Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

ни 18 и 25. за ту тролу, мој предлог је да се и 16 и 23 пребаце у троле
 
Александре, слажем се потпуно. Кроз Деспота Стефана би ишла једна једина линија, са јаким тактом.
Окретница испод Панчевачког моста би омогућила преседања на БГ воз. Такође, окретницу са Омладискиг такође пребацити доле. Имали би један значајан хаб.
 
Још када би ГСП схватио како би овај "зелени" предлог променио саобраћај у граду на боље :rolleyes:
 
Okretnica sa trga se mora izmestiti kod pancevackog mosta ili u Krnjaci kod buduce stanice BG voza.I to pod hitno.
 
Takvo izmestanje, u Krnjacu, bi opet sve te ljude ostavilo sa one strane mosta, i BG vozom kao opcijom, koji i nije neka opcija, sa jednom linijom. I koliko bi polazaka imao takav jedan voz?
Dovoljno je da oko 7 izjutra pogledate broj ljudi na stanici ispod mosta (kod Metroa), i kako ne mogu da udju u autobus, pa bi mozda bilo jasnije... Slicno je sa druge strane oko 16h.
Problem je sto mnogo hiljada ljudi ima samo jednu jedinu opciju, a to je Pancevacki most. Iz svakog drugog dela grada imate neke opcije, ali odavde ne, i prelaze na jednom mestu i ne mogu se svi oni grupisati na jedan prevoz odatle (trolejbus, ili 16ica)
95ica je kicma JGP u ovom trenutku, i nesto treba resavati hitno (a to znaci mnogo pre metroa, trolejbusa,ili cega vec, za sta treba vremena i novca).

Александар":zycc8ej4 je napisao(la):
Poređenja radi, ni korisnici linija 30,39,42,47,59... nemaju direktan prevoz do Trga Rep. već do Slavije, gde presedaju na neke od linija.
Da, li oni kao opciju imaju 31, 26, 33, 48, tramvaje koji idu ka Vuku i Dorcoli, ili Zel.stanici.

Trenutno, celoj levoj obali Dunava, ta opcija ka centru su 95/96.
Okretnica na Omladinskom bi terala mnoooogo ljudi da peske silaze na 16 - ne bi imali direktno presedanje.A onda bi se 16ica raspadala.
Da, idealno bi bilo kada bi uveli trolejbus koji bi isao na par minuta (kao onaj od Studentskog trga do Slavije), ali tesko da ce biti nesto od toga.
 
Ја би увео трозглобни аутобус са приколицом на 95/96 у интервалу 30 сек. :lol: Мени другари из Борче,Котежа.. причају да обично пропусте 3-4 95/96 па тек се онда угурају у неку :/
 
stvarno ne znam šta se čeka da se uvede dvozglobni i trozglobni busevi na opterećenim linijama.
 
Александар":ol49kt17 je napisao(la):
Poznato je da je Bulevar despota Stefana (29. novembra) jedna od najzagađenijih ulica u Beogradu. Trg Republike je kao terminus prenatrpan, pa zar onda nije bolje rešenje uvesti recimo trolejbusku liniju duž 29. novembra do Pančevca sa dobrim intervalom, a ostale linije 35,32E,27E,96 itd skratiti do nekog odgovarajućeg terminusa. Novi sistem bi trebao omogućiti presedanje uz istu kartu, a delimično bi se ulica rasteretila autobuskog saobraćaja, kao i sam centar grada. Poređenja radi, ni korisnici linija 30,39,42,47,59... nemaju direktan prevoz do Trga Rep. već do Slavije, gde presedaju na neke od linija.

Ali ne mora trola da ide Despot Stefanovom, tj, isla bi na delu do Cvijiceve, a posle postojecom mrezom, tako bi se resilo i pitanje okretnice na Studentskom trgu, jer bi neke linije jednostavno umesto da skrenu u Svetogorsku ili Kralja Milana nastavili ka Cvijicevij i Despota Stefana. Samo jedna, penzionerska, linija trole bi ulazila Svetogorskom i okretala se negde u centru, pa ko nece pesice od Skupstine, neka presedne...

A sa novobeogradske strane bi bilo najbolje da se sa buseva preseda kod Dejton pumpe na tramvaj koji bi trebalo produziti do Zelenog.

Neko je bio protiv izmene trase 95, ali u M. Popovica, pored Centra Sava, se moze provesti 71 ili neka druga od postojecih linija koje sve idu Pupinovim bul.
A ovaj predlog stf o seckanju 95 je ... pa ko bi presedao kod buvljaka da bi iz Blokova dosao do centra, aman !
 
beli grad":2d20hnxg je napisao(la):
A ovaj predlog stf o seckanju 95 je ... pa ko bi presedao kod buvljaka da bi iz Blokova dosao do centra, aman !
Како ко? Па сви. Кад им укинеш пролазну, немају како друкчије.
 
MilisaV":1qwpcxuu je napisao(la):
stvarno ne znam šta se čeka da se uvede dvozglobni i trozglobni busevi na opterećenim linijama.

Трозглобни аутобус постоји? :/ Знам за двозглобне, али ово ми је некако SCI-FI :laugh:
 
MilisaV":215pzvil je napisao(la):
stvarno ne znam šta se čeka da se uvede dvozglobni i trozglobni busevi na opterećenim linijama.

тешко да би могли да се провуку кроз већину београдских улица
 
beli grad":13mm8sbu je napisao(la):
Neko je bio protiv izmene trase 95, ali u M. Popovica, pored Centra Sava, se moze provesti 71 ili neka druga od postojecih linija koje sve idu Pupinovim bul.
A ovaj predlog stf o seckanju 95 je ... pa ko bi presedao kod buvljaka da bi iz Blokova dosao do centra, aman !

Линија 71 не може, јер она једина покрива Булевар уметности. Не може ништа да се уради са 95ицом, таква је каква је, људи су на њу навикли. А и није најзгодније преседати на Тргу, због рецимо једне станице до Баније, и мислим да то не би функционисало.

Морају да постоје неке пролазне линије као што су 16, 65 и 95.
 
Znate li da je u Beogradu, negde osamdesetih, bio na probi dvozglobni MAN i ocenjeno je da ta vozila nisu praktična za Beograd. Zbog svoje dužine na onim linijama gde je potrebno da radi ovakvo vozilo je teško prolazio (još tada!!!). Radio je na 16 i upravo zbog gabarita samo za vreme testa je to vozilo bilo uzročnih par saobraćajnih nesreća, jer valjda ljudi jednostavno nosi navikli Već je pisano da upravo zbog bahatosti nekih vozača ovo vozilo bi danas bilo često zaglavljeno u saobraćaju. Ikarbus je seriju IK-201/202 pravio nešto kraću od "standardne" upravo zbog fleksibilnosti i akrobacija koje vozači moraju da izvode da bi provukli vozilo na nekim linijama. Usput, zato je dugo motor ugradjivan u sredinu, čime se dobija da zadnja osovina bude prateća, jer se vuča ostvaruje na srednjoj osovini, što omogućuje manji luk pri okretanju vozila, a i prikolica bolje prati prednji deo. Jasno vam je da IK-201/202 prolazi na 26, a zglobni japanac ili IK-218N nema šanse!
sennacher_stare07.jpg

280sgmedoumladimdanima001yu2.jpg

На жалост потпуно си управу :bash:
Ово сам "мазнуо" са ССЦ форума :D
 
Somi303":13rfd85d je napisao(la):
Jasno vam je da IK-201/202 prolazi na 26, a zglobni japanac ili IK-218N nema šanse!

Мала исправка. Може и Ик-218Н да се пробије кроз уске врачарске и вождовачке улице, али веома тешко, па због тога није пракса да се они дају на линију 26. Иначе, дешавало се неколико пута да на 26 ради 944 или неки други нископодни као замена или прекоманда. ;)
 
стварно? знам да 201/202 возе на 26, виђам их стално, али 218 нисам видео никад
 
Искрено никад нисам видео зглобног јапанца или ИК-218Н на 26-ици :p
 
Веома ретко, али се дешавало. Као што се прича да на Црвеном крсту такође не могу да окрећу пушери, а дешавало се да на 83 понекад са Бачке прекомандују неког Јапанца са 18ице. ;)
 
Могу зглобни аутобуси да се провуку није то проблем, проблем је укључивање у саобраћај, на пример 16 треба да се укључи на Зеленом Венцу а потом престроји у још једну траку лево кад иде у правцу тунела, Не знам ни сам колико сам пута био сведок да се возач начеко док га неко није пустио.
 
nema trozglobnih moja greška....

elem pa ne bi d vozglobni vozili na svim linijama. samo na nekim opterećenim koji idu širokim bulevarima tipa 95. ako nije moglo 80 godina možda bi moglo danas
 
Опуштено направиће га Икарбус :D Колико је потребно времена да се склопи један соло икарбус, наравно без притиска због избора? :)
 
Somi303":2wb9wo95 je napisao(la):
Znate li da je u Beogradu, negde osamdesetih, bio na probi dvozglobni MAN i ocenjeno je da ta vozila nisu praktična za Beograd. Zbog svoje dužine na onim linijama gde je potrebno da radi ovakvo vozilo je teško prolazio (još tada!!!). Radio je na 16 i upravo zbog gabarita samo za vreme testa je to vozilo bilo uzročnih par saobraćajnih nesreća, jer valjda ljudi jednostavno nosi navikli Već je pisano da upravo zbog bahatosti nekih vozača ovo vozilo bi danas bilo često zaglavljeno u saobraćaju. Ikarbus je seriju IK-201/202 pravio nešto kraću od "standardne" upravo zbog fleksibilnosti i akrobacija koje vozači moraju da izvode da bi provukli vozilo na nekim linijama. Usput, zato je dugo motor ugradjivan u sredinu, čime se dobija da zadnja osovina bude prateća, jer se vuča ostvaruje na srednjoj osovini, što omogućuje manji luk pri okretanju vozila, a i prikolica bolje prati prednji deo. Jasno vam je da IK-201/202 prolazi na 26, a zglobni japanac ili IK-218N nema šanse!
На жалост потпуно си управу :bash:
Ово сам "мазнуо" са ССЦ форума :D
Сећам се овог буса. Становали смо код старог Меркатора, и ја га случајно видим с прозора како иде према Похорској. Стрчим доле, сачекам га, одем до Карабурме и натраг! Било је изузетно занимљиво! Возио је кратко време, па наставио у турнеју. А иначе, нисам сигуран да је монтиран у "Автомонтажи". Мислим да је дошао право из МАН-а. :grand:
 
Problematika linije 95 je veoma kompleksna, kao i sama linija. Ona je jedina linija koja prelazi preko obe reke u našem gradu. Nikako je netreba cepkati, nego je treba pojačati u špicu. Tačno je da treba uvesti liniju koja treba da poveže blok 45 i zeleni venac i da to bude linija sa stalnim taktom. Kao što postoji 96 (koja je ustvari skoro 95L), tako treba i na nbgd strani da postoji takva. Moj predlog je 61 koja bi saobraćala: zeleni venac - Brankov most - Mihajla Pupina - Milentija Popovića i zatim starom trasom 95 kroz Milutina Milankovića pa zatim u Jurija Gagarina ispod onog novog železničkog nadvožnjaka pošto tu više ne prolazi ni jedna linija JGP, i tako kroz Jurija Gagarina ravno do bloka 45 bez skretanja i voznju kroz blokove. Tako bi se dobila pouzdana i brža veza do zelenjaka i 95 bi bila rasterećenja (naravno sa pravim taktom). Po završetku UMPA mogla bi ta nova linija i njim da prolazi ali otom potom. Zaključak:
oživeti 61...
 
Vrh