Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Иде кроз једну и по (без делова те обе) месне заједнице од три. Слабо покрива насеље. За све се лако нађе образложење, али ни да се убаци још једна линија на окретницу не тражи баш превелики напор. А може и до Ледина - што је то "предугачко"?

Линија 65 већ ионако годинама вози празна ту једну станицу од километар и 200 до фантомског улаза у гробље и никад употребљене капеле за испраћај, спаљујући гориво и ресурсе безвезе - е, сад ће још једна линија то исто да чини, уместо да скупља путнике.
Вероватно је у плану нека друга линија још са окретнице Бежаније.
 
Можда не би било лоше да 93 иде Бежанијске косе, а 70 до гробља, то јест, да замене окретнице.
 
Takodje, postoji jedna okretnica na Kosi unutar samog kompleksa Bežanijskog groblja, velika je, odmah nakon kapije groblja u Grčkoj ulici. Ja bih preusmerio neke linije na tu okretnicu, posebno vikendima, naravno ako je to moguće (dogovor sa JKP Pogrebne Usluge) koje je vlasnik te parcele
 
1727169025735.png
 
Tu je valjda okretala stara 74 koja je išla do Konjarnika.
 
Takodje, postoji jedna okretnica na Kosi unutar samog kompleksa Bežanijskog groblja, velika je, odmah nakon kapije groblja u Grčkoj ulici. Ja bih preusmerio neke linije na tu okretnicu, posebno vikendima, naravno ako je to moguće (dogovor sa JKP Pogrebne Usluge) koje je vlasnik te parcele​

1727169025735-png.212579
Nakon što je ulaz u groblje pomeren da bude kod Norveške i uređen parking pored same okretnice, nažalost, zauvek je okretnica otišla u istoriju, a bilo bi idealno mesto za okretanje 93.​

Tu je valjda okretala stara 74 koja je išla do Konjarnika.
Mislim da se i pre 74 na relaciji Konjarnik - Bežanijsko groblje tu okretala neka linija, da je bilo varijanti i sa Keja Oslobođenja i iz Savskih blokova.​

Ипак је линија помало промашај ако окреће где и 65; са железничком станицом и БАС-ом се повезују насеља, а не гробља - морала би ићи трасом 75-ице, а идеално ако би окретала на Лединама.​
To je i meni palo na pamet, da bi moglo tako da se uradi, da se linija 93 stavi da ide trasom linije 72 do Ledina, a da se 72 vrati da od ŽS Tošin bunar saobraća zajedno sa 71 do Ledina, odnosno da joj se vrati stara trasa preko Vojvođanske i Surčinske.​
 
72 će kad se završi produženje Grčke ulice i spajanje sa Surčinskom verovatno ići trasom te ulice pa pored groblja dalje kao 82.
Glupa je ideja da ide Vojvodjanskom linija 72 kad su uvek gužve pri silasku sa Ledina i još postoji 71. 93 i 70 bih lično zamenio okretnice ili da 93 ima okretnicu na Ledinama pa krene ka gradu preko Grčke ulice da pomogne 72-ici (to samo kada budu spojili Grčku sa Surčinskom ulicom).
 
Било би предугачко да окреће на Лединама, а мислим да је октретница БК попуњена добро са 75, 74 и 70 са којима свакако може да се преседне на линију 93, као и са 71 код ЖС Тошин Бунар, а уједно постоји веза са Сурчином и Војвођанском са 601 линијом. Такође линија 93 пролази кроз три прометне станице на Бежанији тако да није да не иде кроз насеље.
93 bi trebao (po mome) da zavrsava najbolje u bloku 72(ili terminus novi kod kineskog TC) s time da ulazi u Bezanijsku kosu.Sad isao bi ulicama dr Ivana ribara,Vojvodjanska,Gandijeva,dr Huga Klajna i u Marka Celebonovica.
Ili ako moze iz Surcinske ulice da se skrene desno u Nedeljka Gvozdenovica gde bi pokrivala terminus 75ice
 
72 će kad se završi produženje Grčke ulice i spajanje sa Surčinskom verovatno ići trasom te ulice pa pored groblja dalje kao 82.
Glupa je ideja da ide Vojvodjanskom linija 72 kad su uvek gužve pri silasku sa Ledina i još postoji 71. 93 i 70 bih lično zamenio okretnice ili da 93 ima okretnicu na Ledinama pa krene ka gradu preko Grčke ulice da pomogne 72-ici (to samo kada budu spojili Grčku sa Surčinskom ulicom).
72 bi trebao da ide preko Bezanije i Ledina da ih poveze sa Aerodromom.Jer nekome ne staje blizu 607.
 
Znači do novembra i 49 i 94 idu preko Sajma...to znači da Voždovac dobija direktnu vezu sa Sajmom,a Sajam dobija jos bolju vezu sa Novim Bas-om.....izmena je do početka novembra...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Odakle ti da 94 ide preko sajma?Sta ce biti veza NBGDA preko Mosta na Adi sa Dedinjem,Banjicom i Miljakovcem?
49?Sta ce Banovo brdo da povezuje sa Topciderom,Dedinjem,VMA?Linija 50 iako ima ne moze da pretrpi to
 
U nekoliko tema smo kačili privremene izmene trasa linija 49 i 94 zbog radova na toplovodu, kojima se ne gubi ništa od navedenog, osim veze sa samo ulicom Teodora Drajzera i njene veze sa pomenutim delovima grada.​
 
U nekoliko tema smo kačili privremene izmene trasa linija 49 i 94 zbog radova na toplovodu, kojima se ne gubi ništa od navedenog, osim veze sa samo ulicom Teodora Drajzera i njene veze sa pomenutim delovima grada.​
Ne gubi se nista,ali ko hoce do NBGDa mora preko sajma da se zaglavi u onim guzvama.Onda su trebali da ovu novu liniju 93 stave da ide preko Mosta na Adi
 
Ajmo da sve linije izmestimo sa Sajma i rešen problem gužvi. :D
Ovako kako je urađeno je jedino moguće rešenje dok traju radovi.
 
Vrh