Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

SRBO":2tiv9vb7 je napisao(la):
Неке линије које користе аутопут треба променити на друге путеве где је то могуће јер искрено градском аутобусу на аутопуту није место, поготово када се у будућности неке линије претворе у тролејбуске
Suludo skroz.
Ti bi da linije koje voze do udaljenih delova grada stavio da budu širokonamenske i da se provlače kroz uličice da ljudi putuju duplo duže?
Ja mislim da bi mnoge linije baš i trebalo da se stave na autoput i da se time pruži normalan prevoz putnicima koji žive u avalskim naseljima, južnom Sremu, itd.
Pa da li je tebi normalno ovo što sada, npr. linija 610, koja vozi za Jakovo ide kroz novobeogradske blokove?
Ja sam u šoku da postoji genije koji je to smislio, pa znate li vi ljudi gde je Jakovo? Bogu iza nogu.
 
EUKALIPTUS":yjtu0een je napisao(la):
SRBO":yjtu0een je napisao(la):
Неке линије које користе аутопут треба променити на друге путеве где је то могуће јер искрено градском аутобусу на аутопуту није место, поготово када се у будућности неке линије претворе у тролејбуске
Suludo skroz.
Ti bi da linije koje voze do udaljenih delova grada stavio da budu širokonamenske i da se provlače kroz uličice da ljudi putuju duplo duže?
Ja mislim da bi mnoge linije baš i trebalo da se stave na autoput i da se time pruži normalan prevoz putnicima koji žive u avalskim naseljima, južnom Sremu, itd.
Pa da li je tebi normalno ovo što sada, npr. linija 610, koja vozi za Jakovo ide kroz novobeogradske blokove?
Ja sam u šoku da postoji genije koji je to smislio, pa znate li vi ljudi gde je Jakovo? Bogu iza nogu.

Зато сам рекао неке, не све.
 
tragac":1ymp38by je napisao(la):
ovde kod nas na miljakovcu 3 zaista nema uslova za bus. Glavna ulica je široka 7m sa brojnim suženjima na 5m. Inače DUP ovde predviđa aveniju široku čak 18m ali su uzete mere za proširenje od 13 mada to neće skoro. ovo naselke inače ima samo jednu asfaltnu vezu sa ostatkom sveta pa kad su radovi bivamo obogaljeni.

Ima jedna i po ako ne gresim? Jedna kroz onaj tunel izlazi na Rakovacki a druga veza (ima 10m neasfaltirano izlazi bas kod glavnog ulaza u DMB.
 
Na sajtu opštine Palilula sam natrčao na anketu sa lokacijama na kojima će se graditi nova igrališta. Ono što mi je privuklo pažnju je lokacija na Karaburmi , za koju piše da se nalazi kod nove okretnice kod Maxija. Da li se to misli na postojeću okretnicu kod vrtića Slavujak , ili neku potpuno novu okretnicu , i da li to znači produženje linija 16 , 23 , 25?

link: http://palilula.rs/anketa/
 
Na busevi.com neko je postavio predlog da se linija 53 produzi ka Zelezniku. Ja mislim da ako bi se razmatrao predlog o produzetku linije da to bude prema Resniku. Mislim da bi to cak savrseno pasovalo jer mi se cini da bi se i neke stvari time promenile, na bolje. Ovako kako je sad deluje kao neko posebno ostrvo. Do Resnika ili od :) ide 47, 503, 504, ima i zeleznicka stanica ali sve mi to deluje nekako lose.

Malo je potrajalo editovanje, ali evo:

gotova2.png


Sve stanice vec postoje, daljina novog dela je kraca od 10km plus se ide obilaznicom sto je u vrh glave 5 minuta do ibarske i to ako te uhvati semafor pre tunela. Jedina stanica eventualno bi mogla da se napravi, a i ne mora bi bila tik pre ulaska u tunel, mesta ima sasvim dovoljno plus zbog ljudi koji zive tu u okolini plus je stamnica 504ke odmah iznad. E sad, kazem ne mora jer bi ionako u centru Zeleznika bili za minut jer ima samo jedno stajaliste pre ulaska.

Koliko sad treba nekome odatle do ade, kosutnjaka, banovog, zarkova, vidikovca, labudovog, petlovog, ibarske, zeleznika, orlovace, npr.? Sve bi se to moglo resiti tako lako samo da se ta linija produzi. Ovako svi u 47, pa na 50 ako naidje :roll:
 
znači ti bi autobus koji je ograničen na 50 km/h poterao da ide auto putem gde je ograničenje 120 km/h?


druga stvar. u budućnosti nije planirana nikakva petlja resnik. taj autobus bi morao da ide do 1000 ruža pa da se okrene nezad ka resniku
 
MilisaV":3q4bp28k je napisao(la):
znači ti bi autobus koji je ograničen na 50 km/h poterao da ide auto putem gde je ograničenje 120 km/h?

Gde si to pronašao auto put?

MilisaV":3q4bp28k je napisao(la):
druga stvar. u budućnosti nije planirana nikakva petlja resnik. taj autobus bi morao da ide do 1000 ruža pa da se okrene nezad ka resniku

O čemu ti to? Kako si to uspeo da dođeš do toga da bi linija 53 morala da ide do 1000 ruža pa da tamo okreće i vraća se za Resnik , kada bi se uključivala na kružni put Kijevski , neposredno pred skretanje za Slavka Miljkovića? Ako može 47 da skrene bez problema , ne vidim zašto ne bi mogao i 53. Na stranu to što je sam predlog sumanut.
 
Aj sad pre nego se izvines Milisavu, ponovo pogledaj mapu sa predlogom u postu b. Vladimira!
 
Ja i dalje stojim iza onoga što sam rekao , i nemam nameru nikome da se izvinjavam , jer kao prvo ne mislim da sam ikoga uvredio , a kao drugo , na mapi se jasno vidi kuda bi linija išla , samo je pitanje kako je ko tumači , tj. kako vidi određeni put.
 
U pravu ste i niste u pravu i jedan i drugi, autoput kojim treba da ide predlozena trasa je trenutno polu autoput.
 
@solecar

put trenutno nije auto put, nego polu autoput. mislim da mu je trenutni status put rezervisan za saobraćaj motornih vozila (100 km/h). ja sam gledao u budućnost pa sam rekao auto put, zato što će to i biti auto put.


takođe kad sam rekao da će autobu morati da ide do 1000 ruža, to sam mislio, ne zato što mislim da duplak ne bi mogao da skrene sa kružnog puta u slavka miljkovića, već zbog toga što na budućem autoputu, obilaznici oko beograda, između petlje ibarska magistrala i petlje 1000 ruža nije predviđena gradnja drugih izlaza sa autoputa, odnosno nije predviđena petlja resnik gde bi u budućnosti autobus 53 trebao da se isključi za resnik. samim tim kad bi se 53 uključio na obilaznicu kod ibarske magistrale mogao bi da se sa iste isključi tek kod 1000 ruža.


nadam se da je sad jasnije šta sam hteo da kažem.
 
solecar":1673veei je napisao(la):
Ja i dalje stojim iza onoga što sam rekao , i nemam nameru nikome da se izvinjavam , jer kao prvo ne mislim da sam ikoga uvredio , a kao drugo , na mapi se jasno vidi kuda bi linija išla , samo je pitanje kako je ko tumači , tj. kako vidi određeni put.
To ne govori da si u pravu, vec da si tvrdoglav. :D
Covek je sa namerom ili ne obelezio trasu preko petlje Orlovaca pa na beogradsku obilaznicu, na kojoj je prvo sledece iskljucenje (predvidjeno) avalski pit u blizini motela 1000 ruza.
 
da dodam još jedan razlog zašto je ova trasa nemoguća koji sam zaboravio.


trenutno ne postoji LEGALNO isključenje sa obilaznica iz pravca resnika ka labudovom brdu. postoji divlje isključenje. postavljene su naravno barijere, ali ljudi su ih uklonili i sad divljim putevima se isključuju ka labudovom brdu.


nadam se da se svi slažemo da autobusi ne treba da idu po divljim putevima.
 
MilisaV":17yh0k9o je napisao(la):
nadam se da se svi slažemo da autobusi ne treba da idu po divljim putevima.

Slažem se. A i ne verujem da bi to iko iz DJP radio.
Vezano za tvoj prethodni post , nakon dodatnog objašnjena sam ukapirao šta si hteo da kažeš.
 
Kada je laki72 napisao svasta, prvo sam hteo da pitam u cemu je problem, to sto sam napisao u postu (koji je takvog formata kakav jeste jer sam bio pod prilicnim utiskom samog pravkenja mape), to sto sam predlozio produzetak linije do resnika ili toga sto sam uopste i pomislio da predlozim tako nesto..

Sada kad sam procitao o cemu se radi moram reci da o tome nisam razmisljao. Kada sam postavljao predlog gledao sam trenutno stanje, a ono dozvoljava moj predlog. Voznja GSP-a ovom deonicom se ne razlikuje od one koja ide autoputom/bulevarom kroz centar grada ili deonicom od novog mosta u Zemunu do Borce. Ako moze 85ca sto ne moze i 53ka? U ostalom zasto ne bi moglo da bude privremeno?

Jos da pitam, o kakvom divljem iskljucenju za Labudovo brdo se ovde prica? Postoji iskljucenje sa ibarske kod rudnika i iskljucenje kod salona automobila prema petlovom brdu. Koje od ta dva je divlje?
 
@B.Vladimir
Ne postoji iskljucenje da obilaznice na magistralu ka petlovom i labudovom brdu iz pravca strazevice.
 
moram da se ispravim gore. postoji mogućnost da se isključi iz pravca straževica ka labudovom brdu. ta opcija izgleda ovako...


1.png
 
Nedavno sam se prijatno iznenadio kada sam sa NBg isao za Bataju al sa druge strane (ne 73 i 706)
iz Pohorske seo u bus 711 koj ide auto putem do Ugrinovaca i iz Ugrinovaca sa 703
Putovanje je bilo brzo, prijatno i meni zanimljivo.
U razgovoru sa vozačima saznao sam da na liniju
711 održavaju dva vozila kao i liniju 703

Pitanje za upućene,
da li postoji mogucnost da se ta četiri vozila spoje u jednu liniju , koja bi obuhvatila navedenu trasu
a koristi bi bile mnogostruke za Bataju Busije i Ugrinovce
 
Teoretski da , ali praktično jako teško , jer i sada ima problema sa usklađivanjem reda vožnje BG: voza i autobusa na liniji 703. Rađeno je to nekoliko puta , na insistiranje građana , ali ili ovi iz DJP nemaju pojma , ili neko naredio da namerno zaje*******avaju narod. Plus što su i vozači na liniji 703 bezobrazni , pa čim vide da dolazi voz , zatvaraju vrata , daju gas i beže , k'o da ljudi u vozu nisu obični putnici , nego razularena masa.
 
Od ponedeljka se uvodi linija 505: Miljakovac 1 - Miljakovačke staze, a linija 504 se skraćuje do Miljakovca 1.

Za Prvi maj kreće i 400.
 
Linija 505 bi zalazila dublje u naselje Miljakovac III , a pretpostavljam da na ovaj način žele da uspostave više polazaka na liniji 504 sa istim brojem vozila. Jedino mi nije jasno šta bi bilo sa Vareškom , da li bi i dalje tuda prolazila neka linija. 505 bi bio minibus.
 
Saznao sam razlog skraćivanja linije 504. To je urađeno iz razloga da se ne bi trasa linije 504 poklapala sa trasom nove linije 505.
 
Vrh