Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ironično je da smo tokom 80. - tih imali ekspres linije na dosta postojećih linija, a znatno manje stanovnika. Danas kada treba da radimo na poboljšanju odreðenih koridora i poteza, dobijamo suluda skraćivanja i pojedina nerezonska preusmerenja (tu mislim i na ona da jednima bude gore zarad boljitka drugih).​
 
Ludaci da su ozbiljni mogli su da stave sve 700 da okreću kod Pupinovog mosta na okretnici 17tice, pojačaju 84 i možda dodaju još jednu novu , gde bi imao reku harmonika koja cirkuliše Okretnica 17 - Zelenjak. Tu bi možda mogle u duple harmonike.
Па најбоље да укину јер немају смисла.
Тачно нам слични експреси фале до центра (43Е, 96Е, 52Е, 56Е, и сл. и 27 који прескаче стајалишта од Богословије до Вука, и од Вука до Трга).
43 нема потребе кратка је линија
 
U jednom od navedenih saopštenja piše revidiranje prevoza duž Sarajevske, Admirala Geprata, Balkanske i Kneza Miloša.
 
Још за такву линију би највероватније требао зглоб. А у Вишњици не може да окрене зглоб.

Иначе, ја нисам за то да се спајају новобеоградске линије са палилулским-звездарским линијама. Тиме би се изгубила колка-толка поузданост тих линија. Притом, Палилула и Звездара су одлично повезане са Новим Београдом и имају и више него довољно линија (7, 16, 27Е, 35, 65, 74, 77, 95, ЕКО1). По мом мишљењу је довољно да се појача 77. А остале линије које иду до Зеленог венца би требало да остану тамо, евентуално да се 2-3 линије одатле продуже до Студентског трга или 25. маја.
 
To je super,ali Visnjica i nema neku okretnicu i zbog toga bi mozda nastao haos,jer ima i 32 koji ide cesce pa dok zaokrene pa iza automobili,pa u rikverc u drugu ulicu.
Ovako inace super.Ja bi cak 32e i 68 ili 67 spojio u jednu liniju(Visnjica - Blok 70/70a)​
Kako bi to nastao haos ako bi se linija 32E pojačala 1 - 2 vozila i radila vikendom, a ne bi nastao haos ako bi se spojila sa 67 ili 68?

Pitanje za sve. Kakva je situacija što se tiče ulica u produžetku poslednje stanice 32 / 32E? Koliko bi bilo izvodljivo da se sistemom ulica okreću autobusi (mislim na deo u produžetku)?​
 
остале линије које иду до Зеленог венца би требало да остану тамо, евентуално да се 2-3 линије одатле продуже до Студентског трга или 25. маја.
Glavne linije (15, 71, 75, 84) da idu do Studentskog trga, to je dovoljno da Zeleni venac potpuno prodiše.
 
Treba i 60, 67 i 68 staviti da idu do Studentskog trga. Taman da na Zelenom vencu okreću samo linije privatnih prevoznika (52, 53, 56, 56L, 72, 704, 706 i 707)
 
Moj predlog je da se 75 prebaci na Vukov Spomenik, a 60, 67 i 68 na Dorćol 25.Maj (te 3 linije bi Išle ulicama Tadeuša Košćuška, Cara Dušana, Francuska, Trg Republike, Dečanska i dalje ka Novom Beogradu)
 
Do Dunav stanice/Omladinskog stadiona postojala bi 66 kada bi je odvojili od 95. Ipak smatram da bar jedna linija (verovatno 15 jer je najfrekventnija) treba da ide do Studentskog trga.
 
Imajte u vidu da je sa linijama, 28, 29, 31 i 41 Studentski trg već na ivici kapaciteta. Nebrojeno mnogo puta sam video velike gužve na prilazu okretnici. Ne treba ga dodatno zatrpavati vozilima, pogotovo frekventnim linijama, tipa 15 i 84.
 
Ko je to napisao, očigledno nikad u životu nije bio na Studentskom Trgu. Može da funkcioniše sa solo 75 kao pre par meseci tokom radova na Zelenjaku, ali više od toga ne. Takođe ako se linije 19,21 i 22 vrate na Studentski Trg, 29 će biti redukovana baš zbog toga, a ona je i pojačana kad su ostale linije prebačene na Slaviju.
 
Linije sa ZV treba ili da se spoje s nekim s Trga ili da se ne pomeraju. Kratko produženje ništa ne bi donelo, a spajanje bi ih možda opteretilo i bile bi još manje redovne. Mada ne mora da znači, jer imamo 16, 65 i ostale koje fino funkcionišu. Trenutno mislim da ipak ne treba ništa dirati, bez obzira na onaj moj predlog 71/32E i 75/27E.
 
Vrh