Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

56 odavno ide preko Padine, i tu nema pomeranja. Ja i ne kažem da se šalje na Brdo, al bi mi svakako više odgovaralo nego što ide preko Padine, a pride nekad zna i više da se zaglavi na Čukarici, nego sve one silne linije koje idu Požeškom. Ko zna koje godine je 56 uveden, a verovatno je tamo neke xy godine puštena preko Padine da bi bila brža veza sa gradom. Već godinama se apsolutno ništa ne dobija po pitanju skraćenja putovanja, a Banovo brdo ima daleko više potrebnog sadržaja od Padine, plus je i daleko bitnija presedačka tačka. No, sad šta je tu je. 55, 56, 58 i 89 i više nego dovoljno linija za Čukaričku padinu. Opet, da ponovim da bi nam i produženje 53-jke značilo, ako je 23 problem zbog dužine, mada tu je još toliko linija koje idu sa kraja na kraj grada, pa može i 23 vala, možda i manje od dva kilometra, bez opasnosti da će upasti u neki čep. Okretnica na Pevcu uopšte nije mala. Ovo za 55 nisam razumeo baš najbolje, pošto ne znam kakve ona veze ima sa Zelenim vencem. Inače, prevoz Labudovog i Petlovog brda uopšte, ukupno gledano, nije loš, ali smatram da su naselja dovoljno blizu Vidikovcu, da može još malo da im se poboljša veza, kad za to već postoje, realno, idealni uslovi. Veliki plus u svemu, nema potrebe ni za angažovanjem dodatnih vozila, možda samo još jednog busa za 23. Mada, ruku na srce, 23-jci i ovako treba pojačanje.
Pa neko je predlagao da 58 ide kroz Padinu.Ja sam rekao da vec ima 55 kao veza Zeleznika sa Padinom.Ali ako ovaj stariji deo Zelzenika gde ide 55 nema vezu sa BB,onda bi moglo da 55 ide kroz BB,a 58 kroz Padinu.Niko nije rekao za vezu Zeleznika sa Zelenjakom
 
Svaka cast na gomili odlicnih predloga. Pogotovo za ovu kruznu/dvosmernu liniju Pevac Vidikovac. Svi predlozi su krajnje smisleni. Ono sto mene zanima je jedno teoretsko pitanje, koje sada vec nije ostvarivo. Da li bi gradski prevoz smeo da ide obilaznicom? Primera radi, linija Resnik-Petlovo Brdo/Vidikovac/Banovo Brdo? Naravno, sve ovo pod uslovom kada bi postojala petlja Resnik

Svakako ta linija ne bi bila rezonska(valjda) i da je moguca, nego me cisto zanima teoretski
Pa sto da ne.Mozda bi mogla da ide i do aerodroma.Jer koliko vidim ima tamo 4 linije kod aerodroma,po mome kao da imaju plan da ukidaju taxi stajalista kod aerodroma
 
Jel bila prica neka da se 37 do Resnika produzi?To bi bilo super kao veza Resnika sa BB.
I sta mislite ako se uradi Bulevar Patrijarha Pavla,da bude tramvaj Knezevac-Most na Adi-Blok 45?Po mome brza veza juznih blokova na NBGD-u sa novim buvljakom
 
Svaka cast na gomili odlicnih predloga. Pogotovo za ovu kruznu/dvosmernu liniju Pevac Vidikovac. Svi predlozi su krajnje smisleni. Ono sto mene zanima je jedno teoretsko pitanje, koje sada vec nije ostvarivo. Da li bi gradski prevoz smeo da ide obilaznicom? Primera radi, linija Resnik-Petlovo Brdo/Vidikovac/Banovo Brdo? Naravno, sve ovo pod uslovom kada bi postojala petlja Resnik

Svakako ta linija ne bi bila rezonska(valjda) i da je moguca, nego me cisto zanima teoretski
img_20220331_152147-jpg.132922
 
@Nikola03
Tramvajska linija od Kneževca do Bloka 45 je i planirana. Bar je bila u planu. Broj 4 je taman slobodan. 55 je bitan kao veza ka gradu, a ne to što ide isto ka Železniku, kao krajnjoj destinaciji, poput 58-ice. Eventualno spuštanje 58-ice na Padinu uopšte ne treba da utiče na 55-icu. Zato mi se učinilo da piše Zelenjak, a ne Železnik. Sa Padine većina ljudi gravitira ka Brdu, i naravno ka gradu, Novom Beogradu itd. Taman još i 37 u Resnik. Da im ne bude malo mnogo. Inače je ta linija pipava za bilo koje pomeranje, iako pokriva vazduh oko trenutne okretnice u Kneževcu. Pa opet, iako bi se pomerala, to možda samo ka Miljakovcu ili Kneževcu, s obzirom da deo Kneževca koji pokriva, i nije nešto naseljen.
 
Idi bre, gde nadje ovo Sole

@37

Mnogo bi bilo da ide do Resnika, imaju do 37 3 busa od kojih 1 ide na Vidikovac
 
A jer bilo ranije negde okretala 37 pre nego sto je produzena do Knezevca?
 
Koliko je prevoz bio bolje organizovan za vreme rekonstrukcije Požeške. Ovi danas nesposobnjakovići nisu u stanju ni hitnu intervenciju da izvedu bez kompromitovanja prevoza ili obmane građana.

Na BG Plus aplikaciji uredno stoji privremeno stajalište Stanka Opsenice u smeru ka gradu (koje se u slučaju radova uvek uvodi između Petra Mećave/Doma zdravlja i Kirovljeve), vozila su normalno prikazana ali samo prolaze pored neobeleženog mesta, kao i potencijalni putnici. Stajalište de fakto ne postoji. U suprotnom smeru novo stajalište Kirovljeva u smeru ka periferiji biva prikazano kao i prethodno pomenuto, međutim kada se klikne "nema polazaka" iako se može videti kako dva autobusa polaze sa Šumarskog. Da bude još gore istog je naziva kao i redovno stajalište u smeru ka gradu, koje ako sada ne koriste u oba smere onda samo u jednom (nisam smeo u kontra smeru da me ne odvede u materinu na Adu).

Sva su stajališta pusta u oba smera, privremena i redovna. Reka naroda uz Paštrovićevu planinari jer se plaši da presedne na 23/37/53 ili da sačeka 85 jer 88 ide preko padine u oba smera. Jezivo, tim pre jer su u Lješkoj (privremeno Kirovljeva, treće na aplikaciji sa istim nazivom!) pre crkve izašla samo dva putnika iz 70% popunjenog BMC sa 23.

A kad smo već kod zgloba evo dokaza da može i u famoznu Valjevsku desno bez problema tako da će skraćen, jači, zglobni metrobus 55 kroz Požešku do Padine moći lako da se uvede dvosmerno kad se dovrši UMP, i eventualno 87 ukine:
Screenshot_20240119-101557.jpg

Btw. ja više ne znam koja je ovo "nemogućnost korišćenja zgloba" po redu već razotkrivena, širom grada.
 
Da, da, je l ovo iz 2012?
Ako si pročitao šta piše, video si da bi saobraćala i do IKEE, a s obzirom da je ista otvorena 2017. ne može nikako da bude iz 2012. Prema onome što mi piše na kompjuteru, ovo je letak iz 2018. Upućeniji će znati to tačnije da kažu, obzirom da sam je skinuo sam sa ovog foruma.​
 
Jel bila prica neka da se 37 do Resnika produzi?To bi bilo super kao veza Resnika sa BB.
Nekada je postojala linija Resnik - Banovo brdo i nosila oznaku 541. Kasnije su ostali samo neki slovni derivati iste i poslednji koji je pređiveo je bio skraćen do okretnice u Kneževcu i ponero oznaku 504.

Što se tiče produžavanja 37, ja sam dao ranije predlog da 37N bude produžena trasom 504 do okretnice u Resniku, a da se 47N ukine.
Taman još i 37 u Resnik. Da im ne bude malo mnogo. Inače je ta linija pipava za bilo koje pomeranje, iako pokriva vazduh oko trenutne okretnice u Kneževcu. Pa opet, iako bi se pomerala, to možda samo ka Miljakovcu ili Kneževcu, s obzirom da deo Kneževca koji pokriva, i nije nešto naseljen.​
Predlagao sam ranije da se 37 preusmeri do okretnice Miljakovac 1 pored ŽS Rakovica i Vareškom, kao što je 504 saobraćala pre preusmerenja na Vidikovac. Bila je tada priča kako bi to bilo previše kruženja i da je bolje ništa ne dirati, dok je sa druge strane kao idealno rešenje bilo predstavljeno preusmerenje linije 37 trasom 42 kroz Kneževac do Petlovog brda, iako bi ovo kroz Kneževac zahtevalo daleko više vozila.​

37 predlog.jpg

 
Poslednja izmena:
I sta mislite ako se uradi Bulevar Patrijarha Pavla,da bude tramvaj Knezevac-Most na Adi-Blok 45?Po mome brza veza juznih blokova na NBGD-u sa novim buvljakom​
Tramvajska linija od Kneževca do Bloka 45 je i planirana. Bar je bila u planu. Broj 4 je taman slobodan.
Prema zvaničnim planovima je u igri bilo dve varijante. Jedna je pomenuta varijanta do bloka 45, a druga da se uvede linija koja bi išla preko Milentija Popovića do okretniuce kod Zoo vrta (faktički neki derivat nekadašnje linije 1).​
 
Treba da postoji linija NBG - Kneževac, na primer 541. Da ide od budućeg BAS-a preko Mosta na Adi pa kao 57 gore, pa kao 23, 53 do Meka, pa levo za Kneževac. Mislim da bi to bila brza veza. Izvinjavam se ako je neko već predlagao, nisam još pročitao sve.
 
Jel bila prica neka da se 37 do Resnika produzi?To bi bilo super kao veza Resnika sa BB.
I sta mislite ako se uradi Bulevar Patrijarha Pavla,da bude tramvaj Knezevac-Most na Adi-Blok 45?Po mome brza veza juznih blokova na NBGD-u sa novim buvljakom
Не. Уништаваш још више њену (не)поузданост. Као да Ресник нема довољно линија. До ББ се може из Ресника само са једним преседањем, а и Ресничани више гравитирају ка центру и остатку Раковице.

37 најбоље продужити на Петлово брдо Маричком и ако се то деси, онда нема потребе за двосмерном кружном линијом и на тај начин си решио две муве једним ударцем.
 
Au, jeste, Sole, prevideo sam to. Prevarila me ova stara sklopocija od autobusa

37 vozi ljude u Kapitol i nazad iz istog, zaboravite na bilo kakve izmene
 
Јесте, али насеље Кнежевац има само 3 линије и ниједну директну до Видиковца а та веза је преко потребна. До Капитола се може и са преседањем.
 
Kapitol park je jako blizu i stajalištima ka opštini Rakovica. Dole idu 47, 94, 504, plus i 501, 506, pa i 54. Vala ima čime da se ode i bez 37-ice.
 
Јесте, али насеље Кнежевац има само 3 линије и ниједну директну до Видиковца а та веза је преко потребна. До Капитола се може и са преседањем.
Za to je mnogo bolje resenje dvosmerna linija iz Soletovog predloga
 
Двосмерна кружна линија је мој предлог од пре 6 година који је Соле прикупио. Ако се 37 пусти кроз Кнежевац, више нема потребе за кружном.
 
37 bi sigurno više odgovarala stanovnicima Kneževca od nove kružne linije. Pitanje je koliko je to dobro za već dugačku 37, mada od raskrsnice sa Maričkom ima desetak minuta do Petlovog brda, a pet šest minuta do okretnice u Kneževcu, s tim što to zna i duže da potraje kad se formiraju kolone kod Patrijarha Dimitrija. Ka Petlovom brdu nema nikada nekog zadržavanja, što znači da i ne bi trebalo dodavati veći broj vozila, možda čak i ni jedno.
 
Vrh