Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

42, 704 и 707 постају кружне линије.
42?? У Катићевој није проблем никад.
И колико видим неће улазити у Бирчанинову што значи да збуњују народ. Понављам, у Катићевој никад проблема нема. Једноставно нису требали да продуже 401 и 402 пре 8 година и сад не би до овога дошло. А и Гангула је крив за набијање возила на линијама како би се млатила кмтража.
 
Ne znam što 60 i 60L i ako imaju par polazaka svega da one budu kruzne.Ma da dok se ne izgradi onaj terminus na Dorćolu (valjda prica se iza gspove garaze) nema nista.Ovo bezveze da prigradske linije budu kružne.Jer ipak 704 i 707 se zaglave kod Pupina.Mozda(kazem mozda) bi bilo efekta nekog da 60 i 60L one pre budu kružne linije
 
A što se Slavije tiče 30 i 39 trebaju kružne da budu,plus sve trole trebaju da se produže do Studentskog, pa bi 42 čak i mogla da terminira tu(ma da bas taj kružni tok i nije za terminus stajalište)
 
Ne znam što 60 i 60L i ako imaju par polazaka svega da one budu kruzne.Ma da dok se ne izgradi onaj terminus na Dorćolu (valjda prica se iza gspove garaze) nema nista.Ovo bezveze da prigradske linije budu kružne.Jer ipak 704 i 707 se zaglave kod Pupina.Mozda(kazem mozda) bi bilo efekta nekog da 60 i 60L one pre budu kružne linije
Нема од те окретнице ништа.
 
Ne znam što 60 i 60L i ako imaju par polazaka svega da one budu kruzne.
Nikada nisam razumeo ko uopšte koristi linije 60 i 60L ? Ajd što voze jednom u nikad i neradnim danima tek posle 11, duž njihove trase kraj oko novog BAS-a i novobeogradske stanice već ima 7 i 95 na svakih nekoliko minuta, a ove ciganmale, divlje deponije, zapušteni dokovi i propale industrijske zone na Savskom Nasipu i u Blokovima 68 i 69 odakle te linije polaze i gde im je gro stanica nit imaju nešto mnogo putnika, a ni njima nisu daleko autobuska i tramvajska stajališta u Jurija Gagarina i okretnica 35 i 27E u Bloku 20 odakle je prevoz neuporedivo češći.

Mislim, kome trebaju stajališta Most Gazela i Novi Železnički Most usred jednog od najgorih beogradskih geta koje posle raseljavanja čuvenog Karton Sitija pre petnaestak godina verovatno i nema više od par desetina stalnih stanovnika? I ko će tu da čeka autobus ili kombi koji vozi na sat vremena radnim danom, a vikendom uopšte nema jutarnje polaske? Ni 60L pored Parka Ušće nema baš preterano smisla, ko odatle želi da stigne do centra odmah prekoputa ima stajalište kod tržnog centra i daleko frekventniju 15-cu i 84-ku ako mu se baš ne pešači preko Brankovog Mosta.
 
Deo linija koje okreću u Katićevoj (ali se prethodno gužvaju i vrte oko Slavije) treba prebaciti da okreću oko platoa na Slaviji i da bude još jedna okretnica ispred Narodne banke, kao što je svojevremeno predlagao član stf ovde.

677z381_Slavija-trg-04-09-18-001.jpg
 
Linija 612 od sada okreće u bloku 20 i ide kroz Bulevar Milutina Milankovića?


edit: nisam video poruku iznad.
 
Poslednja izmena:
@Lazar B.
Da, a broj putnika na 612 posle stanice Marka Čelebonovića ka bloku 20 skoro nula.
Moraće da prođe neko vreme pa da možda i postane značajna linija, a prvenstveno zbog prolaska blizu novog BAS-a.

Već se bune iz Dumeca vozači za novi 42 idiotizam. Ako se ne vrati nazad na Birčaninovu, biće belaja.
A 704 i 707 baš loše funkcionišu.
15 sa tim "kruženjem" nepouzdana za gledanje u red vožnje, kao i 84 i 9A.
Mora da se vrati staro stanje kad su imale te linije dve okretnice.
Osveta očigledna što se svi bunili na ideju kraćenja linija poteza 700 sa Zelenjaka.
Pa neka bolje nauče strelini da parkiraju i ne bi bilo problema.

Ako je preopterećena Birčaninova, a nisu se žalili, rešenje jedino vidim da linija 30 samo kruži, 402 da se skrati i smanji za jedno vozilo.
401 da ostane gde i jeste.
 
42 је предугачка за кружење, поновићу, ако им јесте заиста проблем боље је да 30 и 39 круже јер су лакше а исто би се постигло.
 
Linija 612 od sada okreće u bloku 20 i ide kroz Bulevar Milutina Milankovića?


edit: nisam video poruku iznad.
Sad bar sigurno znamo da "famoznu" 93 nikada neće uvesti, jer ovako 612 pokriva deo trase od BK do BASa
 
Vrh