Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

@Nikola03
Po meni nebitna stvar. Većina u Kapitol park i inače ide kolima. Presedati na bus jednom u ko zna koliko dana kad se ide u neki tržni centar, apsolutno ne vidim kao problem. I što mora postojati baš direktna veza Banovog brda, Žarkova i Ceraka sa jednim od desetine tržnih centara u gradu? Nemam ja sa Labudovog brda, a maltene ga vidim sa prozora, direktnu vezu Kapitolom, i opet to ne vidim kao problem. Svakako mi je blizu da odem kako god. 501 kao vezu ne računam, pošto je to kombi koji ide na čitav sat razmaka. Da ne zaboravimo da dole ide nesrećna trojka. Kad se jednog, nekog tamo, leta gospodnjeg tramvaj vrati gde mu je i mesto, eto još jedne jake veze sa Kapitolom. Na kraju krajeva, nije ni apsurdno uvođenje lokalnog tramvaja na relaciji Banovo brdo Kneževac. Dovoljno bi bilo da rade i dva vozila u intervalu od pola sata. Za neki moj pojam, takva veza ne bi bila baš uzaludna.
 
Значи битнији је један тамо ТЦ од целог насеља Кнежевац који годинама траже директну везу са Видиковцем, јел да?


Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ja to nisam rekao.Bilo je predloga za kruznu linija koja bi spajala Knezevac i Vidikovac,i to je bitno zaista.
 
@Nikola03
Po meni nebitna stvar. Većina u Kapitol park i inače ide kolima. Presedati na bus jednom u ko zna koliko dana kad se ide u neki tržni centar, apsolutno ne vidim kao problem. I što mora postojati baš direktna veza Banovog brda, Žarkova i Ceraka sa jednim od desetine tržnih centara u gradu? Nemam ja sa Labudovog brda, a maltene ga vidim sa prozora, direktnu vezu Kapitolom, i opet to ne vidim kao problem. Svakako mi je blizu da odem kako god. 501 kao vezu ne računam, pošto je to kombi koji ide na čitav sat razmaka. Da ne zaboravimo da dole ide nesrećna trojka. Kad se jednog, nekog tamo, leta gospodnjeg tramvaj vrati gde mu je i mesto, eto još jedne jake veze sa Kapitolom. Na kraju krajeva, nije ni apsurdno uvođenje lokalnog tramvaja na relaciji Banovo brdo Kneževac. Dovoljno bi bilo da rade i dva vozila u intervalu od pola sata. Za neki moj pojam, takva veza ne bi bila baš uzaludna.
Pa neki ljudi nemaju kola npr.Drugo ne idu tu samo kupci,idu i zaposleni koji mozda nemaju svoja kola nazalost.To je moje misljenje.😉
 
С тим што су многи запослени из Раковице или Железника. 37 да се не дира или да се пребаци на ПБ. До Капитола се може доћи на много начина.
 
Ima rezona pustiti 37 kroz Maricku. S druge strane, onda Resnikancima ostaje samo 504(koji kruzi kroz Resnik i ide kako ide) kao jedina veza za jedno presedanje do Banovog Brda
 
Ima rezona pustiti 37 kroz Maricku. S druge strane, onda Resnikancima ostaje samo 504(koji kruzi kroz Resnik i ide kako ide) kao jedina veza za jedno presedanje do Banovog Brda
Pa ne odgovara svima u Resniku 504.To mozda sad jer su radovi,inace kome staje 47 ili 94 samo ,oni mogu samo da presedaju na 37 i pravac do BB ili Ade
 
Ресник има 94 до Моста на Ади. Ресничани понављам више гравитирају ка центру и остатку Раковице. Ту је и 507 као веза са ББ и преседање на 531 и 532.
 
Ljudi, da se ne lažemo, prema poziciji i veličini naselja, Resnik ima odličan prevoz. Direktnu vezu čak i sa Blokovima. Ok, to nije ceo Resnik, al jeste onaj najurbaniji deo sa dosta stambenih zgrada. Lokalnih linija, takođe, ima solidan broj sa dosta kombinacija za presedanje. Resnik je pod Avalom faktički, i daleko bolje rešen prevoz ima od jednih Jajinca, na primer, iako je Resnik na sličnoj udaljenosti kao Beli potok i Pinosava. Jeste i velik, i dosta urban, al nisu ni Jajinci baš malo naselje, pa ako se računamo Lastu, koja i ne staje svuda, prevoz imaju samo do Banjice i Voždovca. Terati i jednu 37-icu čak do Resnika, stvarno bi bilo baš neracionalno na prvom mestu. Suštinski i nemam ništa protiv, al ne vidim stvarnu potrebu za takvim potezom. Kneževac se već proteže, mislim naselje Kneževac, kružno oko dela Rakovice kuda 37 ide već ko zna koliko godina, tako da nije baš neprirodno da pokriva naselje, a ne obod onoga što mu stoji kao krajnja destinacija u jednom smeru. Ne mora ni do Kneževca da se produžava. Ima drugih rešenja, al je svakako i to daleko smisleniije nego da se produžava čak do Resnika.
 
Ресник има 94 до Моста на Ади. Ресничани понављам више гравитирају ка центру и остатку Раковице. Ту је и 507 као веза са ББ и преседање на 531 и 532.
Najjace da ce neko da se vozi preko Mkc, Kanarevog, Banjice i Dedinja do Mosta na Adi i tu presedne(kako?) na bus do Banovog Brda. Ako si uopste na to mislio. Ako pustis 37 kroz Maricku otpada ti i 507 varijanta

Gde presedati na 531 i 532?


@Kesha

Suludo je terati 37 do Resnika, ne vidim da neko uopste to i zagovara. Bilo je tih predloga, ali pre 10-15-20 godina. Da nije napravljen Kapitol, koji je samo doprineo saobracajnom haosu, mnogo bi lakse bilo izvesti 37 do Pevca. Ovako, nesto ne verujem da ce to u skorije vreme biti izvedeno. Znatno vece sanse stanovnici Maricke imaju sa novom kruznom/dvosmernom linijom. Cudi me da se do sada nisu organizovali i izboksovali bar to, pogotovo sto su opstini ispred nosa

@Resnik

Resnik je prica za sebe, glasacko uporiste radikala jos od devedesete
 
56 odavno ide preko Padine, i tu nema pomeranja. Ja i ne kažem da se šalje na Brdo, al bi mi svakako više odgovaralo nego što ide preko Padine, a pride nekad zna i više da se zaglavi na Čukarici, nego sve one silne linije koje idu Požeškom. Ko zna koje godine je 56 uveden, a verovatno je tamo neke xy godine puštena preko Padine da bi bila brža veza sa gradom. Već godinama se apsolutno ništa ne dobija po pitanju skraćenja putovanja, a Banovo brdo ima daleko više potrebnog sadržaja od Padine, plus je i daleko bitnija presedačka tačka. No, sad šta je tu je. 55, 56, 58 i 89 i više nego dovoljno linija za Čukaričku padinu. Opet, da ponovim da bi nam i produženje 53-jke značilo, ako je 23 problem zbog dužine, mada tu je još toliko linija koje idu sa kraja na kraj grada, pa može i 23 vala, možda i manje od dva kilometra, bez opasnosti da će upasti u neki čep. Okretnica na Pevcu uopšte nije mala. Ovo za 55 nisam razumeo baš najbolje, pošto ne znam kakve ona veze ima sa Zelenim vencem. Inače, prevoz Labudovog i Petlovog brda uopšte, ukupno gledano, nije loš, ali smatram da su naselja dovoljno blizu Vidikovcu, da može još malo da im se poboljša veza, kad za to već postoje, realno, idealni uslovi. Veliki plus u svemu, nema potrebe ni za angažovanjem dodatnih vozila, možda samo još jednog busa za 23. Mada, ruku na srce, 23-jci i ovako treba pojačanje.​
Pa neko je predlagao da 58 ide kroz Padinu.Ja sam rekao da vec ima 55 kao veza Zeleznika sa Padinom.Ali ako ovaj stariji deo Zelzenika gde ide 55 nema vezu sa BB,onda bi moglo da 55 ide kroz BB,a 58 kroz Padinu.Niko nije rekao za vezu Zeleznika sa Zelenjakom​
Linija 55 je početko 90. - ih išla od okretnice u Novom Železniku, dok je linija 521 okretala neposredno pre isključenja / uključenja na Obrenovački put. Kasnije su linije 55 i 521 preusmerene da opslužuju Stari Železnik. Ako je moglo onda da funkcioniše (mislim na vezu Novog Železnika i Čukaričke padine), moglo bi i sada, jer se tu suštinski nije ništa promenilo, a sve postojeće veze Železnika ka okolnim naseljima i centrom ne bi bile poremećene. Inače, poenta preusmerenja linije 58 na Čukaričku padinu nije zbog bolje povezanosti Železnika sa istom, već zbog dela trase od Mostarske petlje do Pančevačkog mosta, tj. prvenstveno dobijanja dvosmerne veze sa Kneza Miloša.​
 
Najjace da ce neko da se vozi preko Mkc, Kanarevog, Banjice i Dedinja do Mosta na Adi i tu presedne(kako?) na bus do Banovog Brda. Ako si uopste na to mislio. Ako pustis 37 kroz Maricku otpada ti i 507 varijanta

Gde presedati na 531 i 532?
Mislim da za 37 nema sta da se kaze onda vise.Njega ostaviti kako ide i dan danas.
Kod Rusnja mozes presedati na 531 i 532 do BB,jer 507 spaja Resnik i Rusanj i to minibus.
Kada bi bio tramvaj Knezevac-Most na Adi-Blok 45, stanovnicima Resnika i Miljakovca bi odlicno valjalo da idu s njima nego na 94.NBGD-u zbog buvljaka bi to odgovaralo nego na 94.Kad bi to bilo ne bi bilo potrebe da 94 skrece u Varesku zbog novog buvljaka.Mislim da bi ta trasa tramvaja odgovarala ljudima kojima je blizu bio stari buvljak
 
Dajte ljudi, ko ce iz Resnika da ide minibusem preko Rusnja do Banovog Brda? Nadam se salite
 
Ljudi, da se ne lažemo, prema poziciji i veličini naselja, Resnik ima odličan prevoz. Direktnu vezu čak i sa Blokovima. Ok, to nije ceo Resnik, al jeste onaj najurbaniji deo sa dosta stambenih zgrada. Lokalnih linija, takođe, ima solidan broj sa dosta kombinacija za presedanje. Resnik je pod Avalom faktički, i daleko bolje rešen prevoz ima od jednih Jajinca, na primer, iako je Resnik na sličnoj udaljenosti kao Beli potok i Pinosava. Jeste i velik, i dosta urban, al nisu ni Jajinci baš malo naselje, pa ako se računamo Lastu, koja i ne staje svuda, prevoz imaju samo do Banjice i Voždovca. Terati i jednu 37-icu čak do Resnika, stvarno bi bilo baš neracionalno na prvom mestu. Suštinski i nemam ništa protiv, al ne vidim stvarnu potrebu za takvim potezom. Kneževac se već proteže, mislim naselje Kneževac, kružno oko dela Rakovice kuda 37 ide već ko zna koliko godina, tako da nije baš neprirodno da pokriva naselje, a ne obod onoga što mu stoji kao krajnja destinacija u jednom smeru. Ne mora ni do Kneževca da se produžava. Ima drugih rešenja, al je svakako i to daleko smisleniije nego da se produžava čak do Resnika.
Што се тиче Јајинаца, потпуно сте у праву. Јајинци до скоро нису имали никакву директну везу до центра града, иако су блиско предграђе у коме се повећава број становника. 401 и 402 су скорије продужени до Славије, а за Ласту смо се борили годинама да поштује регистроана стајалишта и сада стаје на три места: Стрелиште, Амбуланта и Жупа. Ево, 2024. године Јајинци још увек немају своју линију до центра града. Овде се наравно, не рачуна 409, која је минибус - локал. Изгледа да је то дискриминација која се односи на многа шумадијска предграђа.
 
Bilo je ranije dve varijante, jedna da se trole (sa ili bez 78) produže do naselja Rasadnik, a druga varijanta produženje trola do Spomen parka Jajinci.
 
Pa sta ako su krivine kakve to ima veze
Zbog cega ne dirati 78,a recimo sasvim je uredu produziti 37 do Resnika?
 
Ma najbolje pojedna linija da se uvede iz Resnika sa svaki deo grada..
Resnik ko Resnik, zauvek ce ostati selendra, sve i da se uvede linija koja direkt uvodi u Narodno Pozoriste na Hamleta. Nego mi je ova logika voznje minibusom do Rusnja pa prelaska na 531(ili sta vec) potpuno suluda

Nema nikakve logike slati 37 u Resnik
 
Da moj predlog za ukidanje Cukaricke osmice 57 i pravljenje dve linije 57 i 90 koji je @solecar pomenuo je sa moje strane poslat opstini, Direkciji za javni prevoz, negde 2016., ali nikada nisam dobio odgovor. Obe linije bi isle kroz Djordja Ognjanovica umesto Spasovdanskom, to je Sole prevideo, jer ljudi iznad Crnjanskog iako su na 400 m od Pozeske imaju ocajan prevoz. Stanovnici Repista (gornji deo Zarkova) i Filmskog grada imaju ocajnu vezu sa Banovim brdo. jer autobus uz to sto je redak voza ih okolo, naokolo, kao sto i stanovnici Golf naselja da bi se spustili par stotina metara do Pozeske treba da obidju celo Zarkovo i Filmski grad, tj da se voze najmanje 20 minuta do okretbice Banovo brdo. Nekada 55A je bila mnogo zgodnija veza, a i 90 bi bila pun pogodak kao direktna veza Filmskog grada i Banovog brda bez kruzenja okolo naokolo. Zitelji sva tri naselja bi imali po najmanje deset stanica manje do svoje kuce ili okretnice Banovo Brdo.

Evo screenshot-a sa moovita da ljudima bude jasnije. Znaci oba kraka osmice bi bila zasebna linija, kako ljudi ne bi gubili vreme okolo
Screenshot_2024-01-21-17-46-33-800_cn.wps.moffice_eng.jpg
 
О томе ти причам све време, шта фали да мало прошетају једну станицу до Премијера кад би се 37 продужила до ПБ.
 
Vrh