Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413004#p413004:1ooyn6p2 je napisao(la):
prostorni planer » 26 Окт 2016, 22:06[/url]":1ooyn6p2]Ide sa Ceraka. Pa ne vidim da bi to uticalo na putnike sa Ceraka, s obzirom da kod secerane mogu da presednu na 53, 56, 56L do Zelenog venca, a do grada imaju jos i 37,23,58. Jednostavno uz linije koje idu do zelenicke stanice ne vidim potrebu da 12 linija ide ka gradu, a tri ka Novom Beogradu i Zemunu.

може, поред 52, још барем једна од тих наведених које иду ка граду да се окрену ка НБГ и терминусу Блок 20 или Ушће. нпр. 56
 
Биће и трамвај преко новог моста.

Нажалост, творци мреже јавног превоза и даље превиђају чињеницу да је Нови Београд постао пословни центар престонице, и да недовољна густина линија ЈГП-а на потезу Омладинских бригада - Ђорђа Станојевића - Миланковићев булевар - Ђинђићев булевар индукује енормну употребу аутомобила. Управо ти аутомобили нам стварају хаос у шпицевима.
 
Zasto bi se uopste izmestale linije kad ovakav problem moze da se jednostavno resi povecanjem intervala na 85 i 89?
 
Pročitao sam da od 28. linija 34 delimično menja trasu , i to tako što će ići novom saobraćajnicom pored VMA , pa dalje Mihaila Avramovića - Miloja Đaka - Omladinska - Mihaila Avramovića. Gde se nalazi ta nova saobraćajnica? Da li može neko da postavi mapu izmenjenog dela trase , obzirom da postoje dve mogućnosti kuda može da ide linija , gledajući plan grada?
 
Пренео сам са подтеме „Реконструкција аутопута кроз БГ“ један пост члана @Плави01, а тиче ове подтеме тј. „Градске линије јавног саобраћаја-предлози, решења“, а на форуму и на овој подтеми, има јако пуно компетентних чланова који могу својим мишљењем и сугестијама дати прави предлог за Дирекцију јавног превоза, и на тај начин помоћи људима овог дела града за побољшање превоза.
Унапред се извињава на дужој поруци са сликама тј. фоторепортажи, али једино тако је могуће сагледати ситуацију.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411896#p411896:1zurbidw je napisao(la):
plavi01 » 21 Окт 2016 11:06 am[/url]":1zurbidw]A tek ovo koliko bi bilo korisno...
Pogledajte prilog 28
Treba da se prosiri put do zel. stanice Zemun i da se okrece bus kod DIS-a tj. TC ZMAJ. Ovo bi bila okretnica, nekako i lici na nju. Ovaj put bi spajao zel. stanicu, TC, ceo taj deo zemuna i bio bi najbrza veza Zemuna i zel stanice i TC-a(naravno ako bi pustili neki bus da ide iz Zemuna ka tamo).
Tu su ulice uske pa je pitanje da li moze da se izvede ta zamisao.
Sa druge strane naselja Zmajeva kolonija, postoji isto tako put pored autoputa koji je nakako postao uzak usled kuca koje su napravljene na putu. Ako se taj put prosiri (moze da ide malo u sumu ili da se srusi kuca koja je na sred puta) dobija se direktna veza sa DIS-om i istom onom zamisljenom okretnicom i zel stanicom. Izvodljivo je i samo treba neko da pogura tu pricu.
Мишљења сам да овај предлог који @Плави01 предлаже, значи продужење линија 77 и 76, није баш одржив. Јесте добар, али је скуп, јер би било доста откупа земљишта и кућа, проширења и изградње делова саобраћајница, што значи не исплативо.

Направио сам једну фоторепортажу тог дела насеља „Колонија 2 Змај“ да видите куда би евентуално ишла продужена линија 77 и 76, значи од садашње окретнице ове две линије до тржног центра Змај, Техноманије, ДИС-а, Ђак спорта, Др. Хауса,... Код ових тржних центара већ постојо окретница линије 709: Земун (Горњи Град) – Земун Поље.
Па да кренемо у обилазак, а слике су од 23. октобра 2016.

Садашња окретница линија 76 и 77, почетак улице Јозе Шћурле и место где је подвожњак испод аутопута, за који многи и не знају да постоји.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
И право и лево је улица Јозе Шћурле, а лево улица иде према тц Рода.
Pogledajte prilog 25
Идемо даље право низ овај део ове улице који води право до железничке пруге. Види се колико је улица уска, овде не би могла да се мимоиђу два аутобуса. Значи проширење скроз до ограда и улазних капија ! На трећој слици се види лево скретања и ту ова улица (уличица) иде паралелно са пругом Београд – Суботица. Десно скретање је на узак земљани пут који иде до изнад Бежанијског тунела, који је ту близу, и пут води даље преко тунела са друге стране насеља.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
И даље је улица уска, а у овом делу, који је паралелан са пругом , би могло да се уради проширење, мада је на неким местима улица у таласима због облика терена где се налази. Тако је све до левог скретања и ту се улази у ткз. „S“ кривину.
Овде је та „S“ кривина јер је ту стовариште за дрва, а ту је и насељска трафостаница.
Не знам да ли је стовариште на приватном земљишту или не, али би се могла ова „S“ кривина и исправити. Ако не, онда би зглобни аутобус овде јако тешко могао да скрене, посебно после трафостанице. Наравно целом овом дужином би улица морала да се прошири.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Ево из другог угла „S“ кривине, где је трафостаница и стовариште, а са „гугловог уличног погледа“:
https://www.google.rs/maps/@44.8347663, ... 6656?hl=sr

И даље је терен где пролази улица доста незгодан, проширење мора да се ради, да се скидају шине које сад не воде никуда. Улица нас даље води поред техничке школе „Змај“, која је са леве стране друге слике, па поред железничке станице „Земун“, која је са десне стране треће и четврте слике.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Поново се наилази на активни железнички прелаз и то је пруга за фабрику „Змај“, која је још увек активна (хм), а пруга се јако, јако ретко користи. Полако се излази и на велики део где су тржни центри, паркинзи и једна бензинска станица.
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
На овом делу где су сви ти објекти би могла да буде окретница за линије 77 и 76, а иначе је овде већ окретница аутобуса на линији 709 - Земун (Горњи Град) – Земун Поље. Почетно стајалиште линије 709 се види на првој и задњој слици и на њему је бахато паркиран камион из Панчева. Из Змајевог обезбеђења ми је речено да не могу никако камионџије да спрече да ту паркирају или на паркинзима од тржних центара.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Има и предлог @Карла па би и то вредело пренети овде.
:sesir:
 
Inace te sine sto se vide na jednoj fotki jel to nekadasnji kolisjek do fabrike zmaj za izvoz kombajna
Od cega je dimljak .Unistis fabrikh radi iznajmljivanja prostora
 
Те шине јесу биле индустријски колосек, а налазе се између техничке школе "Змај" и оног стоваришта дрва. Сад наравно не служе ничему а могу се извадити. Ево погледај мало и на гугловом уличном погледу тај део и околину: https://www.google.rs/maps/@44.8353484, ... 6656?hl=sr

Оне друге шине, тј. пружни прела одмах код бензинске станице, се користе додуше ређе, али се користе, ту ми није успела слика, али ево снимка са гугла https://www.google.rs/maps/@44.8362047, ... 6656?hl=sr .

Фабрика Змај ради, али само њен део где се производе тањираче.
 
Kolosjeci se nevade lako oni su privatno vlasnistvo zna se tacno od koje skretnice i prostor fabrike u normalnoj zemlji vise vrijedi sa kolosjekom nego bez .
 
Svaka cast Gago za reportazu,definitivno sto bi rekli,predlog ima zaista smisla,ali za sada deluje kao malo veca investicija...interes bi se sigurno nasao i od ljudi koji tu zive,a uostalom svi ti trzni centri imaju radnike koji takodje zele laksi put do posla.Secam se ranije da biste dosli do Kvantaske pijace i do Tempa na Kvantasu,imali ste samo 612 koji je isao kao da ne postoji.Usled prosirenja Bezanijskog groblja,doslo je i do produzenja 65-ce do tamo,pa to sada deluje kao relacija koja se lakse prolazi.Ovaj predlog mi lici na ovo sto sam pomenuo,ali kazem,morao bi da ima podrsku nadleznih.U nacelu,potrebno je da se ima jos vise ovakvih predloga,negde ce neko naci svoj interes da pogura....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413256#p413256:2y0fgt3w je napisao(la):
JohnnyLee » October 28th, 2016, 6:54 am[/url]":2y0fgt3w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413181#p413181:2y0fgt3w je napisao(la):
solecar » October 27th, 2016, 9:26 pm[/url]":2y0fgt3w]Pročitao sam da od 28. linija 34 delimično menja trasu , i to tako što će ići novom saobraćajnicom pored VMA , pa dalje Mihaila Avramovića - Miloja Đaka - Omladinska - Mihaila Avramovića. Gde se nalazi ta nova saobraćajnica? Da li može neko da postavi mapu izmenjenog dela trase , obzirom da postoje dve mogućnosti kuda može da ide linija , gledajući plan grada?
каква нова саобраћајница поред ВМА?
Večeras sam se vozio sa 34. Ono što sam primetio je da je znatno više ljudi ušlo u autobus , a desetak njih je izašlo na te dve nove stanice. Po prvi put sam video da ljudi stoje 34 , a i da su popunjena sva sedišta. Da li je ovo bilo slučajnost ili je nova trasa pun pogodak , ne bih znao da kažem. A ta nova saobraćajnica o kojoj se priča je saobraćajnica koja prolazi pored kasarne , a na planu se vodi kao Mihaila Avramovića. Evo i mape:

30j5fd2.png
 
Arivin minibus , od nove godine. Ranije je znao i solo da saobraća i to bez problema preko Lisičjeg potoka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413769#p413769:38g27wok je napisao(la):
solecar » 31 Окт 2016, 23:54[/url]":38g27wok]Večeras sam se vozio sa 34. Ono što sam primetio je da je znatno više ljudi ušlo u autobus , a desetak njih je izašlo na te dve nove stanice. Po prvi put sam video da ljudi stoje 34 , a i da su popunjena sva sedišta. Da li je ovo bilo slučajnost ili je nova trasa pun pogodak , ne bih znao da kažem. A ta nova saobraćajnica o kojoj se priča je saobraćajnica koja prolazi pored kasarne , a na planu se vodi kao Mihaila Avramovića. Evo i mape:

30j5fd2.png

то баш и није нова саобраћајница, али ајд' сад
 
16izc09.png

Predlog za produzenje linije 34 do Miljakovca 1, samim tim bi se dobio prevoz u oba pravca kroz ulicu Srpskih udarnih brigada sto sada nije slucaj sa linijom 54 koja saobraca samo u jednom smeru, a time bi se smanjio interval na liniji 54 koja bi mogla da saobraca do Miljakovca 1.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413970#p413970:2sot5d7k je napisao(la):
JohnnyLee » November 2nd, 2016, 8:02 am[/url]":2sot5d7k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413769#p413769:2sot5d7k je napisao(la):
solecar » 31 Окт 2016, 23:54[/url]":2sot5d7k]Večeras sam se vozio sa 34. Ono što sam primetio je da je znatno više ljudi ušlo u autobus , a desetak njih je izašlo na te dve nove stanice. Po prvi put sam video da ljudi stoje 34 , a i da su popunjena sva sedišta. Da li je ovo bilo slučajnost ili je nova trasa pun pogodak , ne bih znao da kažem. A ta nova saobraćajnica o kojoj se priča je saobraćajnica koja prolazi pored kasarne , a na planu se vodi kao Mihaila Avramovića. Evo i mape:

30j5fd2.png

то баш и није нова саобраћајница, али ајд' сад
Po njima to očigledno jeste , kao i mnoge druge , zato što po prvi put zalaze u određene krajeve , pa se prosto iznenade kad su nikle sve te silne saobraćajnice i pojedina naselja. I vrlo često moraš dobro da se zamisliš kuda idu linije kada pročitaš njihova objašnjenja.
 
Kao što sam već pisao, mnogo toga bi se rešilo uvođenjem jedne linije od Miljakovca do Trga Republike (ili, ako se sad to već rekonstruiše, do Dunavske ulice).
 
План за тролејбуски саобраћај да се растерети центар
Једини део који би могао да прави проблем је потез од аутокоманде до славије и око зеленог венца

v4Tkco.png
 
@Гага + za reportažu sa terena! Znam koliko je zabačena lokacija, i dobro mi je poznat taj put jer sam tuda vozio bicikl svakdnevno. Vremenom sam zbog lošg puta promenio rutu, te mi se čini da je ta ruta možda logičniji izbor za produženje 76 i 77.


Ovaj deo od autoputa do železničke stanice je u jako lošem stanju, kaldrma je toliko propala da se ni bicikl ne može voziti tuda. Postoji i opcija kruženja oko Zmaja, što ne mora da bude loše, pokriva se i DIS i tržni centar.
 
Хвала @Профо_цхб, циљ продужења ове линије је да се што више људи у овом насељу, покрије јавним превозом који сад немају. Правац који си ти уцртао је исто интересантан, а и ту има проблема.

Први проблем је код оног складишта за поврће, код "S" кривине, па проблемчић исто ту између складишта и оне прве куће, улица је ту узана, па иде онда мало оштрија лева кривина код оног малог тргића, па опет лева кривина и на крају десна где се излази на паркинг од Роде. На том делу од "S" кривине до излаза на паркинг не би могла да се мимоиђу два аутобуса.
ИЕво и на гугловомуличном погледу те ситуације, испред стоваришта поврћа, па крените даље у обилазак до тц Рода:
https://www.google.rs/maps/@44.8314142, ... 6656?hl=sr . Можда би овде могла се избегне ова кривина и ово складиште, тако што би се пробила улица кроз зеленило.
Други проблем је тај који си навео, постојећа пропала калдрма, знам како је, али то све може да се поправи.

Можда би најбоље било, због мале ширине улице, незгодног положаја истих, да се уради кружна тура линије, да иде од садашње окретнице, скреће онда трасом коју си ти уцртао па све до тц Змај, ДИС..., садашње окретнице 709 и онда трасом коју је @Плави01 предложио, а ја обишао и сликао, и то би био смер казаљке на часовнику. Може да буде и обрнути смер казаљке на часовнику.
Без обзира којим смером би продужена траса ишла, покрила би се и железничка станица "Земун", што је исто јако важно.

У сваком случају вреди размислити.
 
Evo mog predloga od ranije za liniju 76 , koja bi išla kružno kroz koloniju Zmaj , a vreme čekala na sadašnjoj okretnici kod KBC , pošto bi prvo opslužila koloniju Zmaj.



 
Ova ulica koja je paralelna pruzi i koja je bliža pruzi, na drugoj slici, je bas uska i kolima je teško tu se mimoici. I da ide u jednom smeru, opet mislim da je baš teško da tuda prodje i kratki bus.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414193#p414193:25lpoxg1 je napisao(la):
solecar » 03 Нов 2016 01:34 am[/url]":25lpoxg1]Evo mog predloga od ranije za liniju 76 , koja bi išla kružno kroz koloniju Zmaj , a vreme čekala na sadašnjoj okretnici kod KBC , pošto bi prvo opslužila koloniju Zmaj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414194#p414194:25lpoxg1 je napisao(la):
plavi01 » 03 Нов 2016 01:56 am[/url]":25lpoxg1]Ova ulica koja je paralelna pruzi i koja je bliža pruzi, na drugoj slici, je bas uska i kolima je teško tu se mimoici. I da ide u jednom smeru, opet mislim da je baš teško da tuda prodje i kratki bus.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414276#p414276:25lpoxg1 je napisao(la):
SRBO » 03 Нов 2016 03:32 pm[/url]":25lpoxg1]Па нек прошире улицу онда није то неки проблем


@Соле, предлог је добар, једино што тим средњим делом улице Јозе Шћурле, заокружио сам тај део, аутобус не би могао да прође. И сам знаш колико је ту уско, као што
и @Плави01 каже, једво се и два аутомобила ту мимоиђу. На неким местима је улица само 3,5 метра широка !

@Србо, тај део улице не може да се прошири. Скоро све куће су до ивице улице, поготово од њене половине па до краја.

Уосталом погледајте на „уличном погледу“ како изгледа, од почетка до краја тај део улице који сам заокружио, https://www.google.rs/maps/@44.8322413, ... 6656?hl=sr
 
Vrh