Mislim da ne bi bilo dobro trpati sve linije u jerkovic zbog uskog dela puta od pumpe na banjici pa sve do jerkovica upadali bi u guzvu bez potrebno ma da ne bi bilo lose spustiti neku od linija do jerkovica ali nikako sve.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614254#p614254:359dik6q je napisao(la):Expert » Pet Apr 05, 2019 6:00 pm[/url]":359dik6q]Eto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614241#p614241:359dik6q je napisao(la):solecar » 05 Apr 2019 16:13[/url]":359dik6q]To što sam sebe vidiš kao budalu , ja tu ne mogu ništa.
Kad smo kod organizacije linija 400, imam predlog koji košta i možda se neće mnogima svideti. Radi se o izmeštanju linija 400, 403, 405, 406, 406L, 407, 408 i 409 na okretnicu u naselju Braće Jerković. Predlažem i ukidanje linije 503 i preusmeravanje autobusa s nje na 50. Mislim da bi ovako u prednosti bili Kumodraž, Jajinci, Beli potok, Resnik i druga voždovačka naselja.
Evo šta sam napisao u celosti:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614254#p614254:16iat7la je napisao(la):Expert » Pet Apr 05, 2019 6:00 pm[/url]":16iat7la]Eto.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614241#p614241:16iat7la je napisao(la):solecar » 05 Apr 2019 16:13[/url]":16iat7la]To što sam sebe vidiš kao budalu , ja tu ne mogu ništa.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614241#p614241:16iat7la je napisao(la):solecar » Pet Apr 05, 2019 5:13 pm[/url]":16iat7la]To što sam sebe vidiš kao budalu , ja tu ne mogu ništa. Ni u jednom trenutku te nisam smatrao budalom. Jedini problem je što vidimo određene stvari različito i što oko nekih stvari imamo različito mišljenje.
I sad i pre je imao jedno vozilo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614263#p614263:2mrvrtp0 je napisao(la):Рипањац 405 » Pet Apr 05, 2019 6:43 pm[/url]":2mrvrtp0]Онда додати друго. Је ли 404 сада има једно возило? :?Više nego ubeđen sam da bi liniju samo produžili do Avale i ostavili je sa jednim vozilom , čime se samo produbljuje problem.
Rešenje koje je predložio 88miki123 je ono što bi po meni bilo funkcionalno , jer ukoliko bi se ukinulo svega nekoliko stanica , i dalje bi smo imali situaciju da 405 bude prepun , a 402 zvrnda prazan , kao što je rekao Expert , a cilj nam je da 405 ne kupi i putnike iz Jajinaca , Rakovica sela , Avale , Belog potoka i Pinosave , pored putnika sa trase koju samo 405 opslužuje , već da to rade linije koje su znatno kraće.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614263#p614263:2mrvrtp0 je napisao(la):Рипањац 405 » Pet Apr 05, 2019 6:43 pm[/url]":2mrvrtp0]
Није баш да се нисам у потпуности сложио, јесам, али донекле, настала је конфузија око тога која стајалишта укинути. Могу и те како да се укину нека стајалишта, и сам сам то предлагао на свој начин, и ово могу да подржим. Могуће да сам превидео неке предности, дешава се. :wink:Takođe sam predlagao ranije i da linije 405 i 408 budu pretvorene u ekspres režim , a da linije 401 , 402 , 403 , 406 i 407 preuzmu teret putnika Jajinaca , čime bi se dobio veći broj polazaka sa postojećim brojem vozila , za početak , ali ni sa ovim se nisi složio.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614279#p614279:2mrvrtp0 je napisao(la):88miki123 » Pet Apr 05, 2019 8:08 pm[/url]":2mrvrtp0]Sto se tice 405 u ekspres varijanti stanice koje bi trebalo ostaviti po meni su avala,kumbara,selo rakovica jedna od dve stanice jajinci ideja ,dom zdravlja i sve stanice na banjici.
Upravo tako. Ne znam da li se sećate , prošle godine je spominjano ukidanje okretnice Trošarina , na čijem mestu bi se gradio kružni tok , dok bi se linije preumerile na neku od okolnih okretnica (Banjica II , Stepa Stepanović , Braće Jerković / Medaković III). Takođe , spominjano je i da bi neka od linija mogla da ide do okretnice u Stepi preko nove saobraćajnice koja bi povezivala Vojvode Stepe sa kružnim tokom u Stepi.88miki123":2mrvrtp0 je napisao(la):Mislim da ne bi bilo dobro trpati sve linije u jerkovic zbog uskog dela puta od pumpe na banjici pa sve do jerkovica upadali bi u guzvu bez potrebno ma da ne bi bilo lose spustiti neku od linija do jerkovica ali nikako sve.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614254#p614254:2mrvrtp0 je napisao(la):Expert » Pet Apr 05, 2019 6:00 pm[/url]":2mrvrtp0]
Kad smo kod organizacije linija 400, imam predlog koji košta i možda se neće mnogima svideti. Radi se o izmeštanju linija 400, 403, 405, 406, 406L, 407, 408 i 409 na okretnicu u naselju Braće Jerković. Predlažem i ukidanje linije 503 i preusmeravanje autobusa s nje na 50. Mislim da bi ovako u prednosti bili Kumodraž, Jajinci, Beli potok, Resnik i druga voždovačka naselja.
Sta se tice 405 na osnovu cega si dosao do zakljucka da bi mogla da se skrati do Banjice ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614310#p614310:mhkbgv4b je napisao(la):Expert » Pet Apr 05, 2019 10:40 pm[/url]":mhkbgv4b]Linije 405 i 408 mogu da se skrate do okretnice "Banjica 2". Ili da se ostave na "Voždovcu".
Хвала на одговору, ја сам све време мислио и живео у убеђењу да на 404 раде 2 возила, чак је то једно време чини ми се и писало на busevi.com.I sad i pre je imao jedno vozilo.
Како то, ако иду преко Кумодража? :?Minibus linije 406L i 409 staviti na okretnicu Banjica
Управо тако. Веома јасно и исцрпно објашњење проблема. Као што рекох, главни разлог за то је, углавном, шверцовање. Никад нећу заборавити кад ме је, тако нека жена из Јајинаца, при уласку на једном од стајалишта, тако лепо напујдала само зато што носим ранац, јер јој ,,смета". Мислим да сам јој чак случајно стао на хаљину, која је била вансеријских габарита за улазак у возило јавног превоза, у оној гужви свако је могао да је нагази. Да не помињем да највероватније није ни имала карту, а ја сам је имао, што је изузетно ретка слика међу средњошколцима. Накотила се некултура само таква међу нама, част изузецима. Поједини контролори су остајали забезекнути када им покажем карту, не очекивајући то од мене као средњошколца!!! Ја сам, чак и када бих ризиковао кашњење у школу, обавезно избегавао да улазим у већ препуну 405-ицу, макар то било и у Рипњу. Ем сам на терету осталима, ем је потенцијално опасно по живот.U principu, šta prvo naiđe, trpi najviše, jer prosto ljudima nedostaje i kulture, a i ne informišu se između ostalog.
Mojim predlogom za 406L i 409 se ne gubi ništa , čak se ni okretnica na Banjici II ne opterećuje previše , jer su minibus vozila u pitanju.Kesha":18itmcg0 je napisao(la):Jedna od dve 406-ice ide preko Kumodraža, dok bi se 409-tka mogla okretati na Banjici. Iskreno, protiv sam da se ijedna linija poteza 400 okreće na okretnici Banjica II. Gube se bitna presedačka stajališta, što znači da ostaje samo 40-ica i 78-ica.
Znači po tebi (tvojoj organizaciji) ispada da je bolje da 405 i dalje bude prepuna , a 402 i dalje zvrnda prazna. Da li sam to dobro razumeo ili negde grešim?Kesha":18itmcg0 je napisao(la):Što se tiče ekspres režima 405-ice, već sam pisao da baš i nisam siguran da je to dobro rešenje. Prvo, postoji dobra šansa da dve 405-ice ne bi više išle u pravilnim razmacima, a i avalski put je postao toliko opterećen da bi se prednosti ekspres linije često anulirale zbog stvaranja, ajde da tako kažem, vozića. Takođe, mislim da i Jajincima treba dati jednu pravu gradsku liniju do centra, što će reći liniju sa taktom na bar desetak minuta, možda podeliti 47-icu kao što sam pre predlagao, jer je to jedini način da se rasterete sve duže linije poteza 400, uključujući i lasitne linije, koje isto tako imaju dosta stajališta od Avale do Trošarine. Kad ljudi ulaze u jednu 470-icu koja ima svega osam polazaka dnevno, ne vidim razlog što bi izbegavali 405-icu koja u poređenju sa pre pomenutom ide svaki čas. U principu, šta prvo naiđe, trpi najviše, jer prosto ljudima nedostaje i kulture, a i ne informišu se između ostalog. Sad se bar lako može videti kad koji bus nailazi, a i sve prigradske linije idu strogo po redu vožnje. Ipak, treba malo i ispratiti, a ne samo izaći na stanicu i uleteti u prvi koji naiđe po svaku cenu.
Pominjane su lasitne linije, a u poređenju sa 408-icom. Uvek pre 408 nego li bilo koja linija nekadašnjeg ITS2 sistema, bar što se poteza 400 tiče. Intervalski polasci, plus što postoje polasci i vikendom kod svih "gradskih" linija, dok se pojedine lasitne linije čak i ukidaju nedeljom, poput 474-tke. Kad se baci pogled na stajališni stub kroz Prnjavor, Trešnju ili Ralju, rekao bi čovek da čeka autobus na Slaviji po broju ispisanih linija, a od svih, samo 408 i 491 imaju pristojan broj polazaka, makar i radnim danima. 491 doduše, ima ponekad razmake na pola, a ponekad i na cela dva sata, ali bože moj, to je potpuno normalno za lasitne linije. 474 samo tri polaska dnevno, 470-ica i 450-ica po osam, a 451 tek četiri polaska. Vikendom je prevoz, najblaže rečeno, katastrofalan, pošto i 408-ica nedeljom ide na sat i osam minuta, a putnika i te kako ima, pogotovu tokom proleća i leta, pa i jeseni većim delom.
Jeste da i nije za ovu temu, ali sve pomenuto traži ozbiljnu reorganizaciju. Potez od skretanja za Zuce, pa do okretnice Ralja /Drumine/, ima i najveću razmenu putnika, pa stoga mislim da prevoz treba podrediti jednoj frekvetnoj liniji, u ovom slučaju 408-ici, na kojoj bi bez problema mogli raditi i zglobni autobusi sa četiri osovine dužine i preko 20m. Dobar put sa, i više nego prostranom okretnicom. Ostale linije organizovati kao lokale, a kombinacija ima nekoliko. Parcani i Stojnik bi se mogli povezati jednom lokalnom linijom, koja mora ići preko centra Ralje, a zahvata i železničku stanicu, i bez problema bi mogla ići na svakih sat vremena sa samo jednim vozilom. Malu Ivanča je, inače, malo razbacana da tako kažem, pa nemali delovi naselja nemaju nikakav prevoz. Kružna linija sa dva minibusa na relaciji Trešnja - Put za Malu Ivanču - Popović - Ralja - Trešnja. Podrazumeva se i suprotan smer od Trešnje prema Ralji, Popoviću i Maloj Ivanči, i naravno povratak na Trešnju putem za Malu Ivanču. Dva midibusa na svakih sat vremena, kombinovano na pola sata, što je, po mom mišljenju, daleko bolje rešenje u poređenju sa direktnom linijom do grada, koja ide na dva sata u proseku, a i ne pokriva celo naselje. 491 bi, takođe, mogao postati lokal sa svraćenjem u Sopot. Ima okretnica i u Ralji, i na Trešnji. Eventualno bi mogao i nastaviti do grada, ali da se redukuju polasci. Postoji i opcija produženja 408-ice do Sopota, što je deset minuta vožnje od Drumina. No, bila bi poželjna zglobna vozila na dvadesetak minuta tokom dana za 408-icu, eventualno petnaestak minuta u špicu. Subotom i nedeljom bi mogla ići u intervalu između 25 i 30 minuta.
88miki123":2w0d71zg je napisao(la):Kesho na Avali se izlazi samo kada je 405-ica toliko puna da jedva ide .Sto se tice lastinih linija svi znamo da na potezu od avale do trosarine ne staju uglavnom nigde .Jedino podrzavam ovo sto si pisao o reorganizacij lastinih linija.
Sto se tice jainaca da se ne lazemo sasvim dovljno je da na svim stanicama staju 401,402,403,406,407,409,503.