Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Почетак зимског реда вожње доноси и једну нову линију у систему јавног превоза. Почев од 02. септембра успоставља се линија 63 на релацији од терминуса "Устаничка" до гробља "Лешће".

Како би се корисницима јавног превоза омогућило лакше путовање од Булевара краља Александра до 7. београдске гимназије, Вишњичке бање, гробља Лешће, општина Звездара је иницирала предлог за успостављање директне линије. Како је у предлогу наведено, ова недостајућа веза олакшаће свакодневно путовање грађана ове општине и свих других који гравитирају овој зони и наведеној релацији.

На линији ће радити 4 возила у интервалу од 20 минута радним даном и 20 минута викендом.

Секретаријат за јавни превоз ће након пробног рада у периоду после нове године анализирати све податке и по потреби додатно прилагодити елементе функционисања линије 63 потребама путника.


vest-227-3Dygr5MvSr3ZXDofEoilu8udeUDowqjDrVtTjXrz.jpg


@vucko Linija nije beskorisna. Vezano za "gravitiranje", logična transportna mreža je uzduž i popreko, a ovde minimalne poprečne veze nedostaju. Pravac od Mirijeva ka centru je dominantan, to se slažem, ali da li to isključuje ostale pravce? Bulevar je najjača poslovno-trgovinska zona za istok Beograda. Drugo pitanje je da li je vršena nekakva studija i analiza tokova, da se utvrdi potrebe srednjoškolaca, dnevna, po danima u nedelji i sezonska analiza tokova ka groblju, raspodela radnih mesta... Za mene bi logičan način formiranja linije bio da do Lešća ide produženi 20 sa ukidanjem devijacija kroz Učiteljsko naselje. Jedna od varijanti je da se Medaković, Mirijevo, Karaburma i Višnjička banja vežu preko Cvetkove pijace, što je takođe za saobraćajnu analizu.

Sumnjam da je tako nešto rađeno, nego je napamet ubačeno 20 minuta, pri čemu će, recimo, za smene srednjoškolaca biti prepun, sredinom dana imati dosta grobljanskih putnika (posete grobljima su najviše od 10:00 do 15:00), a ostatak dana biti praznjikav, ali ne mogu da tvrdim da će biti tako.
 
Višnjička Banja i Mirijevo su dva velika naselja koja se nalaze jedno pored drugog a veza između njih je baš loša. Kad se setim nekada kada se moralo ići skroz do Hale Pionir da bi se presedalo 27E/35. Ogroman broj ljudi preseda sada na raskrsnici Mirijevski Bulevar X Višnjička. Zbog slabe pouzdanosti 25P i 74 i sada kolima treba 10 minuta, busem i po 50.
 
pitajte putnike na 26L kako im je voziti se kao sardine poslagani u 2 mini busa u naselje Veljko koje je vec sad kao pola Mirijeva​
Upravo im je onako kako su sami birali. Pohrlili ljudi da (po)kupuju stanove za male pare, a o svim ostalim stvarima nisu uopšte razmišljali. Možemo ponovo da razglabamo o tome kako je potrebno imati razumevanja, kako ljudi nisu imali para za bolje, kako nisu mogli više da izdrže da žive sa roditeljima i sl. , i nećemo ništa postići. U svim naseljima ovakvog tipa se pokupuju stanovi u novogradnji, a onda se krene sa kuknjavom kako se nema gradski prevoz, a pojedine ulice širine minibusa.
Mirijevu ne treba veza sa centrom,imaju 2 linije koje idu u sam centar...ne znam samo gde ide 74 ako ne ide u centar(Vukov Spomenik,BKA,Skupština,Kneza Miloša)....to što 25 P i 74 imaju takav takt,a do Vuka voze zajedno,pa još jedino da im se da ne znam 27P pa da i on ide do Trga preko Mirijevskog Bulevara...izvolte gospodo imate 25P, 63 i 74 i vozite se...​
Mirijevski bulevar ≠ Mirijevo

To što je jedino u Mirijevu moguće najbliže okretanje bilo koje linije koja prolazi kroz Mirijevski bulevar je samo splet raznoraznih okolnosti na terenu i ne treba poistovećivati potrebe Mirijevskog bulevara sa potrebama Mirijeva, jer tako bi smo mogli da zaključimo da nam nisu potrebni ni 52 ni 53 pošto imamo okolne linije koje opslužuju Vidikovac i Cerak, a imamo i vezu sa centrom preko 23 i 37. Ili da nam nije potrebno da imamo liniju 95 pošto već imamo tramvaje koji opslužuju NBG trasu i ŽS i BAS u bloku 42, a linija 96 opslužuje drugi deo trase. A za onih par stanica između može da se preseda. Ili da nam nije potrebno uopšte imamo bilo koju liniju gradskog prevoza osim trola pored Prokopa, ili da nam nije potrebna linija 41 jer imamo 40 sa koje možemo da presedamo na 44, mada ni sama 44 nije potrebna je 40 povezuje centar kao i linija 23.

Jednostavno, nekada je potrebno imati i 2 - 3 linije ka istom delu grada, a da opet budu različite trase. Konkretno, šta bi falilo da postoji linija Mirijevo (okretnica 46) - Mirijevski bulevar - Višnjička - Bul. despota Stefana - Trg republike / Studentski trg?

 
Poslednja izmena:
Jednostavno, nekada je potrebno imati i 2 - 3 linije ka istom delu grada, a da opet budu različite trase. Konkretno, šta bi falilo da postoji linija Mirijevo (okretnica 46) - Mirijevski bulevar - Višnjička - Bul. despota Stefana - Trg republike / Studentski trg?​
Mogla bi da se produži 67 ili 68 do tamo, a 74ka skrati do omladinskog
 
Vrh