Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Нешто размишљам, како вам се чини нека линија која би повезивала насеља на источном ободу града? Нпр. од Роспи ћуприје (или Панчевачког моста), преко Миријева, Смедеревског пута, ВМЛуга до Кумодража (или Мотела "1000 ружа") ?
 
Predloga koliko hoces,ideja takodje...ja jedino u ovom trenutku sto mi pada na pamet, je da predlozim sledece:
Linija 38-Blok 20-V.M.Lug(autoputem)
Linija 302-Blok 20-Begaljica(autoputem)
Obzirom da autoputem vec idu linije iz pravca Surcina i Dobanovaca,smatram da tu mogucnost treba pruziti i stanovnicima naselja koja gravitiraju u pravcu ka Nisu.Okretnica u bloku 20 je svakako idealna za tako nesto,a putnicima koji koriste tramvaj 7 iz Ustanicke,omogucio bi se brzi dolazak na NBGD autoputem.Naravno,tamo ce sad okretati 27e i 35,ali mislim da ima dovoljno prostora za jos 2 linije ili makar jednu od ove dve koje sam predlozio.Vec postoji linija 38L koja okrece ispod Mostara,ali ona je namenjena pre svega radnicima pogona Kosmaj i Laste,tako da ne verujem da bi nju produzavali.Zato mislim da je ovo nephodno radi lakseg i brzeg prevoza za stanovnike podavalskih naselja i naselja u blizini auto puta.E sad jedno je zelja,ali za ovako nesto,treba jos mnogo toga....u svakom slucaju,ovo su moje zelje,ali ajde da vidimo da li neko misli isto.....
 
Подржавам идеју, само бих ја те линије мало продужио до Арене да се окрену на кружној петљи и онда искључе код Сава центра на Владимира Поповића, како би у доласку на Нови Београд опслужиле и Сава центар, и тиме растеретиле мало 17 и 18 на потезу од Франша до Сава центра.
 
Mogla bi se uvesti neka linija od Zeleznika, preko obilaznice do Dobanovaca, kolima je na 15 do 20 minuta, ali autobusom je ubistvo kruziti.
 
Чудо како је потенцијал ауто-пута слабо искоришћен у јавном превозу Београда. Поготову са јужне стране Саве.
 
Definitivno je auto put kao i obilaznica lose iskoriscen,doduse jeste na neki nacin dosadno putovati,ali ne vidim sta nadlezne sprecava da i na tom polju deluju.Linija 85 na potezu od Pupinovog Mosta do groblja Zbeg u Borci nema nijednu stanicu,a otprilike se vozis nekih desetak do petnaest munuta busom,ali je linija dobra,nema cepove,semafore,zagusenja i dobro funkcionise.Cinjenica je da je duga i dosta obilazi,ali ipak dobro radi.Zasto tako nesto ne bi bilo moguce na potezu recimo od Resnika do Dobanovaca ili krace od toga,svejedno ili autoputem recimo od Surcina do Konjarnika pa i dalje....
 
Аутопутем и обилазницом можемо да направимо неколико експресних линија које би за многа насеља доста значила. Нема путовање шта да буде занимљиво. Треба стићи од тачке А до тачке Б на најбржи начин и то је суштина.
 
Nije nam standard toliko "visok" da mozemo kola da priustimo, elem linija tipa Dobanovci - Zeleznik preko obilaznice bi znacila svima koji bi ekspresno i brzo da stignu do tamo, a da ne kruze 100 godina preko Sajma i Sava Centra, 2 vozila na 45 minuta van spica, a 3 u spicu bi radila posao. Onda ti recimo nemas autobusku liniju koja bi vezala deo Gornjeg Zemuna :arrow: Batajnicki put :arrow: Novi Grad u Zemunu :arrow: B.Kosa :arrow: Ledine, a to je isto kolima na 15ak minuta, zasto 612 postoji na relaciji gde vozi nikog bukvalno (ili vozi u lokalu par stanica), 612 bas tu treba preusmeriti, i to je to, nema potrebu da se baca gorivo za dzabe do Pohorske, uostalom ako bas neko mora da ide do Pohorske, stanica kod Politehnicke je na 5 minuta pesaka!
 
ogroman broj ljudi svakodnevno putuje iz dobanovaca u železnik.

ne bi mogli napuniti ni kombi.
 
Jel zna neko da li od sutra neka linija menja pogon,posto nigde covek ne moze da vidi ni koliko ce autobusa rditi na linijama,pricalo se da ce 53 ponovo dobiti zglobna vozila i da se vraca u pogon NBGD,ali potvrde nigde.....ako neko nesto zna,neka javi....
 
Na nekim linijama radnim danima doslo je do nekih promena. Za reon Nbg i Surcin
Velika izmena na 610 radnim danima su vecernji polasci sa Keja
Posle 23:00, postoje polasci u 23:12, 23:34 i 00:00. plus je linija pojacana i ide na interval ispod 15 minuta, sto znaci da ako 73 zakaze uvece (kao sto zna), ovo dodje kao bitno pojacanje.
Radnim danima Jakovo poslednj polazak u 23:55
Subota i nedelja nema promena
Na 604 je velika promena, setite se da je u kombinaciji GSP + Autokodeks bio interval na 22 do 25 minuta, sada je interval do 19:00 15 do 17 minuta, sto je znacajno smanjenje kapaciteta.
Subota i nedelja nepromenjeni
611 je dobio pojacanje od jednog vozila, ali to je period spica i do 18:00 i tada vozi na 15ak minuta, posle toga se interval krese na 25 minuta do kraja rada.
 
нови предлог ренумерације линија. систем је:

1-49 шинске линије (трамваји, БГВ и метро једног дана)
50-69 тролејбуси (и електробусеви)
70-199 чисто градске линије
200+ приградске линије, и то:
200-299 Палилула (овде остаје место за Панчево, ако би ушло у систем)
300-399 Гроцка, Вождовац и Ласта из Шумица (овде остаје место за Смедерево, ако би ушао у систем)
400-499 Сопот и Младеновац
500-599 Чукарица, Барајево и Лазаревац
600-699 Земун и Сурчин (овде остаје места за Стару Пазову и Инђију, ако би ушли у систем)
700-799 Обреновац

линк ка фајлу (Ексел, после 2007)
 
Eво примера како би изгледале табле у проширеном старом стилу са мојом нумерацијом. Верујем да ће те се брзо снаћи где и шта како....
https://drive.google.com/file/d/0B0oWxf ... sp=sharing
ПС: Боје у табели занемарите , јер не значе апсолутно ништа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407504#p407504:2oguyymz je napisao(la):
JohnnyLee » Суб Сеп 24, 2016 10:37 pm[/url]":2oguyymz]нови предлог ренумерације линија. систем је:

1-49 шинске линије (трамваји, БГВ и метро једног дана)
50-69 тролејбуси (и електробусеви)
70-199 чисто градске линије
200+ приградске линије, и то:
200-299 Палилула (овде остаје место за Панчево, ако би ушло у систем)
300-399 Гроцка, Вождовац и Ласта из Шумица (овде остаје место за Смедерево, ако би ушао у систем)
400-499 Сопот и Младеновац
500-599 Чукарица, Барајево и Лазаревац
600-699 Земун и Сурчин (овде остаје места за Стару Пазову и Инђију, ако би ушли у систем)
700-799 Обреновац

линк ка фајлу (Ексел, после 2007)

Одличан предлог :kk:

Мада ми паде ми на памет можда и да се у овој подели дода још једна, нпр. у оквиру потеза 400, да Младеновачке линије буду од 400 до 449, а Сопотске од 450 до 499, у оквиру потеза 600 да Сурчинске линије буду од 600 до 649, а Земунске и за Батајницу од 650 до 699, и сл. чисто ради лакшег сналажења путника као и да се остави простор за нове линије у оквиру тих да их назовем подпотеза. Исто би могло и за градске линије, да се ураде подгрупе по терминусима или деловима града које опслужују.
 
Мана је исто што су линије нумерисане без икаквог реда већ онако по систему првог слободног броја набацане...што је уједно и ефикасно... :shock:

Нпр. ЕКО линије могле су да иду од 70 па на овамо у рикверц... :wink:
Такође за А и Е линије боље да постоји посебан број тј. број за уговорне , ноћне и све друге линије где не важи Бус Плус на целој траси нпр. потез 800++. :D
801 , 802 , 803, 804 , 805 , 806 , 807 би могле да буде Е линије.. :) 820 нека буде А1 :)
од 821 до 900 ноћне линије , а потез 900 нека буде резервисан за уговорне линије. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407744#p407744:38cgadnj je napisao(la):
Дошљак » 27 Сеп 2016, 07:44[/url]":38cgadnj]
Одличан предлог :kk:

Мада ми паде ми на памет можда и да се у овој подели дода још једна, нпр. у оквиру потеза 400, да Младеновачке линије буду од 400 до 449, а Сопотске од 450 до 499, у оквиру потеза 600 да Сурчинске линије буду од 600 до 649, а Земунске и за Батајницу од 650 до 699, и сл. чисто ради лакшег сналажења путника као и да се остави простор за нове линије у оквиру тих да их назовем подпотеза. Исто би могло и за градске линије, да се ураде подгрупе по терминусима или деловима града које опслужују.

то је већ урађено, погледај мало боље. нисам раздвајао Земун/Сурчин јер се преклапају (нпр. 610 и 611 почињу у Земуну, завршавају се у Сурчину, и где да ставим, под коју општину?). исто важи и за градске. овако је лакше, само ређаш од првог следећег слободног

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407811#p407811:38cgadnj je napisao(la):
Norexan » 27 Сеп 2016, 17:52[/url]":38cgadnj]Мана је исто што су линије нумерисане без икаквог реда већ онако по систему првог слободног броја набацане...што је уједно и ефикасно... :shock:

ја сам пре за ефикасност

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407811#p407811:38cgadnj je napisao(la):
Norexan » 27 Сеп 2016, 17:52[/url]":38cgadnj]Нпр. ЕКО линије могле су да иду од 70 па на овамо у рикверц... :wink:

па замисао је да се неке тролејбуске линије пребаце у електро линије (21, 22 и 28), па је боље да се и оне само редом ређају

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407811#p407811:38cgadnj je napisao(la):
Norexan » 27 Сеп 2016, 17:52[/url]":38cgadnj]Такође за А и Е линије боље да постоји посебан број тј. број за уговорне , ноћне и све друге линије где не важи Бус Плус на целој траси нпр. потез 800++. :D
801 , 802 , 803, 804 , 805 , 806 , 807 би могле да буде Е линије.. :) 820 нека буде А1 :)
од 821 до 900 ноћне линије , а потез 900 нека буде резервисан за уговорне линије. :)

не. те линије треба да уђу у редовну нумерацију и да уђу у систем БусПлуса. само што остају као експрес, тј. прескачу станице ако нема излаз/улаз, као и сада. ноће линије би могле да иду на 800, нисам уопште размиљао о њима, сада ћу то да убацим

едит: измењен је фајл
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407815#p407815:1aklc5pv je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Сеп 27, 2016 6:15 pm[/url]":1aklc5pv]
па замисао је да се неке тролејбуске линије пребаце у електро линије (21, 22 и 28), па је боље да се и оне само редом ређају

Онда ОК. :kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407815#p407815:1aklc5pv je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Сеп 27, 2016 6:15 pm[/url]":1aklc5pv]не. те линије треба да уђу у редовну нумерацију и да уђу у систем БусПлуса. само што остају као експрес, тј. прескачу станице ако нема излаз/улаз, као и сада. ноће линије би могле да иду на 800, нисам уопште размиљао о њима, сада ћу то да убацим.

Али , зар онда не би требало да се обезбеде барем соло аутобуси или ће те линије бити као 860Е оно , нит повуци , нит потегни... :laugh: :kafa:

Погрешио си , ноћне линије си ставио као потез 700. :)
 
Извини Џони, нисам приметио. Свака част на труду још једном. Имаш право за градске линије, и овако имамо збрку данас са тим што су прво линије добијале бројеве по потезима па немамо никакве логике ни реда. Oвако има комотно простора за неке нове линије што ми се јако допада. Е сад само да питам, да ли је грешка што 200 и 300 крећу са 201 и 301, а 400, 500, 600 и 700 са округлим бројем?
 
Eво нешто контам како би то било када у Омладинских бриграда поред Меркатора угледаш нову таблу са бројевима:
120 134 201 609 612 621 623 813 822 :D

Мислим да би првог дана израз лица код људи био :shock: :shock: :? :shok: ... имајући у виду на просечну српску информисаност и да не виде чак ни таблу да аутобус 35 иде до Блока 20 било у новима.... о обаветењима да привремено не иду трамваји не желим да причам ... :shock:

- Мајсторе , где ћеш ти бре?
- Па на Нови Београд.
-Какав сад Нови Београд?
-Па пише...
-Где?
-Па на аутобусу крупним словима... :lool: :laugh:

Или долази бус 27Е на Зелењак и један лик каже...
-Шта ће овај овде...
-Па господине пише на станици да сад стају 27Е , 35 и 43... :lool:

Умро од смеха када сам прочитао чланак. :kafa:

And yes , за аутора: мислим да недостају линије 860 , 860Е и 861А или их ја нисам видео , што је исто веома могуће. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407816#p407816:z3ikmhsl je napisao(la):
Norexan » 27 Сеп 2016, 18:24[/url]":z3ikmhsl] Погрешио си , ноћне линије си ставио као потез 700. :)

с обзиром да сам то урадио набрзака, поткрала се грешка. 800+ је ноћни превоз, исправићу вечерас

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407855#p407855:z3ikmhsl je napisao(la):
Дошљак » 27 Сеп 2016, 21:54[/url]":z3ikmhsl]Извини Џони, нисам приметио. Свака част на труду још једном. Имаш право за градске линије, и овако имамо збрку данас са тим што су прво линије добијале бројеве по потезима па немамо никакве логике ни реда. Oвако има комотно простора за неке нове линије што ми се јако допада. Е сад само да питам, да ли је грешка што 200 и 300 крећу са 201 и 301, а 400, 500, 600 и 700 са округлим бројем?

треба да буде од 200 и 300, то је грешка, исправићу вечерас

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407882#p407882:z3ikmhsl je napisao(la):
Norexan » 28 Сеп 2016, 00:59[/url]":z3ikmhsl]And yes , за аутора: мислим да недостају линије 860 , 860Е и 861А или их ја нисам видео , што је исто веома могуће. :)

стварно фале. биће да сам их случајно обрисао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407882#p407882:z3ikmhsl je napisao(la):
Norexan » 28 Сеп 2016, 00:59[/url]":z3ikmhsl]Eво нешто контам како би то било када у Омладинских бриграда поред Меркатора угледаш нову таблу са бројевима:
120 134 201 609 612 621 623 813 822 :D

Мислим да би првог дана израз лица код људи био :shock: :shock: :? :shok: ... имајући у виду на просечну српску информисаност и да не виде чак ни таблу да аутобус 35 иде до Блока 20 било у новима.... о обаветењима да привремено не иду трамваји не желим да причам ... :shock:

зато ово треба најавити годину дана унапред. и онда стално подсећати грађане. и оставити да стоји још годину дана стара и нова ознака. онда ће ваљда научити
 
Мислим да би ова Џонијева пренумерација линија већ могла да се уведе за нове потезе 300, 400, 500 и 700.

И прво сам мислио да потез 200 има јако мало линија да би био засебан, али сада ми пада на памет да би у тај потез могле да се укључе линије ЈГП Панчева када би се и он укључио у интегрисан систем са Београдом. Исто тако у потезу 600 има простора и за Пазове и Инђију.
 
Vrh