Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ovo kako idu 47 i 48 danas rekao bi čovek da na ove 2 linije ima na svakoj minimum po 20 do 25 autobusa...u roku od 2 minuta vam dodju tri 48-ce,2 gradske i 1 privatna,onda kroz nekoliko minuta 2 gradske 47 i 1 privatna...dakle ovo je stanje danas pre onog glavnog špica,dakle ako se nalazite negde na Banjici ili Miljakovcu samo posmatrajte...džaba što buseva ima kad saobraćaju bez reda u kompletnom haosu...a mogu da zamislim kako je na nekim drugim linijama gde su mesane trenutno linije...a da ne pričam kako su katastrofalno obeležene linije sa papirom...neko izgleda ne koristi komp,samo hemijska olovka,svi Higeri na 48 samo papir...jedva se vidi broj...užas....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ili prosto 35L, što bi bilo najlogičnije s obzirom da je dotična ukinuta.
Bukvalno mi je isto palo na pamet. 35L, 35A, definitivno ne 63...
Mislim da je @solecar davno predlagao da se 35L produži do Cvetkove pijace. Nisam 100% siguran da je on predlagao, ali se sećam tog predloga. Cilj je bio da 35L dobije neki smisao.
 
Ovo kako idu 47 i 48 danas rekao bi čovek da na ove 2 linije ima na svakoj minimum po 20 do 25 autobusa...u roku od 2 minuta vam dodju tri 48-ce,2 gradske i 1 privatna,onda kroz nekoliko minuta 2 gradske 47 i 1 privatna...dakle ovo je stanje danas pre onog glavnog špica,dakle ako se nalazite negde na Banjici ili Miljakovcu samo posmatrajte...džaba što buseva ima kad saobraćaju bez reda u kompletnom haosu...a mogu da zamislim kako je na nekim drugim linijama gde su mesane trenutno linije...a da ne pričam kako su katastrofalno obeležene linije sa papirom...neko izgleda ne koristi komp,samo hemijska olovka,svi Higeri na 48 samo papir...jedva se vidi broj...užas....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Da budem iskren, tako je često bilo i ranije.
Ja sam jednom doživeo da su u roku od 5 minuta prošle 5 48ce, sve od Arrive.
 
 
Продужење те линије није лош корак, али Лева обала и даље има крш везе преко Пупиновог моста. Преко 90% путника ове линије ће ићи на преседање на неки други аутобус. Такт је ређи да би служила као нека брза веза. Изгледа да јој је главна поента да повеже становнике Овче. Ипак, пошто залази кроз целу Борчу, одатле ће долазити већински путници.

Са друге стране линија 85 предугачка, сама веза Борче и Бановог Брда је непотребна. Поновићу се, али нека бржа и краћа линија од Борче до НБГ-а је насушно потребна. Нешто слично 706 -ици, да се окреће код Ушћа.
 
Продужење те линије није лош корак, али Лева обала и даље има крш везе преко Пупиновог моста. Преко 90% путника ове линије ће ићи на преседање на неки други аутобус. Такт је ређи да би служила као нека брза веза. Изгледа да јој је главна поента да повеже становнике Овче. Ипак, пошто залази кроз целу Борчу, одатле ће долазити већински путници.

Са друге стране линија 85 предугачка, сама веза Борче и Бановог Брда је непотребна. Поновићу се, али нека бржа и краћа линија од Борче до НБГ-а је насушно потребна. Нешто слично 706 -ици, да се окреће код Ушћа.
Oni su 85 stavili s jedne i druge strane kao veza ta dva navedena naselja sa Zemunom i NBGD-om.Lakse im je tako bilo plus da se Pohorska rastereti gde je ranije bio njoj terminus.Mogle bi te linije do NBGDa ali kad razmislis cisto bezveze,brze im je i ovako i onako do NBGDa,nego sa 95icom.I ja sam naravno za skracivanje 85 do Zemuna,ali eto nisu imali u plnau,ili nisu hteli.A to sto kazu da je pojacana,to je zato sto pored NBGDa,ovu liniju drzi i pogon Karaburma.
A kad vec pominjemo Usce,trebalo bi linije 704,706 i 707 staviti da staju,jer 15 i 84 budu uvek krcate iz razloga sto ove 3 linije nemaju direktnu vezu do TC I Poslovnog centra Usce,Sajmistem i Hotelom Hajat.Jer ove 3 linije koriste stanovnici Altine,Zemun polja,Batajnice,Galenike,Busija.To bi mogli resiti,jer sad je Strela uzela taj potez i ovo su bitne jako veze.
 
Danas sam prvi put koristio 63. Dosta ljudi i dalje ne zna tačno kuda ide, pa pitanja za vozača kreću od same Ustaničke do pogona Karaburma. Naravno, normalno je to sve, jer ipak ima tek nekoliko dana kako ista postoji. Za vreme mog putovanja, nije bilo popunjenosti, uglavnom je oko 5-6 ljudi bilo duž cele trase. Očekujem dobru popunjenost kad se pročuje za liniju.
Interesantno da se 105L produži uz obrazloženje "bolja povezanost i opterećena okretnica u Borči", a sa druge strane se uvodi 63 sa već prezagušene Ustaničke. Sa poteza 300 tražili vezu ka Mirijevu i umesto da se iskoristi okretnica kod Tri tiganja na Smederevcu koja bleji prazna, natrpa se još jedna linija na Ustaničku. Mada, verovatno je u pravu ko je rekao da je možda uvedena da bi otpravnici GSP-a na Ustaničkoj imali šta da kontrolišu jer uskoro nijedna linija sa te okretnice osim 63 neće biti GSP-ova.
 
A šta ako se desi da se ustanovi nakon revizije da je potrebno da se linija 63 produži do Šumica, na primer?
 
Шумице су такође крцате
Jesu brt, ali Ustanička je užasna... Danas #3393 kreće sa nje i napravi kolaps na izlasku iz Terminusa, bio sam iza u #3423 (305), do Bajdine smo išli 13 min 😂

Hitno trebaju da rastereti taj Terminus, na kom ima mnogo vise vozila od predviđenog broja, samo 50. ima milijardu.

Mnogi polasci kasne jer ne mogu da prođu.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ...
@David352
Ja nisam aludirao na to da li je jedna okretnica u odnosu na drugu krcatija, već na to da će krajem godine biti revizija linije 63, koja je spomenuta od strane nadležnih prilikom objavljivanja da se ista uvodi, a kao odgovor na to da je izabran terminus na Ustaničkoj da bi imali šta da rade otpravnici na njoj.​
 
@David352
Ja nisam aludirao na to da li je jedna okretnica u odnosu na drugu krcatija, već na to da će krajem godine biti revizija linije 63, koja je spomenuta od strane nadležnih prilikom objavljivanja da se ista uvodi, a kao odgovor na to da je izabran terminus na Ustaničkoj da bi imali šta da rade otpravnici na njoj.​
Боље је продужити до Три Тигања
 
Jesu brt, ali Ustanička je užasna... Danas #3393 kreće sa nje i napravi kolaps na izlasku iz Terminusa, bio sam iza u #3423 (305), do Bajdine smo išli 13 min 😂

Hitno trebaju da rastereti taj Terminus, na kom ima mnogo vise vozila od predviđenog broja, samo 50. ima milijardu.

Mnogi polasci kasne jer ne mogu da prođu.
Треба растеретити окретницу али и проширити Булевар вала
 
Vozio se sa 63 danas....smer ka Ustanickoj puniji nego kontra smer...46 je konstantno puna i ovo je dobro rasterecenje za istu obzirom da sada zajesno sa 20,i 63 ide levo kad sidje na Bulevar...a da li reci kolike su kolone kad neki bus treba da izadje iz Ustaničke i krene levo ka Bulevaru....malo je reći katastrofa...sve su već neki ljudi ovde opisali...zaista me iskreno nije briga sta ce da rade otpravnici na Ustanickoj,nek igraju preferans...ovo podhitno mora da se rastereti,ovo je blagi uzas....9 okretnica ima u rejonu od nekoliko kilometara i svi u Ustanickoj da okrecu....mozga bez!!!!!!!!!!!!!

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vozio se sa 63 danas....smer ka Ustanickoj puniji nego kontra smer...46 je konstantno puna i ovo je dobro rasterecenje za istu obzirom da sada zajesno sa 20,i 63 ide levo kad sidje na Bulevar...a da li reci kolike su kolone kad neki bus treba da izadje iz Ustaničke i krene levo ka Bulevaru....malo je reći katastrofa...sve su već neki ljudi ovde opisali...zaista me iskreno nije briga sta ce da rade otpravnici na Ustanickoj,nek igraju preferans...ovo podhitno mora da se rastereti,ovo je blagi uzas....9 okretnica ima u rejonu od nekoliko kilometara i svi u Ustanickoj da okrecu....mozga bez!!!!!!!!!!!!!

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
I ja se vozio 63 i dobro se pokazala, naročito u smeru ka Ustaničkoj gde je bila poprilično popunjena i to prvi dan nakon puštanja.
 
@David352
Ja nisam aludirao na to da li je jedna okretnica u odnosu na drugu krcatija, već na to da će krajem godine biti revizija linije 63, koja je spomenuta od strane nadležnih prilikom objavljivanja da se ista uvodi, a kao odgovor na to da je izabran terminus na Ustaničkoj da bi imali šta da rade otpravnici na njoj.​
А чекај она кућица на Устаничкој јел то служи за возаче за одмор или је нешто друго?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ...
Vrh