Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474405#p474405:1vuey2t8 je napisao(la):
igor989 » 29 Aug 2017 11:58 am[/url]":1vuey2t8]
solecar":1vuey2t8 je napisao(la):
Okretnica Medaković III nije dobra , zato što mislim da ne bi mogla da primi još jednu liniju , osim ukoliko to nije neki minibus. Okretnica Braće Jerković bi mogla da primi još jednu liniju , ali manjeg kapaciteta (broja vozila).
308 у Јерковић 310 на Медак 3.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Za 308 je zanimljiv predlog. 310 doduše, kao minibus, ne zauzima mnogo mesta na okretnici, uvek stoji sa strane, tako da može, a i ne more da se pomera sa Šumica.
 
marrecar":n6u5imlb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474405#p474405 je napisao(la):
igor989 » 29 Aug 2017 11:58 am[/url]":n6u5imlb]
solecar":n6u5imlb je napisao(la):
Okretnica Medaković III nije dobra , zato što mislim da ne bi mogla da primi još jednu liniju , osim ukoliko to nije neki minibus. Okretnica Braće Jerković bi mogla da primi još jednu liniju , ali manjeg kapaciteta (broja vozila).
308 у Јерковић 310 на Медак 3.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Za 308 je zanimljiv predlog. 310 doduše, kao minibus, ne zauzima mnogo mesta na okretnici, uvek stoji sa strane, tako da može, a i ne more da se pomera sa Šumica.
Са појачањем од једног возила остао бих исти такт на 10 мин док 310 може а и не мора.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Нови терминус 300 би могао да се изгради у Војислава Илића, дијагонално од ластиног терминуса а испред будућег Лидла. Тиме се без комликација врши повезивање са свим линијама, па чак и тролом 29.

 
Mesto koje si predložio nije izvodljivo , iako je ideja dobra. Ne znam da li si primetio , ali baš na tom mestu koje si predložio se nešto gradi.
 
Onda kod kurira gde su sada utrcali sa karton city-em prekoputa okretnice tramvaja i i tc okretnica ustanicka. Inace ultramracna lokacija i prepuna kučića... jedino pitanje je vlasnicka struktura tog zemljista ali trenutno zjapi prazno
 
To već godinama zjapi prazno , i baš zbog problema sa kučićima ga izbegavam. Jednom je malo falilo da imam bliski kontakt , no na savu sreću uspeo sam dotičnog da pogodim , pa je pobegao. Jedino što ne vidim šta bi se sa time dobilo. Mogao bi da pojasniš kako si to zamislio.
 
Pa pazi, realno prostor nije zanemarljiv, poprilicno je veliko... Blizu pocetna tramvaja, a i linije koje bi rotirali po tvom prvobitnom predlogu
Terminus za 305-306-307 kao linije koje nisu najudaljenije od ustanicke plus bih tu dodao mozda i 77 posto je stvarno nekad potreban kad tramvaji zakazu.. svakako ako bi 77 produzili do ustanicke kao sto su neki predlagali ne bi mogla da ceka na pocetnoj tramvaja, niti na onom ostrvcetu za tramvaje gde su stalno parkirana vozila.
302/303 da okrecu na sadasnjoj okretnici + 31/17.

Petrinjska mozda 304.

Ne remete se Sumice, ostaju kao glavni terminus Laste.
Naravno korekcija uz dogovor, forum svakako tome sluzi da se iznesu predlozi...
 
Za to zemljište se čeka izgradnja, projekat potoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474618#p474618:2qlc6ifp je napisao(la):
prigradski » August 30th, 2017, 1:02 pm[/url]":2qlc6ifp]Pa pazi, realno prostor nije zanemarljiv, poprilicno je veliko... Blizu pocetna tramvaja, a i linije koje bi rotirali po tvom prvobitnom predlogu
Terminus za 305-306-307 kao linije koje nisu najudaljenije od ustanicke plus bih tu dodao mozda i 77 posto je stvarno nekad potreban kad tramvaji zakazu.. svakako ako bi 77 produzili do ustanicke kao sto su neki predlagali ne bi mogla da ceka na pocetnoj tramvaja, niti na onom ostrvcetu za tramvaje gde su stalno parkirana vozila.
302/303 da okrecu na sadasnjoj okretnici + 31/17.

Petrinjska mozda 304.

Ne remete se Sumice, ostaju kao glavni terminus Laste.
Naravno korekcija uz dogovor, forum svakako tome sluzi da se iznesu predlozi...
77 sam prevideo , inače ideja da se on preusmeri tu nije loša. Jedino što si možda prevideo je 50. Gde bi nju "uglavio"?
Jedini problem je što je za tako nešto potrebno ulaganje , a ne znam koliko su spremni za tako nešto.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474620#p474620:2qlc6ifp je napisao(la):
stf » August 30th, 2017, 1:11 pm[/url]":2qlc6ifp]Za to zemljište se čeka izgradnja, projekat potoji.
Šta je u planu da se tu radi?
 
50 na terminusu Konjarnik, da je deli sa trolom 19 a i da Konjarnican ne kukajui da su im sve linije otete. Kompromis za sve i laka presedanja. Da, znam da je oko tih parcela planirana izgradnja ali da se to nece zapocinjati dok ne pocne sirenje Bulevara od Cvetka a do tad svakako moze da sluzi kao okretnica . Svi smo svesni da terminus Ustanicka ne moze da izdrzi trenutni broj linija. Ali smo i svesni novopridoslih stanovnika oko ulice Z.Davidovica i u osi Aviv parka, sto znaci puni tramvaji vec na pocetnoj. Malo da rasteretimo i ubrzamo putovanje, ako može.
 
Пунио се трамвај и пре Алфа Ситија и осталих буџевина (Јесте, колко год да је Алфа Сити лепо одрађен, на продужетку Качићеве цео тротоар ст*** с колима, докле више, дакле аутоматски буџевина) јер те велике зграде и комплекси зврве празни јер је цена идиотски висока
 
Meni je to oduvek bilo fascinantno , tolke zgrade , tržni centri i megamarketi niču , a poseta mala , i kome se to isplati , pogotovu što su počeli da niču maltene jedan pored drugog.
 
Према неком плану цео овај део све до Шумица треба да буде скроз од тржних центара.

Фора је таква да треба да се поправи инфраструктура, а то ће да се уради једино да се узму све парцеле и онда поново нацртају другачије, а то захтева да се руше мање зграде на плацевима где су биле куће, а то ће да ураде тек за пуно пуно година, а има пуно индустријских плацева који су савршени за такве зграде, па је све некако дебилозно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474571#p474571:1oobjlj7 je napisao(la):
stf » 30 Aug 2017 07:17 am[/url]":1oobjlj7]Нови терминус 300 би могао да се изгради у Војислава Илића, дијагонално од ластиног терминуса а испред будућег Лидла. Тиме се без комликација врши повезивање са свим линијама, па чак и тролом 29.

Ovo je zapravo fantastična ideja.
Jer ta uzana livada između Vojislava Ilića i Lidla, šta god drugo da se tu udene umesto okretnice, bila bi gnusoba, saobraćajni haos, komunalni i problem parkiranja...
 
Radovi su doveli do povećanja takta odnosno do smanjenja intervala na liniji 11 i ova linija je sada u gotovo svakom polasku pristojno popunjena sa Dorćola. Veza Dorćol-NBG bukvalno je od ovoga prodisala, kao i privremenog ukidanja dvojke i njenog debilnog bavljenja na Pristaništu.
Pošto je rešavanje spomenutog problema s dvojkom već domen naučne fantastike, postoji li makar mogućnost da se barem jedno vozilo s besmislene linije 13 prebaci na 11, pa da linija bude makar malo funkcionalnija i po povratku u redovno stanje?

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Da li dovoljno ljudi koristi 11-ticu da ode do Dorcola sa Novog Beograda (i obrnuto naravno)? Ja sam prosle nedelje (uprkos radovima) upravo preseo sa nje kod Usca do Zelenjaka, kako bih mogao da odem peske do Kalemegdana, da ne bi kruzio i klackao se 100 godina. Tako da koristio sam je 2 stanice da dodjem do Usca i cini mi se da je ljudi tako i koriste, kao i 23-ku, gotovo niko ne ide sa kraja na kraj.

Polu off-topic: Od skora sam poceo bas da ne volim tramvaje (u Beogradu). Toliko su kilavi i nepouzdani...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476163#p476163:18gmr225 je napisao(la):
Marcus Lupus » September 7th, 2017, 2:34 pm[/url]":18gmr225]Radovi su doveli do povećanja takta odnosno do smanjenja intervala na liniji 11 i ova linija je sada u gotovo svakom polasku pristojno popunjena sa Dorćola. Veza Dorćol-NBG bukvalno je od ovoga prodisala, kao i privremenog ukidanja dvojke i njenog debilnog bavljenja na Pristaništu.
Ovaju problem bi lako mogao da se reši tako što bi linija 2 svraća do okretnice kod Beka i tu čekala vreme , kako su neki predlagali , ili da i dalje čeka vreme na Pristaništu , ali u onom krugu (okretnici) koju ne koristi linija 11 , obzirom da ih ima dva , koji su pri tom fizički odvojeni.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476163#p476163:18gmr225 je napisao(la):
Marcus Lupus » September 7th, 2017, 2:34 pm[/url]":18gmr225]Pošto je rešavanje spomenutog problema s dvojkom već domen naučne fantastike, postoji li makar mogućnost da se barem jedno vozilo s besmislene linije 13 prebaci na 11, pa da linija bude makar malo funkcionalnija i po povratku u redovno stanje?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476169#p476169:18gmr225 je napisao(la):
ccc » September 7th, 2017, 2:52 pm[/url]":18gmr225]Da li dovoljno ljudi koristi 11-ticu da ode do Dorcola sa Novog Beograda (i obrnuto naravno)? Ja sam prosle nedelje (uprkos radovima) upravo preseo sa nje kod Usca do Zelenjaka, kako bih mogao da odem peske do Kalemegdana, da ne bi kruzio i klackao se 100 godina. Tako da koristio sam je 2 stanice da dodjem do Usca i cini mi se da je ljudi tako i koriste, kao i 23-ku, gotovo niko ne ide sa kraja na kraj.

Polu off-topic: Od skora sam poceo bas da ne volim tramvaje (u Beogradu). Toliko su kilavi i nepouzdani...
Da linija 11 ide češće , više ljudi bi je koristilo da dođe do Kalemegdana i Dorćola , jer je odlična alternativa liniji 95 , pogotovo u vreme gužvi na Brankovom mostu (uglavnom u špicu). Ovo za češće polaske bi na više linija trebalo primeniti , zato što mnogi ne koriste linije koje su brža varijanta , već presedaju , zato što bi vreme koje uštede direktnim putovanjem sa određenom linijom , izgubili na čekanju iste , tako da im to dođe na isto , te tako dolazimo u situaciju da na pojedinim linijama imamo nepotrebnu gužvu. Negde je taj problem moguće rešiti jednostavnom preraspodelom broja vozila na linijama sa određenog poteza.

Evo jednog prostog primera sa linijama 34 i 36. Živim u neposrednoj tako da ih dosta često viđam. Popunjenost 34 zavisi od polaska do polaska. Neki polasci budu puniji (bude i po 7 - 8 ljudi u pravcu ka Senjaku na delu od bolnice Dragiša Mišović , a nekad samo jedan putnik). Najveći problem je što je red vožnje sada još gori. Oni su ostavili dva vozila a produžili liniju , tako da ona sada putuje 10 - ak minuta duže , te se tako sada dešava da vikendom umesto na 50 minuta , saobraća na 70. Od dosta ljudi , što onih koji žive u Lisičjem potoku , što onih koji bi je koristili do Senjaka , sam čuo ili pročitao po forumima , da su nezadovoljni novim redom vožnje. Više ljudi koje sam sretao na Prokopu , kada bi čuli da linija saobraća na 35 minuta , pokupili bi se i krenuli peške stepenicama ka trolama , iako sam čuo od par njih da im je to odlična veza sa Sajmom. Takođe je problem i to što ne postoji stanica kod ortopedskog zavoda Rudo u smeru ka Prokopu za 34 i 36. Sada maltene niko i ne ulazi u 36 kod Mostara , jer su ti koji tu ulaze , uglavnom išli jednu stanicu i silazili kod Rudog.
Što se tiče popunjenosti 34 u Lisičjem potoku , od kako je promenila trasu na tom delu , maltene je stalno pun autobus , za razliku od ranije kada je išao i tuda praznjikav.
 
ccc":2fiq9tgj je napisao(la):
Da li dovoljno ljudi koristi 11-ticu da ode do Dorcola sa Novog Beograda (i obrnuto naravno)? Ja sam prosle nedelje (uprkos radovima) upravo preseo sa nje kod Usca do Zelenjaka, kako bih mogao da odem peske do Kalemegdana, da ne bi kruzio i klackao se 100 godina. Tako da koristio sam je 2 stanice da dodjem do Usca i cini mi se da je ljudi tako i koriste, kao i 23-ku, gotovo niko ne ide sa kraja na kraj.

Polu off-topic: Od skora sam poceo bas da ne volim tramvaje (u Beogradu). Toliko su kilavi i nepouzdani...
U redovnim okolnostima naravno da ne, jer ide na 20-25 min. Sada kada ide na 13 min sasvim je solidno popunjena.

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
 
Увек ми се чинило да има вишка трамваја, зар немају довољно да појачају 11?
 
Nije problem u broju tramvaja , njih ima dovoljno , nego u mreži. Potrebno je povećati kapacitete postojeće mreže (dal dodavati više trafoa ili nešto drugo , ne znam) da bi mogla da izdrži veći broj tramvaja a da ne dođe do iskakanja mreže. Prilikom ponovnog uspostavljanja linije 11 , sa linija 7 , 9 i 11 su skinuli tačno onaj broj vozila koji je stavljen na liniju 11. Po meni bi mnogo bolje rešenje bilo da se smanji broj vozila na liniji 13 , a poveća na 11 , jer je to mnogo korisnije i bolje rešenje.
 
Око трамваја, зна се, појачати сутрују, и средити пругу до Устаничке а касније да се продужи до пумпе у ММЛу као што је предвиђено, што аутоматски захтева МНОГО већи број трамваја и растерећује потез 300, и кад би то лепо радило убили би две муве једним потезом

Ваљало би и да се коначно ремонтују катице и угради клима
 
Šta mislite o sledećem?

34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak

34-nova-trasa-1.jpg


36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A



51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode

51P.jpg


Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
 
Po onim studijama i pizdarijama sto su "strucnjaci" pravili, samo je u planu da ostane Bg Voz na toj deonici sto si predlozio za 36+67... 51 bi najbolje bilo proterati preko mosta na Adi i Proleterske Solidarnosti negde do Usca, a 34 je odavno zrela ili za veci bus, ili za vise onih teretnjaka od sprintera...
 
Vrh