Upada u oči da na prigradskom potezu 200xx postoji samo linija 202, i to je jedini prevoz za Veliko Selo i Slance, a ide na 20 i više minuta. Možda ne bi bilo loše da se uvede još nekoliko novih linija na ovom potezu.
200: VELIKO SELO-KARABURMA 2, trasom preko Slanačkog Puta, Višnjičkom, Mirijevskim Bulevarom i Salvadora Aljendea do Karaburme, može da ide na pola sata tako da popunjava rupe između polazaka 202-ke i olakšava presedanje na 35-cu kod Lešća.
201: VELIKO SELO-MIRIJEVO-USTANIČKA, Kačarskom ulicom duž Lešća, zatim kroz Matice Srpske i Mite Ružića do okretnice Ustanička, takt isto na pola sata, ovo može biti i minibus linija.
203: VIŠNJICA-DORĆOL/SRC MILAN GALE MUŠKATIROVIĆ, trasom 32-ke do skretanja kod Bogoslovije, zatim Bulevarom Despota Stefana, Cara Dušana, Tadeuša Košćuška do SRC-a, celodnevni takt 15 minuta, time bi se obezbedila i direktna veza zapadnog Dorćola sa Pančevačkim Mostom kao značajnim presedačkim čvorištem.
204: VIŠNJICA-ZEMUN/BAČKA, preko Pančevačkog i Pupinovog Mosta, takt pola sata, taman da još malo pojača vezu naselja duž Zrenjaninskog Puta sa Zemunom.
Mimo poteza 200, trebalo bi uvesti i kružnu gradsku liniju 62: Dunav Stanica-Trg Republike- Dunav Stanica, kroz Poenkareovu do Mosta, onda Dunavskom kroz Viline Vode i Dorćol sve do iza K-Distrikta, zatim kroz Pjarona de Mondezira i Uzun Mirkovu duž Studentskog Parka do Trga Republika a onda kroz Bulevar Despota Stefana i Cvijićevu nazad do Dunav Stanice, i oba kruga da imaju takt od 15 minuta koji bi popunili goleme rupe između polazaka 44-ke. Industrijska Zona oko Luke Beograd i Viline Vode su strahovito loše povezani sa svim delovima grada otkako je još davno ukinuta ona lokalna linija koja je vozila od Trga kroz Francusku i Viline Vode do Dunav Stanice, zaboravio sam koji broj je nosila. Na 62 bi mogla da se izgrade i nova stajališta K-Distrikt kod podvožnjaka u Dunavskoj i Kalemegdan/Donji Grad u Bulevaru Vojvode Bojovića kod Vidin Kapije.