Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Da ima dovoljan broj vozila, što trenutno nije slučaj, ni taj 1 - 2 čepa, ni sama dužina trase 85, ne bi bili problem. A taj dovoljan broj vozila ne znači da se linija pojačava solo autobusima, niti da se linija pretvori u solo liniju sa većim brojem vozila, jer nije na svakoj liniji moguće da se ostvari boljitak pretvaranjem u solo liniju i povećanjem broja vozila. Negde je prosto potrebno pojačanje zglobne linmije sa zglobnim vozilima.​

Нема веће чепове, али она је више намењена локалном транспорту у Земуну. Људима са Леве обале неопходна је бржа и удобнија веза са Новим Београдом.
Пример - Линија 706. По мени једна од бољих троцифрених линија. А Батајница већ има једну брзу везу до града у виду БГ воза. Добро да се стручњаци нису сетили да онда ту линију заломе мало по Земуну и Новом Београду...
 
Нема веће чепове, али она је више намењена локалном транспорту у Земуну. Људима са Леве обале неопходна је бржа и удобнија веза са Новим Београдом.
Пример - Линија 706. По мени једна од бољих троцифрених линија. А Батајница већ има једну брзу везу до града у виду БГ воза. Добро да се стручњаци нису сетили да онда ту линију заломе мало по Земуну и Новом Београду...
Jos kad bi stajala kod Ušća bila bi još bolja.
 
Од 1.априла уведени су поласци и викендом на линији 107 Падинска скела - Дунавац,док раније линија ишла само радним даном.Возило које ради поласке 3411,не знам дал има још једно.
 
Pošto se privodi kraju radovi na prvoj zgradi novog kineskog tržnog, uz info da se otvara u Maju, razmišljam da sam investitor neće baš prihvatiti da nema prevoza do tamo, a idu izbori.

Pošto solo 89 je nedovoljna i za dosadašnji režim bez pomenutog tržnog, prva pomisao je da se ne produži 94 mada je ionako nesrećna putovanjem do resnika, samo joj fali i ovo. Pošto se u ranijim fazama, konkretno faza 3 spominjalo da 95 krene putanjom 89 do bloka 72, koliko je realnije da se to uradi?

Tramvaji neće tako brzo proći do nove lokacije, setimo se rakovice i drugih deonica.

Ali, sa djp uvek očekujemo neočekivano. Drugih ideja nemam, jedino strela da dobije neki 93 blok 72 - bgd na vodi. :)
 
Pošto se privodi kraju radovi na prvoj zgradi novog kineskog tržnog, uz info da se otvara u Maju, razmišljam da sam investitor neće baš prihvatiti da nema prevoza do tamo, a idu izbori.

Pošto solo 89 je nedovoljna i za dosadašnji režim bez pomenutog tržnog, prva pomisao je da se ne produži 94 mada je ionako nesrećna putovanjem do resnika, samo joj fali i ovo. Pošto se u ranijim fazama, konkretno faza 3 spominjalo da 95 krene putanjom 89 do bloka 72, koliko je realnije da se to uradi?

Tramvaji neće tako brzo proći do nove lokacije, setimo se rakovice i drugih deonica.

Ali, sa djp uvek očekujemo neočekivano. Drugih ideja nemam, jedino strela da dobije neki 93 blok 72 - bgd na vodi. :)
Pa bukvalno gde tramvaju skrecu ka bloku 45 ima dosta prevoza.Nije toliko daleko od stanice.Ima dosta tu prevoza
 
Počeli danas da rade neko novo stajalište na Novoj Galenici pored vojno-pandurskih zgrada. Reče mi drugar da je predsednik opštine obećao da će 612 od sada da kreće odatle i menjaju joj interval na 25 min umesto 50. Nije uspeo da čuje od kada i šta je sa ostalim linijama.
 
Obzirom da je novi Dan D zakazan za 2. VI '24. , možemo vrlo brzo očekivati neke promene, pogotovu imajući u vidu današnje obraćanje predsednice skupštine i premijerke u vladi koja je u tehničkom mandatu, jer ovakve stvari su daleko lakše za izvesti u odnosu na metro, a imaju čak i bolji efekat po biračko telo. ;)
 
Ovo im je valjda ideja za Novu Galeniku i ova stajališta što su počeli rade danas. Po ovome 612 više neće ulaziti sa batajničkog druma pored bnboss-a već sa donje strane, da bi prošla kroz novo vojno-pandursko naselje. Nesrećnu 703 isto zavijaju kroz naselje.

photo_2024-04-18_15-58-36.jpg
 
Pa za 703 je problem sigurno zbog semafora kod Altine na Novosadskom putu(blizu Polimarka).Ali stanovnicima Galenike i ovom novom naselju odgovarace joj kao brza veza sa Polimarkom,Metroom i Zemun Parkom.Brze nego sa 707,iako ide slabije od 707.
 
Ovo je konačno rešenje. Ako sam dobro razumeo, 703 neće skretati pored metroa već aktivirati stare stanice 707 dok nije prebačena na altinu. Donekle i dobro, jer su bila zarasla u korov. Za 612, samo da ide češće, pa se usput malo popularizuje.
 
Pa čini mi se da će se to tačno poklopiti sa novim linijama iz Ovče i Padinske Skele koje treba da idu do Bačke po onom planu...a možda upravo neku od njih i stave tuda da prodje iki da okreće kako god...sve zbog izbora,oduvek bilo...kad ako ne sad jel....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Evo rešenja za okretnicu na Kumodražu..😁

 
Izmene za 612 i 703 na Novoj Galenici, po nekim nezvaničnim najavama, kreću sad od ponedeljka. Stajališta pored novih zgrada su urađena, doduše nisu postavljeni novi displeji.
 
Ovo im je valjda ideja za Novu Galeniku i ova stajališta što su počeli rade danas. Po ovome 612 više neće ulaziti sa batajničkog druma pored bnboss-a već sa donje strane, da bi prošla kroz novo vojno-pandursko naselje. Nesrećnu 703 isto zavijaju kroz naselje.

Pogledajte prilog 195870

 
U redu, ali ostaje stavljanje u funkciju okretnicu pored novog lidla. Pošto oni otvaraju objekte oko septembra, hajde da kažemo da će i okretnica do kraja godine. Neka nove 103, 105L i 112 idu na bačku. Onda šta, 17 na novu okretnicu ili gašenje keja i produženje nekih na blok 20 po završetku kružnog toka kod ušća?
 
Kako će tačno da se peglaju kilometri ako se smanjuje broj vozila na 610?
 
Biće tek cirkusa ako redukuju 610 i vikendom. Samo ne vidim poentu da linija svraća do centra Surčina, pa na petlju Surčin kad je mogla kod petlje Jakovo lepo da se uključi.
 
Kako će tačno da se peglaju kilometri ako se smanjuje broj vozila na 610?
Лепо. Лакша је траса од обичне 610 поготово што иде аутопутем што Стрели одговара јер ће лакше набити километражу.
 
Na jednom sajtu piše 70a, a na drugom blok 70. Obzirom da na jednoj ima čak 3 linije, verovatno je deljenje sa 68. Ako smanjuju običnu 610, onda će biti velike gužve na 73 zbog veze sa opštinom. Onda bolje da puste neki preko vojvodjanske do keja u zemunu.

Koliko čine streli, pa ladno bi im pustili i 95e. ;)
 
Na jednom sajtu piše 70a, a na drugom blok 70. Obzirom da na jednoj ima čak 3 linije, verovatno je deljenje sa 68. Ako smanjuju običnu 610, onda će biti velike gužve na 73 zbog veze sa opštinom. Onda bolje da puste neki preko vojvodjanske do keja u zemunu.

Koliko čine streli, pa ladno bi im pustili i 95e. ;)
Za 73 se apsolutno slazem.Ja sam na ovom portalu beobuild na temu prigradske linije pisao za 605E koja bi se ukljucivala na Milos Veliki kod Jakova i pičio pravo do blokova koje sam tamo naveo.Ili da ide preko Becmena,Surcina i Ledina.
 
Vrh