Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414441#p414441:1jut491o je napisao(la):
Гага » November 4th, 2016, 2:45 am[/url]":1jut491o]

@Соле, предлог је добар, једино што тим средњим делом улице Јозе Шћурле, заокружио сам тај део, аутобус не би могао да прође. И сам знаш колико је ту уско, као што
и @Плави01 каже, једво се и два аутомобила ту мимоиђу. На неким местима је улица само 3,5 метра широка !

@Србо, тај део улице не може да се прошири. Скоро све куће су до ивице улице, поготово од њене половине па до краја.

Уосталом погледајте на „уличном погледу“ како изгледа, од почетка до краја тај део улице који сам заокружио, https://www.google.rs/maps/@44.8322413, ... 6656?hl=sr

file.php
Sasvim je dovoljno 3.5 m širine , jer po propisima , dal' DJP ili nekog drugog , put mora da bude širok minimum 3m da bi mogla da se uspostavi linija. Uopšte nije problem napraviiti da taj deo bude jednosmeran , a paralelni deo , tik uz prugu jednosmeran u suprotnom smeru. Takođe i sav ostali predloženi deo trase, osim dela oko Rode , pretvoriti u jednosmerni i na taj način rešiti problem.
 
А да се можда трасира линија право до овог дела Јозе Шћурле који је скроз до пруге? Јесте да је ту улица још ужа, али ми се чини да има више простора за ширење, већа је "дивљина" уз пут, и по потреби свега би 3-4 кућа требало срушити зарад ширења, а и могла би да се извуче правина код трафо станице где се пут "ломи" због неког стоваришта/отпада. А и школа Змај заслужује уређену улицу до пруге пристојне ширине и са уређеним тротоарима.

Мада ми се некако најлакше чини да се искрчи од окретнице и прошири овај део Јозе Шћурле ближи аутопуту, "изравња" на рачун оног складишта пре роде због којег пут кривуда, и онда право на Роду, поред ње па десно калдрмом ка школи и железничкој станици и даља траса као што је уцртано око Змаја. Наравно и ту калдрмисану улицу ка школи и ж. станици би ваљало проширити и уредити тротоаре, има довољно простора за то. А има ту простора за још неке правине да се извуку, да се смањи кривудање.
 
@Дошљак, о томе свему сам писао и поставио фоторепортажу на претходној страни и предложио да траса у овом насељу буде кружна, од садашње окретнице да иде право до железничке пруге, скреће лево и иде паралелно са пругом до тц Змај, Техноманије, садашње окретнице 709, па онда према ДИС-у и право до тц Рода, па паралелно са аутопутем према постојећој окретници па даље старом трасом. Наравно може да се иде и обрнутим смером, а битно је то да се покрије и железничка станица "Земун", што је исто јако важно.

То је управо ово што је @Соле нацртао, само што се део који сам заокружио црвеним, "премешта" паралелно за пругом. Две постојеће "S" кривине би могле да се исправе. Калдрмисану улицу у том слујчају не би требало дирати (наравно требало би је поправити), јер туда не би ишли аутобуси.
 
Deo koji je Gaga zaokružio sam namerno stavio kako bi se pokrio veći deo stambenog dela Kolonije Zmaj.
 
Е онда смо се Гаго разумели, мало сам ја упао синоћ касно без осврта на претходну страну. Мислим да покривеност насеља неће бито доведено у питање ако линија буде ишла његовом ивицом уместо средином.
 
Ваљда има простора да се уради нормална саобраћајница и са тротоароми са биц. стазом
 
мало сам дотерао неке предлоге за измене траса (само неке, којих сам тренутно могао да се сетим). има нова верзија фајла, означено је зелено

да кренем редом (прво иде стари број и траса, онда у загради нова траса и на крају нови број, према мом предлогу ренумерације)

26 Л Медаковић 3-Вељка Влаховића /Терминус/ (Вуков споменик-Устаничка-Вељка Влаховића /Терминус/) 110
Pogledajte prilog 6

33 Панчевачки Мост /Железничка Станица/-Кумодраж (Железничка Станица "Београд Центар"-Кумодраж) 117
Pogledajte prilog 5

34 Железничка Станица "Београд Центар"-Пере Велимировића (Железничка Станица "Београд Центар"-Миљаковац 1) 118
Pogledajte prilog 3

53 Зелени Венац-Видиковац (Нови Београд /Блок 20/-Видиковац) 137
Pogledajte prilog 4

56 Л Зелени Венац-Чукаричка Падина (Нови Београд /Ушће/-Чукаричка Падина) 141
Pogledajte prilog 2

58 Панчевачки Мост /Железничка Станица/-Нови Железник (Железничка Станица "Београд Центар"-Нови Железник) 143
Pogledajte prilog 1

81 Нови Београд /Похорска/-Угриновачки Пут-Алтина 1 (алтернативна траса Угриновачки пут-Насеље Мала пруга-Алтина 1) 157
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414569#p414569:3nmqhtvx je napisao(la):
Дошљак » Pet Nov 04, 2016 8:19 pm[/url]":3nmqhtvx]Ваљда има простора да се уради нормална саобраћајница и са тротоароми са биц. стазом
Ako mislimo na put duž pruge, mislim da je tu dosta tesno. Sa jedne strane je pruga a sa druge strane kuće na blagom uzvišenju. Vidi post ->

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413588#p413588:3nmqhtvx je napisao(la):
Гага » Pon Okt 31, 2016 12:02 am[/url]":3nmqhtvx]
file.php
 
Шибље до пруге десно може сво да се искрчи, да се уреди ограда/букобрани уз саму пругу, а десно може тих 5-10 кућа што су најближе путу да се сруше, узвишење да се поткопа, све да се лепо изнивелише. Није то ништа неизводљиво, само тражи мало више пара и планирања. Eво сад сам мерио на гугловој мапи, јесте мало штуро, али отприлике има 10-15 метара између пруге и кућа најближих путу.
 
Sve može, samo zavisi da li je isplativo/potrebno. Mogli bi za početak da uvedu minibus od bolnice do železničke stanice.
 
Ако погледамо дугорочно, оправдано је, уређује се инфраструктура око железничке станице, средње школе и болнице и сва три објекта добијају квалитетнију саобраћајну везу. А и станари су исто на добитку, добијају нормалну улицу, уз 10ак породица које би се морале иселити због рушења али то је нека цена која би морала да се плати зарад бољитка. Минибус није лоша идеја, али само као привремено решење док се не стекну услови да туда саобраћају зглобни аутобуси.
 
@JohnnyLee Линија 865 нема благе везе са Обреновцем. То је линија која саобраћа на територији општине Чукарица!
 
дупликат је. већ има у Чукарици. ок, обрисаћу из Обреновца

едит: замењена су сва три фајла
 
нове измене :)

верзија 3: додати су предлози за нове и измене неких постојећих приградских линија:
Младеновац-Велики Црљени-Лазаревац 442
Младеновац-Велики Црљени-Обреновац-Сурчин 443
91 Главна Железничка Станица-Остружница /Ново Насеље/ (Железничка Станица "Београд Центар"-Остружница /Ново Насеље/ 500
511 Главна Железничка Станица-Сремчица (Железничка Станица "Београд Центар"-Сремчица) 502
552 Главна Железничка Станица-Умка (Железничка Станица "Београд Центар"-Умка) 511
553 Главна Железничка Станица-Руцка (Железничка Станица "Београд Центар"-Руцка) 512
Лазаревац-Велики Црљени-Обреновац-Сурчин-Аеродром Никола Тесла 546
Сурчин-Добановци-Угриновци-Батајница 624
Обреновац-Велики Црљени-Лазаревац 734
Обреновац-Велика Моштаница-Барајево 735
Обреновац-Сурчин-Батајница 736

верзија 4: само хипотетички, интегрисани су Стара Пазова,Инђија, Панчево и Смередерво
 
Ono mi je totalno debilno da kruži bus oko ušća. Redovno se zaglavi tamo kod ušća.. Zašto ne može da skrene na terminus Ušće pa ispod mosta da ode do hajata gde mu je okretnica...
 
Вероватно јежеља стручњака била да споје линију са постојећим аутобуским и трамвајским стајалиштима „блок 21" где стаје много линија (7, 9, 11, 13, 65, 67, 68, 71, 72, 75, 78 и 83). Скраћеном линијом попут 43 се могућнос преседања ограничава.само на 15 и 84 код терминуса Ушће и на трамваје, 78 и 83 код терминуса блок 20.
Moје неко размишљање је да је грешка што су продужили 27е а не 27 и тако обесмислили сам.термин експрес. Са друге стране шушка.се.да је неки дугорочни план спајање 27 са 67.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414599#p414599:1blza4uw je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Nov 04, 2016 10:35 pm[/url]":1blza4uw]мало сам дотерао неке предлоге за измене траса (само неке, којих сам тренутно могао да се сетим). има нова верзија фајла, означено је зеленo

56 Л Зелени Венац-Чукаричка Падина (Нови Београд /Ушће/-Чукаричка Падина) 141
Pogledajte prilog 2
file.php
Možda bolje rešenje 56 l produžiti pravcem ka periferiji pored Tempa pa dalje Maršala Tolbuhina do Žarkova i dalje kao 51 do Belih voda. 51 ukinuti jer se 90 % trase poklapa sa svim mogućim linijama i skoro uvek prazan.
782 m je od početne stanice pa do prve zajedničke stanice sa 56,531.... Jablanička .
 
не знам каква је линија 51, ово су само измене постојећих линија, без укидања
 
Uglavnom prazna. Kao i 56 L.
Jednim udarcem od dve linije koje retko ko koristi može da se napravi jedna ali vredna. Trasa bi bila dugačka oko 10 km.
 
Liniju 51 su upropastili kada su je skratili do Glavne zeleznicke stanice, dok je isla do Slavije bila je dosta funkcionalnija. Zanimljivo da pomeranjem tramvaja 12 u Resavsku, Slavija izgubila direktnu vezu sa Banovim brdom. Inace 51 je bila najpunija kada je svojevremenon isla do Omladinskog stadiona, iako je delila trasu sa 12.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415367#p415367:bw766i2w je napisao(la):
Дошљак » Јуче, 10:58[/url]":bw766i2w]Вероватно јежеља стручњака била да споје линију са постојећим аутобуским и трамвајским стајалиштима „блок 21" где стаје много линија (7, 9, 11, 13, 65, 67, 68, 71, 72, 75, 78 и 83). Скраћеном линијом попут 43 се могућнос преседања ограничава.само на 15 и 84 код терминуса Ушће и на трамваје, 78 и 83 код терминуса блок 20.
Moје неко размишљање је да је грешка што су продужили 27е а не 27 и тако обесмислили сам.термин експрес. Са друге стране шушка.се.да је неки дугорочни план спајање 27 са 67.
27Е није никакав експрес већ пар година, та линија прескаче само две станице у улици Драгослава Срејовића.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415462#p415462:bw766i2w je napisao(la):
biftek » Јуче, 18:23[/url]":bw766i2w]Liniju 51 su upropastili kada su je skratili do Glavne zeleznicke stanice, dok je isla do Slavije bila je dosta funkcionalnija. Zanimljivo da pomeranjem tramvaja 12 u Resavsku, Slavija izgubila direktnu vezu sa Banovim brdom. Inace 51 je bila najpunija kada je svojevremenon isla do Omladinskog stadiona, iako je delila trasu sa 12.
51 није никада ишла до Омладинског стадиона, до томо је возило приватни 51П.
 
Пошто није отварана тема о ноћном превозу, написаћу овде!

Израчунао сам да ноћни превоз оствари 2811 аутобуских километара, и има укупне трошкове око 1,5 милион евра годишње. Како је организован по комерцијалном принципу, са скупом ценом карте, вероватно се на тај начин отплати. Међутим, ако би направили унапређен ноћни превоз, укључен у тарифу дневног превоза, имали би:
- Мање мртвих и повређених на улицама, мање материјалних штета, што има економску цену.
- Право на рад у специфичним сменама, нарочито за житеље предграђа.
- Већу пословну активност ноћног угоститељства.
- Већу атрактивност за странце, у смислу зона кретања у различито доба дана и ноћи.
- Боље коришћење даљинског јавног превоза, захваљујући повољнијим преседачким везама за истог, као стратешка одлука склањања са путева возача невичних биоритму ноћних смена.

Само 5 мртвих годишње мање могу само безбедношћу саобраћаја оправдати удвостручивање аутобуских километара ноћног превоза.
 
Ne bi bilo loše da se kao rešenje uvede kategorija personalizovanih bus plus kartica koje bi važile i za noćni i za dnevni saobraćaj , po nešto skupljoj (ali razumnoj) ceni od ovih za isključivo dnevni saobraćaj. Isto tako bi moglo i da važi za nepersonalizovane , da se u noćno saobraćaju naplaćuju po skupljoj (ali razumnoj) ceni otkucane karte.
 
Vrh