Da, li oni kao opciju imaju 31, 26, 33, 48, tramvaje koji idu ka Vuku i Dorcoli, ili Zel.stanici.Александар":zycc8ej4 je napisao(la):Poređenja radi, ni korisnici linija 30,39,42,47,59... nemaju direktan prevoz do Trga Rep. već do Slavije, gde presedaju na neke od linija.
Александар":ol49kt17 je napisao(la):Poznato je da je Bulevar despota Stefana (29. novembra) jedna od najzagađenijih ulica u Beogradu. Trg Republike je kao terminus prenatrpan, pa zar onda nije bolje rešenje uvesti recimo trolejbusku liniju duž 29. novembra do Pančevca sa dobrim intervalom, a ostale linije 35,32E,27E,96 itd skratiti do nekog odgovarajućeg terminusa. Novi sistem bi trebao omogućiti presedanje uz istu kartu, a delimično bi se ulica rasteretila autobuskog saobraćaja, kao i sam centar grada. Poređenja radi, ni korisnici linija 30,39,42,47,59... nemaju direktan prevoz do Trga Rep. već do Slavije, gde presedaju na neke od linija.
Како ко? Па сви. Кад им укинеш пролазну, немају како друкчије.beli grad":2d20hnxg je napisao(la):A ovaj predlog stf o seckanju 95 je ... pa ko bi presedao kod buvljaka da bi iz Blokova dosao do centra, aman !
MilisaV":1qwpcxuu je napisao(la):stvarno ne znam šta se čeka da se uvede dvozglobni i trozglobni busevi na opterećenim linijama.
MilisaV":215pzvil je napisao(la):stvarno ne znam šta se čeka da se uvede dvozglobni i trozglobni busevi na opterećenim linijama.
beli grad":13mm8sbu je napisao(la):Neko je bio protiv izmene trase 95, ali u M. Popovica, pored Centra Sava, se moze provesti 71 ili neka druga od postojecih linija koje sve idu Pupinovim bul.
A ovaj predlog stf o seckanju 95 je ... pa ko bi presedao kod buvljaka da bi iz Blokova dosao do centra, aman !
Somi303":13rfd85d je napisao(la):Jasno vam je da IK-201/202 prolazi na 26, a zglobni japanac ili IK-218N nema šanse!
Сећам се овог буса. Становали смо код старог Меркатора, и ја га случајно видим с прозора како иде према Похорској. Стрчим доле, сачекам га, одем до Карабурме и натраг! Било је изузетно занимљиво! Возио је кратко време, па наставио у турнеју. А иначе, нисам сигуран да је монтиран у "Автомонтажи". Мислим да је дошао право из МАН-а.Somi303":2wb9wo95 je napisao(la):Znate li da je u Beogradu, negde osamdesetih, bio na probi dvozglobni MAN i ocenjeno je da ta vozila nisu praktična za Beograd. Zbog svoje dužine na onim linijama gde je potrebno da radi ovakvo vozilo je teško prolazio (još tada!!!). Radio je na 16 i upravo zbog gabarita samo za vreme testa je to vozilo bilo uzročnih par saobraćajnih nesreća, jer valjda ljudi jednostavno nosi navikli Već je pisano da upravo zbog bahatosti nekih vozača ovo vozilo bi danas bilo često zaglavljeno u saobraćaju. Ikarbus je seriju IK-201/202 pravio nešto kraću od "standardne" upravo zbog fleksibilnosti i akrobacija koje vozači moraju da izvode da bi provukli vozilo na nekim linijama. Usput, zato je dugo motor ugradjivan u sredinu, čime se dobija da zadnja osovina bude prateća, jer se vuča ostvaruje na srednjoj osovini, što omogućuje manji luk pri okretanju vozila, a i prikolica bolje prati prednji deo. Jasno vam je da IK-201/202 prolazi na 26, a zglobni japanac ili IK-218N nema šanse!
На жалост потпуно си управу :bash:
Ово сам "мазнуо" са ССЦ форума