Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Mirijevo - Resnik - BNV - Bezanija :bash:
Gde cete bolju liniju, sve kljucne tacke su pokrivene :D
 
Ne znam stvarno šta su komplikovali. Treba samo da se vrati kako je bilo. 94 na Miljakovac 1, 504 da pokupi po delovima Resnika gde ne pokriva 47 i da se vrati na Miljakovac 3. Tako se dobije veza (presedačka) Resnika sa 94 i tramvajem 3 (47 ili 504 kao prva linija), sa druge strane Miljakovac 3 ima vezu (funkcionalnu) sa 3 i BGvozom koji je, ovakvim danima posebno, jaako popularan.
 
Bender Rodriguez":1m6g0ygx je napisao(la):
https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3025216-da-li-jos-jedno-pakleno-leto-ceka-beograd-od-redovnih-tramvajskih-linija-ostaju-samo-dve-a-trole-dobijaju-novu-okretnicu-nasred-terazija

Kada se Trg i otvori za saobraćaj, deo trolejbusa moći će da odlazi i u Makedonsku ulicu, a deo će ostati na okretnici Terazije ili će se okretati na Trgu pored Doma vojske.


I da, j' ih Savski trg i pešačke zone.
Bender Rodriguez":1m6g0ygx je napisao(la):
Cela zamisao je populistička zbrda zdola brljotina.
Naravno.
Oni nemaju ideju sta bi napravili, cev samo ideju sta bi ukinuli.
Seljacic iz provincije koji kao supotitorija obitava u a**** vodeći i odlučujući o ovom gradu i tako ne ide van svog precnika od 600m, jer, eto sposoban je bio da sebi sredi život.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=597360#p597360:3x3azxdc je napisao(la):
hiavata » 24 Jan 2019 01:34 pm[/url]":3x3azxdc]Ne znam stvarno šta su komplikovali. Treba samo da se vrati kako je bilo. 94 na Miljakovac 1, 504 da pokupi po delovima Resnika gde ne pokriva 47 i da se vrati na Miljakovac 3. Tako se dobije veza (presedačka) Resnika sa 94 i tramvajem 3 (47 ili 504 kao prva linija), sa druge strane Miljakovac 3 ima vezu (funkcionalnu) sa 3 i BGvozom koji je, ovakvim danima posebno, jaako popularan.
Ми из Удружења љубитеља железнице смо пре него што су градски челници увели линију БГ:ВОЗ-а за Ресник направили анкету мањег обима. Показала је да се око 60% свих кретања завршава јужно од линије Баново брдо - Бањица. Што је врло занимљиво, људи су јако хвалили 503, уз велику ману што иде јако ретко. Сам 504 или неки други број би им одговарао да се пење на Видиковачки гребен и ка Бановом брду. Наравно, и један и други би морали да иду чешће.

А за везу Железничке станице Раковица, Пијаце Раковица и трамваја 3 са околином би најбоље легла линија типа Миљаковац 3 - Раковица пијаца - Ж.Ст.Раковица - Пилота Михајла Петровића - Верак Виногради - Беле Воде. Без интервала 15 минута, та линија не би била ефикасан "фидер", али може са таквим интервалом саобрраћати само радним даном и суботом ујутру. Суштина је да повеже најгушће насељена насеља. А истовремено, смањује притисак на 50 и 59 у Пилота Михајла Петровића.
 
Fider bi mogao/trebao da poveže Vidikovac sa žel. st. Kneževac jer se odande spuštaju automobila i parkiraju po trotoaru i "zelenoj" površini. Usput imamo i Petlovo, Labudovo i ostala koji gledaju žel. šine sa visine i na tome ostaje.

Od svih lokala koje je Rakovica dobila ni jedan (nula) ne ide na Vidikovac što je ustvari totalno apsurdno uzimajuću činjenicu šta on predstavlja lokalnom stanovništvu. Tako imamo na vidikovačkoj pijaci totalni saobracćjni kolaps zbog manjka parkinga sa jedne strane (mada saobraćajni kolaps važi za ceo Vidikovac), dok, kao što sam napisao, povećan broj parkiranih automobila kod žel. st. Kneževac, jel zamislite ne postoji veza dva naselja koje odvaja samo velika nadmorska visina (autobusi nikada nisu išla direktnom ulicom koja ide od Vidikovca do žel. st Kneževac zbog uspona).

Ukratko, svako od nas treba da navija da predsednik Opštine ili neka glava u Gradu bude komšija ne bi li bas taj kraj dobio bila šta, kao Resnik sada. A ovde ne pričam o kilometrima dugačkim linijama koje spajaju tri kraja sveta već lokalima koji treba da svakodnevni život učine lakšim. Ali ne...
 
Можда није права тема за питање, претходни пост ме подстакао. Како би било да се ЖС Кнежевац помери пар стотина метара према Раковици? Преко пута ДМБ или како се већ зове (бивша) фабрика. Ту је сад некаква шикара и поред паркинг.
 
Obziroom na to da je remont ove deonice pri kraju, šanse da se tako nešto dogodi su ravne nuli.
 
Evo nekih predloga na temu povezivanja sa BG: vozom (linija 2). Ovo je ono što mi je prvo palo na pamet , a moguće je realizovati sa postojećim brojem vozila. Za ostalo nisam siguran šta bi bilo najbolje rešenje , a da je izvodljivo bez većeg pretumbavanja i eventualnog dodavanja vozila.

504 Bele vode - Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Kneževac - Resnik
Linija se skraćuje u Resniku do okretnice linije 94 u Edvarda Grira , dok se od opštine Rakovica preusmerava ka Belim vodama , preko Vidikovca i Cerak vinograda. Red vožnje i takt ostaju isti , kao i broj vozila , 3. Ovime se dobija nedostajuća veza Resnika sa Vidikovcem , obzirom da stanovnici Resnika dosta gravitiraju i ka tom delu grada , dok naselja Bele vode i Cerak vinogradi dobijaju vezu sa BG: vozom , što trenutno nije slučaj.

Pogledajte prilog 3

505 Miljakovac - ŽS Rakovica - Sunčani breg - Miljakovačke staze
Linija se preusmerava preko ŽS Rakovica , čime naselja Sunčani breg i Miljakovac 1 dobijaju direktnu vezu sa BG: vozom. Takt linije i red vožnje bi ostali isti , kao broj vozila , 3 minibusa.

Pogledajte prilog 2

505L Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Rakovica - Miljakovac II - Miljakovac III - Miljakovačke staze
Takt na ovoj liniji bi se povećao sa 20 na 30 minuta , ali bi se zato dobila nedostajuća veza stanovnika Miljakovca II i III , kao i naselja Miljakovačke staze sa ŽS Rakovica i veza sa Vidikovcem , čime se i stanovnicima dela Skojevskog naselja , kao i dela naselja Kneževac. Na liniji bi saobraćala 2 minibus vozila , kao što je i sada slučaj.

Pogledajte prilog 1

506+507 Miljakovac II - ŽS Rakovica - Resnik (Josipa Telarevića) - Resnik (Patin Majdan)
2 minibus vozila na 35 minuta , što je ukupan broj vozila sa linija 506 i 507. Dobija se direktna veza sa ŽS Resnik i ŽS Rakovica , kao i bolja povezanost sa linijama ka drugim delovima grada , plus što stanovnici Miljakovca II dobijaju nedostajuću vezu sa BG: vozom.

 
Generalno nemam nista protiv,, za 504 sam i sam predlagao ovako nesto, samo da primetim da je ovo klasican primer na koji nacin Knezevac nikako da se sredi sa prevozom (bar sto se tice veze sa Vidikovcem) jer nekako nikada nizasta nije usput, iako je npr. Vidikovcu generalno bliza zel. st. Knezevac nego Rakovica. A ako i dam predlog na osnovu ovih predloga, verovatno cu dobiti niz "komplimenata".
 
solecar":25wjd911 je napisao(la):
Evo nekih predloga na temu povezivanja sa BG: vozom (linija 2). Ovo je ono što mi je prvo palo na pamet , a moguće je realizovati sa postojećim brojem vozila. Za ostalo nisam siguran šta bi bilo najbolje rešenje , a da je izvodljivo bez većeg pretumbavanja i eventualnog dodavanja vozila.

504 Bele vode - Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Kneževac - Resnik
Linija se skraćuje u Resniku do okretnice linije 94 u Edvarda Grira , dok se od opštine Rakovica preusmerava ka Belim vodama , preko Vidikovca i Cerak vinograda. Red vožnje i takt ostaju isti , kao i broj vozila , 3. Ovime se dobija nedostajuća veza Resnika sa Vidikovcem , obzirom da stanovnici Resnika dosta gravitiraju i ka tom delu grada , dok naselja Bele vode i Cerak vinogradi dobijaju vezu sa BG: vozom , što trenutno nije slučaj.

Pogledajte prilog 3

505 Miljakovac - ŽS Rakovica - Sunčani breg - Miljakovačke staze
Linija se preusmerava preko ŽS Rakovica , čime naselja Sunčani breg i Miljakovac 1 dobijaju direktnu vezu sa BG: vozom. Takt linije i red vožnje bi ostali isti , kao broj vozila , 3 minibusa.

Pogledajte prilog 2

505L Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Rakovica - Miljakovac II - Miljakovac III - Miljakovačke staze
Takt na ovoj liniji bi se povećao sa 20 na 30 minuta , ali bi se zato dobila nedostajuća veza stanovnika Miljakovca II i III , kao i naselja Miljakovačke staze sa ŽS Rakovica i veza sa Vidikovcem , čime se i stanovnicima dela Skojevskog naselja , kao i dela naselja Kneževac. Na liniji bi saobraćala 2 minibus vozila , kao što je i sada slučaj.

Pogledajte prilog 1

506+507 Miljakovac II - ŽS Rakovica - Resnik (Josipa Telarevića) - Resnik (Patin Majdan)
2 minibus vozila na 35 minuta , što je ukupan broj vozila sa linija 506 i 507. Dobija se direktna veza sa ŽS Resnik i ŽS Rakovica , kao i bolja povezanost sa linijama ka drugim delovima grada , plus što stanovnici Miljakovca II dobijaju nedostajuću vezu sa BG: vozom.

507 treba da se produži do Rusnja!


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
И опет си заборавио кључну ствар, онај небулозни 407Л, људи су тражили да из Рипња преко Ибарске доспе до Ресника да имају везу са Бг Возом, то све може да се учини преко Рушња... Значи да 506 или 507 преко Рушња и Ибарске продуже трасом 407Л, да код Тимочког пута улази и излази у центру Рипња, и таман 6 комбија на 20 минута, и да се преклапа са возом, а воз за Ресник смањити на 15 минута и да иде докле год има поласке и доласке из центра града... Тиме се спречавају насилнички планови становника Ресника, да им удовољи о продужетку 37, са којим ништа не добијају, осим монструм линије...
 
Kada su Knezevcani pisali peticiju da se 94 produzi do Petlovog brda, odgovor je bio ne moze, linija bi bila preduga, pa su je onda produzili do Resnika. Kada se i ovde spominjala ideja da se 37 preusmeri do Vidikovca preko Knezevca (sa druge strane zel. pruge), takodje to niko nije odobravao. Bojim se da kada je Resnik u pitanju, danas vaze neka druga pravila.
 
Ресник је поред 94 добио и Бг Воз, добили су 506 и 507 чиме је цело насеље заокружено, само је велики проблем целе Раковице као општине што немају крштену кружну линију од Миљаковца до Видиковца, ово са 501 и 502 је само чишћење што нема 42! 94 је монструм линија која иде без реда вожње!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599027#p599027:1hyz3gp1 je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Jan 31, 2019 2:20 am[/url]":1hyz3gp1]И опет си заборавио кључну ствар, онај небулозни 407Л, људи су тражили да из Рипња преко Ибарске доспе до Ресника да имају везу са Бг Возом, то све може да се учини преко Рушња... Значи да 506 или 507 преко Рушња и Ибарске продуже трасом 407Л, да код Тимочког пута улази и излази у центру Рипња, и таман 6 комбија на 20 минута, и да се преклапа са возом, а воз за Ресник смањити на 15 минута и да иде докле год има поласке и доласке из центра града... Тиме се спречавају насилнички планови становника Ресника, да им удовољи о продужетку 37, са којим ништа не добијају, осим монструм линије...
Po mojoj računici , kako kaže Plan plus , to je 36km , i potrebno je oko 107 minuta , sa pouzom , samo za jedan pravac , za šta bi bilo potrebno 11 vozila da saobraća na 20 minuta , za spajanje 407L i 507.

 
solecar":2u19ypmp je napisao(la):
Evo nekih predloga na temu povezivanja sa BG: vozom (linija 2). Ovo je ono što mi je prvo palo na pamet , a moguće je realizovati sa postojećim brojem vozila. Za ostalo nisam siguran šta bi bilo najbolje rešenje , a da je izvodljivo bez većeg pretumbavanja i eventualnog dodavanja vozila.

504 Bele vode - Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Kneževac - Resnik
Linija se skraćuje u Resniku do okretnice linije 94 u Edvarda Grira , dok se od opštine Rakovica preusmerava ka Belim vodama , preko Vidikovca i Cerak vinograda. Red vožnje i takt ostaju isti , kao i broj vozila , 3. Ovime se dobija nedostajuća veza Resnika sa Vidikovcem , obzirom da stanovnici Resnika dosta gravitiraju i ka tom delu grada , dok naselja Bele vode i Cerak vinogradi dobijaju vezu sa BG: vozom , što trenutno nije slučaj.

Pogledajte prilog 3

505 Miljakovac - ŽS Rakovica - Sunčani breg - Miljakovačke staze
Linija se preusmerava preko ŽS Rakovica , čime naselja Sunčani breg i Miljakovac 1 dobijaju direktnu vezu sa BG: vozom. Takt linije i red vožnje bi ostali isti , kao broj vozila , 3 minibusa.

Pogledajte prilog 2

505L Cerak vinogradi - Pilota Mihajla Petrovića - ŽS Rakovica - Miljakovac II - Miljakovac III - Miljakovačke staze
Takt na ovoj liniji bi se povećao sa 20 na 30 minuta , ali bi se zato dobila nedostajuća veza stanovnika Miljakovca II i III , kao i naselja Miljakovačke staze sa ŽS Rakovica i veza sa Vidikovcem , čime se i stanovnicima dela Skojevskog naselja , kao i dela naselja Kneževac. Na liniji bi saobraćala 2 minibus vozila , kao što je i sada slučaj.

Pogledajte prilog 1

506+507 Miljakovac II - ŽS Rakovica - Resnik (Josipa Telarevića) - Resnik (Patin Majdan)
2 minibus vozila na 35 minuta , što je ukupan broj vozila sa linija 506 i 507. Dobija se direktna veza sa ŽS Resnik i ŽS Rakovica , kao i bolja povezanost sa linijama ka drugim delovima grada , plus što stanovnici Miljakovca II dobijaju nedostajuću vezu sa BG: vozom.

Предлози скроз на месту, нешто слично сам хтео да предложим за 504. Додао бих само спајање линија 502+521 и кружна линија кроз Миљаковац.
ecfb74a89feecdfbdf5ed215259d6654.jpg
92f9769d60eb8faec54fbb7f31a82670.jpg


Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Za spajanje 502 i 521 nisam siguran koliko bi to bilo OK (to ne znači da bi to bilo loše rešenje), tj. kako bi se rešio problem direktne povezanosti Železnika sa Patrijarha Joanikija (trasa 23 , 53 , 59 i 534) , što godinama traže , i istovremene direktne povezanosti sa ŽS Rakovica. Kao ideja je OK , ali ako bi više muva jednim udarcem moglo da se reši , to bi bilo još bolje.
Takođe , mislim da nije OK da Kanarevo brdo ponovo bude slepo crevo koje bi se oslanjalo samo na retku 54. Pri tom , bilo bi dobro da i oni nekako dobiju vezu sa BG: vozom. To još uvek nisam smislio kako bi moglo da se reši efikasno.
 
solecar":ad16xddf je napisao(la):
Za spajanje 502 i 521 nisam siguran koliko bi to bilo OK (to ne znači da bi to bilo loše rešenje), tj. kako bi se rešio problem direktne povezanosti Železnika sa Patrijarha Joanikija (trasa 23 , 53 , 59 i 534) , što godinama traže , i istovremene direktne povezanosti sa ŽS Rakovica. Kao ideja je OK , ali ako bi više muva jednim udarcem moglo da se reši , to bi bilo još bolje.
Takođe , mislim da nije OK da Kanarevo brdo ponovo bude slepo crevo koje bi se oslanjalo samo na retku 54. Pri tom , bilo bi dobro da i oni nekako dobiju vezu sa BG: vozom. To još uvek nisam smislio kako bi moglo da se reši efikasno.
Замена за 502 на Канаревом нека буде 34, ионако нема поенту што се окреће код слодеса.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Neka zamena za povezivanje Kneževca sa ŽS bude 42 , a ne skraćena 502 van Kanarevog brda. Poenta mog komentara je bila da se Kanarevo brdo poveže nekako sa ŽS Rakovica , a ne da bude ponovo osakaćen. Neka lokalna linija bi trebalo da to odrađuje , a ne da to bude 34 , koji već opslužuje Prokop. Ako bi se produžavao 34 , to bi u ovom slučaju trebalo da bude do Miljakovca 1 , preko Kanarevog brda.
 
solecar":2mtthbxg je napisao(la):
Neka zamena za povezivanje Kneževca sa ŽS bude 42 , a ne skraćena 502 van Kanarevog brda. Poenta mog komentara je bila da se Kanarevo brdo poveže nekako sa ŽS Rakovica , a ne da bude ponovo osakaćen. Neka lokalna linija bi trebalo da to odrađuje , a ne da to bude 34 , koji već opslužuje Prokop. Ako bi se produžavao 34 , to bi u ovom slučaju trebalo da bude do Miljakovca 1 , preko Kanarevog brda.
А увођење кружне линије као што сам направио мапу, само да иде кроз Српских ударних бригада.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
U tom slučaju bi linija bila jednosmerna , ali i u takvoj situaciji dobar deo Borske koji pokrivaš sa prvobitnim predlogom , ostavljaš bez veze sa ŽS Rakovica.
 
solecar":1t69ys8t je napisao(la):
U tom slučaju bi linija bila jednosmerna , ali i u takvoj situaciji dobar deo Borske koji pokrivaš sa prvobitnim predlogom , ostavljaš bez veze sa ŽS Rakovica.
У принципу је станица веома близу Миљаковцу само што мора около да се иде, нема пролаз кроз ИМР што би скратио пут до окретнице на Миљаковцу 1.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Ako bi tvoja predložena kružna linija išla preko Kanarevog brda , onda bi deo Borske ulice od Srpskih udarnih brigada do Vareške bio bez veze sa ŽS Rakovica. Za ovo što si napisao mi nije jasno šta si hteo da kažeš.

P.S.
Ako se odgovor odnosi na post iznad tvog , onda nema potrebe da isti citiraš.
 
Dali ste mi ideju, Rakovička osmica :D
Miljakovac - Kneževac - žel st Kneževac - Vidikovac - Stara Rakovica - žel st Rakovica - Košutnjak - Kanarevo brdo - Miljakovac
Možda treba još razrade ali dobro, vozila u oba pravca, dužina 15km, možda Miljakovac početna i krajna tačka, nešto kao dvojka.

AEJuflp.png
 
Vrh