Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Kada je saobracala ta linija?

edit: sad nadjoh. E7 je postojala u vreme kada je jos uvek saobracao Jatov autobus sa Slavije. Danas vise njega nema, pa bi minibus imao putnike.
 
постојао је негде у време када су почели ти Е бусеви да саобраћају, и ишао је око годину, две. јесте постојао и ЈАТ-ов бус у то време, али је он ишао на сваких сат времена, док је овај ишао на неких 15так минута и био сабласно празан
 
Ja takodje glasam za niskopodni autobus do aerodroma - NBG, Zeleznicka Stanica, i Slavija.
 
Зар ЈАТ нема никакав превоз до аеродрома? :shok: Виђао сам неке минибусе у скорије време.
 
Jat ovog busa nema odavno DJP je najavila da ce uvesti slicnu liniju sa 3 busa sa prostorm za prtljag kao treba tender koji ce vjerovatno dobiti lasta :kafa:
 
чуо сам и ја тако нешто, али сам исто чуо да им је аеродром лупао пацке због тога што нема експрес линија до аеродрома. у свако случају, ако буде, добиће Ласта, само они имају бусеве за то
 
Трамваји:

Вратити 11, било у старом облику, било преко Новог моста па преко Сајма до Бека;
13 може да иде цик цак преко оба моста, дакле од Бека, преко Старог моста, Ушћа, Сава Центра, Новог моста, до Бановог Брда;
нова линија Блок 45-Баново Брдо преко Новог моста, на пример 8;
укинути 7Л;
6 не дирати, растерећује 7-ицу;
14 уопште није бесмислена, често је користим на Вождовцу, има путника, не дирати је.

Аутобуси:

18 мало појачати, а са 88 скинути бар 1 аутобус, оставити садашње трасе;
89 преусмерити преко Новог моста;
27Л изменити кад се отвори Миријевски булевар - Вуков споменик, Рузвелтова, Мије Ковачевића, Вишњичка, М. булевар...;
Ако буде довољно возила, 49 претворити у аутобус, делимично је изменити и продужити је преко Новог моста негде у Нови Београд, на пример Пролетерске солидарности, М. Миланковића, Булевар уметности, Булевар Зорана Ђинђића, Омладинских бригада, Општина НБг, или чак до Похорске, дакле 49 Бањица 2 - Општина НБг (или Похорска)
50 има довољно возила, тешка је траса;
51 и можда још неки преусмерити преко нове петље ка Б. Брду, да заобиђу Аду, са друге стране продужити 51 до Црвеног крста;
58 не смета оваква;
59 појачати са минимум два зглобна двосменца, а пожељно тросменца;
68 појачати са једним тросменцем (има одличну трасу);
67 изменити на следећи начин: З. венац, Бранков мост, Бул. М. Пупина, Бул. уметности, М. Миланковића, О. Бригада, Блок 70а (заглављује се на петљи, садашња траса је лоша);
или продужити 67 до Миријева 4 кад се отвори Миријевски булевар (ако буде возила);
71 појачати са два тросменца, оваква ситуација са два тросменца и два шихташа је срамота;
83 продужити до Цветка, а можда увести 83Л Ц. крст - ??? (на жалост на Тргу Бранка Радичевића је сада пумпа, ако неко има идеју где би у Земуну могао да окреће, нека каже), на 83 су само тросменци, дакле на 83 или локал или неколико шихташа;
Нови Београд је зрео за кружну линију, поготово сада кад може да повеже Општину, стари Меркатор, Фонтану са БГ:возом, на пример Ж. ст. НБг, Пролетерске солидарности, М. Миланковића, Шпанских бораца, Б. З. Ђинђића, Б. уметности, Б. М. Пупина, Гоце Делчева, Париске Комуне, Народних хероја, М. Миланковића, Ж. ст. НБг;
уколико би се остварило оно што сам написао за 49, онда бих 94 оставио овакву каква јесте;
95 је предугачка, увек је оптерећена, али немам идеју за њу. И поред 96-ице која има одличан интервал, 95 је увек препуна, људи су навикли на њу;
Линије са Трга су добре, њих не бих дирао;
35Л преименовати у 201 :)
47 је веома поуздана у овом облику, а 48 би изгубио поенту кад би био скраћен до Славије, тј. преоптеретио би линију 33;
Променити нумерацију 81Л, пошто је овако бесмислено. Дакле, преименовати га у 81А или 80;
708 изменити да уместо до Блока 70А, окреће код Ж. ст. НБг, дакле О. бригада, М.Миланковића, П. солидарности, Ж. ст. НБг.
 
Направити пристојну окретницу-терминал код Панчевачког моста, где ће окретати све линије које долазе са оне стране Дунава и из правца Вишњице и Миријева.
Са те окретнице, кроз Деспота Стефана провући једну линију тролејбуса са тактом од 2 минута. Задржати линије 16 и 95 јер су пролазне.

Резултати: Загађење вишестреуко смањено, као и бука. Укидање окретнице код Дома војске, која је ругло Трга Републике.
 
stf":3ejfiohw je napisao(la):
Направити пристојну окретницу-терминал код Панчевачког моста, где ће окретати све линије које долазе са оне стране Дунава и из правца Вишњице и Миријева.
Са те окретнице, кроз Деспота Стефана провући једну линију тролејбуса са тактом од 2 минута. Задржати линије 16 и 95 јер су пролазне.

Резултати: Загађење вишестреуко смањено, као и бука. Укидање окретнице код Дома војске, која је ругло Трга Републике.
Bravo. S tim da bih ja svakako razdvojio 95.

1111":3ejfiohw je napisao(la):
Трамваји:
67 изменити на следећи начин: З. венац, Бранков мост, Бул. М. Пупина, Бул. уметности, М. Миланковића, О. Бригада, Блок 70а (заглављује се на петљи, садашња траса је лоша);
или продужити 67 до Миријева 4 кад се отвори Миријевски булевар (ако буде возила);
71 појачати са два тросменца, оваква ситуација са два тросменца и два шихташа је срамота;
83 продужити до Цветка, а можда увести 83Л Ц. крст - ??? (на жалост на Тргу Бранка Радичевића је сада пумпа, ако неко има идеју где би у Земуну могао да окреће, нека каже), на 83 су само тросменци, дакле на 83 или локал или неколико шихташа;
Нови Београд је зрео за кружну линију, поготово сада кад може да повеже Општину, стари Меркатор, Фонтану са БГ:возом, на пример Ж. ст. НБг, Пролетерске солидарности, М. Миланковића, Шпанских бораца, Б. З. Ђинђића, Б. уметности, Б. М. Пупина, Гоце Делчева, Париске Комуне, Народних хероја, М. Миланковића, Ж. ст. НБг;
уколико би се остварило оно што сам написао за 49, онда бих 94 оставио овакву каква јесте;
95 је предугачка, увек је оптерећена, али немам идеју за њу. И поред 96-ице која има одличан интервал, 95 је увек препуна, 708 изменити да уместо до Блока 70А, окреће код Ж. ст. НБг, дакле О. бригада, М.Миланковића, П. солидарности, Ж. ст. НБг.
Dobre ideje. 67 samo kad bi prelazila nadvožnjak u Buleveru umetnosti a sve ostalo isto, bila bi značajno bolja. Mada onda se gubi jedna veza O. Brigada sa Ž. Stanicom NBG, ostaje samo 94. Takođe, 67ici je potrbno još autobusa tj. češći interval.
71 stvarno retko ide.
Za 83 je već bilo predloga da se skrati do Slavije i ja se slažem sa tim. Mada neka L linija ne bi škodila.

Većina predloga za NBG se svodi na sledeće:
1. češće "lokalne" linije (67, 68, 69...)
2. uvođenje kružne linije
3. bolja veza sa Ž. Stanicom NBG, pogotovo iz delova ka Zemunu (Opština, S. Merkator, Zemun Kej itd.)
 
stf":25l87khe je napisao(la):
Укидање окретнице код Дома војске, која је ругло Трга Републике.
+1

i skloniti 31 sa stud. trga, da ne okrece tu
 
Предлог за трасу линије 69

28wc4jr.jpg
 
Plus za Njileta i predlog za 69. Mada je trenutno drugi kružni nadvožnjak kod Arene u katastrofalnom stanju tj. preopterećen pa bih ovakvu odluku odložio za posle rekonstrukcije Gazele.
 
Wile E. Coyote":2inxn3au je napisao(la):
Предлог за трасу линије 69

http://i51.tinypic.com/28wc4jr.jpg
malo sam modifikovao mapu.
r.jpg


mislim da bi ovako bilo bolje. jel ova stanica na uglu bezimene ulice i đorđa stanojevića bukvalno ništa ne postoji. sa jedne strane je divlje naselje, sa druge garaža gsp, a sa treće rupa u kojoj je jednog dana predviđena da bude škola. drugo ovom modifikovanom trasom bi se pokrivao ceo belvill plus delta siti gde je veliki promet ljudi.
 
31 bi bila dobra kao trolejbus,ranije je i bila tramvaj ako se ne varam.Jedini problem predstavlja udvajanje sa tramvajima u Bulevaru Oslobodjenja od Slavije do Veterinarskog Fakulteta.

Ima li neko ideje za neke linije koje treba pretvoriti u trolejbuske?Recimo,sta bi falilo sa trga da ide trola ka Karaburmi?
 
ma šta sa trga. sa vidikovca. i to 23. pa bi onda ostalo još mali deo mreže da se pokrije pa da i 53 bude trola.
 
Trolejbuske linije sa dela trase Beograđanka -Crveni Krst da se preusmere preko Njegoševe i time rastereti Slavija i Makenzijeva

Kompletana razrada i argumenti izneti nedavno na Beobuildovoj temi Slavija gde je konstruktivnom raspravom Beobuildovaca
i z n e d r e n o optimalno rerešenje, vezano za trolejbuski i tramvajski saobracaj na Slaviji.
 
MilisaV":3g1h7v5s je napisao(la):
Wile E. Coyote":3g1h7v5s je napisao(la):
Предлог за трасу линије 69

http://i51.tinypic.com/28wc4jr.jpg
malo sam modifikovao mapu.
http://www.dodaj.rs/f/n/hg/fVLxJRf/r.jpg

mislim da bi ovako bilo bolje. jel ova stanica na uglu bezimene ulice i đorđa stanojevića bukvalno ništa ne postoji. sa jedne strane je divlje naselje, sa druge garaža gsp, a sa treće rupa u kojoj je jednog dana predviđena da bude škola. drugo ovom modifikovanom trasom bi se pokrivao ceo belvill plus delta siti gde je veliki promet ljudi.
Ја сам исто размишљао о томе, али онда депо остаје без линије (мада би могла 69Л да иде до депоа а 69 како си нацртао).
 
a trolejbuske linije 16, 23, 35? Ionako je Bulevar Despota Stefana ulica sa najvecom koncentracijom smoga zbog prevelikog broja autobuskih linija, njihovom redukcijom smanjilo bi se donekle zagadjenje u tom delu grada...
 
Da li neko ima predloge o organizaciji saobracaja preko mosta na Adi. Ovaj most ce biti gotov za circa pola godine i trebalo bi razmisljati o tome, posebno zato sto sinski saobracaj preko tog mosta necemo skoro gledati. Moj predlog su tri linije:

19: Medak-Jerkovic-Banjica-Crnotravska-Dedinje-Drajzerova-NOVI MOST-Jurija Gagarina-Dr Ivana Ribara (linija bi mogla da nosi br. 19, jer bi pomenuti trolejbus pod tim brojem trebalo ionako ukinuti)
88: Petlovo brdo-Vidikovac-Blagoja Parovica-Pozeska-petlja Hipodrom-Novi most-Milentija Popovica-Bul. Z. Djindjica-Omladinskih brigada, i dalje trasom postojece linije 88
89: Zeleznik-Vodovodska-Zarkovo-Cukaricka padina-Radnicka-NOVI MOST-M. Popovica, Bul. N. Tesle-Hala sportova
94:Knezevac- Oslobodilaca Rakovice-Borska-Pere Velimirovica-Rakovicki put-Petlja Hipodrom-NOVI MOST-Milutina Milankovica i dalje trasom postojece linije 94.
 
Preko novog mosta ce ici tramvaj 13 BLok 45-Kalemegdan(Beko).

Ja sam za uvodjenje tramvajske linije pod nekim brojem koja bi isla od bloka 45 do Banovog Brda.A sluzila bi kao i 6ica u Bulevaru,da smanji koriscenje drugih linija,uglavnom autobuskih koje idu tuda.
 
ako je vec definitivno da ce ici 13 preko novog mosta onda bi mogao i neki tram od Rakovice takodje, s tim sto bi bilo najbolje da 13 bude neka vrsta "ekspres" tramvaja koji bi stajao tek na svakoj drugoj stanici, kao nekadasnji "ekspres" autobusi, a tu bi isli ili po jedan novi CAF ili dve spojene katice ili svajcarac sa prikolicom jer bi ovo bio prevoz na koji bi presedali stanari prigradskih naselja prema NBG. Ideja da se tramvajima zamenjuju autobusi u potpunosti jos uvek nije dobra, jer kad se recimo u Bulevaru pokvari jedan tramvaj ili dodje do pada napona u kontaktnoj mrezi ostanes potpuno zatecen i bez alternativnog prevoza dok se kvar ne otkloni ili posalju zamenski autobusi. A na Bulevaru se to dogadja skoro svaki dan.
 
Vrh