[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476163#p476163:18gmr225 je napisao(la):
Marcus Lupus » September 7th, 2017, 2:34 pm[/url]":18gmr225]Radovi su doveli do povećanja takta odnosno do smanjenja intervala na liniji 11 i ova linija je sada u gotovo svakom polasku pristojno popunjena sa Dorćola. Veza Dorćol-NBG bukvalno je od ovoga prodisala, kao i privremenog ukidanja dvojke i njenog debilnog bavljenja na Pristaništu.
Ovaju problem bi lako mogao da se reši tako što bi linija 2 svraća do okretnice kod Beka i tu čekala vreme , kako su neki predlagali , ili da i dalje čeka vreme na Pristaništu , ali u onom krugu (okretnici) koju ne koristi linija 11 , obzirom da ih ima dva , koji su pri tom fizički odvojeni.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476163#p476163:18gmr225 je napisao(la):
Marcus Lupus » September 7th, 2017, 2:34 pm[/url]":18gmr225]Pošto je rešavanje spomenutog problema s dvojkom već domen naučne fantastike, postoji li makar mogućnost da se barem jedno vozilo s besmislene linije 13 prebaci na 11, pa da linija bude makar malo funkcionalnija i po povratku u redovno stanje?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476169#p476169:18gmr225 je napisao(la):
ccc » September 7th, 2017, 2:52 pm[/url]":18gmr225]Da li dovoljno ljudi koristi 11-ticu da ode do Dorcola sa Novog Beograda (i obrnuto naravno)? Ja sam prosle nedelje (uprkos radovima) upravo preseo sa nje kod Usca do Zelenjaka, kako bih mogao da odem peske do Kalemegdana, da ne bi kruzio i klackao se 100 godina. Tako da koristio sam je 2 stanice da dodjem do Usca i cini mi se da je ljudi tako i koriste, kao i 23-ku, gotovo niko ne ide sa kraja na kraj.
Polu off-topic: Od skora sam poceo bas da ne volim tramvaje (u Beogradu). Toliko su kilavi i nepouzdani...
Da linija 11 ide češće , više ljudi bi je koristilo da dođe do Kalemegdana i Dorćola , jer je odlična alternativa liniji 95 , pogotovo u vreme gužvi na Brankovom mostu (uglavnom u špicu). Ovo za češće polaske bi na više linija trebalo primeniti , zato što mnogi ne koriste linije koje su brža varijanta , već presedaju , zato što bi vreme koje uštede direktnim putovanjem sa određenom linijom , izgubili na čekanju iste , tako da im to dođe na isto , te tako dolazimo u situaciju da na pojedinim linijama imamo nepotrebnu gužvu. Negde je taj problem moguće rešiti jednostavnom preraspodelom broja vozila na linijama sa određenog poteza.
Evo jednog prostog primera sa linijama 34 i 36. Živim u neposrednoj tako da ih dosta često viđam. Popunjenost 34 zavisi od polaska do polaska. Neki polasci budu puniji (bude i po 7 - 8 ljudi u pravcu ka Senjaku na delu od bolnice Dragiša Mišović , a nekad samo jedan putnik). Najveći problem je što je red vožnje sada još gori. Oni su ostavili dva vozila a produžili liniju , tako da ona sada putuje 10 - ak minuta duže , te se tako sada dešava da vikendom umesto na 50 minuta , saobraća na 70. Od dosta ljudi , što onih koji žive u Lisičjem potoku , što onih koji bi je koristili do Senjaka , sam čuo ili pročitao po forumima , da su nezadovoljni novim redom vožnje. Više ljudi koje sam sretao na Prokopu , kada bi čuli da linija saobraća na 35 minuta , pokupili bi se i krenuli peške stepenicama ka trolama , iako sam čuo od par njih da im je to odlična veza sa Sajmom. Takođe je problem i to što ne postoji stanica kod ortopedskog zavoda Rudo u smeru ka Prokopu za 34 i 36. Sada maltene niko i ne ulazi u 36 kod Mostara , jer su ti koji tu ulaze , uglavnom išli jednu stanicu i silazili kod Rudog.
Što se tiče popunjenosti 34 u Lisičjem potoku , od kako je promenila trasu na tom delu , maltene je stalno pun autobus , za razliku od ranije kada je išao i tuda praznjikav.