Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

На окретници 309 може да се направи огроман кружни ток, само треба порушити оне дивље страћаре које су све редом на државној земљи.
 
Pa tako moze da se porusi i cela divlja Kaludjerica, pa da se napravi normalno naselje :) Ali ne ide to bas tako, predpostavljam da su sada te stracare legalizovane.
 
Не могу бити јер су изграђене на јавном простору, као и стотине киосака по граду. То иде под мач кад тад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467572#p467572:2gbayrx4 je napisao(la):
solecar » 26 Jul 2017 11:06 am[/url]":2gbayrx4]Odakle ti garancija da će linija baš ići tuda , nakon što se IKEA uključila u priču? I zašto misliš da ne bi mogla linija da pusti da ide do okretnice 309 a naknadno Zabranskom?

@sole
Sve i da dođe do okretnice 309, gde dalje provući bus?
Svetislava Ristića koja ide ka Zabranskoj/VSS je na početku jako usko grlo sa Kalustajl ogradama
nešto slično naselju Veljko Vlahović gde se 26l provlači na mišiće, tako da nema teorije.
Normalno je rešenje da ide od uspona VSS(Čelamino brdo) /Zabranska/Ravan/Ravan i da izbije kod Beogradske ulice u Vrčinu.
tako je i najavljeno i u lokalnom glasniku vladajuće garniture da će se put izmedju naselja Ravan provući u pravcu ka Ikei...
:pob:
 
Сад од суботе би требала да крене линија 70

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Sa teme autobusi

Zbog radova na toplovodu u Banaskoj se privremeno menja deo trase 85
ali trasa je sada suluda a radovi na toplovodi trajace najmanje do sredine oktobra, te ce u pretrpanoj C Dušana biti još veci haos po zvršetku ferija.....

a tu privremenu trasu je vrlo lako odmah ispraviti dok nisu krenule gužve....
Evo i predloga sa identičnom kilometražom ali se trasa ne krati kao sada - lakše i vozačima busa i putnicima
i po starom kod saobracajne škole , imaalo je da se hoda jedno 300 metara do veze sa linijama ka Zelenjaku
a tolko bi imalo isto ili 50 više do okretnice 17 tj svih drugih buseva ka zelenjaku

Ovako gube dve stanice skratili Ugrinovačku dobili tri skretanja po 90 stepeni i opteretili dodatno Cara Dušana :bash:

Na crtezu jasno se vidi poredjenje izmenjene trase 85 i logičnije predlozene trase a korisno i za putnike i vozače :)

Gubi se jedno stajalište pokrivena cela Ugrinovačka i ima jedno skretanje od 90 stepeni, pride oslobadja se preopterecena Cara Dušana


file.php




:sesir:
 
56Л треба укинути. Корисна је мање од 200м а редовно иде минут-два испред 56 и покупи десетак путника који иду најдаље до Аде а након тога неколико до Чукаричке падине. Ова линија нема сврху јер Падина има 87 која има неку сврху а то је превоз до Бановог брда и назад. Оба возила са 56Л треба пребацити на 56 у шихте и тако би се добио полазак-два више него сада.
 
Да ли од сутра стартује линија 70 или је то ипак 10. авг на дан отварања? Зато што сам негде прочитао да линија креће 5. авг.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Било је више пута најављено да ће данас ићи пробна вожња на линији 70 а на сајту бус плус се може видети и ред вожње само за данас, има само 6 полазака...
 
Na liniji 70 će biti registrovana sva postojeća stajališta duž definisane trase, kao i novouspostavljena u zoni saobraćajne petlje „Medaković“:

„Toplice Milana“ (kod 2906), u smeru ka terminusu „IKEА“, na razdelnom ostrvu koje se nalazi na pristupnoj saobraćajnici autoputa (Bulevar Stefana Prvovenčanog) i raskrsnice sa Ulicom Toplice Milana.
„Vladimira Tomanovića“ (kod 2907), u smeru ka terminusu „Bežanijska kosa“, u ulici Vladimira Tomanovića, preko puta benzinske pumpe „Slap“, 25 metara pre skretanja na autoput.

red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/2017 ... V%2070.pdf

izvor: bgprevoz.rs
 
Prosto neverovatno od predhonog posta vec danas videh 85 upravo kako je ovde na BBu prikazano :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468628#p468628:3s9yj8ho je napisao(la):
boca-ica » 01 Aug 2017 03:13[/url]":3s9yj8ho]Evo i predloga ....
file.php
Ko god da je uvažio izneto zapažanje sa Beobuilda HVALA mu
i sve pohvale za ekspeditivnost i racionalnost
:gobb:
 
Upravo su se dve 85ice mimoisle na raskrsnici Filipa Visnjica i Cara Dusana.
 
Da... izgkeda da sam ufatio majstora koj je propustio skretanje sve sa putnicima pa morao tuda da prodje
jer ne samo da je racionalnije
nego usput trasa bi dodirivala i Altinu (koja ima samo 81) kao i onu veliku novu poštu na čošku NS puta i Ugrinovačke
.... a ja se djaba poradovao da ima malo pameti i van Beobulda.... :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467612#p467612:doj4rdcy je napisao(la):
ccc » 26 Jul 2017 13:47[/url]":doj4rdcy]Pa tako moze da se porusi i cela divlja Kaludjerica, pa da se napravi normalno naselje :) Ali ne ide to bas tako, predpostavljam da su sada te stracare legalizovane.

Тако се генерално органски прави град

Временом се само од себе коригује у нормалној нацији, те као траг дивље прошлости остану широке улице које иду мало чудновато
 
Управо прошао трамвајском баштицом 47 од Франша до Славије. Утисци веома лоши, све време до Славиј јје било труцкања, капирам да је то због оног преспајања бетона. Верњватно ће када ураде и другу страну стављати бисумен између.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Није ми јасно зашто линија 70 не користи стајалоште Траншпед а пролази поред њега. Значи уколико долазите из Врчина или из насеља Траншпед, мораћете да пешачите 1 километар, иако аутобус пролази поред вас, нема ми то никакве логике. Још гора ситуација је за оне који долазе из Младеновца, они морају да прођу поред Икее, да наставе до Аутокоманде, па онда истим путем назад. :?
 
То са Траншпедом је стварно невиђена глупост, буквално не треба ни динар инвестирати јер може да користи једно исто стајалиште у оба смера не би ли ти људи имали још једну аутобуску линију. Само треба да када се искључи са аутопута аутобус пређе аутопут, стане на Ластино стајалиште, врати се преко аутопута и оде у Икеу (пошто реално нема где да стане кад се искључи и крене одмах ка Икеи. У супротном смеру пређе аутопут, оде на исто то стајалиште и после се искључи на аутопут у правцу ка граду.
 
Isto tako su mogli i polaznu Lastinu stanicu (MML) u pravcu ka Nišu da koriste kao prolazno stajalište i da nastavi na autoput, tako bi linija bila pristupačna i stanovnicima VML, MML, Medaka 3 a investicija jedna nalepnica na stajalištu... Da se radi o Bežaniji ili Mirijevu vozala bi 70 kroz celo naselje pa bi se tek posle ukljucila na autoput, ovako... špartajte peske ili kruzite do Autokomande a bus na dohvat ruke, isto kao i na Klenku. :kafa: :notok:
Ima li neki info koliko joj je potrebno od Ikee do npr Autokomande, da li se neko vozio :gobb: ? pretpostavljam 25-30 minuta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471101#p471101:26obt54g je napisao(la):
Somi303 » 13 Aug 2017 02:17 pm[/url]":26obt54g]То са Траншпедом је стварно невиђена глупост, буквално не треба ни динар инвестирати јер може да користи једно исто стајалиште у оба смера не би ли ти људи имали још једну аутобуску линију. Само треба да када се искључи са аутопута аутобус пређе аутопут, стане на Ластино стајалиште, врати се преко аутопута и оде у Икеу (пошто реално нема где да стане кад се искључи и крене одмах ка Икеи. У супротном смеру пређе аутопут, оде на исто то стајалиште и после се искључи на аутопут у правцу ка граду.

Sreca pa su jedno od retkih mesta u gradu gde su ljudi slozni kad su protesti u pitanju..Izborice se..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471101#p471101:1fjq8fh5 je napisao(la):
Somi303 » Нед Авг 13, 2017 3:17 pm[/url]":1fjq8fh5] Само треба да када се искључи са аутопута аутобус пређе аутопут, стане на Ластино стајалиште, врати се преко аутопута и оде у Икеу (пошто реално нема где да стане кад се искључи и крене одмах ка Икеи.
Нема потребе да прелази аутопут, може одмах после кружног тока да стане где хоће, има две траке, могу поставити стајалиште било где, само таблу да ставе, таквих стајалишта по граду има колико хоћеш. Становници насеља Траншпед најзад добили градску линију која иде на 20 минута а морају да пешаче толико до ње, док Ласта иде на сат времена, а можда Ласта прави проблем, не видим ниједно друго логично објашњење.
prigradski":1fjq8fh5 je napisao(la):
Ima li neki info koliko joj je potrebno od Ikee do npr Autokomande, da li se neko vozio :gobb: ? pretpostavljam 25-30 minuta...
Ласта са Шумица стиже за толико, тако да претпостављам да је исто, зависи од гужве.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469850#p469850:1l4086pa je napisao(la):
solecar » Pon Avg 07, 2017 10:15 am[/url]":1l4086pa]Na liniji 70 će biti registrovana sva postojeća stajališta duž definisane trase, kao i novouspostavljena u zoni saobraćajne petlje „Medaković“:
red vožnje: http://bgprevoz.rs/documents/files/2017 ... V%2070.pdf
U ovom redu vožnje vidim da autobusi za Ikeu kreću svako jutro u 4:40h. Očigledno je to zbog zaposlenih u Ikei. Međutim, negde sam pročitao da IKEA obično organizuje sopstveni prevoz za kupce, kao i zaposlene do svojih prodavnica i fabrika u Evropi. Čini mi se da je bilo takvih najava i ovde kod nas, ali izgleda da se od toga odustalo.
Meni je nelogično da grad organizuje direktnom linijom prevoz radnika privatnoj firmi udaljenoj 20-ak kilometara.
 
Vrh