56 odavno ide preko Padine, i tu nema pomeranja. Ja i ne kažem da se šalje na Brdo, al bi mi svakako više odgovaralo nego što ide preko Padine, a pride nekad zna i više da se zaglavi na Čukarici, nego sve one silne linije koje idu Požeškom. Ko zna koje godine je 56 uveden, a verovatno je tamo neke xy godine puštena preko Padine da bi bila brža veza sa gradom. Već godinama se apsolutno ništa ne dobija po pitanju skraćenja putovanja, a Banovo brdo ima daleko više potrebnog sadržaja od Padine, plus je i daleko bitnija presedačka tačka. No, sad šta je tu je. 55, 56, 58 i 89 i više nego dovoljno linija za Čukaričku padinu. Opet, da ponovim da bi nam i produženje 53-jke značilo, ako je 23 problem zbog dužine, mada tu je još toliko linija koje idu sa kraja na kraj grada, pa može i 23 vala, možda i manje od dva kilometra, bez opasnosti da će upasti u neki čep. Okretnica na Pevcu uopšte nije mala. Ovo za 55 nisam razumeo baš najbolje, pošto ne znam kakve ona veze ima sa Zelenim vencem. Inače, prevoz Labudovog i Petlovog brda uopšte, ukupno gledano, nije loš, ali smatram da su naselja dovoljno blizu Vidikovcu, da može još malo da im se poboljša veza, kad za to već postoje, realno, idealni uslovi. Veliki plus u svemu, nema potrebe ni za angažovanjem dodatnih vozila, možda samo još jednog busa za 23. Mada, ruku na srce, 23-jci i ovako treba pojačanje.