Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Свакако ће сви ти купљени гласови у неком тренутку морати да преседају на проблематичну линију чијим се решавањем нико не бави. То важи за сваки тај сокачки минибус, увек ће на крају ти људи стићи на 26, 29, 47, 50, 405...
 
Pa oni su jako nezadovoljni, sada im je prevoz jos gori. U subotu prave protest, blokiraju ulicu kod okretnice 26
 
Jesu, poseti fb grupu i sajt moje naselje.rs i videces. Pisali su im jos dok su pravili nova stajalista, pisali im da ce biti samo jos gore, da su potrebne jednosmerne ulice, jos jedan kombi, ali su se iz Direkcije oglusili na sve njihove apele...
 
добро, у Дирекцији су генерално идиоти који немају везе са реалношћу
 
Од јуче до 10.3. због радова у улици Миљаковачке стазе линија 505 саобраћа до Сунчаног брега тако што окреће на раскрсници улица Војводе Пламенца и Миљаковачке стазе. Нигде обавештења осим на сајту ГСП-а и на стубу на окретници.
 
Становници Војводе Влаховића дигли револуцију, а што не кукају што су сами сјебали сами себе са кућама до пута, где се једва два комбија мимоиђу, њима треба три комбија да врте од 5 до 23 или док ради 26, дотле ће и 26Л, и то је то...
 








izvor: bgprevoz.rs

DOPUNA:

Od sutra (29: II 2020.) novi RV na jedinim tramvajskim linijama u gradu.

Linija 11 ce radnim danima imati 25 vozila, vikendom 18.

Linija 12 će saobraćati od Beka preko Sava centra do Banovog brda sa 11 vozila radnim danom i 6 vozila vikendom.

Linnija 13 će zadržati postojeći RV ali će svi polasci biti pokriveni CAF vozilima.

izvor: gspbeograd.net
 
Sad se vidi koliko fali okretnica u okviru Beograda na vodi... ovo guranje buseva kroz Ličku umesto da se iskoriste Nikolaja Kravcova i Vudro Vilsona bolje... samo guraj bus u što manje ulice...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Pa tačno bi propali, ali ne bi uradili proste i logične stvari... mogli su 46 sada da produže do Bloka 20 preko Gazele, 51 i 511 da okreću oko Belvila šta je problem... onda ne stvaraš gužvu oko pošte, i ostale linije 3,91,92,551 i 553 mogu tamo lakše da okreću, a frekventnijim linijama daš prostor da dišu... sam Belvil se obidje za 5 minuta, i može da funkcioniše kao okretnica... ali džaba... guraš prevoz u ulicu kojom krstare migranti, parkirano dosta vozila... stvarno ne razumem...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712655#p712655:3hvafwgt je napisao(la):
predrag1978 » 28 Феб 2020, 11:39[/url]":3hvafwgt]Sad se vidi koliko fali okretnica u okviru Beograda na vodi... ovo guranje buseva kroz Ličku umesto da se iskoriste Nikolaja Kravcova i Vudro Vilsona bolje... samo guraj bus u što manje ulice...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

реално, долазни перон БАС-а би могао делимично да се искористи за то
 
Mogao bi slažem se... objasni Smart planerima...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
они су смарт колико сам ја краљица Заједнице Узбекистана и Туркменистана
 
A sto nisu ostavili 3 L npr Topcider - Gospodarska mehana? Sa dva tramvaja je moglo komotno da funkcionise. Ili 3L Topcider - Pristaniste. Vazno je da su uveli milion autobuskih linija, samo zagadjuj
 
Која би била сврха линије од 4 станице у слабо насељеном делу трасе?
 
Sa linijom Topčider - Gospodarska mehana se ne dobija ništa. Ova druga bi već mogla da bude OK, ali se opet postavlja pitanje koliko bi je ljudi koristilo, obzirom na postojanje 11 i 12L. Glupa situacija svakako jeste, ali da je moglo bolje, moglo je. Recimo da se spoje 5A i 6A, a da se vozila sa 9A1 prebace na 9A. Ne znam koliko bi značila tramvajska linija 3L Topčider - blok 45. Da li bi to išta pomoglo za 94.
 
Jeste slabo naseljen deo trase od Gospodarske mehane do Topcidera, ali ne bi morali da uvode autobus od Topcidera do Zeleznicke. Isto i da su je uveli od Topcidera do pristanista ne bi bilo potrebe za 3 A
 
Spojiti 51+36 jer ljudi 36 niko nit zna da postoji niti kuda ide
Mogli su zavrsiti sine na polovini trga i prebaciti tramvaje ili uraditi i sine ispred bolnice i pustiti tramvaje i raditi ostalo :kafa:
 
Dosta ljudi u Bulevaru oslobođenja koristi 36, i to mahom spoljni krug (od Autokomande ka Savskom trgu, preko Slavije).
 
Jel doneta neka konačna odluka za lokaciju nove okretnice linija koje će biti iseljene sa Savskog trga? Znam da rekoše negde oko Mostara, ali gde i kako tačno?
 
prvo ce da naprave neku privremenu okretnicu a onda narednih par godina da traze neko trajno resenje (kao recimo za autobusku ili zeleznicku stanicu) odomacena praksa "gradskih mozgova". sustina je da se prvo unisti postojeca koja je funkcionalna radi u ovom slucaju spomenika a putnici neka se snalaze.
 
A na kraju će da donesu odluku da ta privremena postane trajna. :D
Inače, planirano je da bude u neposrednoj blizini TC na BNV kod Mostara.
 
Ја опет ћу да трубим и говорим, ако је требало Ж.станицу да селе, и да буде изван градске зоне Прокоп је промашај, недовршено градилиште, и при томе ниједну озбиљну аутобуску алтернативу за извлачење нема, јер 34 и 36 не иду по реду вожње, а са друге стране, нешто што није Бг воз је требало да иде бар до Сава Центра...
 
34 i 36 i te kako idu po redu vožnje. Živim tu i vrlo dobro znam kako rade pomenute linije, obzirom da ih često koristim. U početku je znalo da bude problema sa 36, ali sada toga maltene da i nema. Samo mi se jednom u prethodnih godinu dana desilo da je vozač preskočio polazak, jer je kasnio desetak minuta.
 
Vrh