Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Gde je ta okretnica u Pljevljanskoj?
 
Погледао сам на Уличном прегледу. Па то је слепо црево, шта се добија продужењем било које линије 300 дотле? Ништа.
 
stf":lgcg0nx2 je napisao(la):
Погледао сам на Уличном прегледу. Па то је слепо црево, шта се добија продужењем било које линије 300 дотле? Ништа.
Опет ако би се нека линија потеза 300 продужила било би пешачења степеницама кроз зграде до станице Петрињска а и до троле 21 има 5 минута хода.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ja sam mislio ovako da ide 77 pa da pokrije i ostale 300 linije e sad koliko su ulice tu siroke neznam da li bi ove ulice uopste mogle da prime solo autobus?

SPKrD2Z1T3_T9Q5xlGjL3g.png



Po google mapama meni deluje da bi se malo guralo al bi prosao solo autobus jer ima i gorih ulica pa idu autobusi. A novu stanicu napraviti kod skretanja u Zivka Davidovica pa odatle do okretnice 300 linija peske nema ni 5 minuta sto nije puno.

A ako vec bus nemoze proci kroz pomenutu trasu pa uvek ima opcija da malo kruzi

OJ_f4GurTQO1xYQZODyT5Q.png


Kako god obrnemo nacina ima, i to mnogo ali ocigledno nije u cilju da se prevoz poboljsa. Samo mi nije jasno kako im je isplativo da drze Solarise na polupraznoj liniji vozio sam se 77icom u spicu jednom i verujte mi bus je do kraja Zvezdare bio onako cak ni sva mesta popunjena i par ljudi stoji i to je to dok su trole 28 i 40 bile pune vec kod Gradske Bolnice. Evo idu uskoro izbori pa mozda da tada saljemo jer ce i prihvatiti na kraju, pa da pocnemo par nas da saljemo isti predlog samo neko ko je strucniji da sastavi predlog posto iskreno ja blage veze nemam sa tim.

Od Pljevaljske do okretnice 21 nema ni 3 minuta pesaka, cak odatle moze peske i do Sumica za oko 5 minuta. A ako bi 77 imala stanicu kod okretnice 300 linija to bi bilo super jer maltene ne bi morao ni da pesacis samo predjes ulicu.
 
Varijanta 2 je izvodljiva , ali kao što reče Igor989 , pitanje je da li bi zglob tu mogao da se okreće , dok kod Cvetka može. Što se tiče sastavljanja predloga , to mi nije problem da izradim , izverziran sam , a i ovi iz DJP su ih pohvalili kao izuzetne. Jedino što su me nazvali Vukšinim čovekom , pitali koji mi je interes (kakvu ličnu korist imam od toga) , plus što su iznalazili raznorazna obrazloženja zašto predlozi ne mogu da se realizuju , a za neke čak nisam ni dobio odgovor.

P.S.

Kada su izbori? Ima više stvari koje bih im poslao , nevezano samo za linije.
 
Pa ne mora zglobni uopste, moze i solo sa malo jacim taktom. Bolje je sto kod Cvetka zglob moze da okrene ali time ostale 300 linije gube tu liniju jer bi onda morali da prelaze na 309 pa tek onda na tu sto je besmisleno. Ovako bi isao solo i opsluzio bi sve 300 linije ili cak mozda i moze zglobni da prodje neznam.
 
Нема теорије да злоб поготово соларис окрене у Пљеванској. Најбоље је продужити 77 до Цветка а остатак потеза 300 распоредити.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Притом ако би продужили до Пљеванске а 77 постао соло ништа се не би урадило већ би полупуна линија постала препуна ем потез 300 ем сви који су је користили.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Pa 309 vise ne bi morala da se okrece kod Cvetka ako tu dodje 77. Ona je vrv najkraca trocifrena linija u gradu (9 km koliko videh na daljinaru), pa bi mogla tu neka druga, 305/6/7, mada definitivno ne znam gde bi se 309 mogla izmestiti, jer su svi pravci ka centru ipak solidno pokriveni.
 
ccc":1la89jjm je napisao(la):
Pa 309 vise ne bi morala da se okrece kod Cvetka ako tu dodje 77. Ona je vrv najkraca trocifrena linija u gradu (9 km koliko videh na daljinaru), pa bi mogla tu neka druga, 305/6/7, mada definitivno ne znam gde bi se 309 mogla izmestiti, jer su svi pravci ka centru ipak solidno pokriveni.
310 и 308 су краће, чак дупло. Соле је имао одличан предлог реорганизације потеза 300 уз замену окретница Устаничка и Коњарник. Међутим имц....ли из дирекције ни да чују.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Da covece, potpuno si u pravu, sad vidim na daljinaru da je linija 310 dugacka ukupno 3.4 km! Ne znam za detalje tog ranijeg predloga, greota sto nije usvojen, ali je ocigledno da je tom potezu potrebno ne samo kozmeticko preusmeravanje jedne linije, nego potpuno redizajniranje. Neverovatno mi je da ljudi koji koriste te linije svakodnevno ne kukukaju na sva vrata i ne organizuju se oko nekih zajednickih predlolga direkciji ili svojoj opstini.

Pa Borca ima linije do Trga, Blokova i Banovog Brda, Batajnica do Zelenog venca, Surcin, Sremcica i Ostruznica do glavne Zeleznicke stanice, a Kaludjerica, Vinca i MML imaju slepa creva od linija. Crna rupa Beograda ocigledno :)
 
Не треба заборавити и терминусе Баново брдо за неке линије потеза 500 и Вождовац за потез 400. Чини ми се да би терминус Вождовац могао да се измести до Прокопа.
 
Ne vidim poentu 77 samo do Cvetka jer onda bi samo 309 imala direktno do nje, a svi ostali bi opet morali da se trpaju u tramvaj ili 309 pa tek na 77 i to je gubljenje vremena i ne isplati se jer brze ispadne ici na 31 i 17. A ocekujte da ce 77 kako god obrnuli biti prepuna ako se produzi ali valjda je to i poenta da linija dobije smisao?! Ako produze 77 onda da lepo pokrije sve 300 linije sve van takvog predloga je besmisleno i dupliranje presedanja, gubljenje vremena i sl. Poenta ovog predloga je da se 17,31 rasterete i da CEO potez 300 konacno sa jednim presedanjem dodje do grada i Novog Beograda sa minimalnim pesacacenjem. Nije da ja sad zelim sebi da priblizim liniju slobodno ako neko misli da je isplativije da se pravi nova okretnica negde na Konjarniku slobodno neka to i predlozi ali ne vidim poentu da okretnica u Pljevaljskoj zvrnda prazna a pritom se do npr Kaludjerice menja 3 prevoza iz grada i putuje 2 sata do Novog Beograd. Samo pogledajte Petlovo Brdo koje je na slicnoj kilometrazi od grada kao i Kaludjerica i do njega se putuje 45min od grada, dok je meni jednom trebalo preko sat ipo iz grada do Kaludjerice. Znaci sve moze samo kada bi se bolje organizovalo.
 
Predlagao sam ja da se stanovnici naselja angažuju oko prikupljanja potpisa , i da se čak i par naselja organizuje pa da zajedno predaju predlog sa potpisima. Kako su se stanovnici gornjeg dela Mirijeva II i Zelenog brda ujedinili i skupili preko 1.000 potpisa za predlog da se linija 79 preusmeri u Matice srpske i uspeli su da dobiju preusmerenje. A sve je počelo od toga da su prvobitno tražili da se linija 55 produži pomenutom trasom , da bi nakon mog objašnjenja zašto nije dobro produžavati 55 , već da je bolje preusmeriti 79 i sastavljenog predloga za istu , uvideli da je to ipak bolje rešenje , krenuli u sakupljanje potpisa. Shodno tome , ako bi se stanovnici Gročanskih naselja angažovali , mnogo veće šanse su da nešto "izboksuju" , obzirom da jedino što treba da urade je da prikupe potpise. Sve ostalo bi dobili odrađeno. Ali , utisak koji sam stekao je , da je pojedincima lakše da kukaju kako im je loš prevoz , nego da se angažuju po tom pitanju , pri tom očekujući da će neko drugi umesto njih da reši njihov problem. Svaka čast ljudima iz Gročanskih naselja koji se angažuju oko toga da im prevoz bude bolji , ali to jednostavno nije dovoljno , jer nemaju kritičnu masu. Čak mi se par puta desilo da kada sam spomenuo pojedincima da bi trebalo da se angažuju oko predloga za njihovo naselje , da ja ne razumem njihove probleme. A stvar je vrlo prosta i jednostavna , zar ne? Ako meni nije problem da sastavim predlog i dostavim im , ne vidim zašto bi bio problem drugima da sakupe potpise u svom naselju. Bez obzira šta pojedinci mislili , dosta mojih predloga je razmatrano i / ili usvojeno , delimično ili u potpunosti , tako da...
 
@solecar - Apsolutno si u pravu, dok se oni sami ne organizuju, dzabe mi ovde pisemo i predlazemo. Mozda njima i odgovara da budu na 10-ak kilometara od centra grada a da im treba 3 dana jahanja :)
 
Evo iskopah raniji predlog. Obzirom da su se u međuvremenu desile određene promene , predlog bi se revidirao. Predlog je od pre 2 i po godine.

raspored-linija-okretnice.jpg


reorganizacija-stajalista-okretnica-ustanicka.jpg


linija-38-1.jpg
 
Odličan predlog. Problematična je samo okretnica Šumice koja i sada jedva osplužuje postojeći broj linija.
 
Zbilja dobar predlog, samo imam neke amandmane:

Da bi 17 i 31 okretali na vrhu Ustaničke, potrebne su dve stvari:
* Rušenje prvog objekta na ćošku Ustaničke, kod sadašnje ulazne stanice za liniju 50, da bi se napravio iole normalan radijus skretanja za zglobna vozila
* Rešavanje večitog čepa na vrhu Ustaničke, u popodnevnom špicu se toliko čeka na semaforu da bi to uništilo red vožnje na 17 i 31. A moguće je to rešiti vrlo jednostavno: dozvoliti levo skretanje u Bulevar iz dve trake. Zbilja ne shvatam zašto to odavno nije urađeno kad je tako jednostavno, Bulevar već ima profil sa dve saobraćajne trake po smeru od Ustaničke do Koste Trifkovića (semafor kod Kluza), ne smeta što su tramvajske šine u desnoj traci, obe saobraćajne trake su normalne i postoji ivičnjak i trotoar, za razliku od dalje trase Bulevara od Kluza ka Cvetku.
Na semaforu kod Kluza bi ionako važilo da je desna traka za skretanje ka Mirijevu, a samo leva za nadalje pravo po Bulevaru.
 
Šta mislite o sledećoj promeni?

017 Ustanička - Zemun /Gornji grad/
019 Studentski trg - Konjarnik
031 Studentski trg - Ustanička
050 Konjarnik - Banovo brdo
077 Cvetkova pijaca - KBC "Bežanijska kosa"

038 Šumice - Milošev kladenac - VML
302 Ustanička - Grocka - Begaljica
303 ? - Zaklopača - Vrčin /industrijska zona/
304 Učiteljsko naselje /Pljevaljska/ - Ritopek
305 Konjarnik - Boleč
306 Šumice - Leštane - Bubanj potok - IKEA
307 Šumice - Vinča
308 Šumice - VML
309 Cvetkova pijaca - Kaluđerica
310 Šumice - MML
311 Cvetkova pijaca - Leštane /Ravan/

Šumice: 38 , 306 , 307 , 308 , 310
Učiteljsko naselje /Pljevaljska/: 304
Konjarnik: 18 , 50 , 305
Cvetkova pijaca: 77 , 309 , 311
Ustanička: 17 , 31 , 302
 
Je l' moze malo opsirnije o predlogu, broj vozila, promene u redu voznje, itd? Hteo sam da napisem da kombinacija 306 i 311 ili moraju na istu okretnicu, ili u suprotnom moraju obe linije da se pojacaju. E sad, 306 do Lestana, da li pri tome mislis da svraca do sadasnje okretnice ili mislis samo da prolazi Kruznim putem bez svracanja? U svakom slucaju, 311 i 306, u odnosu na sadasnji red voznje, bi trebalo da se pojacaju. Imajuci u vidu da na primer 311 bude "glavna" linija za naselje i da ima relativno jaci takt, dok 306, posto ide do Ikee, bude pomocna linija, sa eventualno jos jednim vozilom zbog promene u duzini trase.
Sto se tice 303, mislim da bi trebalo da ostane na Ustanickoj, zbog duzine trase najvise. Medjutim jedino moze da bude problem broj vozila na okretnici.
 
Na svakoj liniji bi bio isti broj vozila , za sada. Još razmišljam koja linija bi radila u ekspres režimu i na kom delu.
Produženjem linije 306 do IKEE bi se pokrilo Leštane u potpunosti. Ako misliš da bi trebalo da 306 svraća do okretnice u centru naselja , može. U svakom slučaju , zamisao mi je da 311 bude glavna linija u Leštanu , zato što pokriva stambeni deo , za razliku od 306 koja pokriva industrijsku zonu.
Što se tiče 303 , nju ne mogu da metnem da se okreće kod Cvetkove pijace , kako je bilo ranije , zato što je tamo sada stavljena 77 , dok je opet problem i da ostane na Ustaničkoj , te sam zato i stavio znak pitanja jer trenutno ne znam gde bi bilo najpametnije da se stavi.

P.S.

Svaki predlog je dobrodošao , što za ekspres režim , što za povećanje broja vozila , što za okretnice.
 
Evo sad mi pade na pamet jedna ideja. Da se linija 303 preusmeri da saobraća do okretnice trola na Zvezdari , jer bi se oslobodio prostor prebacivanjem linije 77 na okretnicu kod Cvetka. Linija bi radila u ekspres režimu. Na ovaj način bi kačila i 17 i 31 kod Ustaničke , kao i 77 kod Cvetka. Na ovaj način bi se rasteretila okretnica trola , jer em što bi bio u startu manji broj vozila , em što bi ona bila solo , za razliku od sadašnjih zglobnih na 77.
 
Куда би ишла, булевар -> батутова па горе десно на окретницу трола? Ја ипак мислим да је не треба дирати, због дужине, али зашто да не ако се све лепо организује.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Samo ako bi išla u ekspres režimu , ima smisla produžavati je. Od Ustaničke ni išla pravo Bulevarom , pa Batutovom , desno u Dimitrija Tucovića kod Gradske bolnice i pravo do okretnice trola. To znači da bi izgubila par stanica duž sadašnje trase (na Smederevskom putu , deo koji pokriva više linija) , dok bi od Ustaničke stajala kod Cvetka , Gradske bolnice i okretnice trola.
 
Vrh