Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Na osnovu analiza saobraćaja u proteklom periodu, na deonici: Brankov most – Brankova – Zeleni venac – skretanje u Jug Bogdanovu, doneta je odluka da se u funkciji pouzdanije realizacije reda vožnje i intervala nailaska vozila
1000029624.jpg

Već vidim pouzdaniju realizaciju...
 
Veliki je bezobrazluk sto reorganizuju linije a ne zele da naprave mininalnu infrastrukturu. Sada ovi busevi treba da okrecu na obilaznici do koje se jedva stize. Da je probijena ulica do (trenutnog) kruznog toka, mozda bi imalo smisla. Sada autobusi moraju da kruze okolo, bukvalno ce im trebati vise nego da stignu do Zelenog venca.

Slicno kao sto su ukinuli tramvaje ka NBG iako su mogli da idu preko Mosta preko Ade, ali za to je trebalo da se napravi par stotina metara pruge.
 
Očigledno nemaju pojma koliko je, u špicu, potrebno linijama 27e i 35 da dođu od Milentija Popovića pa do kružnog toka kod Ušća. Mislim da će putovanje linijama koje premeste na ovu okretnicu u opterećenim delovima dana trajati znatno duže nego sada...
U petak je na raskrsnici Milentija Popovića i Zorana Đinđića bio haos, po petnaest minuta su bili zaglavljeni autobusi na skretanju ka okretnici...Ok, to je bilo pred praznik, ali se inače mnogo vremena gubi tu u špicu...
 
Добро желите да преместите 704,706 и 707 ван Зеленог венца. Добро, може. Али под једним условом. Да се 84 појача и буде фул зглобна иначе да се толики број путника гура у соло возилима нема шансе.
 
Добро желите да преместите 704,706 и 707 ван Зеленог венца. Добро, може. Али под једним условом. Да се 84 појача и буде фул зглобна иначе да се толики број путника гура у соло возилима нема шансе.
Tesko da ce uspeti,jer oni su za 15 i 18 namestili zglob.Ne znam jel neko zna za pogon Zemun da mi kaze koliko i koliko vozila ima za svaki model (npr koliko ima IK218 2012 itd itd)?
 
Zar nije 706 išao kroz Nikole Tesle?
Pa to će samo po sebi da ozbiljno produži put.
 
Jeste, ali pošto mu je sledeća stanica tek kod Jugoslavije, kad već rade ove svinjarije, bar da staje kod Šest kaplara, pa onda neka ne staje ni na jednoj do Juge. Naravno, nisam ni za kakvu izmenu, samo bi ovo bilo malo bolje od njihovog prvobitnog retardiranog plana.
 
Zar nije bolje pored Ušća, pa da staje u Milentija Popovića?
Mnogo je spor prolaz kroz Mihajla Pupina.

(A i ako se reže, mislim da će ljudi koji su je inače koristili da presedaju još u Zemunu, pa može komotno u Stevana Markovića, pa na Kej i odmah odatle nazad)
 
Mislio sam kod Šest kaplara da staje da na istoj stanici presedaju ljudi sa 16, 65 i ostalih. Ali evo sad Vinča okačio ovo, pa da sačekamo još malo, možda neće biti potrebe da mozgamo.
 
Javili mu da ima nekih protesta u zemlji, pa nije zgodno da doliva :ROFLMAO:
Sve u svemu, lepo od njega.
 
Čitajući napisano, zaključujemo da je plan zapravo bio da se Streli duplira broj polazaka na najdužim i za njih najisplativijim linijama i to sad ne mogu da urade jer na Vencu nema mesta. To je jedini razlog. Nikakvo ukidanje okretnice.
Planirano je bilo i skraćivanje linija 52, 53, 56 i 56L. Kao i revidiranje linija na centralnim terminusima. Sve lepo :dil: u saopštenjima 👇.


 
Овде у скраћивању линија 700 до блока 20 има доста у СМ(а)РТ плану из 2016. беше.
 
Ludaci da su ozbiljni mogli su da stave sve 700 da okreću kod Pupinovog mosta na okretnici 17tice, pojačaju 84 i možda dodaju još jednu novu , gde bi imao reku harmonika koja cirkuliše Okretnica 17 - Zelenjak. Tu bi možda mogle u duple harmonike.
 
Vrh