Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Linija 72 treba da bude skracena do Pohorske,dok 607 istom svojom trasom samo umesto pravo ka starom merkatoru da ide desno kod kruznog toka na NBGD-u i da ide do zelenjaka umesto linije 72.Tako bi se stekla brza veza zelenjaka sa aerodrom pa cak i dobra veza Surcina.
 
Ukidanjem linije 87 stice se konacno uslov da se ukine semafor kod ada mall-a, mali automobili imaju petlju Radnicka i ulice koje se sa Banovog brda spustaju ka Cukarickoj padini, a pesaci bi konacno mogli da krenu preko pasarele.
Svuda gde su semafori kod Radnicke treba da budu pasarele ili podzemni prolazi.Pa cak i na raskrsnici kod Obrenovackog puta gde 511 skrece levo ka Zelezniku gde bi tu umesto semafora bila pasarela ili podzemni prolaz i time bi se protok saobracaja ubrzao.Tako da od te raskrsnice pa skroz do Petlje Mostar da nema semafora
 
607 se ukida od prvog najverovatnije pa je ne računajte u planovima, po meni 72 treba da ide trasom kojom je nekada išao jer je to dosta brže, a 71 da ide preko Bežanijske Kose da se ne bi poklapale trase
 
Glupo bi bilo da se linija ukine jer je to veza Surcinaca sa svojim aerodrom.Glupo da naselje koje je bliza aerodromu nego npr zeleni venac da nema vezu sa svojim aerodromom.To je barem moje misljenje
 
Ukidaju je jer pojačavaju 860I koja će ići na 27 minuta, ne isplati se Streli verovatno da drži 607

Edit: Linija 860I je takođe veza Surčina i Aerodroma
Da jeste zaboravi ja.:ROFLMAO:
Ja pomesao sa onom 860 koja ide preko Milosa Velikog.Mada bi 860I mogao da ide do zelenjaka da se iskljuci sa autoputa kod geneksa pa kod opstine NBGD desno ka uscu i do zelenjaka.Jer nema potrebe do BAS-a,Obrenovac i Baric imaju 860 i 860E a Surcin ima 601.
 
Јел можемо једном у животу од тебе чути "сигурно" уместо "вероватно"? Не мора да буде истина све што пишу ови што мисле да им је форум тајан.
 
Informacija nije ni sa kakvog tajnog foruma već je i sasvim tačna, samo nisam hteo da kažem da će stopstotno da se ukine baš u oktobru kako posle ne bi bilo zabune ukoliko se iz nekog razloga ne ukine baš tada, svakako prema informacijama koje imam (što je potvrdilo više izvora), 607 se ukida.
 
Za 607 nisam iznenadjen, ali ako se pojačava 860i, onda je logičan razvoj dogadjaja. Sada, da li polako sklanjaju pohorsku i naravno zašto bi bacali dva busa na tu liniju. Inače, mnogo se krišom menjaju linije, eko 1, ko je sledeći? ;)
 
Za 95, mora nešto novo. Ali, niko nema hrabrosti za odluku. Da, idealno bi bilo negde oko dunav stanice. Ne znam, stajalište 202 bi moglo da posluži kao davno 67 omladinski stadion - blok 24. Onda mora 96 da se pojača ili neka vrate 103 uz trasu do omladinskog i ukinu 35L.
 
Obzirom da se pravi buvljak na Miljakovcu,možda bi bilo pametno korigovati trasu 502 i napraviti je tako da poveze Cerak,Vidikovac i Buvljak budući...94 nije dovoljna da sve poveze,a sve ostale linije kačiće nedovoljno blizu buvljak,pre svega zbog starijih ljudi pričam...iluzorno je da Vidikovac nema direktan bus do Buvljaka,a jedino mi 502 deluje kao linija koja može da se iskoristi za tako nešto...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Obzirom da se pravi buvljak na Miljakovcu,možda bi bilo pametno korigovati trasu 502 i napraviti je tako da poveze Cerak,Vidikovac i Buvljak budući...94 nije dovoljna da sve poveze,a sve ostale linije kačiće nedovoljno blizu buvljak,pre svega zbog starijih ljudi pričam...iluzorno je da Vidikovac nema direktan bus do Buvljaka,a jedino mi 502 deluje kao linija koja može da se iskoristi za tako nešto...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Kao veza Miljakovca sa Železničkom stanicom Rakovicom bi trebalo umesto 94 da budu neka od 3 linije:54,502 ili 505L.
 
Obzirom da se pravi buvljak na Miljakovcu,možda bi bilo pametno korigovati trasu 502 i napraviti je tako da poveze Cerak,Vidikovac i Buvljak budući...94 nije dovoljna da sve poveze,a sve ostale linije kačiće nedovoljno blizu buvljak,pre svega zbog starijih ljudi pričam...iluzorno je da Vidikovac nema direktan bus do Buvljaka,a jedino mi 502 deluje kao linija koja može da se iskoristi za tako nešto...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Za ovo bi morale dve linije da se uvode (preusmeravaju), zato što 502 ne može da poveže i Cerak vionogradi i Vidikovac i Kneževac.
 
Ne mora nužno Cerak da poveže,bar neka sa Vidikovca se pravi ta veza...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
U svakom slučaju 502 nije dobro rešenje jer pokriva Kneževac. Sad mi pade na pamet da bi mnogo bolje rešenje bilo da se linija 504 preusmeri da saobraća svojom starom trasom, pa od okretnice Miljakovac produži trasom linije 59 do okretnice na Vidikovcu. Sama linija 502 može da se iskoristi za pokrivanje Kneževca.​
 
Jeste,ali bi onda 504 mnogo kruzio po Miljakovcu iz pravca Resnika da bi se popeo na Vidikovac...tu sad naravno ima mnogo mogućnosti,naravno da treba da se pokrije Knezevac što već 502 i radi...verovatno bi bilo mnogo lakše tražiti preusmerenje 59 da ide pored Buvljaka...kažem sa postojećim kapacitetima,jedino preusmerenje neke od linija pije vodu...a već su preusmerili 94 i to sad realno već samo po sebi pravi problem za neke druge poteze...velika je šteta što pored samog buvljaka nema prostora za okretnicu...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Po meni Eko1 odlicna izmena izbegava se kruzenje, ranije udjem kod belvila i onda kruzim 8 minuta da bi se vratio na skoro istu tacku. Ne vidim kakve veze to ima sa parking zonom i u sledecemo bloku je zona
 
Pa nije izmenjena trasa ka gradu, samo ka Belvilu.
 
Vrh