Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ovde mi najrealnije deluje ova linija 103 od Zemuna do Padinske Skele i ova produžena 105L do Ovče iz Zemuna.....meni je to odavno bilo očekivano,samo što će umesto GSP to uraditi Strela...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Mislim da i 305, u 23:10 (sa Ustaničke), ide kada izlazi iz Boleča, za Ritopek.

To je super odrađeno realno... I GSP vozači su informisani i poštuju rutu (naročito onu poslednju 302q,nju sam nebrojano puta koristio).

Mada se sećam incidenata sa vozačima Presto-a, kada ne skrene za Boleč, već nastavi i to sa pričom, pa ovo je za Begaljicu, i pravi se lud.
Onda naravno da bi izbegao linč, mora da okreće bus kod Pošte (Boleč /raskršće).

Nešto mi se priviđaju iste situacije sledeće godine 😁
 
@solaris52
Obzirom da se pika kilometraža, veća je realnost da se uspostavi linija 112, nego li ove dve pomenute, i to sa tendencijom da se ista produži u budućnoiti.​
 
Mislim da i 305, u 23:10 (sa Ustaničke), ide kada izlazi iz Boleča, za Ritopek.

To je super odrađeno realno... I GSP vozači su informisani i poštuju rutu (naročito onu poslednju 302q,nju sam nebrojano puta koristio).

Mada se sećam incidenata sa vozačima Presto-a, kada ne skrene za Boleč, već nastavi i to sa pričom, pa ovo je za Begaljicu, i pravi se lud.
Onda naravno da bi izbegao linč, mora da okreće bus kod Pošte (Boleč /raskršće).

Nešto mi se priviđaju iste situacije sledeće godine 😁
Сматрам да је ГСП ово одрадио да би се уштедели на возилима у вечерњим сатима,Ласта ради исто,лакше им да ставе један бус који ће одрадити више насеља . Можда се та рутина промени доласком приватника
 
Сматрам да је ГСП ово одрадио да би се уштедели на возилима у вечерњим сатима,Ласта ради исто,лакше им да ставе један бус који ће одрадити више насеља . Можда се та рутина промени доласком приватника
Biće to lakše sa Sagom trans ako bude na 304,305,306,307 i 311, odrade poslednji bus do tih naselja i onda pravo u garažu u Leštanima.
 
Ovde mi najrealnije deluje ova linija 103 od Zemuna do Padinske Skele i ova produžena 105L do Ovče iz Zemuna.....meni je to odavno bilo očekivano,samo što će umesto GSP to uraditi Strela...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
U tom slucaju verovatno se 85 skracuje do Backe jer nema logike 3 linije da idu od Zemuna do Borce (85,105L i 112).
Mozda je i bolje tako a 85 preusmeriti do Zemun polja trasom 707 koja bi se ukinula ili preusmerila na autoput do bg na vodi ili prokopa a 81 kao zamena do Zelenog venca.
 
Pa ako preusmeris 85 u Zemun Polje,iz kog pravca je kratiš....iz Borče ili sa Banovog Brda....ako je iz Borče kratiš,šta daješ B.Brdu....a ako ide sa B.Brda u Zemun Polje,to onda nije skracenje trase vec skoro usto kao da ide i dalje u Borču...
Solecar@
Ne bih se slozio sa tobom u potpunosti....ubedjen sam za 105L da sigurno ide u Zemun,a 103 mi je nekako najlogičnije rešenje,dosta ranijih predloga je bilo skoro kao ta trasa i to mi je ok...a što se tiče 112 to će biti ako se ostvari čista predizborna linija koju će predstaviti kao povezivanje Beograda i Pančeva,i onda ce pozvati ljude da dodju na svecano otvaranje....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrlo je bitno da se resi nova okretnica na Galenici,to bi bilo idealnije od Bačke ako se ja pitam...makar da se premesti 17 da tamo okrece...
Živo me zanima da kad vrate 26,37 i 50 GSP-u....da li će neka od ovih linija biti zglobna....to bi bilo sjajno...makar jedna nek bude...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
26 sigurno neće, jer trasa nije za klasičan zglob. 50 je isto problematična linija, dok 37 može naravno, al zglobnih autobusa za sad baš i nema.
 
Vrlo je bitno da se resi nova okretnica na Galenici,to bi bilo idealnije od Bačke ako se ja pitam...makar da se premesti 17 da tamo okrece...
Živo me zanima da kad vrate 26,37 i 50 GSP-u....da li će neka od ovih linija biti zglobna....to bi bilo sjajno...makar jedna nek bude...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Neće nijedna.
 
Pa gde su bila prva zaduženja Solarisa kad su došli 2013 god.....na 37 koja je tad bila deo Karaburme.....na 26 i 50 su radili povremeno zglobovi tako da ne vidim razlog da tako ne bude i sad ili bar da se zaduze zglobovi na pojedinim polascima....to se nikad ne zna sigurno...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Na 26 su radili zglobovi, al samo stari puleri u obliku ikarbusove serije 201. 50 isto ima par kritičnih tačaka. Trenutno nema dovoljno zglonih autobusa i za linije koje su uveliko u GSP-u. Bez novih vozila situacija teško da će se promeniti, a ako i uzmu čak 300 vozila, od čega 180 zglobnih, opet ćemo biti u sličnoj situaciji, jer će nova Uredba sahraniti 200 Solarisa već krajem leta sledeće godine.
 
Ne znam koliko je Solarisa rashodovano,ili eventualno izgorelo od 2013 godine,ali bilo kojom novom uredbom,odreći se nakvalitetnijih vozila u GSP-u zadnjih 10 do 15 godina bilo bi zaista suludo pa i po cenu da se kupe nova vozila...a ta nova svakako će biti ili Kinezi ili Turci......sve je to meni jasno da sve ide kroz interes da se neko drugi forsira....zato od kvaliteta ćemo ostati na nuli u budućnosti.....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pa gde su bila prva zaduženja Solarisa kad su došli 2013 god.....na 37 koja je tad bila deo Karaburme.....na 26 i 50 su radili povremeno zglobovi tako da ne vidim razlog da tako ne bude i sad ili bar da se zaduze zglobovi na pojedinim polascima....to se nikad ne zna sigurno...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Uzece ih pogon Kosmaj koji nema zglobove
 
Pa ako preusmeris 85 u Zemun Polje,iz kog pravca je kratiš....iz Borče ili sa Banovog Brda....ako je iz Borče kratiš,šta daješ B.Brdu....a ako ide sa B.Brda u Zemun Polje,to onda nije skracenje trase vec skoro usto kao da ide i dalje u Borču...
Solecar@
Ne bih se slozio sa tobom u potpunosti....ubedjen sam za 105L da sigurno ide u Zemun,a 103 mi je nekako najlogičnije rešenje,dosta ranijih predloga je bilo skoro kao ta trasa i to mi je ok...a što se tiče 112 to će biti ako se ostvari čista predizborna linija koju će predstaviti kao povezivanje Beograda i Pančeva,i onda ce pozvati ljude da dodju na svecano otvaranje....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Sustina je bila ako puste 3 nove linije preko pupinovog mosta pretpostavljam da ce 85 da skrate do Backe jer bi bilo previse autobusa koji bi vrteli prazni. Cak 3 linije do borce?! Posto 707 kruzi po altini i galenici a 81 ima nedovrsenu trasu, dosao sam na ideju da se reorganizuje tako da se poboljsa povezanost. 85 bi sa brda isao trasom 707 do zemun polja i nolje povezao ZP i Altinu sa ostalim delovima grada i bio fakticki na dobrom delu produzena trasa 81 koja bi u tim slucaju isla preko galenike trasom 707 do Zelenog venca. Time se ne bi preklapala sa 81L koja bi mogla da se spoji sa 82 i sa oznakom 82 saobracala od bloka do altine uz manju korekciju trase na nbg. Tako se i okretnica kod pohorske rasterecuje a dobija bolja veza i takt.
 
Sto se Altine tice treba da se napravi okretnica i produziti linije18 i 83.
707 nzm dal sam rekao.Preko Altine da ide,a preko Galenike da ide onom novom trasom koja direktno vodi ka semaforu kod Pupinovog.Dok onog dela Galenike gde sad ide 707,treba staviti 703.
 
707 komotno da produzi preko Pupina do Kovina,onaj ringispil od linije je sve osim normalnog prevoza. Srecom,postoji ono malo od Bg-voza da ne zavrsimo u ludari.
 
Pa ako preusmeris 85 u Zemun Polje,iz kog pravca je kratiš....iz Borče ili sa Banovog Brda....ako je iz Borče kratiš,šta daješ B.Brdu....a ako ide sa B.Brda u Zemun Polje,to onda nije skracenje trase vec skoro usto kao da ide i dalje u Borču...
Solecar@
Ne bih se slozio sa tobom u potpunosti....ubedjen sam za 105L da sigurno ide u Zemun,a 103 mi je nekako najlogičnije rešenje,dosta ranijih predloga je bilo skoro kao ta trasa i to mi je ok...a što se tiče 112 to će biti ako se ostvari čista predizborna linija koju će predstaviti kao povezivanje Beograda i Pančeva,i onda ce pozvati ljude da dodju na svecano otvaranje....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Можда сам досадан, али 85 је франкенштајн линија која мора да се скрати.
Траса треба да јој буде од Бановог Брда до Галенике.

Из Борче мора да крене нова, краћа линија. Мој предлог је да та линија иде трасом: Борча - Пупинов мост - Цара Душана - Главна - Булевар Николе Тесле - Булевар Михајла Пупина - ТЦ Ушће. Tакт маскимум 12 минута (идеално до 10). И није нужно потребна линија из Падинске Скеле. Потребна је пасарела на Зрењанинском путу код гробља Збег како би се путници из 101 и 106 лакше пребацили до 85.
 
Могла би и 85 из смера Борче да буде скраћена до блока 42, а из смера Бановог брда до Горњег града, тј. да се подели.
 
Што антилинија? Лепо да остане веза Бановог брда са Земуном (до ширења трамваја од НБГ до Земуна), и да остане веза Борче и НБГ преко Земуна. 85 има лепу трасу са мало чепова, мана јој је само дужина.
 
Da ima dovoljan broj vozila, što trenutno nije slučaj, ni taj 1 - 2 čepa, ni sama dužina trase 85, ne bi bili problem. A taj dovoljan broj vozila ne znači da se linija pojačava solo autobusima, niti da se linija pretvori u solo liniju sa većim brojem vozila, jer nije na svakoj liniji moguće da se ostvari boljitak pretvaranjem u solo liniju i povećanjem broja vozila. Negde je prosto potrebno pojačanje zglobne linmije sa zglobnim vozilima.​
 
Vrh