Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Мислим да је за 67 грешка да се изгуби Зелени венац. Блок 70 просто нема потребу за везу са Прокопом пошто има своју новобеоградску жст.
 
Kako god da okrenes pizdarija sa Zelenim Vencom se mora resavati, i naravno nezaobilazni Terazijski Tunel, koji je pretesan vec za prevoz i mnooooogo stresan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):
Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]51 bi najbolje bilo proterati preko mosta na Adi i Proleterske Solidarnosti negde do Usca...
Predlog za 51 je Karlov i po meni jedno od najboljih rešenja do sada , te sam ga zato i uvrstio u ovaj predlog.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):
Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]34 je odavno zrela ili za veci bus, ili za vise onih teretnjaka od sprintera...
Igrom slučaja , prethodnih dana sam nekoliko puta bio kod okretnice na Senjaku i primetio da dosta ljudi ciljano čeka 34 , ali da isto tako nisu baš najbolje upoznati sa redom vožnje , jer se dešavalo da dođu 5 - 10 minuta nakon polaska 34. Takođe sam primetio i dosta ljudi da koriste 34 nakon prođuženja da dođu do KBC Dragiša Mišović. Stanovnici Lisičjeg potoka se žale na loš red vožnje , posebno vikendom , gde se sa izmenom trase na tom delu trase znatno povećao broj putnika , tako da ponekad zna da se stoji i na vratima ... Čak ima i ljudi koji bi sa BG: voza išli na Senjak i obrnuto al im je problem to što ide tako retko.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478856#p478856:33xazj2p je napisao(la):
Gaspar18 » September 19th, 2017, 5:34 pm[/url]":33xazj2p]Po onim studijama i pizdarijama sto su "strucnjaci" pravili, samo je u planu da ostane Bg Voz na toj deonici sto si predlozio za 36+67...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478869#p478869:33xazj2p je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 7:05 pm[/url]":33xazj2p]Мислим да је за 67 грешка да се изгуби Зелени венац. Блок 70 просто нема потребу за везу са Прокопом пошто има своју новобеоградску жст.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478879#p478879:33xazj2p je napisao(la):
Gaspar18 » September 19th, 2017, 7:30 pm[/url]":33xazj2p]Kako god da okrenes pizdarija sa Zelenim Vencom se mora resavati, i naravno nezaobilazni Terazijski Tunel, koji je pretesan vec za prevoz i mnooooogo stresan...
Nije mi poenta bila u direktnom povezivanju bloka 70 sa Prokopom , već da se na neki način rastereti Zeleni venac i Brankov most , kao što reče Gaspar18 , da se ne izgubi veza Prokopa sa GŽS , a da se istovremeno ta veza poboljša.
 
У кретањима људи са Новог Београда та линија нема смисла, пошто је за њих Зелени венац битно одредиште. Када се укине ГЖС и БАС се пресели на НБГ, Савски трг ће им бити само успутна локација. Прокоп треба повезати са околином, Вождовац и Врачар пре свега.
 
Kada se ukinu GŽS i BAS , onda će im ta veza i te kako koristiti , jer će "Prokop" biti nova GŽS a "Novi Beograd" novi BAS. Isto tako i ljudima koji dođu vozom do Prokopa. Što se tiče bloka 70 , tu postoje još 68 i 95 koji idu dio Zelenog venca , u Milutina Milankovića 71 i EKO1 , u Antifašističke borbe EKO1 ...
 
Па опет ће чекати воз на Новом Београду, а не Прокопу :D Шта више, мислим да ће корсницима нове БАС више значити да дођу до Зеленог венца са 67 која стаје у близини него до ГЖС. Мислим да ће проблематику преоптерећеног Бранковог моста и загушеног Зеленог венца стручњаци решити пребацивањем терминуса троцифрених линија на нове терминусе Ушће и блок 20. Можда би боље решење било спајање линије 71 са 36, пошто је у плану пребацивање 601 са ГЖс на нову БАС у блоку 42, а Сурчинцима ће бити лакше да на Лединама преседну на 71 него код БАС на трамваје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Па опет ће чекати воз на Новом Београду, а не Прокопу :D
'Oće čekaće i voz koji neće stajati na Novom Beogradu , jer dolazi iz drugog kraka i ne ide dalje od Prokopa. :lool:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Мислим да ће проблематику преоптерећеног Бранковог моста и загушеног Зеленог венца стручњаци решити пребацивањем терминуса троцифрених линија на нове терминусе Ушће и блок 20.
Mislim da neće tako rešavati problem , jer već je bilo nezadovoljstva građana tim predlogom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478915#p478915:2vogkr2h je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 9:17 pm[/url]":2vogkr2h]Можда би боље решење било спајање линије 71 са 36, пошто је у плану пребацивање 601 са ГЖс на нову БАС у блоку 42, а Сурчинцима ће бити лакше да на Лединама преседну на 71 него код БАС на трамваје.
Ni ovo nije naišlo na najbolji odjek kod građana , mislim na skraćenje 601. 71+36 sam ranije predlagao , ali da to bude veza preko Zelenog venca , Slavije i Autokomande. Ako bi se spajali 36 i 71 preko GŽS , jedino isplativo bi bilo da to bude preko Starog savskog mosta , uz gubitak veze sa Zelenim vencem.
 
Надам се да неће тако дебилно организовати возове да иду само до Прокопа. :( А опет ће бити БГ воз као најбржа веза за цео НБГ до Прокопа.
Наравно, и мислио сам 71+36 да иде преко Савског моста. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478938#p478938:1y00svw1 je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 10:14 pm[/url]":1y00svw1]Надам се да неће тако дебилно организовати возове да иду само до Прокопа. :(
Ja baš suprotno mislim , da će vozove sa istoka da ostave do Prokopa , kao što je sada slučaj i da jće zato biti potrebno imati i autobusku vezu Prokopa i Novog Beograda. Ovo naravno ne znači da se ne slažem sa tvojom konstatacijom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478938#p478938:1y00svw1 je napisao(la):
Дошљак » September 19th, 2017, 10:14 pm[/url]":1y00svw1]Наравно, и мислио сам 71+36 да иде преко Савског моста. :)
:kk:
 
solecar":5nz6esxb je napisao(la):
Šta mislite o sledećem?

34 Pere Velimirovića - Lisičji potok - Prokop - Senjak



36 + 67 Prokop - GŽS - Staro sajmište - Španskih boraca - Blok 70A



51 Birčaninova - Prokop - Sajam - banovo brdo - Žarkovo - Bele vode



Na liniji 36 + 67 bi radilo 6 vozila (ukupan broj vozila na sa obe linije) što bi dalo takt od 11 minuta. Bilo bi potrebno 33 minuta od jedne do druge okretnice. Dobija se brža veza sa GŽS , bolji takt , bolja veza sa NBG i obrnuto ...
Na liniji 51 bi sve bilo isto (broj vozila , takt) kao što je i sada.
Linija 34 bi se pojačala sa jednim vozilom čime bi se dobio takt od 25 - 26 minuta umesto dosadašnjih 35. Vikendom bi radila 2 vozila sa taktom od 35 minuta , umesto sadašnjih 70.
Шта је тачно разлика између садашње трасе 34 и оне која је предложена? Сем додатног возила нема никакве промене колико ја примећујем.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Lepo si to primetio , nema razlike u trasi , ali svejedno sam i to stavio da bi ljudima bilo lakše da se snađu. Da se barem proba da se izdejstvuje pojačanje , kad već nisu hteli das produže trasu i preko Kanarevog brda. Ovakav kakav je sad red vožnje na 34 , nikome ne odgovara.
 
solecar":2u1pis9l je napisao(la):
Lepo si to primetio , nema razlike u trasi , ali svejedno sam i to stavio da bi ljudima bilo lakše da se snađu. Da se barem proba da se izdejstvuje pojačanje , kad već nisu hteli das produže trasu i preko Kanarevog brda. Ovakav kakav je sad red vožnje na 34 , nikome ne odgovara.
Уместо да су 34 продужили преко Канаревог до Миљаковца 1 а 54 скратили до тамо онда би се и добио двосмеран аобраћај где сада пролази 54.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Mogli su i tako da urade , ili da produže 54 do okretnice na Voždovcu , ali da linija ide dvosmerno preko Kanarevog brda , a da 34 ide dvosmerno do okretnice na Miljakovcu , ali nisu. Godinama uporno tvrde da nema potrebe za time , a Kanarevo brdo se širi ... Slično kao sa linijom 42 i Kneževcem. Spojili tadašnju 42 sa 542 i smatraju da su rešili problem.
 
solecar":2fscfekz je napisao(la):
Mogli su i tako da urade , ili da produže 54 do okretnice na Voždovcu , ali da linija ide dvosmerno preko Kanarevog brda , a da 34 ide dvosmerno do okretnice na Miljakovcu , ali nisu. Godinama uporno tvrde da nema potrebe za time , a Kanarevo brdo se širi ... Slično kao sa linijom 42 i Kneževcem. Spojili tadašnju 42 sa 542 i smatraju da su rešili problem.
То је када нам стручни кадар седи у Дирекцији и врти једну те исту причу.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
42 је дебилна линија са овим редом вожње, када се ради Маричка народ нема превоз а мајмуни из ДЈП сматрају да нема потребе да иде чешће па Кнежевац се шири... Да ли ДЈП толико мрзи да додају бар 3 возила да би линија ишла на 9-10 мин?
 
Smatraju oni da je dovoljno na mapi pokriti grad linijama, to je.
Ista ta linija je jedina veza i za 500 lezecih bolesnika, bar 300 ambulantnih bolesnika, njihove pratioce i posete, kao i zaposlene u Institutu za ortopediju Banjica (nekadasnja spec. ort.hiruska bolnica Banjica...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Мора се додати линије па онда кад спрцкају све бусеве на некакве болештине од линија па нема да се остале појачају ником ништа
 
42Р је тренутно појачана са 2 Аривина возила јер Луди Травел не може.
 
A zao mi ih je, ubi ih ovo sa Slavijom. Cekam 42 na Dedinju juce, smer ka Petolovom, trcim ka stanici i pobegne mi bus. Bukvalno 5 metara iza ide drugi. Ulazim u drugi, na semaforu sa Borskom konvoj stize 3. autobus. Znaci 50% linije. Pohvala (iz mog ugla gledanja) za vozaca koji je pozvao svog dispecara ili kako se to vec zove i dobio direktivu da saceka na stanici u Kosutnjaku par minuta duze da bi se malo makar odvojili. Jadni ljudi koje je zakacila "rupa" pre i posle ova 3.
 
Mogu misliti kako je tek njima kada se to dešava i sa trolama 40 i 41 , a ne zakačinju radove , i plus su pojačane zbog radova na Slaviji. Više puta mi se tako desilo. Naprimer , kad idem na Banjicu , ukucam da vidim gde je najbliža trola , a ona kod Glavne pošte , a ja kod Muzeja Jugoslavije , pa onda ili peške ili na 34 , pa čekanje 78 kod Dragiša Mišović.
 
Zasto sada kada trebutno eko busevi nisu u funkciji, iste ne stave na neku manje opterecenu trolejbusku liniju cisto da se vidi kako ce se pokazati kad vec planiraju ukidanje trolejbusa makar sad moze da se vidi da li je elektrobus adekvatna zamena...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Е бус је могао да ради Студентски Трг - Славија, и тако смањи хаос на тролама које иду тим потезом, или да иде рецимо Вуков Споменик - Студетнски Трг, јер би покупио масу људи из 28, 65 и 77...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480415#p480415:2kkjdvt9 je napisao(la):
hiavata » Uto Sep 26, 2017 2:09 pm[/url]":2kkjdvt9]A zao mi ih je, ubi ih ovo sa Slavijom. Cekam 42 na Dedinju juce, smer ka Petolovom, trcim ka stanici i pobegne mi bus. Bukvalno 5 metara iza ide drugi. Ulazim u drugi, na semaforu sa Borskom konvoj stize 3. autobus. Znaci 50% linije. Pohvala (iz mog ugla gledanja) za vozaca koji je pozvao svog dispecara ili kako se to vec zove i dobio direktivu da saceka na stanici u Kosutnjaku par minuta duze da bi se malo makar odvojili. Jadni ljudi koje je zakacila "rupa" pre i posle ova 3.

Da, ali na to treba da odreaguju ovi što nazovi prate saobraćaj. Spucane pare u sistem koji niko ne gleda i posle haos na liniji.
Lepo se napravi interval dok je vozilo u Gepratovoj ili na Petlovom a ne duž trase. I šta dobija za par minuta kad posle rupa od 40 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480468#p480468:xe4blabr je napisao(la):
kruuki » 26 Сеп 2017, 18:29[/url]":xe4blabr]Zasto sada kada trebutno eko busevi nisu u funkciji, iste ne stave na neku manje opterecenu trolejbusku liniju cisto da se vidi kako ce se pokazati kad vec planiraju ukidanje trolejbusa makar sad moze da se vidi da li je elektrobus adekvatna zamena...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Немају где да се пуне.
 
Ako bi EKO linija privremeno išla jednim delom trolejbuskim trasama , mogla bi da se nakači na kontaknu mrežu i da se na taj način puni , kad već ima tu mogućnost. Šteta što se ne razmišlja u tom pravcu , već se ide na to da se počupa kontaktna mreža , umesto da se iskoristi da elektrobusevi budu angažovani na nekim novim linijama koje bi delimično koristile postojeću kontaktnu mrežu.
 
Vrh