Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zaboravljate da su većinom ljudi koji koriste prevoz od Pazove ili Pančeva zaposleni u Beogradu tako da porez na zaradu plaćaju u Beogradu i grad ima čistu dobit od njih. Zapravo oni ispaštaju zbog toga što su zaposleni u drugom mestu koje uzima njihove pare, a za uzvrat im ne obezbeđuje prevoz kao što to obezbeđuje drugim ljudima.

Umesto da je Pančevo integrisano pre 20-30-40 godina sa Beogradom i da ljudi imaju jednu muku manje i da se oba mesta brže razvijaju, ova birokratska situacija dovodi samo do kočenja razvoja. Verujem da bi japanci odavno povezali Tokoijsko Pančevo sa Tokijom.
 
Pa ako može Beograd do Aranđelovca može i Pančevo u Beogradu ali to je pitanje za neku drugu temu. Da li bi se brže razvijalo ne znam, treba videti da li je Lazarevcu ili Mladenovcu bolje ili gore.

I ove linije koje su vraćene tokom ovog stanja pokazale su određene rupe i nedostatke u planiranju linija na određenim pravcima i sve mane i prednosti velikih tako i čuvenih lokala kojih više nema.
 
Razvijao bi se barem toliko šro bi ljudi slobodnije i sa manje birokratije išli iz mesta u mesto. Ako se pogleda mapa centar Beograd-Pančevo je otprilike kao Beograd-Vinča ili Beograd-Batajnica tako da nema nikakve logike osim MRŽNJE političara zašto ne postoji unija Beograd-Pančevo, retko kada neko iz vlasti pomene Pančevo a Beograd profitira na hiljadama Pančevaca i Pančevljanki koji rade u njemu.
 
Ne bih baš tako olako upotrebljavao reč mržnja i to velikim slovima, mislim da je neki drugi motiv u pitanju, a logiku možemo i da obrnemo pa da kažemo da Pančevo profitira jer pančevci rade u njemu i odnose novac (plate) u Pančevo. Kilometri i nisu možda neki argument, ovo sam pisao i na temu zona, jer dok je recimo Rakovica (najudeljenija tačka je oko 15km od centra) bila u Beogradu ni Batajnica ni Pančevo (oko 20km) nisu bili čak ni u istoj državi sa Beogradom pa postoji i istorija razvoja svakog mesta. Pančevo je inače uvek bio grad, mesto. Ali sve to ne moraju da budu argumenti protiv ujedinjenja ali mislim da Grad nije trenutno sposoban ni ovako kako je sada organizovan da reši određene svojr probleme pa ne vidim šta bi bilo šta dobro donelo osim da Pančevo dobije status prigradske ošpštine, izgubi svoj budžet a za manje para sebi natovari organizovanje određenih javnih preduzeća i da dodatno gledate pojedince. Ako govorimo samo o javnom prevozu, ono što bi važilo za Pančevo kao posebnu upravu, moralo bi da važi i za Pazovu, Ub, Ljig, možda i Aranđelovac, nevezano da li je to voz, autobus, brod ili nešto drugo.

Ali kao što rekoh, nije ovo tema za ovu temu.
 
Проблем територијалне организације је мало сложенији. Могли смо да имамо Београдски округ који би имао градове Београд, Панчево, (Земун?), и све друге општине. Но то није тема, мислим да су административне препреке само изговори надлежних на забушавању.
 
Dajem vam primere gde javni gradski prevoz ide u susedne države!

Saarbruecken
http://www.urbanrail.net/eu/de/sb/saarbruecken.htm
S1 tram-train linija ide u Francusku (kliknite na mapu)

Basel
http://www.urbanrail.net/eu/ch/bs/basel.htm
Tramvajska linija 3 ide u Francusku, linija 8 u Nemačku, a linija 10 ima predposlednju stanicu u Francuskoj (Leymen - vidi sliku)
leymen1.jpg

img_4403.jpg


Geneva
http://www.urbanrail.net/eu/ch/ge/geneve.htm
Tramvaj 17 ide u Francusku

Strasbourg
http://www.urbanrail.net/eu/fr/strasbourg/strasbourg-tram.htm
Tramvaj D ide u Nemačku

Ovo su samo neki primeri, ima ih još. To što Pančevo, ili neko drugo mesto van teritorije Beograda nisu povezani sa javnim prevozom nema veze sa administrativnom podelom. To nekome ne odgovara!
 
и Мађари планирају да уведу трамвај-воз од Сегедина до Суботице, и са наше стране их нико не спречава. ма ту је само политка, АП Војводина и те глупости
 
Читам ово о чему пишете, и питам се на каквом Марсу ви живите? Видите ли код вас иживљавање? Полицијски час, заустављање скоро комплетног производног сектора, укидање јавног превоза, скраћење радног времена прехрамбених радњи? Односно све оно што не раде Холандија, Белгија, Шведска, Норвешка, Израел, Немачка, Северна Кореја, Јапан ни не покушавају да раде, иако имају много више и заражених и мртвих, а у некима од њих се ти бројеви и даље повећавају?

Док у тим земљама цирка 90% људи има и за кола и за "чорбу" за разлику од Србије, док Београд потпуно зависи од јавног превоза по свим питањима. Информација из прве руке о Холандији:
- У магацину за продају половне робе где сам био 28.3.2020. половина муштерија 65+, а који знају да су од око 500 мртвих од вируса до тог датума малтене сви 65+.
- Људе 65+ срећеш на бициклима, у шетњи, у супермаркету у нормално време. Не постоје као у Србији полицајци који их за руку истргну из реда и продеру се на њих "мрш кући".
- Радње раде пуно радно време. Нема редова испред продавница. Малтене нико не носи маску. Али зато свака радња има место за самосталну дезинфекцију руку и плексиглас код сваке касе.
- Укупан број специфичних мера је преко 5000, али нема нити ико покушава да уведе полицијски час, скраћење времена рада прехрамбених радњи, укидање или редуковање времена рада јавног превоза, као ни прекид рада производног сектора.

Сада када су средства за дезинфенкцију вредни колико и муниција у рату, производња средстава за дезинфекцију је тамо где ми ради мајка сведена на само јутарњу смену због вандредног срањња (у новинама постоји масовно погрешан израз "вандредно стање").

Још, превелики број људи је срећан што вас онај жвалоња ј... и говори "то, то, то, тако нам треба"
-
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=721622#p721622:213fgwxm je napisao(la):
Karlo del Ponte » 28 Мар 2020, 23:35[/url]":213fgwxm]Читам ово о чему пишете, и питам се на каквом Марсу ви живите? Видите ли код вас иживљавање? Полицијски час, заустављање скоро комплетног производног сектора, укидање јавног превоза, скраћење радног времена прехрамбених радњи? Односно све оно што не раде Холандија, Белгија, Шведска, Норвешка, Израел, Немачка, Северна Кореја, Јапан ни не покушавају да раде, иако имају много више и заражених и мртвих, а у некима од њих се ти бројеви и даље повећавају?

Док у тим земљама цирка 90% људи има и за кола и за "чорбу" за разлику од Србије, док Београд потпуно зависи од јавног превоза по свим питањима. Информација из прве руке о Холандији:
- У магацину за продају половне робе где сам био 28.3.2020. половина муштерија 65+, а који знају да су од око 500 мртвих од вируса до тог датума малтене сви 65+.
- Људе 65+ срећеш на бициклима, у шетњи, у супермаркету у нормално време. Не постоје као у Србији полицајци који их за руку истргну из реда и продеру се на њих "мрш кући".
- Радње раде пуно радно време. Нема редова испред продавница. Малтене нико не носи маску. Али зато свака радња има место за самосталну дезинфекцију руку и плексиглас код сваке касе.
- Укупан број специфичних мера је преко 5000, али нема нити ико покушава да уведе полицијски час, скраћење времена рада прехрамбених радњи, укидање или редуковање времена рада јавног превоза, као ни прекид рада производног сектора.

Сада када су средства за дезинфенкцију вредни колико и муниција у рату, производња средстава за дезинфекцију је тамо где ми ради мајка сведена на само јутарњу смену због вандредног срањња (у новинама постоји масовно погрешан израз "вандредно стање").

Још, превелики број људи је срећан што вас онај жвалоња ј... и говори "то, то, то, тако нам треба"
-

они немају драмосеру
 
Dodatne dve prigradske koridorske linije

Sekretarijat za javni prevoz u saradnji sa Saobraćajnim preduzećem „Lasta” uvodi od danas dodatne dve prigradske koridorske linije za prevoz zaposlenih koji rade u domovima zdravlja u Barajevu i Lazarevcu, a žive u centralnim gradskim opštinama.

Linije će saobraćati od Zelenog venca, preko Sajma i Žarkova, Ibarskom magistralom do domova zdravlja u Barajevu i Lazarevcu.

Spisak dodatnih koridorskih linija, red vožnje i mape možete pogledati/preuzeti ovde:

Barajevo 7: DZ Barajevo - Zeleni venac
Lazarevac 7: DZ Lazarevac - Zeleni venac

izvor: beograd.rs
 
једно питање: зашто су уводили Л бројеве када већина линија прати постојеће линије?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=722989#p722989:h448r0w9 je napisao(la):
JohnnyLee » 01 Apr 2020 16:44[/url]":h448r0w9]једно питање: зашто су уводили Л бројеве када већина линија прати постојеће линије?
Možda da bi psihološki uticali na građane, da shvate da su to posebne linije, koje nisu za svakodnevnu upotrebu, obzirom da je to uobičajena praksa u normalnom stanju. Izuzimam slučaj sa "E" linijama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723045#p723045:h448r0w9 je napisao(la):
direktor » 01 Apr 2020 20:09[/url]":h448r0w9]Bolje da su stavili V umjesto L
G za gradske linije, prigradske kao i do sada.
 
V kao vanredne linije u vanrednom stanju i za sve bilo gradske bilo prigradske
 
Трамвајска мрежа је тренутно десеткована радовима, а мислим да су гледали да ове ванредне линије првенствено покривају болнице. Тролејбус који покрива већину значајних здравствених установа би био користан.
 
To свакако, само што нажалост у овој ситуацији могу да пусте само 3 линије.
 
Уместо 29 и 40 сада раде аутобуси по скроз истим трасама, али не знам колико је исплативо укључивати мрежу због пар полазака у шпицу
 
То је исто као и искључити светло у кући само зато што су шпорет, бојлер и веш машина искључени. За време бомбардовања радило је неколико тролејбуских и трамвајских линија на сваких пола сата од 20-23, ако се добро сећам, и то је тада категорисано као "ноћни превоз".
 
колико знам, још увек нису пустили шине преко Савског трга, тако да једино може да саобраћају 11 и 13

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723053#p723053:1bdii02c je napisao(la):
solecar » 01 Апр 2020, 20:18[/url]":1bdii02c]Možda da bi psihološki uticali na građane, da shvate da su to posebne linije, koje nisu za svakodnevnu upotrebu, obzirom da je to uobičajena praksa u normalnom stanju. Izuzimam slučaj sa "E" linijama.

онда су могли да буду 18А, 25А, 26А, 50А, итд. или 18Л итд.
 
Moglo je, ali ne bi bio nikakav pomak u efektu, jer bi narod pomislio da su to redovne linije koje saobraćaju iz nekog razloga izmenjenom trasom i koje mogu normalno da se koriste.
 
Uspeli smo da povežemo ključne delove grada sa centrom i kliničko-bolničkim centrima, kako bi se medicinski radinici na vreme dovezli i odvezli sa posla. Bilo je potrebno da se uvedu još dve linije. Prva neophodna linija jeste spajanje Mesne zajednice Petrovčić u Surčinu sa Surčinom i centrom grada, a druga za naselje Kaluđerica. Ako se u narednim danima pojavi interesovanje građana, spremni smo da uvedemo i nove koridorske linije. Cilj nam je, pre svega, da zdravstvenim radnicima, kao i zaposlenima koji imaju radni nalog i plaćenu personalizovanu „bus-plus” karticu, obezbedimo da se voze u prevozu – zaključio je Nikodijević.

izvor: beograd.rs
 
Važno da se i u vanrednom stanju prevoz naplaćuje po punoj ceni i to kada je dostupno 10% od ukupnog broja linija i kada polasci postoje samo u određenim delovima dana. Sramota.
 
Vrh