Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Na 60 konkretno imamo 3 nefrekventne novobeogradske linije (60, 67, 68), 3 nefrekventne zvezdarske linije (63, 64, 66) i jednu jedinu značajnu 65 koja povezuje te dve opštine.
 
Можда боље 20А пошто би ишла даље од Миријева
Ma mozda su mogli i 20ku istom trasom koja ide kroz Mirijevo da produzi posle Mirijeva 3, Mirijevskim bulevarom i pravac Lesce.Za privatnika je to super zbog kilometraze,ali vidim za sad 63ka se pokazala ok.Naravno jedino jedina mana(licno meni) sto okrece kod bunkirane okretnice
 
Uvedena je da bi vozači GSP - a imali gde da rade a na "prebukiranu okretnicu" je smeštena da bi otpravnici GSP - a imali šta da rade.​
 
Mani i dalje nije jasno koliko komplikovano može biti povezati Vidikovac i Kneževac (~1km vazdušne linije ali je razlika u nadmorskim visinama dosta velika). Nije to nuklearna fizika. Da li je u pitanju nova linija ili reorganizacija neke već postojeće koja saobraća u okolini nije ni presudno. Toliko linija ima da je prosto nemoguće da bar jedna ne može da se produžu/promeni. A i određeni pravci takođe nisu pokriveni koji bi mogli biti iskorišćeni i da naprave ovu vezu. Ali očigledno nema političke volje za tako nešto. Jer ako je mogla 94 do Resnika da se produži, onda ništa nije nemoguće, da ne navodim sve opcije.
 
Предлагао сам идеално решење а то је да се 502 претвори у кружну линију у оба смера и дода једно возило ради чешћег интервала. Почетна станица би била Церак Виногради а траса би била Церак виногради - Видиковачки венац - Патријарха Јоаникија - Пилота Михаила Петровића - Маричка - Кнежевачка - 17.10. - Опленачка - 11. Крајишке дивизије - Патријарха Јоаникија - Видиковачки венац - Церак виногради. У другом кругу супротно. По 2 возила по смеру и не би било проблема.
 
Добар је предлог за 502. Свакако зврнда празна по Миљаковцу и Канаревом. 54 појачати, 504 продужити до Орловаче. А ко иде из Кнежевца на Миљаковац и Канарево брдо, може код општине да хвата 47, 50 и 59.
 
Добар је предлог за 502. Свакако зврнда празна по Миљаковцу и Канаревом. 54 појачати, 504 продужити до Орловаче. А ко иде из Кнежевца на Миљаковац и Канарево брдо, може код општине да хвата 47, 50 и 59.
Gde ces vise na Orlovacu...pa zar nije logicnije produziti 504 na Bele Vode....pa povezati to naselje sa Vidikovcem i Rakovicom,nikakvu vezu nemaju vec decenijama...vise linija jbt imaju groblja nego neka naselja....hoce li neko kršten više pa makar iz te Strele da neki normalan predlog sprovede kad već ova gospoda samo povezuju groblja...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Морала би ипак бити нова линија. 502 мора да спаја 3 дома здравља.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Oni su 85 stavili s jedne i druge strane kao veza ta dva navedena naselja sa Zemunom i NBGD-om.Lakse im je tako bilo plus da se Pohorska rastereti gde je ranije bio njoj terminus.Mogle bi te linije do NBGDa ali kad razmislis cisto bezveze,brze im je i ovako i onako do NBGDa,nego sa 95icom.I ja sam naravno za skracivanje 85 do Zemuna,ali eto nisu imali u plnau,ili nisu hteli.A to sto kazu da je pojacana,to je zato sto pored NBGDa,ovu liniju drzi i pogon Karaburma.
A kad vec pominjemo Usce,trebalo bi linije 704,706 i 707 staviti da staju,jer 15 i 84 budu uvek krcate iz razloga sto ove 3 linije nemaju direktnu vezu do TC I Poslovnog centra Usce,Sajmistem i Hotelom Hajat.Jer ove 3 linije koriste stanovnici Altine,Zemun polja,Batajnice,Galenike,Busija.To bi mogli resiti,jer sad je Strela uzela taj potez i ovo su bitne jako veze.
Само, то су два велика насеља. Срамота да се праве нека практична полурешења.
Главна Пупиновог моста је транзитна, да се растерети саобраћај у центру града, а не да боље повеже Леву обалу Дунава са Земуном и Новим Београдом. Ипак, поред тога, везе јавног саобраћаја су осредње. Мислим, осредње је увек најбоља могућа опција за најгори део града каква је Лева обала.
 
63 и Омладински стадион???
 

Prilozi

  • IMG_20240909_134211.jpg
    IMG_20240909_134211.jpg
    55,6 KB · Pregleda: 72
То што са колима по обреновачком путу дивљају као да имају девет живота ко шиша...
 
Njima je mozak ograničen na 30km/h. U strogo urbanim sredinama i ok, van naselja nikako, teška glupost, pogotovo na autoputu, a i na magistralnim pravcima je to teško zamaranje i putnika i vozača.
 
Mnogo je opasnije voziti "samo" 55 km/h na motoputu ili autoputu. Samo bi autobusi pravili veliku kolonu iza i bilo bi manje bezbednije. Obrenovački put je već problem nekih pojedinaca za volanom.
Чуо сам информацију још пре 2 - 3 године да је власник Стреле рекао возачима да на Обреновачком путу могу да возе највише 67 km/h због штедње горива. Вероватно су планирали преузимање неких линија и зато су скупљали за нове бусеве.
 
Pošto 30 iz nekog razloga uzima privatnik, šta mislite hoće li je produžiti jer je veoma kratka i ne znam što su je uzeli? Pada mi na pamet Beograd na vodi ili Blok 20 koji je manje verovatan ako će da ruše most. Možda preko Gazele negde na NBG?
 
Počev od nedelje 15.09.2024. godine uspostavlja se nova linija javnog prevoz br. 112 koja će prevoziti putnike sa leve obale Dunava na opštini Palilula, dalje putem Severne tangente i Pupinovog mosta do gradske opštine Zemun.

Linija br. 112 će saobraćati od Zemuna do MZ Reva – Duboka bara sledećom trasom: ZEMUN (BAČKA) – Banatska – Cara Dušana – Pupinov most- Severna tangenta- Zrenjaninski put – Pančevački put – REVA /DUBOKA BARA/.

Interval nailaska vozila na liniji br. 112 biće 32 minuta.


 
Sta ce biti za slucaj da je potrebno produzenje neke linije koje drzi privatnik ili pojacanje u smislu dodavanje vise vozila? Npr 103 se pokaze kao dobra i umesto 2 vozila treba 6 kako bi se produzila npr do Bezanije ili Keja? Ako strela nema vozila da li ce gsp da doda?
 
Neće sigurno, a ako bude Strela tražila pojačanje linije, pa čak i produženje, verovatno će vam izaći u susret.
 
Ако Стрела нема возила, Стрела ће да докупи возила. Убирају толико новца да им се исплати да их купе колико год. Подсећа на куповину графичких картица у врхунцу рударског лудила. Само дај још и дај више, док год има профита. А има.
 
Преузето са Нове С:
Šapić je naveo i da se uvodi nova linija javnog prevoza koja će omogućiti putnicima koji međugradskim autobusima dolaze u Beograd iz pravca juga, da lako dođu do centra grada, pa i u Klinički centar Srbije.
 
Vrh