zidar":21j5owpb je napisao(la):
			
		
	
	
		
		
			
	
		
			
				1111":21j5owpb je napisao(la):
			
		
	
	
		
		
			У Милентија Поповића једноставно треба поставити саобраћајца који заиста
 неће дозвољавати идиотима да возе кроз трамвајске баштице у шпицевима и
 за линије 68 и 95 неће бити проблема.
		
		
	 
Isto to vazi i za Karadjordjevu, ali avaj, saobracajna policija radi za 
vozace automobila a putnike u javnom prevozu tretira kao plebs.
Za 95 se vecina na ovom forumu slaze da je predugacka i da bespotrebno 
sabira hendikepe: glavna autobuska veza za dva velika i potpuno odvojena
 dela grada (Blokovi i Borca), prelazak preko 2 mosta i prolazak kroz 
Centar i tunel.
Seckanje 95 na barem 2 linije, jedna za NBGD i jedna za Borcu je 
neminovna, samo je pitanje detalja njihovih trasa to jest okretnica, da 
li da budu na trgu/zeleznjaku ili da prodju kroz Grad pa okrenu negde 
dalje (Dunav Stanica, Dorcol, Usce...) sa mogucom delimicnom zajednickom
 trasom.
Kada bi se od 7. ili 9. napravila pouzdana tramvajska linija sa taktom 
3/4 min bez i jedne druge na toj trasi vecini stanovnika Blokova bi se 
isplatilo da njome idu do Zeleznicke/Slavije ili da presednu kod Usca na
 bilo koji autobus za centar.
		
 
		
	 
Potrebna je potpuno obrnuta stvar, da se tramvaji dovedu do Zelenog 
venca, a da putnici iz autobusa presednu na tramvaj !
Ali naravno to se nece dogoditi, jer i dalje cekamo da metro resi sve. 
Sve i da dobijemo taj metro za tih pet godina, u sta retko ko veruje s 
obzirom na dosadasnje iskustvo, isplatilo bi se da se tih pet godina 
dolazi tramvajem na prag centra grada !
U stvari linija sedam bi trebalo da postane jedna brza i nezavisnija 
linija sa malim usavrsavanjima.
Da se izgradi novi deo trase u ulici V. Popovica, tako da ide pravo, a 
ne cik cak kao sada, da se smanji broj stajanja na semaforima, 
zatvaranjem za pravac koji preseca trasu, nekih od bocnih ulica i najzad
 da se dovede do Zelenog venca. 
Devetka moze da se obrce na Slaviji.Drugi nezavisni tramvaj bi isao od 
Zelenog venca do Banovog brda.
Tako bi dobili dve nezavisne i brze linije koje bi citav zapadni i juzni
 deo Beograda povezale sa centrom bez ili sa jednim presedanjem sa 
autobusa.
Na ovoj i temi tramvaji se vise puta pisalo o izvesnom planu koji 
iskljucuje vise linija na jednoj trasi, plan je u osnovi dobar, ali cini
 mi se da bi po tom planu nepozeljna nasa stara dobra dvojka koja sada 
radi bas tako - staracki, mogla da ima bas vazno mesto.
Te samostalne linije bi, da se ne bi preklapale dolazile do okretnica na
 krugu dvojke, a putnici bi po potrebi nastavljali kroz centar dvojkom 
koja bi opet kao i ostale linije bila samostalna na svojoj trasi !
Takva resenja nisu savrsena, ali do pojave metroa treba traziti sva 
resenja koja bi unapredila sadasnji prevoz, a posebno ona koja autobuse 
zamenjuju elektroprevozom u gradskom sredistu.