio dovoljan.
Mnogo bolje rešenje je uvesti potpuno novu liniju za Mirijevo , od Tri tiganja ili neke druge lokacije , na 30 - 45 minuta , koju bi u tom slučaju koristili samo korisnici kojima je zaista potrebna veza sa Mirijevom. Mnogo efikasnije je preusmeriti ljude sa potreza 300 da koriste neke od linija za centar ili NBG na nekoj od okretnica pomenutih predloženom reorganizacijom. Primera radi , zar nije bolje iskoristiti zglobne autobuse na liniji 77 koji idu praznjikavi kroz Cvijićevu i Dimitrija Tucovića , nego se gurati u solo 27E , kada sa 77 imaš vezu sa centrom isto kao i sa 27E , ali zato imaš vezu sa NBG koja je neuporedivo bolja nego ova sa 27E koja ide samo do Ušća?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473885#p473885:3bkvxr37 je napisao(la):
ccc » August 27th, 2017, 9:56 am[/url]":3bkvxr37]
@solecar - Predlozi su ti odlicni (a i nakon tih par godina i dalje aktuelni), ali svakako ima tu prostora za jos malo upeglavanja, jer pre svega ne verujem da toliko linija moze da se okrece na Sumicama.
38 i 310 imaju tri vozila ukupno , od toga 1 solo i dva minibusa , dok 308 ima 5 solo vozila. 306 i 307 imaju ukupno 8 vozila , tako da ne vidim da bi to nešto mnogo poremetilo situaciju. Kad god bih prolazio pored okretnice na Šumicama , gotovo nikada nisam primetio da ima više od dva Lastina vozila , a u različito doba dana sam bio.
 
Pa od 3 tiganja ne verujem da ima neke logike da ide, tu jedva da ima 3 km :) Mozda nova linija do Visnjicke banje eventualno ili Lesca odatle. A predpostavljam da nikom ne bi trebala na tu stranu veza sa Mirijevom, nego sa Bogoslovijom - mada sve sto si rekao ima smisla i slazem se da bi ljudi koristili 27E da idu do grada, a iako se ona na NBG okrece relativno blizu mene, skroz sam zaboravio da su je produzili do NBG :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473548#p473548:3o3aibf0 je napisao(la):
igorsimic » 25 Aug 2017 14:45[/url]":3o3aibf0]сец

Прва варијанта за сад није могућа јер је Вирпазарска и Живка Давидовића премала

за неколико година, када се намераче да спроведу ПДР, моћи ће без проблема али ова окретница је душу дала за минибус оваква каква је, само још да се среди стаза до Шумица
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473859#p473859:28ywtmqi je napisao(la):
solecar » 27 Aug 2017 01:40 am[/url]":28ywtmqi]Linija 303 bi morala da kruži do okretnice trola na Zvezdari , jer ne postoji nijedan drugi put kojim bi mogla da dođe do okretnice. Možda preko nove saobraćajnice koja bi spajala okretnicu 55 i trola , ako se bude izgradila jednog dana. Sa druge strane , postavlja se pitanje gde bi autobusi sa linije 77 čekali vreme , ako bi se pored 77 i 311 prebacila i linija 303 , obzirom da bi sve linije sa poteza 300 morale da imaju polaznu stanicu na sadašnjoj polaznoj 309?
Sa stvarima vezano za okretnicu 55 i početnog i izlaznog stajališta 77 se slažem.

Zato sam i rekao da je to previše kruženja do Zvezdare, niti ima neku preteranu svrhu da ide tamo. Čak štaviše, peške od Cvetka se brže stiže do te okretnice nego autobusom. Sad nisam siguran koliko je pametno da 309 deli stajalište sa 303+311, veliki je broj putnika na toj liniji već od početne stanice, opet bismo dobili istu situaciju kao sada na Ustaničkoj sa stajalištem 302,3,4,5 gde se ne može uopšte proći od količine ljudi. A i ima dosta prostora kod Cvetka. 309 svoje vreme čeka na početku ulice, a uglavnom kada dođe još jedan autobus, ovaj se pomeri na stanicu, otvori vrata i tako čeka vreme. 303 i 311 nisu toliko frekventne, barem ne u trenutnom stanju, pa i one mogu da čekaju vreme na stanici. 77 može da čeka vreme na kraju ulice, odnosno ispred stanice ove dve linije.
Inače, Šumice je prilično opterećeno, vrlo često su sva ostrva popunjena.
 
Pre oko 3 godine je par nas predlagalo Petrinjsku za terminus linije sa manjim taktom tipa 303, 304 a u sklopu predloga reorganizacije tj rotacije 31/17 i preraspodele linija "300" u osi Ustanicke, Sumica... Kad se sve sabere, odlican predlog, ali nisu se svi slozili, cak je i pocelo svojatanje linije 31,17 i kako bi bila krcata vec na sadasnjoj stanici pocetne 50...
Upravo ne bi, ako bi se 77 okretala kod Cvetkove pijace pritisak na liniju 31 bi bio znacajno oslabljen jer pre svega dosta korisnika 309 ne bi izlazilo na Prvomajskoj i islo ka Konjarniku, 77 bi bila odlicna potpora kad zakazu tramvaji ka gradu(a zakazu cesto) i kao brz dolazak do centra grada iz pravca Cvetka, pritom se ne ukrsta nigde sa tramvajima ostatkom trase.

Dalje gomilanje sa trenutnim stanjem Cvetkova pijaca ne moze da podnese, jer ne zaboravite ovo je i pomocna okretnica za liniju 6a. A liniju 309 preostali terminusi ne mogu da izguraju, pakleno je bilo kad se 309 okretala na ustanickoj za vreme rekonstrukcije Bulevara od Cvetka do Vuka, ceo terminus je bio zacepljen.
 
To sa svojatanjem 17 i 31 mi je uvek bilo smešno , zato što sada ljudi sa poteza 300 i sada rade isto ono što bi radili da se linije 17 i 31 produže do Ustaničke. Oni sada koriste 50 da bi došli do Konjarnika , gde se trenutno okreću 17 i 31 , i tu prelaze na njih i prave ih "krcatim". I to nije zanemarljiv broj ljudi. Jedini problem je što ti "svojatači" ne shvataju da bi se ovom reorganizacijom dobilo mnogo više opcija za presedanje , što za centar , što za NBG , tako da ne bi bila tolika navala na 17 i 31 , kako predviđaju.
 
Ok, da rezimiramo trenutne cinjenice i ogranicenja:

- 300 potez (a sa njim i okretnice u blizini) vapi za celokupnom reorganizacijom, kao (verovatno) najgori u gradu
- Ustanicka je prenatrpana, autobusi su prepuni i porast broja stanovnika Kaludjerica / Vinca / Lestane (prevashodno ta 3) je evidentan svake godine
- Bulevar nikada nece dobiti ne-tramvajsku liniju na potezu Vuk - Cvetkova pijaca (pa su svi predlozi da nesto ide tuda verovatno uzaludni)
- Okretnica "Sumice" je dosta opterecena i sada
- Ne zelimo da 31 i 17 ponesu sav teret putnika produzivanjem do Ustanicke
- Mirijevo ne zelimo da diramo sa produzivanjem 27E (mada ja tu ne vidim razliku u odnosu na 31-ca, ali dobro, nisam toliko ni upucen u taj deo), ali bi ipak nekako morao da se napravi spoj sa Smederevskim putem

Predlog koji je @solecar osmislio je odlicna polazna tacka, sa tim sto bih u odnosu na taj predlog napravio i par "out of the box" dorada:

1. Pored produzetka 77 do Cvetkove pijace, preusmeriti 79 da ide dalje Bulevarom / Smederevskim putem, a da kod Kocke skrece u Mirijevo
2. Uvesti novu liniju Tri tiganja - Lesce, koja bi takodje isla preko Nine Kirsanove, oboda Mirijeva, Mirijevskog bulevara. Tu se ionako pravi Sunnyville naselje i bice im korisna jos jedna linija do Visnjickog puta / Karaburme / Big

Efekat ovoga bi po meni bio solidno veliki, zbog dupliranja alternativa, a ljudi bi mogli da biraju opciju koja im najvise odgovara, jer "Centar" nije samo Trg republike (i sve manje ce biti tako u buducnosti), tako da nece svi birati da presednu na 79 kod pumpe u Lugu, niti ce svi ici na 31 i tramvaje (kao do sada), vec ce imati nekoliko, potpuno drugacijih nacina da dodju do razlicitih tacaka u sirem centru grada.

Sto se izmestanja samog 300 poteza tice, 303 (kao sada vec jako dugacku liniju) bih ostavio na Ustanickoj, uz 302, a za sve ostalo se slazem sa originalnim predlogom.

017 Ustanička - Zemun /Gornji grad/
019 Studentski trg - Konjarnik
031 Studentski trg - Ustanička
038 Šumice - Milošev kladenac - VML
050 Konjarnik - Banovo brdo
077 Cvetkova pijaca - KBC "Bežanijska kosa"
077 Dorcol - Mirijevo 4 (izmenjena trasa)
302 Ustanička - Grocka - Begaljica
303 Ustanicka - Zaklopača - Vrčin centar (produzenje do centra Vrcina)
304 Učiteljsko naselje /Pljevaljska/ - Ritopek
305 Konjarnik - Boleč
306 Šumice - Leštane - Bubanj potok - IKEA
307 Šumice - Vinča
308 Krusevacka - VML
309 Cvetkova pijaca - Kaluđerica
310 Šumice - MML
311 Cvetkova pijaca - Leštane /Ravan/
333 Tri tiganja - Lesce

Šumice: 38 , 306 , 307 , 310
Krusevacka: 22, 308
Učiteljsko naselje /Pljevaljska/: 304
Konjarnik: 19 , 50 , 305
Cvetkova pijaca: 77 , 309 , 311
Ustanička: 17 , 31 , 302, 303
Tri tiganja: 333
 
Najvecu liniju otpora upravo pravi to "svojatanje" linija...
Niti će svi sa poteza 300 navaliti na 27e, niti svi na 31 a ni na 77.

Ako im napraviš 3 izbora za lagano presedanje, odabrace onu koja im najvise odgovara, u zavisnosti do kog dela grada gravitiraju.
Ako hoće ka Komandi/Slaviji/Mostarskoj petlji... 31/17/46/55.
Ako hoće ka Karaburmi,Visnjici,Bogosloviji,Zr.putu, Despota Stefana... 27e
Isto ako hoće D.Tucovića, Cvijicevu,Svetogorsku, Centar, brzu vezu ka Ušću/ Bežaniji.. 77, naravno.

Linijom 7 od Usca do Ustanicke se putuje 45-50 minuta a nekad i duze sto je stvarno kriminalno a to je jedina alternativa kad su Brankov most i Gazela uguseni popodnevnim spicom linija 77 bi resila i taj problem ..

Od svih navedenih 77 ubedljivo najbrze stize do centra grada, kao i trole 29/22/21/19. Treba usmeriti putnike i na direktno presedanje na trole kao sto bi otprilike petrinjska mogla da povuce putnike ka liniji 29.
 
Petrinjska bi mogla da povuce ljude ka liniji 21, koja bi morala da ide cesce, a deo ljudi iz 304, 306 i 307 bi presao i na linije 19 i 29.

A inace slazem se sa prigradskim, upravo je to poenta mog posta. Kada ljudi imaju alternative, birace da presednu bas na ono sto im najvise odgovara u tom trenutku, a ne da su vezani za kilave i nepouzdane tramvaje i jednu (i zbog toga jadnu) 31-cu.

Jasno mi je da ljudi reaguju sa "pa to je moja linija, ne mogu oni svi da je koriste i naprave mi guzvu", ali to je krajnje besmislena reakcija. Mada, @solecar je verovatno u pravu da Mirijevo ne treba nikako da bude maticna opcija za presedanje, jer je ono samo po sebi na svim krajevima usko grlo i nacelno se sporo prolazi kroz to naselje na bilo koju stranu. Ali, kome odgovara da presedne na nesto tu ili da se uputi u tom pravcu, sto da nema i tu opciju, broj putnika sa 300 poteza svakako to i opravdava.
 
Sto se tice te price za Mirijevo, vecina ljudi iz ovih krajeva, koji zele liniju za Mirijevo, tamo radi. I takvu liniju treba uvesti, preko Nine Kirsanove+Mirijevski put. A najjednostavnije objasnjenje je zbog toga sto, da biste stigli do Mirijeva, morate da presedate na najmanje 3 linije i da prakticno kruzite, dok preko spomenutih ulica ste u Mirijevu za minut. I to bi moglo da ide od Tri tiganja do okretnice 46 npr., ne znam koje su okretnice u Mirijevu najbolje opcije, s obzirom da imaju milion linija. Ili pak Karaburma. Mada pre ovakve linije bi pod hitno trebalo da se resi problem sa saobracajnim cepom kod Nine Kirsanova i Ljubise Miodragovica. Sad nije tema za to, ali ukratko bih ja tu zamenio smerove ove dve ulice, kod Ljubise Miodragovica bih stavio semafor. Na Smederevskom putu bih prosirio put za jos jednu unutrasnju traku ka Kaludjerici, koja bi bila iskljucivo za skretanje u LjM, sa prikladnim semaforom za skretanje. Mnogo je manji problem ukljucivanja na Smederevski put nego iskljucivanje, a ovim semaforom bi se napravio prazan talas kolone ka Kaludjerici i mogli bi da se ukljucuju iz Nine Kirsanove.
 
I o tome je bila diskusija,
napraviti prolazno stajaliste tj staviti stajalisni stub kod Mirijeva 4 u visini malog trafoa, nastavlja niz Mihaila Bulgakova, sledeca stanica u visini raskrsnice koste nadja(ili rableova ako gresim naziv), zatim stajaliste "Matice Srpske" , presedanje za 27, a u neposrednoj blizini 20 ili 79, do raskrsnice sa mir.vencom skrece desno (presedanje na 25p/74) i dolazi do okretnice 46(Mirijevo 2).
Sasvim dovoljno i sasvim dobar izbor, narocito za dosta zaposlenih u osi m bulevara(tc karaburma i kojekakve firmice u blizini a ne zaboravimo i 7.gimnaziju) kao i solidan i brz prevoz ljudi koji rade u Big fashionu(radno vreme do 22h, pa vi zamislite kako izgleda i koliko traje voznja trenutnim zaobilaznim putem+ruzveltova zatvorena...)

Sto navodi na to da ne bi bila presija na 27e vec upravo na relativno popunjene 25p i 74...

Mora se resiti raskrsnica Lj.Miodragovica sa Smederevskim putem( od 2012. U programu za semaforizaciju, toliko o zainteresovanosti nadleznih) a polazno stajaliste ove imaginarne linije moze biti i u Kaludjerici, kod spomenika gde je najavljena izgradnja nekog memorijalnog parka i po meni jedinstvena prilika da se ovde napravi neka normalna okretnica a ne "rikverc" okretnica, uobicajena za potez 300 i Visnjicu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473960#p473960:1487qr9u je napisao(la):
ccc » 27 Aug 2017 14:13[/url]":1487qr9u]Ok, da rezimiramo trenutne cinjenice i ogranicenja:

- 300 potez (a sa njim i okretnice u blizini) vapi za celokupnom reorganizacijom, kao (verovatno) najgori u gradu
- Ustanicka je prenatrpana, autobusi su prepuni i porast broja stanovnika Kaludjerica / Vinca / Lestane (prevashodno ta 3) je evidentan svake godine
- Bulevar nikada nece dobiti ne-tramvajsku liniju na potezu Vuk - Cvetkova pijaca (pa su svi predlozi da nesto ide tuda verovatno uzaludni)
- Okretnica "Sumice" je dosta opterecena i sada
- Ne zelimo da 31 i 17 ponesu sav teret putnika produzivanjem do Ustanicke
- Mirijevo ne zelimo da diramo sa produzivanjem 27E (mada ja tu ne vidim razliku u odnosu na 31-ca, ali dobro, nisam toliko ni upucen u taj deo), ali bi ipak nekako morao da se napravi spoj sa Smederevskim putem

Predlog koji je @solecar osmislio je odlicna polazna tacka, sa tim sto bih u odnosu na taj predlog napravio i par "out of the box" dorada:

1. Pored produzetka 77 do Cvetkove pijace, preusmeriti 79 da ide dalje Bulevarom / Smederevskim putem, a da kod Kocke skrece u Mirijevo
2. Uvesti novu liniju Tri tiganja - Lesce, koja bi takodje isla preko Nine Kirsanove, oboda Mirijeva, Mirijevskog bulevara. Tu se ionako pravi Sunnyville naselje i bice im korisna jos jedna linija do Visnjickog puta / Karaburme / Big

Efekat ovoga bi po meni bio solidno veliki, zbog dupliranja alternativa, a ljudi bi mogli da biraju opciju koja im najvise odgovara, jer "Centar" nije samo Trg republike (i sve manje ce biti tako u buducnosti), tako da nece svi birati da presednu na 79 kod pumpe u Lugu, niti ce svi ici na 31 i tramvaje (kao do sada), vec ce imati nekoliko, potpuno drugacijih nacina da dodju do razlicitih tacaka u sirem centru grada.

Sto se izmestanja samog 300 poteza tice, 303 (kao sada vec jako dugacku liniju) bih ostavio na Ustanickoj, uz 302, a za sve ostalo se slazem sa originalnim predlogom.

017 Ustanička - Zemun /Gornji grad/
019 Studentski trg - Konjarnik
031 Studentski trg - Ustanička
038 Šumice - Milošev kladenac - VML
050 Konjarnik - Banovo brdo
077 Cvetkova pijaca - KBC "Bežanijska kosa"
077 Dorcol - Mirijevo 4 (izmenjena trasa)
302 Ustanička - Grocka - Begaljica
303 Ustanicka - Zaklopača - Vrčin centar (produzenje do centra Vrcina)
304 Učiteljsko naselje /Pljevaljska/ - Ritopek
305 Konjarnik - Boleč
306 Šumice - Leštane - Bubanj potok - IKEA
307 Šumice - Vinča
308 Krusevacka - VML
309 Cvetkova pijaca - Kaluđerica
310 Šumice - MML
311 Cvetkova pijaca - Leštane /Ravan/
333 Tri tiganja - Lesce

Šumice: 38 , 306 , 307 , 310
Krusevacka: 22, 308
Učiteljsko naselje /Pljevaljska/: 304
Konjarnik: 19 , 50 , 305
Cvetkova pijaca: 77 , 309 , 311
Ustanička: 17 , 31 , 302, 303
Tri tiganja: 333


За 308 у Крушевачкој треба да се сачека реконструкција целог тог дела града јер је сад у њемо саобраћај мало бангав јер инвеститорски урбанизам
 
Ma to je najmanje važan deo predloga, to sam stavio ukoliko je nemoguće da okretnica Sumice opslužuje sve željene linije. Može da ide do Cingrijine sto se mene tiče:) (ne mislim da je to dobra ideja)
 
Linija 300 Omladinski stadion - Mirijevo - Kaluđerica /Tri tiganja/

40 minuta potrebno od jednog do drugog terminusa
3 autobusa na 27 minuta

 
solecar":kn37geej je napisao(la):
Linija 300 Omladinski stadion - Mirijevo - Kaluđerica /Tri tiganja/

40 minuta potrebno od jednog do drugog terminusa
3 autobusa na 27 minuta

Да није окретница Омладински стадион пребукирана? Када сам предлагао да линију 107 продуже до Омладинског стадиона и да саобраћају два возила на сат времена одбили су из разлога што окретница не може да прими више линија. Мада по мени је предлог више него идеалан, можда евентуално размислити о преусмерењу до Дунав станице.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
To što pojedine predloge odbijaju i pronalaze raznorazne razloge , koji ne bi mogli da prođu ni kod deteta od 5 godina , je nešto sasvim drugo. Sada kada imamo 109 i 110 koji pokrivaju trasu linije 107 , sa pomenutom linijom apsolutno treba uraditi nešto konstruktivno , jer mu ovako dođe čisto rasipanje resursa.
Što se tiče linije 300 , namerno sam stavio okretnicu Omladinski stadion , kako linija ne bi postala glavna linija od / do grada , već neka vrsta fider linije i da prevashodno služi ljudima koji rade u Mirijevu i na Karaburmi (Rodić , Maxi , TC Karaburma , TC Big , banke ...) a žive duž poteza 300.
 
@solecar Odlicna dopuna, t.j. trasa (korisnija od moje), pod uslovom da moze tamo da stane - slabo poznajem tu okretnicu kod Bogoslovije. Inace, sta mislite o gore iznetom predlogu preusmeravanju 79-ke da ona preko Smederevskog puta ide do Mirijeva 4? Verovatno bi i brze stizala do okretnice u Mirijevu tuda.
 
Poenta linije 79 je da se pojača potez duž Matice srpske , da ne ostane ponovo samo na liniji 20 , pogotovu što se taj deo Mirijeva znatno izgradio ka Zelenom brdu poslednjih godina. Koliko se taj kraj izgradio , dovoljno govori činjenica da su stanovnici tog dela Mirijeva tražili uspostavljanje stajališta između “Vitezova Karađorđeve zvezde” i “16. oktobra”.
 
Dobar je predlog, samo da nije malo previse linija na okretnici Sumice? Prolazim nekada i vidim da je i sada puna okretnica sa Lastinim busevima kada im je vreme polaska, a tek da prima jos par linija da nije previse?

I cemu to kao pa bunice se ljudi iz Mirijeva? Pa ko ih pita, grad se siri, skladno tome se i linije produzavaju.. To bi bilo kao kada bi ljudi iz bloka 37 ( ili 38 nisam siguran) rekli pa sto ste produzili 65 jer ce ona biti vec puna, pa ko ih pita grad se prosirio i produzila se linija skladno tome je i pojacana i valjda je i vama u cilju da vam cesce ide prevoz? Pa ne idu 300 linije na 2 minuta pa da svaki bus bude krcat na pocetnoj, ako bi najbolje resenje od svih bilo da se 27e produzi do Smederevskog puta ( neznam da li je, to neka kaze neki strucnjak) onda neka se i produzi. Bezobraznih i samozivih ima uvek i bice ih. Ceo grad tako funkcionise, siri se i normalno da je isplativije da se vec postojeca linija produzi za te jednu,dve stanice nego da se pravi cela jedna nova linija koja bi isla prestupne godine.. Ovako bi i stanovnici Mirijeva dobili cesci prevoz na 27e. Ne kazem ja da je ovo najbolje resenje, nego samo iz principa kazem onako da nema sta ko da se buni, jer onda bi i stanovnici Banjice, Konjarnika, Borce, itd.. trebali da se buni jer im je "pun autobus" ali to stvarno nema veze sa vezom i bezobrazno je.
 
Malo previše linija na okretnici Šumice? Pa ko ih pita, grad se širi, skladno tome se i linije produzavaju. :)
 
Vrh