Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Dobar Dan dobri ljudi! Imamo priliku ja i zena da kupimo kucu od 300m2 u Lestanima za 150k sa 10 ari placa. Kuca je prelepa i trebalo bi uloziti 50k za bazen i sredjivanje ali bi bukvalno imali raj na zemlji tamo. E sad, gledajuci povezanost Lestana u poredjenju sa drugim prigradskim naseljima kao Kumodraz, Visnjicka Banja i tako neki koja imaju direktne autobuske linije do grada/kneza/slavije, Lestane je jako lose povezano (autobusima) i bukvalno treba menjati 3 prevoza kako bi se stiglo u centar grada (za decu jednog dana- mi vozimo kola) i do kneza treba 1.5h ili 2h sto je katastrofa.

Ima li neko novosti da li ce se to menjati (brza linija do centra/nbg kroz bivsi autoput) videci da se pravi obilaznica ili prosiruje smederevac jer ako ne, onda necemo da uzmemo kucu i citava ideja nam pada u vodu…

Hvala puno!
 
Nazalost trenutno nema planova za bolji prevoz u Lestanima, trenutne linije su 306( na 26-27 minuta) i 311(na 15-17 minuta) koje idu do Ustanicke i linija 313(minibus na 40 minuta) koja ide do Mirijeva 4. Jedina linija koja je se mozda bude uspostavila je linija 300 od Vince do Miljakovca( prolazi kroz Lestane). Opstina Grocka izuzetno zapostavlja javni gradski prevoz! Pozdrav!
 
Hvala Vam Pajslupula i Djole Pevcanin!

Citajuci Vase odgovore, izgleda da se ne isplati onda uzimati kucu (cena nekretnine su otisla u ludnicu, a ovo nam je lepo izgledalo jer je Lestane dobro povezano autoputem i bice jos bolje zbog obilaznice, ali gradski prevoz je katastrofa..). Jeste da pricamo o periodu za 10+ godina (dok deca porastu) ali ipak je ovo Srbija, tako da ko zna da li ce onda ikada se bilo sta povezati… Jako zalosno za opstinu Grocku sto ne koristi potencijale svojih mesta..
 
Не бих саветовао пошто приватници раде шта хоће тако да ништа није сигурно. Можда у Раковици нађете нешто али тешко.
 
Цео јавни превоз је у хаосу и градске и приградске линије, осим тамо где саобраћа Стрела, ту је већ мало боља ситуација.
 
Nema mesta na Studentskom za 39, uopšteno je isto uzeta za ukidanje u budućnosti.

Ne može 49 sa Kumodraža, jer je okretnica neadekvatna za toliko linija gore, pritom stanovnici naselja "Stepa Stepanović" gube vezu sa javnim prevozom

Za 48 bi bila smrt preko Mostara i Kneza Miloša, jer bi linija u špicu jedva funkcionisala zbog nenormalnih gužva u Miloša i na bivšem Autoputu.

Uopšteno za strogi centar nije preporučljivo da idu autobuske (pogotovo ne solo) linije, već šinski sistemi ili pak zglovni / dvozglobni trolejbusi.
Nijedan veći Grad u Evropi to ne radi.
Neki centar bi trebalo da postoji za Miljakovac,makar do zelenog(Recimo preko slavije i kneza milosa gde idu 83 i 78)svi zivi imaju centar osim Miljakovca i Kumodraza.Da li predlazes onda nesto drugo?
 
Poslednja izmena:
Nema mesta na Studentskom za 39, uopšteno je isto uzeta za ukidanje u budućnosti.

Ne može 49 sa Kumodraža, jer je okretnica neadekvatna za toliko linija gore, pritom stanovnici naselja "Stepa Stepanović" gube vezu sa javnim prevozom

Za 48 bi bila smrt preko Mostara i Kneza Miloša, jer bi linija u špicu jedva funkcionisala zbog nenormalnih gužva u Miloša i na bivšem Autoputu.

Uopšteno za strogi centar nije preporučljivo da idu autobuske (pogotovo ne solo) linije, već šinski sistemi ili pak zglovni / dvozglobni trolejbusi.
Nijedan veći Grad u Evropi to ne radi.
Kako mislis gube?Postoje 25p,25 i 39.49 bi mogla makar u Kumodrazu 2 sa 25 icom.Drugo,39 bi mogao mozda ba trgu onda da se okrece.
 
U naselje Stepa Stepanovic ide samo 49, po obodima idu 25, 25p, 39. 95% stanovnistva naselja ceka 49 kojoj bi trebalo da se poboljsa takt a ne da se preusmeri u kumodraz koji inace ima 4 linije do grada.
 
49 već ide i do Kumodraža II, kači ga kod same okretnice u Stepi, što mu doðe suprotna strana naselja u odnosu na trasu 25, 25P i 39.​
 
39(Kumodraz I - Studentski trg/Trg republike)

не, никако. прво, као што је Јеланча рекао, нема места на Тргу. друго, апсолутно нема потребе за нечим таквим, 39 ради посао и у оваквом облику

48(Miljakovac III - Trg republike(Preko mostara i kneza milosa)

опет, не може на Трг, због места, ли би могло Немањином до Славије и Бирчаниновом назад. али опет, сврсисходност ове егзибиције је упитна,

49(Kumodraz I - Banovo brdo)

у Кумодраж I не може, али може до Кумодража II. али опет, то није сврха те линије

80(Mirijevo - Banjica(stara okretnica))

куда би ти ишла та линија 80?
 
Dobar Dan dobri ljudi! Imamo priliku ja i zena da kupimo kucu od 300m2 u Lestanima za 150k sa 10 ari placa. Kuca je prelepa i trebalo bi uloziti 50k za bazen i sredjivanje ali bi bukvalno imali raj na zemlji tamo. E sad, gledajuci povezanost Lestana u poredjenju sa drugim prigradskim naseljima kao Kumodraz, Visnjicka Banja i tako neki koja imaju direktne autobuske linije do grada/kneza/slavije, Lestane je jako lose povezano (autobusima) i bukvalno treba menjati 3 prevoza kako bi se stiglo u centar grada (za decu jednog dana- mi vozimo kola) i do kneza treba 1.5h ili 2h sto je katastrofa.

Ima li neko novosti da li ce se to menjati (brza linija do centra/nbg kroz bivsi autoput) videci da se pravi obilaznica ili prosiruje smederevac jer ako ne, onda necemo da uzmemo kucu i citava ideja nam pada u vodu…

Hvala puno!
Kao neko ko je do pre par godina u srednju školu putovao autobusima, nikako Leštane ne preporučujem. Povezanost je jako loša, do gotovo svake škole/gimnazije mora da se preseda i uglavnom su u pitanju već preopterećene linije. Dosta vremena treba do grada baš zbog silnih presedanja. Gde god da krneš, treba ti večnost da stigneš i vratiš se. Dok sam išao u školu, društvo iz Sopota, Mladenovca i Lazarevca je neretko uvek pre mene stizalo u školu, iako su nekoliko puta udaljeniji od grada. Ko ima potrebu za korišćenjem javnog prevoza, opština Grocka je najgori izbor za život.
Jedino je Tranšped kod Vrčina dobro povezan javnim prevozom zbog linije 70.
 
Izvinjavam se ako je već bilo, nisam našao, da li je bilo predloga da se poveže Trošarina preko Kumodraža sa VML, Kaluđericom i slično? Minibus bi išao od Trošarine do gore kao 33 i posle na nadvožnjak preko autoputa, pa dalje, ili do pumpe u MML, ili do puta za Institut (gde okreće 309L), ili da pored groblja sidje u Kaluđericu. Mislim da bi ova linija drastično rasteretila 50, a i da bi skratila vožnju putnika sa poteza 300 kojima je pumpa u MML krajnja destinacija, a ima ih... Video sam da već postoji linija gore, neki 312 ako se ne varam, ali ne znam koliko je on iskorišćen...
 
Ne bi minibus linija pomogla, jer kapaciteti su za solo bus, minimum, a infrastruktura za minibus u jednom delu trase.​
 
Могла би нека линија Кумодраж - Блок 70? Само 68 окреће на блоку 70.
 
зашто? ево, када се већ фрљате са предлозима, ево и ја да дам неколико

61: Блок 70 - Велико Село
62: Блок 70 - Ресник
69: Блок 44 - Калуђерица
120: Рева - Железник
710: Земун Нови Град - Блок 42 - Миљаковац 3
 
зашто? ево, када се већ фрљате са предлозима, ево и ја да дам неколико

61: Блок 70 - Велико Село
62: Блок 70 - Ресник
69: Блок 44 - Калуђерица
120: Рева - Железник
710: Земун Нови Град - Блок 42 - Миљаковац 3
120 већ постоји кружна линија која спаја ЖС Лазаревац и аутобуску станицу у Лазаревцу.
 
И уз то већ постоји линија која спаја Нови Београд и Ресник, а то је 94.
 
Vrh