Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ladno su stavili da 51 pravi pun krug oko BNV-a, krene sa Galerije, pa preko starog BAS-a i Savskig trga uđe u Savsku gde opet uđe u Bulevar Vudroa Vilson i dođe do pogađajte gde, ispred Galerije. Iskreno ne kapiram poentu, svi tramvaji sada svakako idu Savskom osim 2jke, jedino ako žele da obezbede vezu za putnike 78 / 83, al opet to nije velika grupa ljudi.

Kako god, Izgubio sam 6-7 minuta putujući od tačke A do tačke A! 😆
 
Ladno su stavili da 51 pravi pun krug oko BNV-a, krene sa Galerije, pa preko starog BAS-a i Savskig trga uđe u Savsku gde opet uđe u Bulevar Vudroa Vilson i dođe do pogađajte gde, ispred Galerije. Iskreno ne kapiram poentu, svi tramvaji sada svakako idu Savskom osim 2jke, jedino ako žele da obezbede vezu za putnike 78 / 83, al opet to nije velika grupa ljudi.

Kako god, Izgubio sam 6-7 minuta putujući od tačke A do tačke A! 😆
Znam, skroz besmisleno tako idu i 3A i 511.
 
Ladno su stavili da 51 pravi pun krug oko BNV-a, krene sa Galerije, pa preko starog BAS-a i Savskig trga uđe u Savsku gde opet uđe u Bulevar Vudroa Vilson i dođe do pogađajte gde, ispred Galerije.
Ne znam gde bi je drugde stavili da ide ako ne tako. Jedino kroz Kneza Miloša pa da se zaglavi onde sa ionako malim brojem vozila za razliku od potrebe i malom turažom za takvu trasu, da eto mi Belovođani još malo propratimo sa već ovako jadnim prevozom.
Ni do Žarkova ne možemo normalno da se dovučemo, a kamoli do Banovog brda. Ovo je jedina linija koja ide kroz naselje, i to ne kroz celo naselje već samo zapadni deo. Svi koji žive na istočnom delu oko SC Partizan mogu samo peške do najbližeg prevoza po obodima naselja ili na 51. Ta distanca je od 800m u najboljim slučajevima do 1200-1500m.
Problem je i konekcija ovog naselja sa naseljem Rupčine gde deca starijih razreda OŠ pešače 2 - 2,5 kilometra od osnovne škole do Rupčina ili 1 kilometar do stajališta 58/88 gde se voze dve stanice do podnožja ovog naselja (Infrastruktura u njemu nije uopšte zadovoljavajuća ni za minibus) i potom još 600m do 1,5 km u zavisnosti od dela gde ko živi. I lokalno stanovništvo ima potrebu za ovom vezom jer se najbliža pijaca i veći market nalaze u centru Belih Voda. Dosta stanovnika Rupčina čeka 51 kod parka na Belim Vodama ka okretnici kako bi makar skratili dužinu pešačenja.
Inače kada 51 drugi put prolazi Galeriju preskače stanice.
 
Ladno su stavili da 51 pravi pun krug oko BNV-a, krene sa Galerije, pa preko starog BAS-a i Savskig trga uđe u Savsku gde opet uđe u Bulevar Vudroa Vilson i dođe do pogađajte gde, ispred Galerije. Iskreno ne kapiram poentu, svi tramvaji sada svakako idu Savskom osim 2jke, jedino ako žele da obezbede vezu za putnike 78 / 83, al opet to nije velika grupa ljudi.​

Kako god, Izgubio sam 6-7 minuta putujući od tačke A do tačke A! 😆
Znam, skroz besmisleno tako idu i 3A i 511.
Ne znam gde bi je drugde stavili da ide ako ne tako. Jedino kroz Kneza Miloša pa da se zaglavi onde sa ionako malim brojem vozila za razliku od potrebe i malom turažom za takvu trasu, da eto mi Belovođani još malo propratimo sa već ovako jadnim prevozom.​
Od Mostara da ide 51 do Prokopa.

Što se tiče drugih linija kroz Savsku i Vudroa Vilsona, napravljeno je tako kako je napravljeno da bi postojala veza sa Savskim trgom od Mostara. Tu spada i 601, pored pomenutih.

Ni do Žarkova ne možemo normalno da se dovučemo, a kamoli do Banovog brda. Ovo je jedina linija koja ide kroz naselje, i to ne kroz celo naselje već samo zapadni deo. Svi koji žive na istočnom delu oko SC Partizan mogu samo peške do najbližeg prevoza po obodima naselja ili na 51. Ta distanca je od 800m u najboljim slučajevima do 1200-1500m.
Problem je i konekcija ovog naselja sa naseljem Rupčine gde deca starijih razreda OŠ pešače 2 - 2,5 kilometra od osnovne škole do Rupčina ili 1 kilometar do stajališta 58/88 gde se voze dve stanice do podnožja ovog naselja (Infrastruktura u njemu nije uopšte zadovoljavajuća ni za minibus) i potom još 600m do 1,5 km u zavisnosti od dela gde ko živi. I lokalno stanovništvo ima potrebu za ovom vezom jer se najbliža pijaca i veći market nalaze u centru Belih Voda. Dosta stanovnika Rupčina čeka 51 kod parka na Belim Vodama ka okretnici kako bi makar skratili dužinu pešačenja.​
Predlagano je ranije da se linija 512 preusmeri kroz Bele vode ulicom Braće Vučković.
 
Od Mostara da ide 51 do Prokopa.

Što se tiče drugih linija kroz Savsku i Vudroa Vilsona, napravljeno je tako kako je napravljeno da bi postojala veza sa Savskim trgom od Mostara. Tu spada i 601, pored pomenutih.


Predlagano je ranije da se linija 512 preusmeri kroz Bele vode ulicom Braće Vučković.
Već imaš tramvaj i nema potrebe da vse linije kruže oko celog BnV. To je napravljeno da bi se opsluživao BAS koga više nema.
 
Predlagano je ranije da se linija 512 preusmeri kroz Bele vode ulicom Braće Vučković.
Predlagao sam ovo sekretarijatu, međutim samo su mi rekli da ne postoji potreba. Za ovakvu izmenu 512 bi morala imati minimum 5 vozila. Ipak to je bilo pre godinu dana, voleo bih ponovo da probam sad.
Od Mostara da ide 51 do Prokopa.
Ovo nije izvodljivo. Postoji dosta ljudi koji sa Banovog brda idu ka Beogradu na vodi, dečurlija do Galerije. Ima i određen broj ljudi koji čeka i dalje 51 kod starog BASa. Serija incidenata je nastala sa bahatim vozačima, i našim i Šrilanđanima, zbog isterivanja kod stajališta pred okretnicu kod Galerije dok je 51 samo u jednom smeru prolazio pored BASa.
 
Линије које под хитно морају да се појачају су 9А и 85. Линије које не иду тако често а у њима је увек гужва не зна се где је горе а још уз то повезују нови БАС.
 
85 i da se skrati
Sad bar moze nakon uvodjenja 103,112 i produzenja 105L da se skrati do Backe.

S druge strane korisnije bi bilo da ide do vidikovca. Sa tom trasom Zemun Backa-Vidikovac opet bi bila kraca trasa i manja turaza pa bi sa istim brojem vozila imala bolji interval.

Takodje bi se potez 100 popunio jer od Zemuna preko mosta voze promaju.
 
Sta mislite o vezi Nbg-Dorcol? Kako su poluprazne linije 67 i 68 mozda bi mogle da se produze do Dorcola. Jedna ispod brankovog mosta, bulevarom i dunavskom do Luke Beigrad jer je taj deo samo pokriven u jednom smeru sa 26com, a druga preko Trga i Francuskom do SC Gale Muskaturovic. Cak mozda i 60 preko Trga do Luke jer linija 44 retko ide.
 
Može 85 da se skrati do bačke i produži do belih voda ili dalje. Nekako deluje kao nedovršena linija na okretnici banovo brdo. Takodje, zanimljiva ideja za 67 i 68, ali teško. Kada 67 nije vraćena na omladinski stadion, ne verujem u neku promenu. Isto 68 nikad nije menjala trasu. Pre će djp naći neko neobično rešenje sa vraćanjem 706 do luke, ako je bio tačan plan grada iz '86-'88 godine.
 
Izgleda da se odustalo od 93.

1000002367.jpg
 
Retko odustaju od nečega, pre bih rekao da vagaju trasu. Resnik više nije interesantan, ali kakvo je stanje na stajalištima na bež kosi? Ako je tamo ostala oznaka 93, onda je sigurno trasa. Možda će kao 607 preko heroja sa košara.
 
Mozda ce umesto do Miljakovca 1 ici do Miljakovca 3. Za trasu na Nbg sam mislio da je sigurna i da ce ici kroz Bul. Milutina Milankovica ali izgleda da nece.
 
Može 85 da se skrati do bačke i produži do belih voda ili dalje. Nekako deluje kao nedovršena linija na okretnici banovo brdo. Takodje, zanimljiva ideja za 67 i 68, ali teško. Kada 67 nije vraćena na omladinski stadion, ne verujem u neku promenu. Isto 68 nikad nije menjala trasu. Pre će djp naći neko neobično rešenje sa vraćanjem 706 do luke, ako je bio tačan plan grada iz '86-'88 godine.
Cek?Plan bio da linija 706 ide do Luke Beograd?
 
Колико им треба да уведу једну линију, ко да је неки смак света, пустиш, ако видиш да функционише оставиш или коргиујеш нешто и то је то. Кроз Милутина Миланковића нема ни један аутобус који би спојио Тошин Бунар и БК са Аутобуском и Железничком станицом... Била прича да ће уведу пре два месеца још.
 
Vrh