Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Gledam sada red vožnje i ne mogu da verujem. 12 minuta interval u špicu, i to je tipa ako se poštuje taj red vožnje. Da li su brojali putnike vršili analize? Hau jes nou. Da mogu ovde da se daju neki dobri predlozi za razmatranje. Ali ipak, sećam se da kada su privremeno ukidali tramvaj na Voždovcu ili Zvezdari, bus je uvek išao na svakih 4-5 minuta. Znači li to da je grad prsao/bankrotirao?
Доктор Шапић, академик Чучковић и анализа? То су два различита света.
 
Šta mislite o predlogu da linija 15 staje na stanici kod Poljoprivrednog fakulteta(nekadasnji naziv:22.oktobra).Govorim iz razloga kad vec prolazi tu,glupo je da ne staje,a nekim stanarima je blize ta stanica nego stanica Aleksandra Dubceka ili Zemun Posta da cekaju solo 84ku.Time bi se mozda cak i rasteretila 84
 
Ne staje tu zbog toga što je ovo izmenjena trasa u odnosu na staru redovnu, gde nije zahvatala to stajalište, pa i dalje ne staje tu da bi se ubrzala. Trebalo bi osposobiti ulicu 22. oktobra i vratiti autobuse, ako je to uopšte moguće.
 
Nije moguće osposobiti ulicu jer imaju problem sa peskom koji im jednostavno negde nestaje i ne mogu da utvrde ni gde ni zašto. Jedino što znaju je da se to dešava kada teška vozila često prolaze tuda. Ovo se odnosi samo na deo koji je pokrivala linija 15.​
 
Upada u oči da na prigradskom potezu 200xx postoji samo linija 202, i to je jedini prevoz za Veliko Selo i Slance, a ide na 20 i više minuta. Možda ne bi bilo loše da se uvede još nekoliko novih linija na ovom potezu.

200: VELIKO SELO-KARABURMA 2, trasom preko Slanačkog Puta, Višnjičkom, Mirijevskim Bulevarom i Salvadora Aljendea do Karaburme, može da ide na pola sata tako da popunjava rupe između polazaka 202-ke i olakšava presedanje na 35-cu kod Lešća.

201: VELIKO SELO-MIRIJEVO-USTANIČKA, Kačarskom ulicom duž Lešća, zatim kroz Matice Srpske i Mite Ružića do okretnice Ustanička, takt isto na pola sata, ovo može biti i minibus linija.

203: VIŠNJICA-DORĆOL/SRC MILAN GALE MUŠKATIROVIĆ, trasom 32-ke do skretanja kod Bogoslovije, zatim Bulevarom Despota Stefana, Cara Dušana, Tadeuša Košćuška do SRC-a, celodnevni takt 15 minuta, time bi se obezbedila i direktna veza zapadnog Dorćola sa Pančevačkim Mostom kao značajnim presedačkim čvorištem.

204: VIŠNJICA-ZEMUN/BAČKA, preko Pančevačkog i Pupinovog Mosta, takt pola sata, taman da još malo pojača vezu naselja duž Zrenjaninskog Puta sa Zemunom.

Mimo poteza 200, trebalo bi uvesti i kružnu gradsku liniju 62: Dunav Stanica-Trg Republike- Dunav Stanica, kroz Poenkareovu do Mosta, onda Dunavskom kroz Viline Vode i Dorćol sve do iza K-Distrikta, zatim kroz Pjarona de Mondezira i Uzun Mirkovu duž Studentskog Parka do Trga Republika a onda kroz Bulevar Despota Stefana i Cvijićevu nazad do Dunav Stanice, i oba kruga da imaju takt od 15 minuta koji bi popunili goleme rupe između polazaka 44-ke. Industrijska Zona oko Luke Beograd i Viline Vode su strahovito loše povezani sa svim delovima grada otkako je još davno ukinuta ona lokalna linija koja je vozila od Trga kroz Francusku i Viline Vode do Dunav Stanice, zaboravio sam koji broj je nosila. Na 62 bi mogla da se izgrade i nova stajališta K-Distrikt kod podvožnjaka u Dunavskoj i Kalemegdan/Donji Grad u Bulevaru Vojvode Bojovića kod Vidin Kapije.
 
Poslednja izmena:
Могла би и 205 Велико Село - Нови Београд/Блок 20. Преко Витезова Карађорђеве звезде,Устаничке,мотопута,Владимира Поповића до окретнице 27Е/35.
 
Ako je Ustanička zagušena, možda bi bilo bolje da 201 iz Mite Ružića skrene desno i produži Bulevarom do okretnice Zvezdara prekoputa Cvetkove Pijace, tu sada okreće samo 55-ca.
 
Zapravo je 63 trebalo da dobije broj 201. 63 je novobeogradski broj i nema veze s tim delom grada. Isto važi i za 64 i 66.
 
I kružna linija 62 bi umesto kroz Despota Stefana mogla od Trga Republike kroz Francusku i Venizelosovu, na svom unutrašnjem krugu bi bila solidna ispomoć 44-ki koja je antibiotik i 37-ci koja često ispada iz turaže. Bulevar Despota Stefana je već zatrpan gomilom buseva, a još je saobraćajnica i dosta uska između Trga i Botaničke Bašte, dok bi u Venizelosovoj vozili samo 37 i 62 od Gundulićevog Venca do Dunav Stanice.
 
Upada u oči da na prigradskom potezu 200xx postoji samo linija 202, i to je jedini prevoz za Veliko Selo i Slance, a ide na 20 i više minuta. Možda ne bi bilo loše da se uvede još nekoliko novih linija na ovom potezu.

200: VELIKO SELO-KARABURMA 2, trasom preko Slanačkog Puta, Višnjičkom, Mirijevskim Bulevarom i Salvadora Aljendea do Karaburme, može da ide na pola sata tako da popunjava rupe između polazaka 202-ke i olakšava presedanje na 35-cu kod Lešća.

201: VELIKO SELO-MIRIJEVO-USTANIČKA, Kačarskom ulicom duž Lešća, zatim kroz Matice Srpske i Mite Ružića do okretnice Ustanička, takt isto na pola sata, ovo može biti i minibus linija.

203: VIŠNJICA-DORĆOL/SRC MILAN GALE MUŠKATIROVIĆ, trasom 32-ke do skretanja kod Bogoslovije, zatim Bulevarom Despota Stefana, Cara Dušana, Tadeuša Košćuška do SRC-a, celodnevni takt 15 minuta, time bi se obezbedila i direktna veza zapadnog Dorćola sa Pančevačkim Mostom kao značajnim presedačkim čvorištem.

204: VIŠNJICA-ZEMUN/BAČKA, preko Pančevačkog i Pupinovog Mosta, takt pola sata, taman da još malo pojača vezu naselja duž Zrenjaninskog Puta sa Zemunom.

Mimo poteza 200, trebalo bi uvesti i kružnu gradsku liniju 62: Dunav Stanica-Trg Republike- Dunav Stanica, kroz Poenkareovu do Mosta, onda Dunavskom kroz Viline Vode i Dorćol sve do iza K-Distrikta, zatim kroz Pjarona de Mondezira i Uzun Mirkovu duž Studentskog Parka do Trga Republika a onda kroz Bulevar Despota Stefana i Cvijićevu nazad do Dunav Stanice, i oba kruga da imaju takt od 15 minuta koji bi popunili goleme rupe između polazaka 44-ke. Industrijska Zona oko Luke Beograd i Viline Vode su strahovito loše povezani sa svim delovima grada otkako je još davno ukinuta ona lokalna linija koja je vozila od Trga kroz Francusku i Viline Vode do Dunav Stanice, zaboravio sam koji broj je nosila. Na 62 bi mogla da se izgrade i nova stajališta K-Distrikt kod podvožnjaka u Dunavskoj i Kalemegdan/Donji Grad u Bulevaru Vojvode Bojovića kod Vidin Kapije.
Tim linijama dati brojeve od 205 do 208 a linije 32, 32E, 35 i 63 prenumerisati na 200-204. 62 treba da bude nešto sa slovom jer ni ona ni 44 ne zalaze dovoljno duboko u neku opštinu da bi mogle da se numerisu po pravcu.
 
Ne znam samo šta će bilo koja nova linija za Veliko selo. Baš razbacivanje resursa. Jedno od retkih naselja u Beogradu gde broj stanovnika čak i opada prema poslednjim popisima, uz to jedan put vodi gore, postoje duž trase 202-jke linije za presedanje, i to i više nego dovoljno. Pre bi tim ljudima pomoglo da 202-jka ide češće, a barem sa zad nema mnogo gde da se zaglavi, pa spada u prilično pouzdane.
 
Svako ima svoje misljenje,ali Visnjica treba da ima okretnicu neku vecu,a ne ovu kakvu sad ima.Ja ne znam kako dve linije tamo okrecu.Isto i Veliko Selo.Kroz Slanacki put treba linija jer se izgradilo novo naselje Sunnywill(kako se vec zove) ali da ide do Lešća.Ne bi trebala linija Veliko selo - Mirijevo - Ustanicka,jer ima 63ka vec.Kad bi se kroz njive prosirio put i bila linija na relaciji npr Mirijevo - Lešće.
Kad bi se iz pravca grada,preko Brankovog mosta napravio bulevar od kruznog toka Usce ka Okretnici 35 da probije se tu na Sajmiste,a ne da ide kao 95 i da pravi krug,jer se i ona i 27E pune i prazne kod Zelenjaka
 
Kad bi se iz pravca grada,preko Brankovog mosta napravio bulevar od kruznog toka Usce ka Okretnici 35 da probije se tu na Sajmiste,a ne da ide kao 95 i da pravi krug,jer se i ona i 27E pune i prazne kod Zelenjaka
Bio bi to ok bulevar,jer ovaj ulica koja spaja taj kruzni tok sa savski mostom je bezveze napravljeno i ima kritika,tako da bi bolje bio taj bulevar i korisno bi bilo za 27e,35, 78 i 83(za 78 i 83 kad se izgradi savski most)
 
Зашто би неко мењао бројеве линија које већ служе добро? Што се тиче проширења за ВС, само додати евентулано још полазака и то је то. Не треба ништа ширити по мени.
 
Jel imate neki predlog osim 49 za povezivanje topcidera sa banovim brdom,posto mislim da je 49 korisniji ovakav kakav je sad
 
Linija 49 je korisna i na ovoj trasi, a i na trasi kroz Teodora Drajzera. Ono što fali je, rekao bih, direktna veza Miljakovca, Kanarevog brda, Starog Košutnjaka i Banjice sa Sava centrom, kao i direktna veza Banjice sa Sajmom. Primetio sam da dosta ljudi koristi 49 i 94 kod Sajma, u smeru ka Prokopu, Dedinju i Banjici.​
 
Jel imate neki predlog osim 49 za povezivanje topcidera sa banovim brdom,posto mislim da je 49 korisniji ovakav kakav je sad
Ja sam za to da se 49 svojom sadasnjom trasom produzi do Cukaricke padine,sto bi moglo da se ukinu 87 i 87A.Sto bi Cukaricka padina imala u oba smera,a jedna linija samo, vezu sa Banovim Brdom
 
Ja sam za to da se 49 svojom sadasnjom trasom produzi do Cukaricke padine,sto bi moglo da se ukinu 87 i 87A.Sto bi Cukaricka padina imala u oba smera,a jedna linija samo, vezu sa Banovim Brdom
Treba da prekrati Valjevskom u oba smera (i ne samo ona nego i 55 uz rotaciju s 58 na Padini i u Železniku), 50 da vrate u Zrmanjsku a prigradske bar delom preusmere na BAS (ekspres trasom 607) tako da, ako ne svi, većina preseda u Trebevićkoj (osim 49 i 55) i kod Šumarskog (radi 49 i 55 koje skreću posle Trebevićke), a u cilju izostavljanja najopterećenijih stajališta nakon ulivanja 23/53. Na njih mogu presesti još na Vidikovcu, kao i na 56 za Padinu. 87 (ne 87A) može ostati samo kao jednosmerna veza s Lidlom, pošto 49 i 55 ne bi išle dalje od Padine ka gradu do SLL.

Valjevsku da čiste, i da već jednom reše problem bujica funkcionalnim kolektorom.

Osim 87 i 87A, mogu ukinuti postojeću 57 skratiti na staru trasu (iz Žarkovačke desno u Đorđa Ognjanovića), a 85 preusmeriti dvosmerno Beogradskog bataljona, Žarkovačkom, Ratka Mitrovića i jednosmerno Kneza Višeslava i Luke Vojvodića do novog terminusa Skojevsko naselje. Na a taj način bi dobar deo sadašnje 57 bio dvosmeran, nelokalni zglob koji bi ujedno pokrio i kritičan metro fider koridor u Beogradskog bataljonat koji neopravdano nikad nije bio pokriven linijom JGP.
 
Za 85 bi to bio veliki zalogaj,onda bi se ona s jedne strane skratiti do Zemuna.
57 bi mogla jednosmerna,ali s time bi isla jednosmerno Pozeskom kad bi isla iz pravca grada
 
Vrh