Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zbog zavrsetka gradnje Univerexporta i Tempa u zoni Batajnickog druma i Altine, ocekujte nove izmene na trasama linija koje prolaze kroz taj deo... Mislim da ce 73 ili 706 menjati trasu na toj strani... Na 704 i 707 nema vise prostora i mesta...
 
Стекао сам утисак да се трасе линија са потеза 700 сваке друге недеље нешто мењају..
 
A ja da je to svaki drugi dan. A inače može i 704 da se preusmeri da ide od Galenike kao 707 kroz privrednu zonu (bez svraćanja u Altinu). Inače , spominjano je da nameravaju da putem 704 i 707 približe Tržni centar i Megamarkete što većem broju korisnika. To može da znači veći broj stajališta i / ili produženje trasa dalje od Zelenog venca.
 
Pa da li oni više imaju mere i granice. Nije im dosta što su sje*******ali 707, ok, morali su neku liniju da pošalju tamo, ali hajde da se sve linije upropaste i ljudima iz naselje Zemun polje onemogući da imaju bar jednu jedinu normalnu liniju. Još i 706 hoće da osakate!
 
Somi303":1as1bd9g je napisao(la):
Стекао сам утисак да се трасе линија са потеза 700 сваке друге недеље нешто мењају..
Somi burazeru, necu da te uvredim, Altina, Zemun Polje i Mala Pruga su osudjeni na nesrecnu 707, jer 81 i 81L ne racunam koji idu ko apsirin... Jeste Altina gradjena na divljaka, i jeste sve radjeno neplanski i stihijski, ali to je tebra malo takvo vreme kada je plac bio jeftin, gradnja i troskovi iste smesni... Isti ti je primer kod gospodina Dzozefine(koji pivo nece da plati kada dodje u 38mi), tako da sto se tice plana i reorganizacije linija na potezu 700, treba napraviti novi, uposliti postojece kapacitete na drugaciji nacin, jer evo ti primera na Zemunskom delu Batajnickog druma :)
Linije koje tu prolaze 73, 704, 706, 706E. E sad u cemu je problem
73 je totalno nepouzdana linija, redukovana do te mere gde covek redovno propusti 1 vozilo, jer unutra je katastrofa, 704 je sada problem za sve u Zemun Polju, jer promenom trase 707 90% ljudi koji su koristili 707 je sada na 704, 706 i 706E imaju problem lose organizacije, gde na 706E radi zglobno vozilo GSPa, a nema potrebe, jer je dovoljan solo, a inace na 706 su takodje guzve, kada god na posao idem tamo, mora se 1 vozilo propustiti. Problem na Batajnickom drumu bi mogao da se resi uvodjenjem lokalne ili kruzne linije koja bi vezala Novosadski i Batajnicki put sa Zemunom bar u pocetku do Backe, taman da se ti supermarketi i trzni centri spoje jednom linijom, a do Backe ili recimo do naselja Sava Kovacevic(Gornjogradska) bi bilo idealno, jer odatle postoji bezbroj kombinacija do grada :)
 
Vidim stoje studenti svuda po gradu sa papirima i olovkama i broje upisuju autobuse koje prolaze. Opet se nešto broji ?
 
Ufotkaji brojace i baci pogled preko ramena u karadjordjevoj broje saobracaj
 
Gaspar18":255mz1jp je napisao(la):
... . Problem na Batajnickom drumu bi mogao da se resi uvodjenjem lokalne ili kruzne linije ....
Uporedo sa Batajnickim putem postoje poprilično dobro uredjene industriske saobracajnice
sa izuzetno retkim saobracajem .
Kako je sam Batrajnički put gotovo ne prohodan po opterecenosti
industriske saobracajnice bi mogle da se iskoriste kao nezavisna (veoma brza)trasa
za ,,lokalnu,, kružnu liniju jav. grad. saob. otprilike vako:

Batajnički bulevar - nova Batajnička petlja - Zemunsko polje - Galenika -Kineski most tj. okretnica 17

Al moramo neke ,,stvari,, da sačekamo da se završe , a neke da se preprave....
Mnogo je jasnije kada se to sve prvo prodje biciklom ....
 
Gaspar18":2eqjvoca je napisao(la):
. Isti ti je primer kod gospodina Dzozefine(koji pivo nece da plati kada dodje u 38mi),
jos uvek nije platio pivo :twisted: DZO plati pivo red bi bio :D
 
Koliko je tačna informacija da će 33 ostati na istoj trasi kao što ide sad , i poosle završetka radova u Vojvode Stepe?
 
Evo odgovora.
150511-2VSTEPE-13.jpg
 
I samo da dodam da Alma quattro nije odgovorna za table sa nazivima stajališta i linijama , već je to DJP (nisam 100% siguran). A ako bude neke promene , vrlo brzo ćemo saznati , jer nije u pitanju jedno ili dva stajališta , nego malo veći broj.
E sad , nevezano za trasu linije 33 , šta mislite o tome da se po završetku radova u Vojvode Stepe , ostavi stajalište kod Hotela M , a druga privremena stajališta ukinu? Par puta sam u večernjim satima išao tuda , i uvek je bilo bar po 10 - ak ljudi koji su čekali , u oba smera.
 
ŽUTI, CRVENI, ZELENI: Koju biste boju autobusa, tramvaja i trola voleli da vidite na gradskim ulicama? ANKETA

M. B. | 13. 05. 2015. - 11:55h | Foto: Vesna Lalić | Komentara: 44
Nakon što je gradonačelnik Siniša Mali najavio potpunu promenu slike gradskog prevoza, postavlja se pitanje da li bi možda i autobusi, tramvaji i trole mogli da budu iste boje?

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/558566 ... im-ulicama
 
direktor":34tulc1w je napisao(la):
ŽUTI, CRVENI, ZELENI: Koju biste boju autobusa, tramvaja i trola voleli da vidite na gradskim ulicama? ANKETA

M. B. | 13. 05. 2015. - 11:55h | Foto: Vesna Lalić | Komentara: 44
Nakon što je gradonačelnik Siniša Mali najavio potpunu promenu slike gradskog prevoza, postavlja se pitanje da li bi možda i autobusi, tramvaji i trole mogli da budu iste boje?
ДА сви исте боје, али и сви таксији. Такође би и комунална возила могла да се униформишу.
 
Бела јесте лепа, али се нажалост брзо прља па замислите онда које би боје била возила ГСП-а поред оваквог одржавања :|

Ја сам лично за црвено-белу шему, некако ми је униформинија и једноставнија од свих нијанси жуте и свих разних ширина плаве штрафте на префарбаним Икарбусима. Мада су и старе зелене шеме, и бело-зелена из осамдесетих и тамно-светло зелена као на Лејландима. Maда можда је црвена најбоље решење пошто су возила ГСП-а онда упечатљивија. Eво мало играња у фотошопу, Солариси у те три историјске шеме ГСП-а и у чистој белој. Фале само лого ГСП-а, гаражни број, и грб Београда, па ако је неко вештији у фото шопу нека их дода :)

fda6mg.jpg

2dvu7a1.jpg

9gdgn7.jpg

ivh3cm.jpg


Што се тиче такси возила слажем се да и њих треба унифицирати, макар бојом. А комунална возила колико сам приметио су већински наранџаста, изузев старијих белих ФАП цистерни за прање улица чистоће, жутих ФАП кипера водовода и зеленила, белих Застава Ривала и плавих ФАП цистерни за воду водовода
 
Meni se iskreno ne svidja crveno bela sema, kad bi se autobusi farbali po meni bi najbolje bilo u neku svetlo zelenu boju ili svetlo plavu, ali je ona vec u Novom Sadu. I kad bi ih prefarbavali ne znam kako bi to bilo i efikasno i kvalitetno zamislite sad da ovi iz gspa "krece" solaris u neku drugu boju.
 
Meни је лепа комбинација са Лејланда, светло зелена горе а тамнија доле, мислим да би боље легла на швајцарске трамваје
него њихова оригинална шема.
 
Na menjanje boje Švajcarskih tramvaja zaboravite , uslov da nam ih doniraju je bio da se ne menja boja.
 
Meni najlogicnije zvuci sema sa bojama grba grada, znaci crvena i plava. Ta sema odlicno stoji Spancima, dosta je vise stranackih boja, i Conectima super stoji crvena boja, samo da je tu tamno plava i eto.
 
Igore prebaci ovo u temu o kolor semi vozila gsp zaboravio sam na njiu pa sam ovdje stvio vijest
 
Prica mi moj matori da je planirano izmestanje okretnice 78 na Banjici, doduse ne uskoro. Jel neko zna nesto o tome?
 
Kompletne okretnice ili samo preusmerenje linije 78 da se okreće na nekom drugom mestu?
 
solecar":2cor840u je napisao(la):
Kompletne okretnice ili samo preusmerenje linije 78 da se okreće na nekom drugom mestu?

Da se okrece na drugom mestu, ako sam ga dobro razumeo trebala bi da izbije na vojvode stepe, valjda preko brda Trolak, tako nekako :?
 
Vrh