Predlog za 51 je Karlov i po meni jedno od najboljih rešenja do sada , te sam ga zato i uvrstio u ovaj predlog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]51 bi najbolje bilo proterati preko mosta na Adi i Proleterske Solidarnosti negde do Usca...
Igrom slučaja , prethodnih dana sam nekoliko puta bio kod okretnice na Senjaku i primetio da dosta ljudi ciljano čeka 34 , ali da isto tako nisu baš najbolje upoznati sa redom vožnje , jer se dešavalo da dođu 5 - 10 minuta nakon polaska 34. Takođe sam primetio i dosta ljudi da koriste 34 nakon prođuženja da dođu do KBC Dragiša Mišović. Stanovnici Lisičjeg potoka se žale na loš red vožnje , posebno vikendom , gde se sa izmenom trase na tom delu trase znatno povećao broj putnika , tako da ponekad zna da se stoji i na vratima ... Čak ima i ljudi koji bi sa BG: voza išli na Senjak i obrnuto al im je problem to što ide tako retko.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]34 je odavno zrela ili za veci bus, ili za vise onih teretnjaka od sprintera...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]Po onim studijama i pizdarijama sto su "strucnjaci" pravili, samo je u planu da ostane Bg Voz na toj deonici sto si predlozio za 36+67...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478869#p478869:33xazj2p je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 7:05 pm[/url]":33xazj2p]Мислим да је за 67 грешка да се изгуби Зелени венац. Блок 70 просто нема потребу за везу са Прокопом пошто има своју новобеоградску жст.
Nije mi poenta bila u direktnom povezivanju bloka 70 sa Prokopom , već da se na neki način rastereti Zeleni venac i Brankov most , kao što reče Gaspar18 , da se ne izgubi veza Prokopa sa GŽS , a da se istovremeno ta veza poboljša.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478879#p478879:33xazj2p je napisao(la):Gaspar18 » September 19th, 2017, 7:30 pm[/url]":33xazj2p]Kako god da okrenes pizdarija sa Zelenim Vencom se mora resavati, i naravno nezaobilazni Terazijski Tunel, koji je pretesan vec za prevoz i mnooooogo stresan...
'Oće čekaće i voz koji neće stajati na Novom Beogradu , jer dolazi iz drugog kraka i ne ide dalje od Prokopa. :lool:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Па опет ће чекати воз на Новом Београду, а не Прокопу
Mislim da neće tako rešavati problem , jer već je bilo nezadovoljstva građana tim predlogom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Мислим да ће проблематику преоптерећеног Бранковог моста и загушеног Зеленог венца стручњаци решити пребацивањем терминуса троцифрених линија на нове терминусе Ушће и блок 20.
Ni ovo nije naišlo na najbolji odjek kod građana , mislim na skraćenje 601. 71+36 sam ranije predlagao , ali da to bude veza preko Zelenog venca , Slavije i Autokomande. Ako bi se spajali 36 i 71 preko GŽS , jedino isplativo bi bilo da to bude preko Starog savskog mosta , uz gubitak veze sa Zelenim vencem.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Можда би боље решење било спајање линије 71 са 36, пошто је у плану пребацивање 601 са ГЖс на нову БАС у блоку 42, а Сурчинцима ће бити лакше да на Лединама преседну на 71 него код БАС на трамваје.
Ja baš suprotno mislim , da će vozove sa istoka da ostave do Prokopa , kao što je sada slučaj i da jće zato biti potrebno imati i autobusku vezu Prokopa i Novog Beograda. Ovo naravno ne znači da se ne slažem sa tvojom konstatacijom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478938#p478938:1y00svw1 je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 10:14 pm[/url]":1y00svw1]Надам се да неће тако дебилно организовати возове да иду само до Прокопа.
:kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478938#p478938:1y00svw1 je napisao(la):Дошљак » September 19th, 2017, 10:14 pm[/url]":1y00svw1]Наравно, и мислио сам 71+36 да иде преко Савског моста.
Шта је тачно разлика између садашње трасе 34 и оне која је предложена? Сем додатног возила нема никакве промене колико ја примећујем.solecar":5nz6esxb je napisao(la):Šta mislite o sledećem?
34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak
36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A
51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode
Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
Уместо да су 34 продужили преко Канаревог до Миљаковца 1 а 54 скратили до тамо онда би се и добио двосмеран аобраћај где сада пролази 54.solecar":2u1pis9l je napisao(la):Lepo si to primetio , nema razlike u trasi , ali svejedno sam i to stavio da bi ljudima bilo lakše da se snađu. Da se barem proba da se izdejstvuje pojačanje , kad već nisu hteli das produže trasu i preko Kanarevog brda. Ovakav kakav je sad red vožnje na 34 , nikome ne odgovara.
То је када нам стручни кадар седи у Дирекцији и врти једну те исту причу.solecar":2fscfekz je napisao(la):Mogli su i tako da urade , ili da produže 54 do okretnice na Voždovcu , ali da linija ide dvosmerno preko Kanarevog brda , a da 34 ide dvosmerno do okretnice na Miljakovcu , ali nisu. Godinama uporno tvrde da nema potrebe za time , a Kanarevo brdo se širi ... Slično kao sa linijom 42 i Kneževcem. Spojili tadašnju 42 sa 542 i smatraju da su rešili problem.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480415#p480415:2kkjdvt9 je napisao(la):hiavata » Uto Sep 26, 2017 2:09 pm[/url]":2kkjdvt9]A zao mi ih je, ubi ih ovo sa Slavijom. Cekam 42 na Dedinju juce, smer ka Petolovom, trcim ka stanici i pobegne mi bus. Bukvalno 5 metara iza ide drugi. Ulazim u drugi, na semaforu sa Borskom konvoj stize 3. autobus. Znaci 50% linije. Pohvala (iz mog ugla gledanja) za vozaca koji je pozvao svog dispecara ili kako se to vec zove i dobio direktivu da saceka na stanici u Kosutnjaku par minuta duze da bi se malo makar odvojili. Jadni ljudi koje je zakacila "rupa" pre i posle ova 3.
Немају где да се пуне.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480468#p480468:xe4blabr je napisao(la):kruuki » 26 Сеп 2017, 18:29[/url]":xe4blabr]Zasto sada kada trebutno eko busevi nisu u funkciji, iste ne stave na neku manje opterecenu trolejbusku liniju cisto da se vidi kako ce se pokazati kad vec planiraju ukidanje trolejbusa makar sad moze da se vidi da li je elektrobus adekvatna zamena...
Sent from my iPhone using Tapatalk